a TripAdvisor company

foto's van Eetcafé Jour de Fête in Maastricht - 1 foto's van Eetcafé Jour de Fête in Maastricht - 2 foto's van Eetcafé Jour de Fête in Maastricht - 3 foto's van Eetcafé Jour de Fête in Maastricht - 4 foto's van Eetcafé Jour de Fête in Maastricht - 5 foto's van Eetcafé Jour de Fête in Maastricht - 6 foto's van Eetcafé Jour de Fête in Maastricht - 7 foto's van Eetcafé Jour de Fête in Maastricht - 8 foto's van Eetcafé Jour de Fête in Maastricht - 9 foto's van Eetcafé Jour de Fête in Maastricht - 10 foto's van Eetcafé Jour de Fête in Maastricht - 11 foto's van Eetcafé Jour de Fête in Maastricht - 12

1. Eetcafé

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 043 325 69 32

willemkuis

Via online reservering

Het was gezellig , het eten was best lekker maar niet van uitzonderlijke kwaliteit
De combinate Lamspotje met Asperges was bijzonder maar niet voor herhaling vatbaar
De wijn, een Chileense Cabernet Sauvignon was erg goed

Gegeten op 27 april 2016

irmaeveraarts

Via online reservering

Ik heb de asperges gehad. Was lekker. Het weer was goed genoeg om op het terras te eten, helaas zit je dan wel in de rook van de sigaretten. Zou fijn zijn als ze een gedeelte van het terras rookvrij zouden maken.

Gegeten op 22 april 2016

mariazuszoalles

Hoewel we vaker komen borrelen bij dit gezellig café zijn we kort geleden ook eens aangeschoven bij het diner. Laat, maar we waren alsnog welkom. Er stond een meisje in de bediening, aan haar stemming te merken waren het de laatste uurtjes van haar dienst. Opmerkelijk, want het personeel bij Jour de Fete is altijd heel erg betrokken, altijd een glimlach etc. We hebben besloten een aantal dingetjes van de kaart te bestellen in een soort van tapas idee. Soepje als amuse was leuk, maar naar ons idee veel te zout, jammer. Daarna een vissoepje, weer het zelfde probleem. Kroketjes waren lekker, mosselen in tomatensaus ook weer naar ons idee te zout. Toen het meisje van de bediening zag dat we het eten lieten staan heeft ze wel aangeboden iets voor ons te willen betekenen in hoever mogelijk, maar we hebben het erbij gelaten. Dit was een van de mindere ervaringen bij Jour de Fete, hopelijk zijn we de volgende keer door de goede service en lekker eten dit bezoek snel vergeten, want tot nu toe altijd tevreden geweest.

Gegeten op 19 februari 2016

Sanderw81

Via online reservering

Weekendje Maastricht en zaterdagavond hier gegeten. Leuke kaart, goede en gezellige bediening. Wij hadden het menu, waarbij je met zijn twee 3 voorgerechten kon combineren. Heerlijk! Hoofdgerecht ook gewoon goed (ribeye en zuurvlees) en dessert bestond uit enkele kleine dessertjes (o.a. Creme Brulee en chocolade mousse), ook heel erg lekker. Wij vonden het eten boven verwachting voor een eetcafe! Zeker een aanrader als je lekker wilt eten voor niet al teveel geld in een ontspanning omgeving!

Gegeten op 13 februari 2016

jkerstjens

Via online reservering

Heerlijk gegeten in een ongedwongen, vriendelijke en heel gezellige ambiance.
Vrolijk personeel, lekkere 'knien in 't zoer', we gaan zeker nog eens terug.

Gegeten op 29 januari 2016

jeronimo78

Een leuk eetcafé dat al helemaal in de carnavalsversiering zat waardoor we dus weinig konden zien van de oorspronkelijke aankleding. Het idee om voorgerechtjes te combineren was erg leuk en het smaakte prima. Het hoofdgerecht dat ik had gekozen was de rib eye die prima gebakken was. Samen met de heerlijke krokante frietjes een prima gerecht. Het nagerecht was mooi opgemaakt en smaakte ook prima. De ober was vriendelijk en adrem. Kortom een leuk stekkie, met een goed bord en vriendelijke bediening.

Gegeten op 28 januari 2016

Wineboyheer

Via online reservering

Carpaccio maar daar kun je weinig verkeerds aan doen. Ribeye goed maar klein voor 21.50. Bediening zeer correct en goed.

Gegeten op 16 januari 2016

Geachte gast,
Bedankt voor uw recensie. We gaan eens kritisch kijken naar de maat van onze rib eye. Deze is 200gr. Normaliter zou dit voldoende moeten zijn. We snijden ons vlees zelf, dit moet wel altijd op het juiste gewicht gebeuren natuurlijk.
Nogmaals dank voor de feedback!

viervanwezel

Via online reservering

Super gezellig bij Jour de Fête. Heerlijke gerechten op de kaart en hele vriendelijke bediening. Een plek om nog weer eens te komen.

Gegeten op 16 januari 2016

gerard.zomers

Via online reservering

Een gezellige open sfeer met betrokken personeel. Ook de open keuken geeft een ontspannen maar professionele indruk. De gerechten zijn puur van smaak en mooi geserveerd.

Gegeten op 31 december 2015

anoukcsd

Via online reservering

Gezellig, heerlijk gegeten, aardige mensen! Prijs/kwaliteit is fantastisch. Wanneer je op zoek bent naar een gezellig restaurant in Maastricht ben je hier aan het goede adres.

Gegeten op 31 december 2015

Schrijf zelf een recensie over Eetcafé Jour de Fête in Maastricht

Schrijf hieronder je recensie over Eetcafé Jour de Fête. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.