a TripAdvisor company

foto's van Eetcafé Jour de Fête in Maastricht - 1 foto's van Eetcafé Jour de Fête in Maastricht - 2 foto's van Eetcafé Jour de Fête in Maastricht - 3 foto's van Eetcafé Jour de Fête in Maastricht - 4 foto's van Eetcafé Jour de Fête in Maastricht - 5 foto's van Eetcafé Jour de Fête in Maastricht - 6

1. Eetcafé

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 043 325 69 32

Wibbeedw

De waardering Iens topper meer dan waard. Goed gegeten en excellente service. Voelden ons daar op ons gemak in ongedwongen sfeer. Aanrader als je eens in de buurt bent.

Domkie87

Via online reservering

De voorgerechten/tapas waren erg lekker, maar in vergelijking met normale tapas per gerechtje wat weinig. De hoofdgerechten waren daarentegen vrij groot, met twee soorten groenten, aardappelpuree en frietjes en veel vlees. Het toetje (bokkenpootjesparfait met hemelse modder) was erg lekker en ook een flinke portie. Wij zaten in ieder geval goed vol.
Service was goed en vriendelijk, kwamen regelmatig vragen of alles naar wens was.

Gegeten op 8 maart 2015

Marja_Eppink

Via online reservering

Leuke plek, gezellige entourage, goed gastheerschap. Wij hebben als voorafje de Boulet à la Liégeoise met lapin saus en de Tête de Veaux gegeten. De boulets en hun sausje waren verrukkelijk. De Tête de Veaux vonden wij iets aan de zoute kant. Hoofdgerechten: Saté van varkenshaas en Knien in ’t zoer. De saté was uitstekend: mooie royale portie, heerlijk pittig van smaak, goeie pindasaus. 't Knien had iets langer mogen garen; 't viel niet van het bot, zeg maar. Wij besloten geen dessert te eten: we waren voldaan. Wél een kopje cappuccino en dat bleek meteen 't lekkerste kopje koffie van ons lange weekend Limburg. Alors: chapeau!

Gegeten op 28 februari 2015

ruud126

Via online reservering

Zeer vriendelijke bediening. We waren met 4 personen we hebben allemaal iets anders gegeten en vonden het allemaal lekker.

Gegeten op 17 januari 2015

ernst-1234

We waren met de lunch hier. Op vrijdag, marktdag dus lekker druk. De lunchkaart is een voudig, maar meer mag je ook niet verwachten in een dergelijk eetcafe. Kroket met brood was goed brood erg lekker maar omdat het nogal dik gesneden was en korst nogal hard niet eenvoudig te eten. De uitsmijter jour de fete leed aan hetzelfde euvel. De wijnen waren goed te drinken. Zeker een adres waar je voor een eenvoudige lunch goed terecht kan

Gegeten op 19 december 2014

Aart-JanH

Via online reservering

Bediening attent en klantgericht, lunchgerechten erg lekker en een ongedwongen en gastvrije sfeer. Zou dit restaurant zeker aan anderen aanraden!

Gegeten op 2 januari 2015

brendastekelenburg

Via online reservering

Eten was heerlijk. De scampi's waren super en ook de steak en de hertenbiefstuk waren voortreffelijk. In geen tijden een dusdanige leuke en gezellige bediening gehad. Aanrader!

Gegeten op 31 december 2014

HansWo

Hier tijdens ons jaarlijks buurtuitje met een groep van ruim 20 personen een 3-gangen diner genuttigd. Van te voren afspraken gemaakt over de keuzen. Het voorgerecht met elkaar gedeeld. Zeer attente en flexibele bediening. Al met al lekker gegeten en een gezellige avond gehad waar Jour de Fete zeker aan heeft bijgedragen!

Gegeten op 29 november 2014

Proever24200

wij hebben hier ons ontbijt genuttigd met onze familie, wij werden zeer vriendelijk ontvangen, en het ontbijt was ruim voldoende.

Gegeten op 22 december 2014

sannygr

Samen met onze kinderen van 11 en 10 heerlijk gegeten. Vooraf kroketjes met spinazie en kaas, Luikse gehaktballetjes en stokbrood. Ook de kinderen vonden het heerlijk. Als hoofdgerecht pasta van de chef en Limburgs zuur vlees. Alles was heerlijk op smaak en rijk gevulde borden. De prijs is heel goed gezien de kwaliteiten en hoeveelheid. Bediening was erg vriendelijk, onze kinderen voelden zich ook welkom. Een aanrader als je van lekker eten houdt en ook je kinderen wilt meenemen.

Gegeten op 29 december 2014

Schrijf zelf een recensie over Eetcafé Jour de Fête in Maastricht

Schrijf hieronder je recensie over Eetcafé Jour de Fête. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.