Wokrestaurant De Doele

Wokrestaurant De Doele

1. Japans
  1. Toon telefoonnummer 0299 660 398

Admiraal02

Weer een keer bij Wokrestaurant De Doele wezen eten. Met een groep is het hier altijd gezellig vertoeven, wel was het behoorlijk druk. Het eten is over het algemeen prima, en er is heel veel keuze. Helaas zijn ze onlangs overgegaan op ander vlees of een andere slager, o.a. hun normaal goede ossenhaas is vervangen voor een doorsnee biefstuk. Dit was vooral bij de Teppanyaki te merken vandaar een lager cijfer voor het eten. Blijft een aanrader om te eten met grote groepen en kinderen.

Gegeten op 21 februari 2015

wilhelmina8

Dit is wel de slechtste wokresturant waar ik ooit geweest ben, weinig keuze slecht aangevuld en goedkoop kwaliteit.Ik moest mijn man beloven om hier niet meer terug te komen..Qua prijs en kwaliteit vond ik 137 euro veel voor 5 mensen..

Gegeten op 27 februari 2015

dreamgirln

Een heerlijk en gezellig restaurant. Ik kom er vaker. Op eerste kerstdag ben ik hier met mijn ouders gaan eten. Voor hen de eerste keer bij de Doele. Het menu was hier en daar aangepast ivm kerst. Zeer vlotte bediening en alles werd binnen no time aangevuld. Geen lange wachttijden bij de wok of plaat. Bief van de plaat is lekker maar mag wel iets minder knoflook erbij. Die is erg overheersend. De wok is prima. Jammer is dat er meer pittige sussen zijn voor de wok dan niet pittig. De buffetten zijn goed te doen. Sushi, salades, Chinese producten enz. Misschien kunnen ze de toetjes wel iets aanpassen. Nu is het ijs, fruit en gebak. Ik mis iets van yoghurt maar dat is natuurlijk best persoonlijk. Gebak als toetje vind ik zelf niet lekker. Personeel is erg vriendelijk en de aankleding is goed. Ik kom zeker nog vaker.

Gegeten op 25 december 2014

edwin115

Nog niet eerder ben ik een betere Wokrestaurant tegen gekomen dan dit wokrestaurant. Elke avond Is her helemaal gevuld. Vooraf reserveren is wel verstandig.

Gegeten op 1 januari 2015

Ingen19

Altijd weer thuis komen bij de wok, komen er regelmatig even eten.
Voldoende keuze in gerechten
Nette bediening, vriendelijke eigenaars.

Gegeten op 16 december 2014

wmsparky77

Bij dit restaurant ligt de focus op balans. Het advies aan de klanten om niet koud en warm door elkaar te eten en vooral rustig te eten en niet te grote porties op te scheppen, zorgen er echt voor dat je optimaal kunt genieten van een hapje en drankje met goed gezelschap. Je kunt uiteraard onbeperkt eten net zolang je wilt.

Zodoende kan ik ook niets anders dan dit restaurant ten harte aanbevelen.

De verschillende koude salades zijn erg lekker. Tegenwoordig is er ook tepan yaki. Wat erg lekker is. Het valt mij ook op dat de sate die ze daar hebben vers proeft. Dat geld eigenlijk voor al het eten. Sterk aan te bevelen is de wok met garnalen met knoflook saus. Je merkt dat het niet de watering smakende kweek garnalen zijn, maar dat er duurzaam eten op je bordje komt. Met zorg wordt er aandacht besteed aan al het eten. Het ziet er overal schoon en netjes uit, Ik geef daarom dit restaurant zeer goed op alle fronten.

wij hebben een bijzonder fijne avond gehad bij de Wok de Doelen.

