Wokrestaurant De Doele

• 7.8

• 7.6

winglun
  • Recensies in de laatste twee jaar

Afgelopen week hier gegeten!
Mooie locatie in het centrum van Purmerend, en makkelijk parkeren voor de deur.

Bij binnenkomst netjes aan tafel gebracht en werd ons het een en ander uitgelegd en de drankjes werden vlot aan tafel uitgeserveerd.

Het restaurant ziet mooi en leuk uit. netjes aangekleed en zeker geschikt voor kinderen! zag een glimp van de ingang van de kinderspeelhoek.

Zoals bij een wok restaurant natuurlijk hoort zijn we richting het buffet gelopen en alles zag er lekker en vers uit. We zijn maar direct begonnen met de teppan gerechten, deze gerechten zoals de lamskotelet of zalm waren heerlijk mals, de teppan chef doet zeer goed zijn werk.

Later begonnen met wokken, zeer uitgebreide buffet. dit geld ook voor het warme buffet en dessert buffet.

Ruime keuze, wok sauzen zijn heerlijk van smaak en de bediening is zeer attent.

Wij komen hier zeker vaker terug, 1 van de betere wok restaurants die we hebben bezocht en dat zijn er heel wat!

Gegeten op 1 april 2014

francisca6
  • Recensies in de laatste twee jaar

prima wok restaurant. Je moet de drukke dagen wel vermijden anders sta je lang te wachten op een warme plaat.
er is zat keuze voor jong en oud en ik eet me altijd vol. Het is dan ook meer een vreetschuur dan een restaurant. Maar dat vind ik zo nu en dan ook wel prima, dan heb ik daar ook wel zin in.

Gegeten op 22 november 2013

Admiraal02
  • Recensies in de laatste twee jaar

Prima wok restaurant met goed eten en voor ieders wat wils zoals eerder beschreven. Verwacht hier niet intiem te kunnen eten, het is altijd druk bezet met grote groepen. Dit heeft wel als voordeel dat het eten altijd vers is...

Gegeten op 18 september 2013

Sandra1987
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het eten is lekker, alles is vers en van goede kwaliteit, zelfs de sushi is prima. De hoeveelheden zijn natuurlijk top want iedereen kan gewoon pakken wat hij wil. Zeer redelijke prijs voor wat je krijgt. De bediening is efficiënt, hoewel ik het nooit zo gezellig vind als ze borden weghalen als je tafelgenoten nog aan het eten zijn, maar dat hoort nou eenmaal bij wokgelegenheden. Voor een intiem dinertje ga je hier dan ook niet heen (ook omdat het vrij massaal is) maar de sfeer is prima dus voor een gezellig etentje met vrienden of familie is dit echt een prima keuze.

Gegeten op 1 december 2012

s0njaa
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het eten in dit wokrestaurant is heerlijk en voor ieder is er wat wils. Van heerlijke chinese tomatensoep tot aan gewokte garnalen en zelfs patat en frikandellen voor de moeilijk-etende kleintjes

robert36
  • Recensies in de laatste twee jaar

Veel en lekker voor weinig. Dat is goed genoeg voor mij. Het assortiment is degelijk met ossenhaas, sliptongetjes, garnalen en veel veel meer. Alle soorten groentes, op de 2 bakplaten (vlees en vis gescheiden) en een paar wokstations met 9 lekkere sausjes. Bediening is snel en professioneel, ze halen lege borden zeer snel weg en drankjes laten nooit lang op zich wachten. Voor grote groepen zeer geschikt. Enige nadeel kan zijn dat het druk is en dus luidruchtig, of noem het gezellig druk. I'll be back.

Gegeten op 10 november 2012

Schrijf zelf een recensie over Wokrestaurant De Doele in Purmerend

Schrijf hieronder je recensie over Wokrestaurant De Doele. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!