Restaurant en Lounge Lust over zichzelf

Lust heeft iets te bieden voor iedereen. U kunt bij ons dineren aan tafel, met zicht op de open keuken, maar ook loungen in onze comfortabele banken op de eerste verdieping. Bij mooi weer is het gezellig vertoeven op ons terras. Wij zijn 7 dagen per week open!
En, mocht u met een grotere groep willen komen, ook voor uw feest of trouwpartij maakt Lust er een feestje van!

PeBa
  • Recensies in de laatste twee jaar

Op zoek naar een restaurant dat geopend was op maandag zijn we bij "Lust" terechtgekomen. We hebben daar geen spijt van gehad. Het gekozen 5 gangen diner was een schot in de roos. Prima op elkaar afgestemd (vis/vlees/pasta) met de mogelijkheid om iets te switchen. Hoeveelheid ook meer dan voldoende. Het bijpassende wijnarrangement is een aanrader. Het restaurant is heel knus en warm ingericht, maar de tafeltjes staan wel erg dicht op elkaar! De bediening is attent en relaxed. Als we weer in de buurt zijn gaan we zeker terug, maar parkeren onze auto dan ergens anders. We verlieten als laatste de zaak en vonden onze auto met een ingeslagen achterruitje terug. Advies: parkeer niet op de Brinkweg, dit is een pleintje tegenover het restaurant. Voor ons een domper na een geslaagd avondje.

Gegeten op 3 maart 2014

cors99
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gisteren gegeten bij restaurant "Lust" in Hilversum. Ik had al veel over dit restaurant gehoord en was nieuwsgierig geworden. Leuk klein restaurant maar wel erg "vol" gebouwd. Aan de ene kant knus, maar ruimte per zitplaats en per tafel wel smal. De kwaliteit van het eten was gewoon goed. Alles, in de semi open keuken, met zorg bereid, en ook even "afwijken" van de kaart was een optie. Alleen de porties zijn wel "klein" te noemen. Voorbeeld, de huisgemaakte Ravioli. Uitstekende smaak, maar 5 a 6 Raviolikussentjes is echt te weinig te noemen (zeker gezien de prijsstelling). Dan liever iets minder Rucolosla ;-). Bediening was goed. De twee serveersters waren attent en vriendelijk.

Gegeten op 2 maart 2014

Ymko
  • Recensies in de laatste twee jaar

Weer eens heerlijk gegeten bij Lust, mijn tafelgenoten ossenhaas in zoutkorst maat ik had rog met pastinaak crème en snijboontjes errug lekker. de sfeer heel ontspannen en gezellig.

Gegeten op 2 januari 2014

Bartpeirs
  • Recensies in de laatste twee jaar

Dan kom je al eens buiten de A10 en ga je in Hilversum of all places iets eten.
Het gezelschap maakte vooral heel veel goed.
Het restaurant voelt chaotisch, druk en hectisch aan. Meteen bij binnenkomst.
De akoestiek is verschrikkelijk en het is er erg opeengepakt.
Bediening was erg stroef, traag, vergeetachtig, en niet echt betrokken.
De kalfszwezerik zorgt ervoor dat de score 7 gehaald werd voor eten. Die was prima, maar ook niet meer dan dat. Mocht iets krokanter nog.
Lust's trots was echter een beetje beschamend. Er wordt een grote bol parmezaanse kaas met een gat in geflambeerd in grapa, zodat er kaas smelt, dan draaien ze een gigantische hoeveelheid middelmatig gemaakte spaghetti erdoor, en wordt dat in een bord gekwakt. Dan doet men er enkele truffelschilfers op en her en der een kerstomaatje.
Dit gerecht was bijna goor. De saus was te sterk, en het gerecht miste balans. Een uitschuiver van jewelste vond ik.
De desertjes waren ok, maar niks meer dan ok.
Prijs/kwaliteit leek vooral de prijs iets overdreven.
Het was een eenmalig experiment.

Gegeten op 29 november 2013

Imbolc
  • Recensies in de laatste twee jaar

Leuke locatie en prima gerechten, niet al te veel dus verzadigd raak je niet echt.
Wat een beetje tegenviel is hoe ze omgingen met de vegetariërs. Er waren meerdere personen die vegetarisch aten en toch werd er nog gevraagd of vis een mogelijkheid was. Ik snap dat wanneer het om één vegetariër gaat, het makkelijker is voor de keuken, maar in dit geval ging het om meerdere personen.