Gegeten op 16 juli 2014

AngelaHoltkamp

Wegens familiefeestje hier op zondagavond in Purmerend gegeten.
Het was behoorlijk druk maar gezellig.
Het eten is gewoon heel prima en vers voor de belachelijke lage prijs van € 22.50 p.p
je kan dan zo vaak als je wilt wat laten wokken.Ook is er een redelijk sushi en saladebuffet en diverse desserts.
Natuurlijk worden er wat vooroordelen bevestigd qua publiek wat er doorgaans rondloopt,
Veel kale, rijkelijk getatoeëerde ,en met goud behangen mensen ;)
De bediening is heel vriendelijk en snel,prima wijntjes ook.
Decor is oogverblindend lelijk....maar dat is heel persoonlijk natuurlijk.
Hartstikke leuk om met een groep te doen.

Gegeten op 20 juli 2014

witjesteef

In mei met de kinderen gegeten bij wokrestaurant De Doele in Purmerend. Recensies waren positief en we vonden dat we ook maar eens moesten geloven aan het concept van wokken.
Ontvangst is hartelijk, maar als je nog nooit "gewokt" hebt is het wel even wennen aan de grootte van het restaurant. Op woensdagavond zaten er wel 150 man en daarmee was het restaurant slecht halfvol. Zouden veel restaurants de handen dicht voor knijpen waarschijnlijk. Dus ook heel laagdrempelig en de kinderen mogen zelf rondlopen en kiezen wat ze willen eten. Gaat daarom wellicht ook in moordend tempo, want ook de bediening is snel met het afruimen van borden en glazen. Het aanbod van het eten is erg uitgebreid: van sushi, soep en warm buffet, tot wokken en teppan yaki. Wij namen vooraf sushi en eerlijk is eerlijk deze smaakte goed. Daarna warme gerechten gekozen en smaakte OK. Omdat je eigenlijk toch te snel eet, daarna al snel naar teppan yaki. Ingrediënten goed van kwaliteit, maar bereiding helaas niet. Doordat er zoveel mensen tegelijk bediend werden, hadden alle gerechten dezelfde bereidingstijd. Dus de beef rolls te gaar, hetgeen ook gold voor de ossenhaas. Jammer, want de smaak is goed.
Na anderhalf uur weer buiten met toch het gevoel dat deze formule niet voor herhaling vatbaar is. Deed me nog het meest denken aan een all inclusive resort in Turkije. Kwaliteit en smaak eten best goed, maar of het nou leuke avond uit eten is.

Gegeten op 28 mei 2014

winglun

Afgelopen week hier gegeten!
Mooie locatie in het centrum van Purmerend, en makkelijk parkeren voor de deur.

Bij binnenkomst netjes aan tafel gebracht en werd ons het een en ander uitgelegd en de drankjes werden vlot aan tafel uitgeserveerd.

Het restaurant ziet mooi en leuk uit. netjes aangekleed en zeker geschikt voor kinderen! zag een glimp van de ingang van de kinderspeelhoek.

Zoals bij een wok restaurant natuurlijk hoort zijn we richting het buffet gelopen en alles zag er lekker en vers uit. We zijn maar direct begonnen met de teppan gerechten, deze gerechten zoals de lamskotelet of zalm waren heerlijk mals, de teppan chef doet zeer goed zijn werk.

Later begonnen met wokken, zeer uitgebreide buffet. dit geld ook voor het warme buffet en dessert buffet.

Ruime keuze, wok sauzen zijn heerlijk van smaak en de bediening is zeer attent.

Wij komen hier zeker vaker terug, 1 van de betere wok restaurants die we hebben bezocht en dat zijn er heel wat!

Gegeten op 1 april 2014

francisca6

prima wok restaurant. Je moet de drukke dagen wel vermijden anders sta je lang te wachten op een warme plaat.
er is zat keuze voor jong en oud en ik eet me altijd vol. Het is dan ook meer een vreetschuur dan een restaurant. Maar dat vind ik zo nu en dan ook wel prima, dan heb ik daar ook wel zin in.

Gegeten op 22 november 2013

Schrijf zelf een recensie over Wokrestaurant De Doele in Purmerend

Schrijf hieronder je recensie over Wokrestaurant De Doele. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.