a TripAdvisor company

foto's van Bistro Puur in Oldenzaal - 1 foto's van Bistro Puur in Oldenzaal - 2 foto's van Bistro Puur in Oldenzaal - 3 foto's van Bistro Puur in Oldenzaal - 4 foto's van Bistro Puur in Oldenzaal - 5

1. Restaurant

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 0541 535 060

Puur dineren in Oldenzaal

Bij Bistro Puur aan het St. Plechelmusplein in Oldenzaal kun je heerlijk dineren bij Bistro Puur. In dit restaurant staan tijdloze gerechten op de kaart en de vriendelijke bediening ontvangt je met open armen. Dit is echt een warm bad. Geniet van hun culinaire tour, van Wine & Bite tot aan de Winebar of bestel 'gewoon' à la carte. Laat je verwennen door de chef, bestel een lekker glas wijn en jouw avond kan niet meer stuk!

haroldmachielsen

Via online reservering

Het is een proma restaurant met een gkede en vriendelijke bedieining. Ruime keuze in de gerechten. En ook passende wijnkaart bij de gerechten.

Gegeten op 28 mei 2016

arnaudjochem777

Via online reservering

Heerlijk gegeten... onverwacht grote porties. Kaasplankje aanrader. Diverse opties om begeleidende wijnen te kiezen bij de verschillende gerechten! Zeker voor herhaling vatbaar...

Gegeten op 26 mei 2016

jovisvel

Hier heerlijk gegeten Truffelsoep afgebakken met bladerdeeg
Als hoofdgerecht reeschouder met truffelsaus ook dit was heerlijk (en staat natuurlijk ook niet overal op de kaart) geserveerd met een frisse salade en aardappelgratin.
Er werd ook gevraagd of er nog bij moest komen Maar voor 6 dames aan tafel was er meer dan genoeg Daarna nog een kopje cappuccino met een tia maria om af te sluiten Ook mijn tafelgenoten die varkenswangetjes hebben gegeten waren zeer tevreden
Ook de bediening vriendelijk en correct Echt een aanrader

Gegeten op 24 mei 2016

angelique93

Zoals altijd ....TOP !
Zeer goede keuken . Vriendelijke en correcte bediening. Hier voelen wij ons op ons gemak .
Wij hadden nog kortingsbonnen die wij konden gebruiken .... Met z'n tweeën eten voor de prijs van 1 .
Als je chronisch ziek bent is dat een leuke bijkomstigheid om toch een keer lekker uit eten te gaan

Gegeten op 24 mei 2016

benwaar

Via online reservering

Voorgerecht paddenstoelen kroket waren perfect. Verder heerlijk gegeten. De bediening was erg vriendelijk. Kortom een aanrader.

Gegeten op 22 mei 2016

StevenvanderDoest

Buiten lijkt het rustig, binnen zit het vol op deze zondagavond. Vriendelijke en vlotte bediening, heerlijke rosé, vooraf een mandje stokbrood met kruidendip en olijventapenade. We kiezen voor het verrassingsmenu (vis). Dit blijkt een goede keuze. Vooraf gamba's in tempura, erg lekker, precies goed! Daarna een babygriet, welke aan tafel gefileerd wordt. Bijzonder smaakvolle vis en een heerlijk voorgerecht! Aanrader voor de visliefhebber! Als hoofdgerecht kabeljauw onder een kruidenkorst met puree en diverse fijne groenten. Het grand dessert bestaat uit een veelvoud aan bordjes met daarop een verscheidenheid aan desserts, gegaarde ananas, stoofpeertjes met een heerlijke luchtige creme, een creme brulee en bolletje aardbeiensorbet en vanille ijs met kletskoppen. Dit avondvullende diner is zeer geslaagd en we raden dit restaurant dan ook zeker aan!

Gegeten op 22 mei 2016

Missiz68

Via online reservering

We hebben heerlijk gegeten en de bediening was attent en vriendelijk. De inrichting van de Bistro is heel sfeervol en gezellig.

Gegeten op 13 mei 2016

ALEXISVOORTHUIZEN

Mooie gezellige bistro met goed eten. we namen 3 gangen, via Shell. lekkere smaken en mooi opgediend. De wijnen waren uitstekend en goed betaalbaar
Leuke avond gehad

Gegeten op 19 mei 2016

jenniferchristenhusz

Via online reservering

Het was een zeer geslaagde avond. Vanaf binnenkomst tot aan het verlaten van de zaak, was alles naar wens.Het eten, wij hadden meerdere hoofdgerechten , waaronder de reeschouder.Deze was erg lekker, mals en zeker een aanrader. Maar ook de andere gerechten waren prima.De bediening was erg vriendelijk en gastvrij. Wij zullen ook zeker vaker bistro Puur bezoeken.

Gegeten op 18 mei 2016

ceessie51

Via online reservering

We zijn vrijdag 13-05-2016 met Shellbonnen uit eten geweest. En we hebben genoten van het heerlijke eten! Wat waren de varkenswangetjes super mals!De bediening was uitstekend, ook de stagiair! Ga zo door! We hopen nog eens terug te komen!

Gegeten op 13 mei 2016

Schrijf zelf een recensie over Bistro Puur in Oldenzaal

Schrijf hieronder je recensie over Bistro Puur. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.