Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Trattoria Italiana

• Eten

• Service

• Decor

• In behandeling

Wij hebben 2e kerstdag bij Trattoria Italia gegeten. Geweldige antipasti voor 7 personen. Super hoofdgerechten. Ossehaas met truffel was helemaal super. Heerlijke avond gehad. We hebben alweer gereserveerd voor volgend jaar. Helaas mensen: de ronde tafel is voor ons!!!!

Gegeten op 26 december 2014

lara79

Afgelopen zaterdag ben ik na een lange tijd weer bij Trattioria geweest en heb ontzettend lekke gegeten!
De eigenaren hebben nieuwe gerechten naast de kaart gedaan om de gasten nog meer van Italie te kunnen proeven.
wij hebben gekozen voor het gerecht 'Flambé' Dit gerecht wordt aan tafel bereid op een enorm stuk parmezaanse kaas. Wat een sensatie dat je gerecht aan tafel wordt bereid! Naast het heerlijke gerecht werd ons een passende wijn aangeraden wat het gerecht compleet maakt! Erg leuk en lekker. De werknemers binnen Trattoria zijn allemaal italiaans en erg vriendelijk. Ik kom zeker terug om meer gerechten uit te proberen.

Gegeten op 6 december 2014

fokje1

Via online reservering

De ontvangst was heel vreemd: er heerste stress omdat er die avond zoveel AH etentjes waren.
De ober bracht een klein memoblaadje met daarop een handgeschreven menukaart;
2 voorgerechten, 2 hoofdgerechten en 2 nagerechten.
Voor het nagerecht konden we kiezen uit koffie of een kinderijsje!

Gegeten op 2 december 2014

smulpaap

Gegeten met de AH aktie. Beperkte keus, maar goede hoeveelheden. Als je van authentieke italiaanse bediening houdt, moet je hier zijn, maar neem de tijd. De kwaliteit is goed en het eten is lekker, maar niet verrassend. Het interieur is best aardig, maar net zo italiaans als de doorsnee chinees chinees is. Kortom, gewoon een keer gaan!

Gegeten op 4 december 2014

hein13

Beste Italiaan in town. Heerlijk echt goed Italiaans eten en bijbehorende bediening. Vooral de tiramisu is fantastisch, evenals de wijn in mooie grote glazen.

Gegeten op 28 november 2014

fillmills

Via online reservering

Het is een prima restaurant, maar de keuze voor de AH actie was erg beperkt. Een andere saus dan gorgonzola mocht niet, dus mocht ik kiezen uit de goedkoopste pizzas met als nagerecht een kinderijs. Als je niet echt mee wilt doen aan zo'n actie, doe het dan niet! Ik heb geklaagd maar geen reactie gehad. Het eten was wel lekker een de poties meer dan groot genoeg, zelfs het kinderijsje.

gerritjan5

Via online reservering

Het eten was goed en warm. Zeker het wachten waard.
Voordat de eerste gang kwam echter 1 uur gewacht, daarna waren de wachttijden goed.
Het eten maakte het wachten waard.

hvanstralen

Via online reservering

Keurige ontvangst. Wat een beetje tegenviel was de beperkte keuze uit de kaart i.v.m. gebruik spaarkaart AH. De 2e eter kon wel kiezen uit de volledige menukaart. Het eten was lekker en voldoende. De bediening was prima en erg correct en vriendelijk ondanks dat het erg druk was.

Gegeten op 2 december 2014

wendy116

Vandaag hebben een vriendin en ik hier gegeten n.a.v. de ah actie, en het eten was beslist wel lekker, alleen de keuze was erg beperkt. We kregen het menu op een klad papiertje die weg werd gehaald voor een andere tafel. Op zich niet al te erg, maar het personeel was gehaast, hielp ons niet goed, we kregen alleen aan het begin 1 keer een drankje aangeboden en ze lieten ons heel lang wachten toen we nog wat drinken wilden.
Uiteindelijk hebben we betaald en gezegd dat het eten goed was maar dat we niet meer aangeboden kregen waarna de eigenaar lichtelijk boos onze klachten wegwuifde, wat totaal niet netjes of professioneel was.

Goed eten, slechte bediening (i.i.g. zodra het druk wordt).

michelle55

Ik was er vandaag samen met een vriendin naar aanleiding van de AH actie. We kwamen binnen en werden netjes ontvangen. Maar nadat we zaten merkte we al snel dat de bediening niet erg vriendelijk was, de tijd niet voor ons nam en erg gehaast was. Ook hebben we maar 1 keer drinken kunnen bestellen omdat ze ons steeds voorbij liepen als we wat wouden vragen. Jammer.
Het eten was wel erg lekker en zag er netjes uit op het bord.
Een aanrader als je lekker wilt eten, maar ik raad het je af als je erg kritisch bent op het personeel zoals ik zelf.

Schrijf zelf een recensie over Trattoria Italiana in Leeuwarden

Schrijf hieronder je recensie over Trattoria Italiana. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.