Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Restaurant en Lounge Lust in Hilversum - 1

4. 38% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 035 624 30 44
  2. www.lustrestaurant.nl

Proef de wereld

Gevestigd in een historisch pand uit 1902. In de open keuken bereidt het enthousiaste keukenteam sublieme internationale gerechten. Japan, Italië, Frankrijk, India; je maakt een spectaculaire reis om de wereld in de lekkerste smaken.

Pvddungen

• 10 1

• Eten

• In behandeling

Gisteren avond met m'n vrouw bij Lust gegeten. Het zat helemaal vol dus goed dat we gereserveerd hadden. We hadden een tafeltje boven en daar was het lekker rustig. De porties zijn goed en mooi van smaak. De kaart is ruim al is het niet helemaal duidelijk welk type keuken ze willen zijn. Italiaans? Frans? Maar dat is een klein detail. De bediening was prima, ze wist ons te adviseren op de wijnen passend bij de gangen. De overige bediening is soms wat jong en heeft iets minder oog voor detail. Dit was onze eerste keer dat we bij Lust hebben gegeten maar dat gaan we zeker nog een keer doen.

Gegeten op 19 december 2014

Thomas234

• 10 1

• Eten

• In behandeling

Op donderdagavond half zes in een bijna leeg restaurant binnengestapt, omdat we weten dat het brood met tapenade hier zo bijzonder lekker is. Je krijgt het van het huis bij de wijn en we hebben er heerlijk van genoten. De keuze uit wijnen is groot; de uitleg van het personeel deskundig.

De ossenhaas met risotto/parmezaan was heerlijk en met zorg klaargemaakt. Het andere hoofdgerecht was bospaddestoelenrisotto met red snapper op de huid gebakken. Dit was zó smakelijk! Er is ook niet kinderachtig omgesprongen met de hoeveelheid vis.

Koffie en cappuccino toe. Er werd ons nog gevraagd of we misschien nog wat lekkere chocolaatjes erbij wilden snoepen.

Inmiddels zat het héle restaurant vol.

Leuk: de rekening komt in een lakdoosje in een enorme mand los snoep. Tast toe!

Voor meerdere keren herhaling vatbaar.

Gegeten op 4 december 2014

VanDijkProeft

Lust stond al lang op mijn verlanglijstje en heeft deels de verwachtingen waargemaakt. Het restaurant is gezellig, heeft een open keuken en een ruime keuze aan bijzondere gerechten. Ik denk dat wij deze avond pech hadden met de bediening. Drankjes lieten erg lang op zicht wachten, twee voorgerechten werden verkeerd doorgegeven aan de keuken en stonden uiteindelijk ook fout op de rekening. Excuses hiervoor werden bijna onverstaanbaar gemompeld. De gerechten waren overigens heerlijk. De spaghetti met parmezaan werd met veel elan bij onze tafel bereid. Al met al een redelijke ervaring, maar had er meer van verwacht.

Gegeten op 10 oktober 2014

esta1

Afgelopen zaterdag heerlijk gezellig gegeten bij lust, boven op een heerlijke bank, met de schoenen uit.
Het eten was heerlijk, de sushi vers maar kwam uit de koelkast daardoor een erg koude kern.
De spaghetti was in een zeer ruime portie. Het vlees perfect gebakken.
Glazen van het wijn arrangement werden laat ingeschonken te opzichten van het uitserveren van het eten.
Ook miste ik echt even de info bij het uitserveren over wat er precies op het bord ligt.
Zeker een aanrader. Maar!! zorg dat je niet boven aan een tafel zit, het voelt erg raar op een bank te hangen en dan een ander gezelschap aan een tafel ernaast.

Gegeten op 11 oktober 2014

k_post

Via restaurantweek bij Restaurant en Lounge Lust gekomen. Het was een aangepast menu, maar elke gang was verrukkelijk. De porties die ze serveren is perfect.
De service was ook erg goed, er werd brood bijgevuld toen het op was en hielden ze controle over de tafel. Het was een gezellige sfeer en zal zeker weer terug komen!

Gegeten op 30 september 2014

fijnproevertje1001

Leuk gezellig restaurant waar je boven op heerlijk zachte banken kan zitten. Je hebt dan geen eettafel maar krijgt een dienblad met je bord op schoot. Is leuker dan het klinkt! Eten is lekker en de bediening vriendelijk. Mooi pand en keurig ingericht, goed schoon. Met restaurantweek geweest. Vooraf vitello tonato, prima. Dan iets van cannelloni met rucola. Hoofdgerecht lamsvlees op drie manieren bereid. Goede fles chardonnay. Heel fijne plek waar je prima rustig kan praten met je tafelgenoot zonder dat de muziek te hard staat of het galmt etc. Leuk te combineren met een avondje naar het filmhuis (loopafstand). Ik kom hier vast nog wel eens terug, aanrader.

