LeonR
  • Recensies in de laatste twee jaar

Zo lekker gegeten, hier kom ik zeker weer! De bediening is vlot, informeel en toch gezellig. We hebben ook niet lang op de verschillende gangen hoeven te wachten. Beetje jammer is wellicht dat het met veel mensen tegelijk wat rumoerig wordt in het restaurant. Een beetje extra geluiddemping zou welkom zijn. Maar we blijven er niet voor weg.

Gegeten op 3 januari 2014

PRSOnline
  • Recensies in de laatste twee jaar

Afgelopen maandag voor de tweede keer hier gegeten en wederom gegaan voor de Filetto Rustico, ofwel de gesneden ossehaas met gorgonzola, rucola, parmezaanse kaas en tomaat. Daarbij een heerlijk bord spaghetti en een prima salade. Volgens de bediening is dit gerecht hun topper en daar kan ik me van alles bij voorstellen. De ossehaas is prima klaargemaakt en de gorgonzola is niet overdreven aanwezig. Wel miste ik de geroosterde pijnboompitjes die er de vorige keer wel bij zaten.
De droge witte huiswijn smaakte prima en de doppia was een welkome afsluiter van een uitstekende maaltijd.
De bediening is vriendelijk en correct en de prijzen zijn alleszins redelijk.

Gegeten op 26 augustus 2013

Jan Zellenrath
  • Recensies in de laatste twee jaar

Je waant je in een echte Italiaanse Trattoria. Op de avond van ons bezoek zat het restaurant helemaal vol en moesten mensen afgewezen worden. Opvallend ook het grote aantal Italianen die zaten te eten, een goed teken. We hebben gekozen voor het 3-gangen menu. Om maar meteen mee te beginnen, het was van hoge kwaliteit. Het voor- en hoofdgerecht bestaat uit drie keuzes, het dessert was een heerlijke panna cotta. De te kiezen voorgerechten waren: aspergesoep, carpaccio of vitello tonnato. Door ons gezelschap werd wisselend gekozen en iedereen was zeer tevreden over het gebodene. Hetzelfde gold voor het hoofdgerecht, daar waren de keuzes: zalm met asperges, kalfsvlees met asperges of kogelbiefstuk met gorgonzola. Ook voor deze gerechten alleen maar loftuitingen. Ik had zelf de kogelbiefstuk met gorgonzola. Zeer verfijnd van smaak, perfect gebakken en met een mooie garnituur. Verder kwamen heerlijke spaghetti, een mooie rijke salade en in olijfolie gebakken aardappeltjes op tafel. We zullen zeker terugkomen. En, gezien de drukte, zeker reserveren.

Gegeten op 31 mei 2013

Rosalinde-
  • Recensies in de laatste twee jaar

Prima Italiaans restaurant. Heb hier twee keer gegeten, eerste keer Vitello Tonnato en Pasta met Zalm. Was erg lekker. De tweede keer heb ik pizza Calzone gegeten, en dit was ook zeker een aanrader. Bediening is erg vriendelijk, er hangt een relaxte sfeer.

Gegeten op 12 oktober 2012

robschakel

• Goed

Afgelopen maand tweemaal bij Da Alfio gegeten en tweemaal afgehaald. Eenvoudige stabiele kaart met paar wisselende gerechten. Ook wij missen de oude eigenaar, maar personeel en reguliere sfeer weinig veranderd. Zeer kindvriendelijk, maar geschikt voor alle leeftijden.

Luca7

• Uitstekend

Laatste week geweest en lekker gegeten. Bediening was vriendelijk, lekkere gerechten ook en echt een aanrader!

Proever9170

• Goed

De negatieve beoordelingen over dit restaurant dateren alweer van enige tijd geleden. Ik weet niet of er in de tussentijd een wisseling van de wacht is geweest, maar ik ben hier vorige week wezen eten en was erg tevreden. De bediening was wel wat rommelig, (bestek 1x vergeten en de drankjes vergeten) maar dat kwam wellicht ook omdat het druk was. Het eten was erg goed. Ik had vitello tonnato als voorgerecht, heerlijk! Mijn hoofdgerecht was de combinatie van lasagne en cannellone. De lasagna was okee, de cannellone was verrukkelijk! Volgende keer neem ik dus ook cannellone 'solo'. Het dessert was het 'toetje van de dag', dat staat dus niet standaaard op de kaart. Het was gemaakt met bastognekoek en room. Echt heel lekker! Ik was al met al verrast en tevreden over dit restaurant. Afgaande op voorgaande recensies zou ik er niet naar toe gegaan zijn, blij dat ik dat toch gedaan heb.

Giovanni

• Matig

Jammer de vorige eigenaar weg is. Daarmee ook het italiaanse sfeertje.Eten is nu ook minder, zo ook het personeel.

Marco&Corry

• Slecht

2 keer gegeten. 2 keer dezelfde ervaring. Hompen kaas en belegging van de pizza. Hoofdgerecht geprobeerd. Werd schreeuwend verteld. Naar verbrande uien smakende saus bij de spaghetti. Zonde van de je geld.

marion

• Goed

Druk bezocht en dus levendig. Ontspannen sfeer, vlotte bediening. Heerlijk echt Italiaans eten. Doe eens gek, laat de pizza's liggen en eet wat van het menu-bord (heerlijke vlees- en visgerechten en lekker antipasti). Je zal er geen spijt van krijgen.

Schrijf zelf een recensie over Da Alfio in Wassenaar

Schrijf hieronder je recensie over Da Alfio. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!