a TripAdvisor company

foto's van Bistro Puur in Oldenzaal - 1 foto's van Bistro Puur in Oldenzaal - 2 foto's van Bistro Puur in Oldenzaal - 3 foto's van Bistro Puur in Oldenzaal - 4 foto's van Bistro Puur in Oldenzaal - 5

1. Restaurant

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 0541 535 060

Puur dineren in Oldenzaal

Bij Bistro Puur aan het St. Plechelmusplein in Oldenzaal kun je heerlijk dineren bij Bistro Puur. In dit restaurant staan tijdloze gerechten op de kaart en de vriendelijke bediening ontvangt je met open armen. Dit is echt een warm bad. Geniet van hun culinaire tour, van Wine & Bite tot aan de Winebar of bestel 'gewoon' à la carte. Laat je verwennen door de chef, bestel een lekker glas wijn en jouw avond kan niet meer stuk!

Tinos

Het eten was heerlijk.
Ik vond het alleen een gegoochel met de rekening aangezien wij een AH bon hadden. Overal moest toeslag voor betaald worden, dit was vreemd. Maar verder een leuke avond gehad.

Gegeten op 30 januari 2016

marleenvstaal

Via online reservering

De ontvangst was uitstekend. Je voelde je gast. Voorgerecht was heerlijk. De varkenswangetjes waren zeer mals en heerlijk. Het eten was niet te zout. De borden waren mooi opgemaakt. De bediening was voortreffelijk. De ambiance heel gezellig.

Gegeten op 31 januari 2016

hanspol

Via online reservering

Gastvrij onthaal. Uiterst vriendelijke bediening. Royale interpretatie van de voorwaarden. Alle gangen waren op een hoog niveau. Redelijk geprijsd.

Gegeten op 28 januari 2016

c.bevers.vermeulen

Via online reservering

Een beetje mixed gevoel. Bediening en eten was goed, ambiance ook prima. Echter door een miscommunicatie in de keuken een uur op het eten zitten wachten. Dit is opgelost door excuus en een gratis drankje. Prima. Alleen nog verkeerd voorgelicht bij het afrekenen en nu dus teveel betaald. Kijken hoe dat straks "opgelost" gaat worden....

Gegeten op 28 januari 2016

henkblok

Via online reservering

Je wordt vanaf de eerste seconde helemaal verwend. De bediening is zeer alert en vriendelijk. Alle gerechten zien er even mooi uit en smaken heerlijk. De porties zijn niet klein. Na voor en hoofdgerecht zaten we vol. De huiswijn is prima. Prijs kwaliteit is heel redelijk. Het is gezellig. Kortom top.

Gegeten op 27 januari 2016

marjoriesteentjes

Via online reservering

We hebben samen met onze kinderen en aanhang heerlijk gegeten bij Bistro Puur. Hete eten was voortreffelijk, met zorg bereid. Vooral de schnitzel viel erg in de smaak.
Een gezellig restaurant met goed personeel en een ongedwongen sfeer. Een aanrader dus.

Gegeten op 27 januari 2016

jos182

Via online reservering

Bistro Puur is een gezellig restaurant met een uitstekende bediening, goede wijnkleur en heerlijk eten. Wij hebben de varkenswangetjes geprobeerd. Komen zeker terug

Gegeten op 26 januari 2016

InekeMG

Via online reservering

Vriendelijke ontvangst, heerlijk gegeten, konden kiezen uit de hele kaart met onze AH kaart. Goede uitleg van de wijnen (wijn arrangement) Vooral het dessert met de kazen en begeleidende port, super lekker. Minpuntje, het was erg lawaaierig waar wij zaten (t.o. de uitgifte borden)

Gegeten op 23 januari 2016

germabesselink

Via online reservering

We hebben er heerlijk gegeten met vier personen en een 2 jarige kleinzoon. De bediening was top. Vriendelijk en allert. Het eten werd door allemaal heerlijk gevonden. We hadden 2 keer de puurspies en 2 keer de kabeljauw met voldoende bijlagen. Met een extra bordje kon onze kleinzoon zo mee-eten. De desserts waren ook lekker. Aanrader is het grand dessert. Hier moest je wel met de AH actie €4,50 voor bijbetalen, maar dat was her meer dan waard. Onze kleinzoon mocht bij vertrek nog een speeltje uitkiezen uit een grote koffer. Helemaal gelukkig ging hij hiermee de deur uit. Kortom Puur geluk.

Gegeten op 23 januari 2016

Pinosol

Via online reservering

Voor tweede keer gegeten bij Puur. Opvallend was de jonge crew. Maar ze waren erg attent en gastvrij. Eten was prima. Goed wildzwijn, malse ereschouder en heerlijk toetje. Was een eindje rijden, maar we komen terug.

Gegeten op 22 januari 2016

Schrijf zelf een recensie over Bistro Puur in Oldenzaal

Schrijf hieronder je recensie over Bistro Puur. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.