Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Restaurant en Lounge Lust in Hilversum - 1

4. 38% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 035 624 30 44
  2. www.lustrestaurant.nl

Proef de wereld

Gevestigd in een historisch pand uit 1902. In de open keuken bereidt het enthousiaste keukenteam sublieme internationale gerechten. Japan, Italië, Frankrijk, India; je maakt een spectaculaire reis om de wereld in de lekkerste smaken.

gerklaver

Wat een super goed restaurant.

Erg byzondere gerechten.
Pasta die vers aan je tafeltje wordt gemaakt.
En een Biefstuk Ossenhaas bereid in de oven met een omhulsel van een zout deeg.

Heerlijk!

En dan het toetje echt geweldig.
Erg aardige bediening die echt alles doen okm het de gasten naar de zin te maken.
Vriendelijk correct humor.

Kortom een erg goed restaurant.

Niet goedkoop maar ook niet te duur voor wat je krijgt.

Gegeten op 27 januari 2015

aliabat

Eindelijk ns een restaurant in hilversum waar een kok aan het roer staat die bloed serieus met zijn vak omgaat. Briljant eten, tot in de perfectie bereid. Echt een aanrader voor als je wilt weten hoe een gerecht echt hoort te smaken! Chapeau.. Het enige wat mij wel opviel was, dat er nogal veel bedienend personeel rondliep voor het betrekkelijk kleine aantal tafels. Bijzonder vriendelijk personeel, maar lang niet allemaal echte horeca mensen. Ik denk dat als je er een aantal tijgers neer zet, je 't met de helft af kan

Gegeten op 2 januari 2015

m9eurts

Zaterdag 10 jan bij Lust gegeten. Het restaurant zat vol en ook volgepropt. De tafels staan erg dicht op elkaar en ik zat aan een tafel dicht bij de bar, die, erg onhandig gesitueerd, zich in het midden van het restaurant bevindt. Er werden mensen aan de bar geplaatst die daardoor op slechts enkele decimeters van onze tafel zaten. Dat gaf bepaald geen prettig gevoel. Het restaurant is volgepropt met zoveel mogelijk tafels, wat de potentiële knusheid van dit restaurant, teniet doet.

Het duurde nogal lang en pas na 2 keer vragen, voordat we de menukaarten aangereikt kregen. Ook het bestellen van een 2e drankje was een uitdaging, het rondlopend personeel lette daar niet op en was niet erg attent in het proactief aanbieden ervan. Wij hebben dat als storend ervaren, maar daardoor loopt het restaurant ook nog eens omzet mis.

Het eten, we bestelden het 5-gangen menu Lusterijen, was héérlijk, gelukkig! 5 goed op elkaar afgestemde gerechten, goede proporties, heerlijke smaken. Een suggestie voor het restaurant, laat 1 v.d. gangen vervallen ten gunste van een dessert gang. Het dessert van de kaart dat we kozen, na het 5-gangen menu, was nogal vullend, hoewel ook weer verrukkelijk (de Canelloni, een aanrader).

Kortom, het eten is uitstekend, maar wat me voor een volgend bezoek, helaas, wel tegenhoudt, is dat het restaurant te vol is.

Gegeten op 10 januari 2015

Gooische-dame

Dit gezellige restaurant heeft een uitgebreide kaart met voor ieder wat wils. Zij hebben naast de gewone voor- en hoofdgerechten ook voor- en tussen gerechten van een kleiner formaat. Deze gerechtjes zijn uitermate geschikt voor kinderen die meer lusten dan de friet met kroket. Het personeel is kundig en uitermate vriendelijk en door de ongedwongen sfeer is het ook een geschikt restaurant om met je kinderen te eten. Top! Wij gaan hier nog vaak teug komen.

Gegeten op 10 januari 2015

Aquariuss

Inmiddels heb ik 3x bij Lust gegeten. Twee maal boven, in de lounge, wat te vergelijken is met een Zuid Franse woonkamer, ambiance een 10! Ook buiten op het terras gegeten. Het eten is helemaal top, alle keren kleinere proeverijen gekozen waardoor je van alles proeft, mooie kleine en diverse porties. Reserveren is een must. Beneden is het lekker klein en knus met in het midden een mooie open bar en open keuken. Boven zitten vind ik zelf een aanrader. Enige minpuntje is dat Lust gevestigd zit aan de ringweg van Hilversum waardoor er continu auto’s voorbij komen, dit restaurant zou nog beter passen in een rustiger straatje.

