Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Sector 3

1. Hollands

Sector 3

1. Hollands
  1. Toon telefoonnummer 030 231 15 70

Knarf68

Zaterdag jl. voor de tweede keer bij sector 3 geluncht. De bediening is vriendelijk en ok, de sfeer is prima en de broodjes heerlijk. Alleen jammer dat ze vanwege de botte messen niet te snijden zijn. Had hier de eerste keer al een tip over gegeven - slijpen dus - en kreeg te horen dat dat wel vaker werd gezegd. Maar goed, nog niets mee gedaan dus. Vandaar een 5 voor service.

Gegeten op 26 juli 2014

Nina118

Mooi restaurant, sfeervol ingericht. De lunch was erg lekker. Grote keus uit diverse broodjes. Smakelijke combinaties op de kaart. Ruime kaart om uit te kiezen. De service was wat rommelig, omdat we zijn geholpen door uiteindelijk 3 verschillende mensen. Wel allen vriendelijk. In de winkel, voor thuis, nog een lekker stukje taart meegenomen. Heerlijk !!

Gegeten op 22 februari 2014

anneloes_bergen

Begin januari heb ik met een vriendin heerlijk gelunched bij Sector 3 (zeer goede broodjes, lekkere thee en heerlijk gebak), leuke sfeer, leuk uitzicht op de gracht. Een aanrader voor een lekkere rustige broodjes lunch.

Gegeten op 7 januari 2014

Dirtsa

We zijn nu al een paar keer in Sector 3 geweest voor koffie/thee met gebak waar een enorme keuze in is. Alles ligt verleidelijk mooi uitgestald in een vitrine voor in de zaak en dat maakt de keuze wellicht moeilijk. Ook deze keer, tussen twee museumbezoekjes in, nam ik echter weer de worteltaart waaraan ik prettige herinneringen had. Dit stuk was toch echt anders dan de vorige keer: iets "sponziger" maar toch ook nog wel heel smakelijk. Bij navraag bleek dat mijn favoriet van de vorige keren de stevigere biologische versie met de witte topping is en die was op dit moment niet voorradig. Het meisje achter de verkoopbalie begreep mijn opmerking over het smaakverschil en zou het doorgeven.
Tot onze verrassing kun je tegenwoordig ook beneden zitten, in de werfkelder. We hebben daar heerlijk op een bank met uitzicht op de gracht onze enorme koppen chai tea (latte) gedronken en ons gebak opgepeuzeld. De inrichting beneden is heel "basic": grijs, lila, bruin, houten vloer, tafels en stoelen en enkele comfortabele fauteuils en banken. Het geheel oogt wat "onaf" maar bleek dat volgens het personeel toch niet te zijn. Boven is het wat aangekleder maar op beide plaatsen is het prettig en lekker toeven! We hebben de kaart goed bestudeerd en een volgende keer gaan we misschien de high tea proberen die ons erg aantrok!

Gegeten op 21 februari 2014

Lindavd123

Na 1 keer lunchen op een vrijdagmiddag (waarbij de service heel erg tegen viel), toch nog een keer terug gegaan om te lunchen. Eerlijk is eerlijk, de service was nu echt veel beter. Niets op te aan te merken, netjes, attent, snel. Dus nu dan ook een betere score. Broodjes waren nog steeds erg lekker! Helaas vond ik het wel jammer dat door het frituren van oliebollen in de deuropening de hele tent naar frituurvet stonk, maar ja, dat was dan ook het enige minpuntje.

Gegeten op 7 december 2013

Lindavd123

De broodjes waren erg lekker! Lekker vers brood. Sfeer ook relaxt. Wel een beetje frisjes omdat de deuren open staan omdat er voor in het cafe een winkeltje zit (het was vandaag een echte koude, winderige herfstdag). Maar tot dusver niet echt wat aan te merken.
Maar helaas, helaas, wat een slechte bediening. Alle meisjes lijken wel bezig met hun eerste werkdag in de horeca ooit. Allereerst je gasten doorverwijzen naar beneden omdat het boven vol is, vervolgens je gasten beneden maar compleet vergeten. Na 20 minuten zijn we maar weer naar boven gegaan en daar gaan zitten omdat we geen personeel meer hadden gezien; ook geen kaart gehad. Bij iedere bestelling veel moeite moeten doen om de aandacht te krijgen: "o wilt u iets bestellen? Dan moet ik eerst even mijn blocnote halen.." zucht. Het personeel heeft de helft van de tijd echt geen notie van de omgeving en ziet per toeval een zwaaiende klant. Er is volgens mij ook totaal geen structuur onder het personeel, iedereen doet maar wat, dan die tafel, dan die, dan weer even de winkel, dan weer inpakken, etc.,etc. Erg jammer want het eten en drinken was prima! Het was overigens niet echt heel druk, dus bij drukte zal het nog wel erger zijn met de service.

Gegeten op 29 november 2013

Anne1981

Heerlijke broodjes, taartjes en andere zoetigheden! Je kunt een tafeltje zoeken of al het lekkers to-go meenemen! Vooral de bank aan het raam is een aanrader..als je daar eenmaal zit met je kopje verse muntthee en een shortcake, wil je nooit meer weg :)

Gegeten op 25 juni 2013

hansmoonen

Leuk tentje om te lunchen (en om terug te komen). Veel keuze qua broodjes en sandwiches, veel verse sapjes en smoothies, en daarnaast goede koffie en mooie theeselectie. Eet hier regelmatig; drukte varieert sterk. Doorgaans op de zondag behoorlijk druk, maar op doordeweekse dagen een prima adres.

Gegeten op 5 maart 2013

CenButrecht

Leuk!

Heerlijke scones! Lekkere chocolade taart en smeuïge bananabread!

Prima service. Niet slecht en niet uitmuntend.

Drukte op zondagochtend valt mee. En de sfeer is lekker relaxt.

Gegeten op 10 maart 2013

galois

Onlangs hier geluncht. En wat een ontzettend lekker broodje!! Een volkoren ciabatta met tomaat en avocado.

De bediening was helaas waardeloos. Het was er erg druk en we keken rond of er een plekje was. De dame van de bediening vertelde ons dat ze vol zaten terwijl wij net zagen dat er iemand wegging. We konden daar zitten.

De een neemt onze bestelling op en nog geen twee minuten later komt een ander vragen wat we willen bestellen. En aan het eind met de koffie hetzelfde verhaal. Erg jammer, want het eten zelf is erg goed!

Schrijf zelf een recensie over Sector 3 in Utrecht

Schrijf hieronder je recensie over Sector 3. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.