a TripAdvisor company

foto's van Lust Restaurant & Lounge in Hilversum - 1 foto's van Lust Restaurant & Lounge in Hilversum - 2 foto's van Lust Restaurant & Lounge in Hilversum - 3 foto's van Lust Restaurant & Lounge in Hilversum - 4 foto's van Lust Restaurant & Lounge in Hilversum - 5 foto's van Lust Restaurant & Lounge in Hilversum - 6 foto's van Lust Restaurant & Lounge in Hilversum - 7 foto's van Lust Restaurant & Lounge in Hilversum - 8 foto's van Lust Restaurant & Lounge in Hilversum - 9

1. Restaurant

1. 7,8 10 1 172

2. 7,4

3. 7,6

Proef de wereld

Gevestigd in een historisch pand uit 1902. In de open keuken bereidt het enthousiaste keukenteam sublieme internationale gerechten. Japan, Italië, Frankrijk, India; je maakt een spectaculaire reis om de wereld in de lekkerste smaken.

NicoleJeanine

Via online reservering

Heerlijk gegeten bij Lust. Lekker loungend op de banken boven met vlotte en attente bediening. Heerlijke gerechten, variërend van zelfgemaakte ravioli, coquilles en kabeljauwfilet tot het befaamde zoutkorst-vleesgerecht. Moet je zeker een keer proberen! Lust is niet goedkoop, maar het geld zeker waard!

Gegeten op 18 juli 2016

charlotte168

Prima eten, maar lauw en simpel. Prijs kwaliteit niet in verhouding. Bediening was aardig maar wat te overdreven wat het vervelend maakte. Tafel werd net gedekt maar het bestek was weer vrij simpel en het was vies. Voor goed vlees verwacht je wel een goed steekmes. Keuken zag er goed uit maar kok was erg nonchalant in het "wegschuiven" van de boorden en niet professioneel bezig door te knipogen. Al om al, leuk restaurantje, jammer dat het aan de weg zit, maar het is de prijs niet waard.

Gegeten op 16 juli 2016

Lucygerritsenteun8

Via online reservering

Het eten was lekker MAAR de porties zooooo klein, De prijs verhouding is zoek in dit restaurant, We hadden bonnen van AH .Je kon geen 3gangen menu kiezen ,alleen 5 gangen. Als je met een kus begroet werd dan zaten de wijn glazen beduidend voller, zo erg zelf dat mijn partner de opmerking maakte van : DAT MEEN JE TOCH NIET. Dus Lust mocht het de mensen de lust vergaan om bij jullie te eten kijk eens naar de revieuws

Gegeten op 6 juli 2016

Restaurant - 1 week geleden

Beste Lucy en Teun, dank dat jullie de tijd hebben genomen om jullie ervaring bij te delen. En onze excuses als het niet zo geweest is als jullie hadden gehoopt. Dat is natuurlijk niet wat wij willen voor onze gasten. Bij ons moet iedere gast heerlijk kunnen genieten. Inclusief al onze zeer gewaardeerde AH gasten. Vandaar dat wij een 5-gangen verrassingsmenu aanbieden. Dit menu staat ook op onze reguliere kaart - ons populaire Lusterijen-menu. Natuurlijk zullen wij nog even bij ons Chef van die avond checken wat het Lusterijen-menu die avond geweest is, maar qua hoeveelheid zou het overeen moeten komen met een traditioneel 3-gangen menu (en in veel gevallen nog iets meer zelfs). Wij hopen dat wij jullie met deze toelichting toch nog een keer mogen verwelkomen tijdens de AH Restaurantactie.
Met vriendelijke groet,

Blomh

Via online reservering

Heerlijk vijf gangen diner en erg goede service! Voor herhaling vatbaar! Ossenhaas is zoutkorst was ook erg goed. Bijpassende wijnen.

Gegeten op 8 juli 2016

Markvangaal

Bediening was wat langzaam in het begin waardoor start eten lang duurde.
De hoeveelheid van de voorgerechten was wat veel, porties waren groot en verschil hoofdgerecht en voor gerechten niet duidelijk.
Vlees van het zwaardstuk en de eendeborst waren niet weg te krijgen.
Ambiance was prima

Gegeten op 26 mei 2016

Turkeystick

Met T&D vouchers hier gegeten, waar we werden getrakteerd op een 5-gangen verrassingsmenu met allemaal kleinere hapjes.
Zoals bekend, zit deze zaak aan een drukke eenrichtingsstraat in het centrum van Hilversum, waarin onze trommelvliezen door de voorbijrazende motoren, maar we kozen er toch voor om buiten te zitten.
Bediening zeer vriendelijk, attent en netjes pratend.
Gerechtjes (van vis/coquille tot een stukje vlees) waren heerlijk en verfijnd van smaak.
Decor binnen ook een 'lust' voor het oog met op de bovenverdieping een lounge met heerlijke (lig)banken, misschien iets voor een volgende keer.

Toiletten mooi ontworpen en brandschoon.
Plek om te onthouden voor als ik weer eens in Hilversum ben.

Gegeten op 5 mei 2016

daantje10

Super gezellige avond gehad! We hebben eerst lekker in de lounge geborreld. Daarna beneden aan tafel een heerlijk 5 gangen menu gegeten!

Gegeten op 21 mei 2016

vandrost

Afgelopen dinsdag heerlijk bij Lust gegeten! Heerlijk 5-gangen menu met goed uitgekozen bijpassende wijn! Gezellige sfeer, leuke en vlotte bediening. Wij komen zeker weer terug!

Gegeten op 17 mei 2016

TRFM

Met de Shell-actie geweest. Prijs erg aan de hoge kant voor wat je krijgt. Maar het ergste was nog dat de serveerster ons vertelde dat het vlees van de vitello tonato tonijn was (???), maar goed, dat vergeven we haar dan. Vervolgens vertelde dezelfde serveerster ons na de 5 gangen (waaruit deze actie bestaat) dat er nog 4 gangen zouden volgen, waarop wij weer aan tafel gingen zitten. Dit bleek echter niet het geval te zijn en daar werden we later dan ook op gewezen. Heel erg slordig, en er werd erg nonchalant gereageerd door de serveerster op de verwarring. Er werd lacherig een klein excuus gemaakt, maar verder ook helemaal geen tegemoetkoming of wat dan ook. Nare bijsmaak aan overgehouden.

Gegeten op 10 mei 2016

san08

Via online reservering

Gezellig restaurant, goede en vriendelijke bediening, de gerechtjes waren heerlijk. Wij komen zeker nog een keertje terug.

Gegeten op 12 april 2016

Schrijf zelf een recensie over Lust Restaurant & Lounge in Hilversum

Schrijf hieronder je recensie over Lust Restaurant & Lounge. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.