Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Wokrestaurant De Doele

1. Japans

Wokrestaurant De Doele

1. Japans
  1. Toon telefoonnummer 0299 660 398

wmsparky77

Bij dit restaurant ligt de focus op balans. Het advies aan de klanten om niet koud en warm door elkaar te eten en vooral rustig te eten en niet te grote porties op te scheppen, zorgen er echt voor dat je optimaal kunt genieten van een hapje en drankje met goed gezelschap. Je kunt uiteraard onbeperkt eten net zolang je wilt.

Zodoende kan ik ook niets anders dan dit restaurant ten harte aanbevelen.

De verschillende koude salades zijn erg lekker. Tegenwoordig is er ook tepan yaki. Wat erg lekker is. Het valt mij ook op dat de sate die ze daar hebben vers proeft. Dat geld eigenlijk voor al het eten. Sterk aan te bevelen is de wok met garnalen met knoflook saus. Je merkt dat het niet de watering smakende kweek garnalen zijn, maar dat er duurzaam eten op je bordje komt. Met zorg wordt er aandacht besteed aan al het eten. Het ziet er overal schoon en netjes uit, Ik geef daarom dit restaurant zeer goed op alle fronten.

wij hebben een bijzonder fijne avond gehad bij de Wok de Doelen.

Gegeten op 16 juli 2014

AngelaHoltkamp

Wegens familiefeestje hier op zondagavond in Purmerend gegeten.
Het was behoorlijk druk maar gezellig.
Het eten is gewoon heel prima en vers voor de belachelijke lage prijs van € 22.50 p.p
je kan dan zo vaak als je wilt wat laten wokken.Ook is er een redelijk sushi en saladebuffet en diverse desserts.
Natuurlijk worden er wat vooroordelen bevestigd qua publiek wat er doorgaans rondloopt,
Veel kale, rijkelijk getatoeëerde ,en met goud behangen mensen ;)
De bediening is heel vriendelijk en snel,prima wijntjes ook.
Decor is oogverblindend lelijk....maar dat is heel persoonlijk natuurlijk.
Hartstikke leuk om met een groep te doen.

Gegeten op 20 juli 2014

witjesteef

In mei met de kinderen gegeten bij wokrestaurant De Doele in Purmerend. Recensies waren positief en we vonden dat we ook maar eens moesten geloven aan het concept van wokken.
Ontvangst is hartelijk, maar als je nog nooit "gewokt" hebt is het wel even wennen aan de grootte van het restaurant. Op woensdagavond zaten er wel 150 man en daarmee was het restaurant slecht halfvol. Zouden veel restaurants de handen dicht voor knijpen waarschijnlijk. Dus ook heel laagdrempelig en de kinderen mogen zelf rondlopen en kiezen wat ze willen eten. Gaat daarom wellicht ook in moordend tempo, want ook de bediening is snel met het afruimen van borden en glazen. Het aanbod van het eten is erg uitgebreid: van sushi, soep en warm buffet, tot wokken en teppan yaki. Wij namen vooraf sushi en eerlijk is eerlijk deze smaakte goed. Daarna warme gerechten gekozen en smaakte OK. Omdat je eigenlijk toch te snel eet, daarna al snel naar teppan yaki. Ingrediënten goed van kwaliteit, maar bereiding helaas niet. Doordat er zoveel mensen tegelijk bediend werden, hadden alle gerechten dezelfde bereidingstijd. Dus de beef rolls te gaar, hetgeen ook gold voor de ossenhaas. Jammer, want de smaak is goed.
Na anderhalf uur weer buiten met toch het gevoel dat deze formule niet voor herhaling vatbaar is. Deed me nog het meest denken aan een all inclusive resort in Turkije. Kwaliteit en smaak eten best goed, maar of het nou leuke avond uit eten is.

Gegeten op 28 mei 2014

winglun

Afgelopen week hier gegeten!
Mooie locatie in het centrum van Purmerend, en makkelijk parkeren voor de deur.

Bij binnenkomst netjes aan tafel gebracht en werd ons het een en ander uitgelegd en de drankjes werden vlot aan tafel uitgeserveerd.

Het restaurant ziet mooi en leuk uit. netjes aangekleed en zeker geschikt voor kinderen! zag een glimp van de ingang van de kinderspeelhoek.

Zoals bij een wok restaurant natuurlijk hoort zijn we richting het buffet gelopen en alles zag er lekker en vers uit. We zijn maar direct begonnen met de teppan gerechten, deze gerechten zoals de lamskotelet of zalm waren heerlijk mals, de teppan chef doet zeer goed zijn werk.

Later begonnen met wokken, zeer uitgebreide buffet. dit geld ook voor het warme buffet en dessert buffet.

Ruime keuze, wok sauzen zijn heerlijk van smaak en de bediening is zeer attent.

Wij komen hier zeker vaker terug, 1 van de betere wok restaurants die we hebben bezocht en dat zijn er heel wat!

Gegeten op 1 april 2014

francisca6

prima wok restaurant. Je moet de drukke dagen wel vermijden anders sta je lang te wachten op een warme plaat.
er is zat keuze voor jong en oud en ik eet me altijd vol. Het is dan ook meer een vreetschuur dan een restaurant. Maar dat vind ik zo nu en dan ook wel prima, dan heb ik daar ook wel zin in.

Gegeten op 22 november 2013

Admiraal02

Prima wok restaurant met goed eten en voor ieders wat wils zoals eerder beschreven. Verwacht hier niet intiem te kunnen eten, het is altijd druk bezet met grote groepen. Dit heeft wel als voordeel dat het eten altijd vers is...

Gegeten op 18 september 2013

Sandra1987

Het eten is lekker, alles is vers en van goede kwaliteit, zelfs de sushi is prima. De hoeveelheden zijn natuurlijk top want iedereen kan gewoon pakken wat hij wil. Zeer redelijke prijs voor wat je krijgt. De bediening is efficiënt, hoewel ik het nooit zo gezellig vind als ze borden weghalen als je tafelgenoten nog aan het eten zijn, maar dat hoort nou eenmaal bij wokgelegenheden. Voor een intiem dinertje ga je hier dan ook niet heen (ook omdat het vrij massaal is) maar de sfeer is prima dus voor een gezellig etentje met vrienden of familie is dit echt een prima keuze.

Gegeten op 1 december 2012

s0njaa

Het eten in dit wokrestaurant is heerlijk en voor ieder is er wat wils. Van heerlijke chinese tomatensoep tot aan gewokte garnalen en zelfs patat en frikandellen voor de moeilijk-etende kleintjes

robert36

Veel en lekker voor weinig. Dat is goed genoeg voor mij. Het assortiment is degelijk met ossenhaas, sliptongetjes, garnalen en veel veel meer. Alle soorten groentes, op de 2 bakplaten (vlees en vis gescheiden) en een paar wokstations met 9 lekkere sausjes. Bediening is snel en professioneel, ze halen lege borden zeer snel weg en drankjes laten nooit lang op zich wachten. Voor grote groepen zeer geschikt. Enige nadeel kan zijn dat het druk is en dus luidruchtig, of noem het gezellig druk. I'll be back.

Gegeten op 10 november 2012

Schrijf zelf een recensie over Wokrestaurant De Doele in Purmerend

Schrijf hieronder je recensie over Wokrestaurant De Doele. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.