Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Vapiano Den Haag (Buitenhof) in Den Haag - 1
  • foto's van Vapiano Den Haag (Buitenhof) in Den Haag - 2
  • foto's van Vapiano Den Haag (Buitenhof) in Den Haag - 3
  • foto's van Vapiano Den Haag (Buitenhof) in Den Haag - 4
  • foto's van Vapiano Den Haag (Buitenhof) in Den Haag - 5
  • foto's van Vapiano Den Haag (Buitenhof) in Den Haag - 6

Vapiano Den Haag (Buitenhof)

1. Wijnbar
  2. Italiaans

Vapiano Den Haag (Buitenhof)

1. Wijnbar
  2. Italiaans
  1. Toon telefoonnummer 070 365 06 87
  2. www.vapiano.com

Suzanne1311

Altijd gezellige losse sfeer. Wel wachttijden maar je bepaalt zelf wanneer je wil gaan eten. Met 4 personen eerst een antipasti large schotel gehaald. Groene ontpitte olijfjes van de goedkoopste soort, lekkere romige mozzarella met pesto, salami en rauwe ham op elkaar gepakte afgesneden pakketjes waardoor het moeilijk te verdelen was, aubergine- en courgetteplakjes met grilstreepjes maar niet gaar. Wsl. 3 sec op hete grilplaat gelegen. Je gaat in een rij staan en gaat ervan uit dat elke klant max. 2 gerechten kan bestellen (de kok kan 2 tegelijk bereiden), maar ik had pech want de mooie jongedame voor me bestelde voor 3 personen waardoor de wachttijd extra lang was waardoor het eten van onze vrienden koud werd. Mijn pasta met gorgonzola en walnoten was niet geweldig. Verhouding saus en pasta niet goed waardoor je de gorgonzola te weinig proefde. Pasta te al dente en halve walnoten wat lastig eten was. De aglio, olio spaghetti van mijn echtgenoot was iets te hard gebakken. Ik miste de chiliolie op tafel. Een van de medewerkers kwam aan tafel vragen of we wat wilden drinken en de wijn werd bezorgd. Later kwamen ze ook nog vragen voor koffie en deze werd ook bezorgd. Prima en vriendelijke service. Prijs kwaliteit ok. In vergelijking met vorige keren wat minder kwaliteit.

Gegeten op 26 december 2014

jairo

Vapiano is een goed restaurant voor als je niet veel geld wilt uit geven en tog lekker wilt eten. zeker een aanrader voor als je met veel personnen bent.

Gegeten op 23 december 2014

graafvd

prima plek om te lunchen! Dochter en ik hadden de Caesarsalat, de een met grote garnalen, de ander met kip. Heerlijk! Heerlijke saus, veel parmezaan en superlekkere ciabatta. De cappuccino's werden naar de tafel gebracht door een aardige jongeman. En die smaakten ook heerlijk!

Gegeten op 5 december 2014

Yarakl

De pasta bij Vapiano is heerlijk! Ik eet hier twee keer per maand en het is altijd lekker. Het is wel vaak druk maar dat weet je van tevoren. Prijzen zijn goed en er hangt een leuke sfeer.

Tip voor de mensen die tegelijk willen eten: ga samen in de pasta rij staan en als er nog 3 personen voor je staan gaat de ander zijn pizza bestellen. Dit komt 9 van de 10 keer goed uit.

Gegeten op 27 november 2014

Jeroen2000

Ik kom altijd graag bij Vapiano, het is alleen jammer dat de kwaliteit van het eten erg wisselend is. Dat mensen zeuren over lange wachttijden begrijp ik niet helemaal want dat weet je van tevoren als je bij Vapiano gaat eten. Personeel is idd vaak erg onvriendelijk!

Gegeten op 15 november 2014

Sazz

Ik geniet elke keer weer van deze heerlijke verse pasta's. Je moet inderdaad wel zelf in een rij staan voor je versgemaakte gerecht, maar dat vergeet je snel als je aan het eten bent. Het principe vind ik top. Een pasje waar je al je bestellingen op zet, en deze afrekent bij vertrek. Wij waren nog geen 30 euro kwijt met zijn tweeen. ( 2x voorgerecht, 2x pasta, 2x drinken) