a TripAdvisor company

foto's van Lust Restaurant & Lounge in Hilversum - 1 foto's van Lust Restaurant & Lounge in Hilversum - 2 foto's van Lust Restaurant & Lounge in Hilversum - 3 foto's van Lust Restaurant & Lounge in Hilversum - 4 foto's van Lust Restaurant & Lounge in Hilversum - 5 foto's van Lust Restaurant & Lounge in Hilversum - 6 foto's van Lust Restaurant & Lounge in Hilversum - 7 foto's van Lust Restaurant & Lounge in Hilversum - 8 foto's van Lust Restaurant & Lounge in Hilversum - 9
Panoramafoto

1. 7,9 10 1 158

2. 7,4

3. 7,6

Proef de wereld

Gevestigd in een historisch pand uit 1902. In de open keuken bereidt het enthousiaste keukenteam sublieme internationale gerechten. Japan, Italië, Frankrijk, India; je maakt een spectaculaire reis om de wereld in de lekkerste smaken.

p.riebroek

Via online reservering

Gisterenavond super lekker gegeten bij Lust! Vijfgangendiner was geweldig, bediening super vriendelijk en de gerechten een streling voor de tong! Er zat alleen geen dessert bij, wij meisjes hadden als laatste gang wel een klein zoet dessertje gelust... Verder superr en voor herhaling vatbaar!

Gegeten op 4 februari 2016

LarenNH

Via online reservering

Gisteren heerlijk gegegeten bij Lust in Hilversum. We hebben een 5 gangenmenu genomen waarbij de porties goed genoeg waren, en aan het einde van het gerecht genoeg voldoening gaf.

De combinaties waren verrassend en de smaak zeer goed.

Gegeten op 31 januari 2016

Sonchai

Via online reservering

De vaste bediening is vriendelijk en vakkundig. We hebben niet op onze eten hoeven te wachten en we zijn niet verdorst. We hadden een 5 gangenmenu en dat was een goede samengestelde keuze van de chef. De wijnkeuze was perfect bij de gerechten. Al met al een geslaagde avond

Gegeten op 24 januari 2016

leedekerken

Via online reservering

Super vriendelijk ontvangen,heerlijk menu en was geen probleem dat wij geen konijn wilde. Wij kregen die heerlijke pasta met kaas.
Minpunt was dat wij lang op onze drankjes moesten wachten maar het heerlijke eten maakte dat weer goed
Aanrader zeker maar eigenlijk wisten wij dat al

Gegeten op 23 januari 2016

erik12345678910

Via online reservering

Mooi restaurant in het hartje van Hilversum.
Service was goed en gerechten waren lekker.
Minpunt vond ik persoonlijk de stoelen (na 4 uur zitten) en de hoeveelheid eten.
Dankzij de AH bonnen ging er wat korting af maar Lust is wel een prijzig restaurant.
Voor mijn smaak iets te duur (prijs-kwaliteit)

Gegeten op 17 januari 2016

phocas.savenije

Via online reservering

Een mooi gevarieerd meergangen menu met een prettige prijs. Het personeel was vriendelijk en deed z'n best. Het enige minpuntje was dat de na afloop bestelde 'caffe macchiato' op tafel kwam als een 'latte macchiato'. Kennelijk was het verschil tussen beiden hier niet bekend.. Desalniettemin een zeer genoeglijke avond gehad en we komen zeker terug.

Gegeten op 15 januari 2016

Linny035

Via online reservering

Het eten menu was erg lekker, met prima bijpassende wijnen. De bediening was erg vriendelijk maar het verliep allemaal wat rommelig. Soms werd er twee keer gevraagd wat we wilden bestellen en kwam er niks. De communicatie tussen de bedining kan beter. Maar overall een prima avond gehad.

Gegeten op 15 januari 2016

IrisKeppels

Hier gegeten met de ah actie, met 2 mensen met allergien. Dit hadden we vooraf doorgegeven, maar helaas moesten we het nog is vertellen bij binnenkomst. Daarna bleek dat ze het maar voor 1 persoon hadden doorgevoerd. Het eten duurde erg lang, ruim 3,5 uur binnen gezeten voor erg kleine gerechten, plus alleen al op het broodje vooraf 3 kwartier gewacht. Vol zit je uiteindelijk niet door de kleine gerechten plus wachttijd, plus kreeg ik ook nog is een verkeerd gerecht geserveerd! Aangezien ik snel reageer op bepaalde producten hield voor mij de maaltijd hierbij op. Blijkbaar waren de borden verwisseld door de bediening. Personeel moet dus beter ingeleerd worden plus het tempo mag ook 2 standjes omhoog. Voor de relatief hoge prijs hadden we dus zeker meer verwacht. Erg jammer! Komen er dus ook niet meer terug

Gegeten op 28 december 2015

Restaurant - 1 maand geleden

Beste Iris, allereerst dank voor je feedback en onze oprechte excuses! Natuurlijk nemen wij dit zeer serieus. Daarom hierbij het verzoek om contact met ons op te nemen via info@lustrestaurant.nl ovm datum diner. Wij zullen dan zsm reageren. Met vriendelijke groet, Lust Restaurant & Lounge

Topproever - 3 weken geleden

Hallo, ik heb u een mail gestuurd zoals verzocht maar tot op heden nog niets vernomen helaas. Met vriendelijke groet, Iris Keppels

Restaurant - 3 weken geleden

Beste Iris, wij hebben je mail van afgelopen maandagavond, 18 januari, naar aanleiding van je recensie (ontvangen op 14 januari) goed ontvangen, en zullen snel reageren. Met vriendelijke groet, Lust Restaurant & Lounge

dick74

Via online reservering

Fijne ontspannen avond gehad het 5 gangen diner zoals gewoonlijk toppy.
Prima wijnen met het Bob arangement. Tot de volgende keer Gr.Dick

Gegeten op 12 januari 2016

martijnmeerveld

Via online reservering

Eten is daar zoals altijd top!! Klein minpuntje, ik vond het hoofdgerecht wat aan de kleine kant. Als ze dat iets groter maken hadden ze een 10 gekregen.

Gegeten op 12 januari 2016

Schrijf zelf een recensie over Lust Restaurant & Lounge in Hilversum

Schrijf hieronder je recensie over Lust Restaurant & Lounge. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.