Gegeten op 26 september 2014

lekker1962

Nadat een tweetal restaurants door vakantie gesloten bleken te zijn terecht gekomen bij Lust in Hilversum. Een vorige ervaring was uitermate goed bevallen waardoor we het een tweede keer aandurfden. En wederom was het geweldig.
Ontvangst vriendelijk en al snel wordt er een vers afgebakken broodje neergezet met aolie, eiersalade met truffelmayonaise en boter.
Als vooraf de tartaar van zeebaars, werkelijk verrukkelijk. Een boterzachte smaak met net een fris tintje erin.
Daarna de gebakken zalm (iets gerookt van smaak) met groenten en rösti. De keuze voor snijbonen vonden we iets minder geslaagd maar dat is persoonlijk. De vers gemaakte pasta met spinazie, kaas, cherrytomaatjes en pijnboompitten echt heerlijk. De pasta iets te dente maar ook dat is persoonlijk.
Wat zo fijn is dat er veel wijnen per glas zijn en je dus kunt kiezen uit meerdere druivensoorten en streken/werelddelen. Dat maakt een maaltijd echt compleet.
Al met al top gegeten in een leuke ambiance.

Gegeten op 25 juli 2014

Gerben-j

Na een vriendelijk ontvangst werden wij naar onze tafel begeleid.
Ondanks dat wij 4 dagen van tevoren hadden gereserveerd en er nog weinig tafels zaten werden wij naar een tafel begeleid naast de deur. Hier hing gelukkig wel een gordijn tegen de tocht maar bij elk ontvangst van nieuwe gasten kreeg ik een onaangename koude lucht over mijn heen.
Als voorgerecht een prima carpaccio gegeten maar verder niet bijzonder. Gevolgd door de klassieker van Lust, namelijk de ossenhaas gebraden in zoutkorst. Super lekker mals vlees met goede smaak, zeker een aanrader.
Als laatst had ik de warm geserveerde chocoladetaart. De bereiding hiervan liet wel even op zich wachten maar dit werd van tevoren al aangegeven. Erg lekkere taart met een binnenkant van gesmolten chocola zoals het hoort.
Overal lekker gegeten en goede bediening met genoeg kennis.
Min punt is dat ondanks wij met ze 2e uiteten waren ik het gevoel had dat wij met ze 4e uiteten waren. Tafels staan veel te dicht op elkaar en de tafel naast de deur kan je beter weglaten of alleen met lekker weer neerzetten.

Gegeten op 15 mei 2014

derk69

Gisterenavond besloten wij te gaan eten bij dit restaurant. Bij binnenkomst werden wij vriendelijk begroet. We kregen de keuze om beneden aan een tafeltje plaats te nemen, boven op een lounge bank of een tafeltje buiten in de zon te nemen om eerst wat te drinken. Aangezien wij voor de eerste maal Lust bezochten nam men uitgebreid de tijd om ons thuis te laten voelen. Bij het toelichten van de menukaart werd al snel duidelijk dat er heel veel mogelijk was. Een menu kiezen met speciale wensen was geen enkel probleem. Aangezien wij graag verschillende gerechten wilde proberen kozen wij voor de zogenoemde Lusterijen. Een combinatie van 4 verschillende gerechten op een bord. Zo konden we ieder 8 verschillende gerechten uitproberen. De gerechtjes waren subliem en smaakte echt naar meer. (wij zijn dan ook grote eters) Bij de tweede Lusterij hadden wij extra huisgemaakte frieten besteld. Wij sloten af met een combinatie van verschillende desserts. Al met al een heerlijke onvergetelijke avond. Absoluut voor herhaling en zeker een aanrader!

Gegeten op 30 juni 2014

vblok

Al meerdere keren heerlijk gegeten bij dit restaurant. Erg knusse sfeer. Beneden bestaat uit het restaurant met 'normale' eettafels en boven een zeer gezellige lounge met lagere tafels.
Bediening is gastvrij, je wordt warm onthaald bij binnenkomst.
Wij hebben die avond een 5-gangen menu genomen, wat erg goed is bevallen. Porties waren klein, maar door de vele gangen heb je daarna echt genoeg gegeten. Desserts zijn prijzig voor de hoeveelheid en kwaliteit, maar wel lekker.
Zeker een aanrader voor jong en oud!

Gegeten op 24 juni 2014

Schrijf zelf een recensie over Restaurant en Lounge Lust in Hilversum

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant en Lounge Lust. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.