Brasserie Slot Zeist

• ?

• ?

Meesje6
  • Recensies in de laatste twee jaar

High tea voor twee personen voor €32.- . Je krijgt 2 sanwiches, 6 kleine zoete hapjes en marmelade per persoon en thee zoveel je wilt. Het smaakte goed maar deed karig aan. Hoewel de prijs kwaliteit wel klopt, denk ik, had ik iets meer hartig gewild. Het is ook een idee om meer varianten en prijs cat. aan te bieden zodat je iets luxere high tea kunt kiezen met een glaasje bubbels bijvoorbeeld.
De bediening is keurig maar beetje stijf voor een Brasserie. Er liepen veel mensen in en uit en dat maakte het een beetje onrustig.
De omgeving nodigt uit voor een heerlijke wandeling. Als je naar het Slot toe loopt dan doet dat heel statig aan, prachtig.

Gegeten op 23 november 2013

Ted JJ

• Goed

De entré door de poort, een prachtige binnenkomer. Slot Zeist voor het eerst in de RestaurantWeek en dus erop af! Vaak is modern en oud geslaagd, maar bij Slot Zeist verwacht je geen hele moderne Brasserie in de zijvleugel van het slot. En een beetje geluidruchtig ook nog. De meiden in de bediening doen hun best, maar zoeken vaak iets op de vloer, wat weet ik niet; alleen lastig als je contact wilt maken. En ja, je zit in een brasserie en niet in een chique tent. En voor een brasserie een dikke 8: een heerlijke MSC tonijn (duurzaam) vooraf, een zeer royale kalfrib-eye als hoofdgerecht en een lekkere gaspacho van verse perzik met een ijsje als toet. De wijnkaart bevat heerlijke, prijsvriendelijke wijnen (vb Chablis voor 31 euro is één van de duurste). Wij kozen voor de El Bosque Chardonnay, een stevige doordrinker voor het hele menu.
Wij haddden een herlijke avond, maar je voelt je daar uiteindelijk meer op bezoek dan dat je je er thuis voelt.

quirina

• Matig

Wij hebben een High Tea gedaan en het was zeer karig en niet heel lekker. Wij gaan niet meer terug. De bediening was ons vergeten...

Schrijf zelf een recensie over Brasserie Slot Zeist in Zeist

Schrijf hieronder je recensie over Brasserie Slot Zeist. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!