a TripAdvisor company

Wokrestaurant De Doele

1. Japans
  1. Toon telefoonnummer 0299 660 398

robert36

Prima eten voor een prima prijs. Met een kleine groep (10 man) gaan eten in het verbouwde wokrestaurant. Interieur is minder proterserig en er zijn nu verschillende gebeiden qua meubilair wat iets meer intimiteit schept i.p.v. allemaal dezelfde tafels en stoelen. Het eten is diverser, meer keus in bijvoorbeeld sushi, keuze bij de teppanyaki plaat en gebakjes. Voordeel van dit concept is dat iedereen altijd wel iets vindt van zijn gading. Eten werd goed bereid maar wel erg zout.

Gegeten op 6 mei 2016

nadiavanderkemp

Ik heb er nu een paar keer gegeten, Als vegetariër is het nogal lastig om een restaurant te vinden waar ze en goede vlees/vis gerechte serveren, en waar je ook lekkere verse groenten kan eten.. In dit restaurant kan dat! Lekker je groenten laten wokken en een lekker heel sausje erover, rijst brood of aardappels erbij... Ik zeg TOP!

Gegeten op 11 maart 2016

christina23

ik kijk net naar de vorige recensies en daar schrik ik van mijn recensie is verre vandat ik vind het er helemaal top zeker de nieuwe chefs bij de shusi ik ben echt wel wat gewend kom er regelmatig en heb nog nooit iets rauw of koud gehad......dus wij gaan aankomende zaterdag dan ook gewoon weer wij verheugen ons erop tot zaterdag vriendelijke groet christina ekkelboom

Gegeten op 26 december 2015

debakkertjes

Lekker gegeten met een brede keuze. De sushi vond ik minder sterk van kwaliteit. Voor een wokrestaurant een prima ambiance en als restaurant ingericht, nieuwe inrichting draagt hier zeker aan bij. Naast wokgerechten lekkere plaargerechten lamssate en entrecote vond ik erg lekker. Daarnaast ook nig wat chinese gerechten als gabi pangang ketjap, sate en rijst. Lekker om mee te starten. Uitgebreid toetenbuffet met als topper de spekkoek. Kom er graag

Gegeten op 30 december 2015

albert72

Heb afgelopen zondag gereserveerd 27 december 2015 voor 12 personen. Onze ervaring deze keer was het eten te koud in tegenstelling met de wet van keuringsdienst van waren. Na deze ervaring ga je alsnog over alles direct te laten wokken of braden door het personeel. Bij 3 van ons doen we de ontdekking dat de kip niet gaar van de plaat komt dat is zeer slecht. ik heb gereserveerd vanuit Zeist dit doe ik 2 keer per jaar. Dit was de druppel van de emmer, Ga hier niet meer reserveren.

Gegeten op 27 december 2015

Mharda

Uitgenodigd voor een etentje bij De Doele in Purmerend. In totaal ca 20 man/vrouw/kinderen.

Een mooie lange tafel stond (gereserveerd) klaar. Het restaurant zat zo te zien helemaal vol! Een goed teken. Meteen het voordeel dat erg veel vers is, hoge omloopsnelheid.

Ruime keus, en zowel de bakplaat als de wok boden van kip. biefstuk, lam en vis vele variaties.

Op de bakplaat sprong de kipfilet er positief uit, bij de wok viel op dat de sauzen minder pittig waren dan je zou verwachten... Waarschijnlijk in verband met de gemiddelde Nederlandse smaak.

Iedereen keerde tevreden huiswaarts.

Gegeten op 10 oktober 2015

warduitwillemstad

Middelmatige wokrestaurant. Enige reden dat ik hier kwam eten is omdat ik bij mijn tante op bezoek was en dat zij mij uit eten nam naar haar favoriete wokrestaurant. Ik vind zelf dat dit niet mijn voorkeur krijgt met middelmatige kwaliteit. Het eten van de wok is best wel smakeloos. Ja, de heetste woksaus kan heet zijn maar verder proef ik niet die verschillende smaken die je bij de meeste andere woks wel proeft. De kwaliteit van het eten evenals de keuze is beperkt. Het gebouw en het interieur ziet daarentegen wel leuk eruit voor een wokrestaurant

Gegeten op 15 augustus 2015

marinus3

Weer eens wezen eten in een wokrestaurant. De Doele dit keer. Het was al met al een matig restaurant. Gewoon wat je kan verwachten van een wokrestaurant, niet meer niet minder. Er was niet iets wat er echt uit sprong zoals de gril of wokken bijv. Het was wel erg druk maar dat is waarschijnlijk normaal op de zaterdag. Decor was wel mooi. Vooral de buitenkant van het restaurant zag er eens niet uit als een wok restaurant.

Gegeten op 18 april 2015

trudie11

Lekker gegeten. Wij zijn wat verwend met onze Pakboli in Spijkenisse. Zo hebben we er geen een gevonden tot nu toe. Alles hier was mooi vers en lekker van smaak. Geen lege plekken. Alles werd op tijd bijgevuld. Goede prijs kwaliteitsverhouding, gewoon zoals een wok moet zijn.

Gegeten op 9 mei 2015

Admiraal02

Weer een keer bij Wokrestaurant De Doele wezen eten. Met een groep is het hier altijd gezellig vertoeven, wel was het behoorlijk druk. Het eten is over het algemeen prima, en er is heel veel keuze. Helaas zijn ze onlangs overgegaan op ander vlees of een andere slager, o.a. hun normaal goede ossenhaas is vervangen voor een doorsnee biefstuk. Dit was vooral bij de Teppanyaki te merken vandaar een lager cijfer voor het eten. Blijft een aanrader om te eten met grote groepen en kinderen.

Gegeten op 21 februari 2015

Schrijf zelf een recensie over Wokrestaurant De Doele in Purmerend

Schrijf hieronder je recensie over Wokrestaurant De Doele. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.