Gegeten op 21 november 2013

Guuzz
  • Recensies in de laatste twee jaar

Met z'n tweeen hier gegeten tijdens de Couverts diner week. We kregen een 5-gangen menu voor € 25,-. De gerechtjes waren klein, maar wel erg lekker. Pas na de laatste 5e gang hadden we het idee dat we verzadigd waren. Daarvoor waren we wel even bang dat we niet verzadigd zouden raken. Vooral van de roomrisotto met meervalfilet hadden we wel meer willen eten! Het duurde wel vrij lang voordat elke gang kwam.

Gegeten op 10 november 2013

lekker1962
  • Recensies in de laatste twee jaar

Met vrienden gaan eten bij Lust met een diner aanbieding. We kregen een geweldig 5 gangen diner voorgeschoteld voor €25 per persoon. Alles met mooie producten, goed bereid en fraai gepresenteerd. We begonnen met een traditionele carpaccio van goede kwaliteit ossenhaas gepresenteerd op een langwerpig bord. Dit werd gevolgd door een huisgemaakte ravioli gevuld met parma ham met een bospaddestoelen saus. Daarna een kreeftensoep met een schuim van room en garnalen. Het laatste tussengerecht was een romige risotto met een stukje rode poon in plaats van de meervalfilet die eigenlijk op het menu stond. Die had bij ons weinig fans. De keuken was zo flexibel om het standaardmenu voor ons aan te passen. Dat is pas klantgerichtheid. Het hoofdgerecht was een mooi rood gebakken stukje runder bavette met verse groente en een crème van pastinaak. Alles even lekker verfijnd. Het was mooi en voldoende en we lieten het aanbod om van de kaart nog een dessert te kiezen dan ook aan ons voorbij gaan. We dronken een witte Chardonnay uit Chili en een Malbec uit Argentinie. Dit waren beide wijnen uit de selectie van huiswijnen en zeer goed betaalbaar. Wij waren blij verrast met dit kleine, gezellig ingerichte restaurant in Hilversum en komen zeker terug.

Gegeten op 6 november 2013

kickie
  • Recensies in de laatste twee jaar

Voor: zwezerik op een salade, hoofd: lamsrug in een deegkorst. Geen dessert. Eten bij Lust was prima. Niet meer niet minder. Zou ik er nog eens terug gaan. Ik denk het niet. Daarvoor ontsteeg het niet de middenmoot van restaurants in Hilversum. Waarom dan niet? De tafels staan er te dicht op elkaar en het eten is niet onderscheidend genoeg voor de hoge prijs van de gerechten.

Gegeten op 14 oktober 2013

robertjans
  • Recensies in de laatste twee jaar

Betoverend. De mensen, de locatie (decor) en wat men serveert. Twee keer hier gegeten. Eerste keer met een zakenrelatie, de tweede keer privé met z´n twee om echt uit te pakken en goed te proeven. Het werd steeds gezelliger en de bediening deed er een schepje bovenop. Echt intiem. We gingen bovendien los op de menukaart. Wat was dát een genot. Leuk gesprek ook met eigenaresse gehad. Ze snappen het. Hier zit passie. Ik heb dit restaurant nog in mijn foon staan en denk af en toe terug aan ... lussstt

Gegeten op 1 mei 2013

Toskam
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een perfect restaurant. Kwam er regelmatig met werk, en vanavond met m'n man, passend voor zowel business als ook prive. Heerlijk eten, zowel het lekkernijen menu als ook a la carte! De bediening is uitzonderlijk attent en heeft antwoord op alle vragen. Vanavond zaten we lekker buiten, maar binnen is het ook heel uniek. Beneden gewoon met tafeltjes en boven meer als lounge optie, maar ook daar kun je primazitten om te eten met de kleine tafeltjes die je dan op je schoot krijgt. Een aanrader! Prima prijskwaliteitsverhouding!

Gegeten op 22 augustus 2013

Schrijf zelf een recensie over Restaurant en Lounge Lust in Hilversum

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant en Lounge Lust. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!