Gegeten op 10 juli 2014

stephanaaron

Gisteren bij Lust gegeten. Eerlijk waar. Ik heb nog nooit zo lekker gegeten! Dus op het eten helemaal niks op aan te merken. Echter duurde het wel 45 minuten voordat wij de menukaart kregen (hiervoor hebben we uiteindelijk zelf voor gevraagd). Gezellige klein en knus restaurantje. Mooie open keuken zodat je precies ziet wat er met je eten gebeurd. Zeker een aanrader!!

Gegeten op 5 januari 2015

Pvddungen

Gisteren avond met m'n vrouw bij Lust gegeten. Het zat helemaal vol dus goed dat we gereserveerd hadden. We hadden een tafeltje boven en daar was het lekker rustig. De porties zijn goed en mooi van smaak. De kaart is ruim al is het niet helemaal duidelijk welk type keuken ze willen zijn. Italiaans? Frans? Maar dat is een klein detail. De bediening was prima, ze wist ons te adviseren op de wijnen passend bij de gangen. De overige bediening is soms wat jong en heeft iets minder oog voor detail. Dit was onze eerste keer dat we bij Lust hebben gegeten maar dat gaan we zeker nog een keer doen.

Gegeten op 19 december 2014

Thomas234

Op donderdagavond half zes in een bijna leeg restaurant binnengestapt, omdat we weten dat het brood met tapenade hier zo bijzonder lekker is. Je krijgt het van het huis bij de wijn en we hebben er heerlijk van genoten. De keuze uit wijnen is groot; de uitleg van het personeel deskundig.

De ossenhaas met risotto/parmezaan was heerlijk en met zorg klaargemaakt. Het andere hoofdgerecht was bospaddestoelenrisotto met red snapper op de huid gebakken. Dit was zó smakelijk! Er is ook niet kinderachtig omgesprongen met de hoeveelheid vis.

Koffie en cappuccino toe. Er werd ons nog gevraagd of we misschien nog wat lekkere chocolaatjes erbij wilden snoepen.

Inmiddels zat het héle restaurant vol.

Leuk: de rekening komt in een lakdoosje in een enorme mand los snoep. Tast toe!

Voor meerdere keren herhaling vatbaar.

Gegeten op 4 december 2014

VanDijkProeft

Lust stond al lang op mijn verlanglijstje en heeft deels de verwachtingen waargemaakt. Het restaurant is gezellig, heeft een open keuken en een ruime keuze aan bijzondere gerechten. Ik denk dat wij deze avond pech hadden met de bediening. Drankjes lieten erg lang op zicht wachten, twee voorgerechten werden verkeerd doorgegeven aan de keuken en stonden uiteindelijk ook fout op de rekening. Excuses hiervoor werden bijna onverstaanbaar gemompeld. De gerechten waren overigens heerlijk. De spaghetti met parmezaan werd met veel elan bij onze tafel bereid. Al met al een redelijke ervaring, maar had er meer van verwacht.

Gegeten op 10 oktober 2014

esta1

Afgelopen zaterdag heerlijk gezellig gegeten bij lust, boven op een heerlijke bank, met de schoenen uit.
Het eten was heerlijk, de sushi vers maar kwam uit de koelkast daardoor een erg koude kern.
De spaghetti was in een zeer ruime portie. Het vlees perfect gebakken.
Glazen van het wijn arrangement werden laat ingeschonken te opzichten van het uitserveren van het eten.
Ook miste ik echt even de info bij het uitserveren over wat er precies op het bord ligt.
Zeker een aanrader. Maar!! zorg dat je niet boven aan een tafel zit, het voelt erg raar op een bank te hangen en dan een ander gezelschap aan een tafel ernaast.

Gegeten op 11 oktober 2014

Schrijf zelf een recensie over Restaurant en Lounge Lust in Hilversum

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant en Lounge Lust. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.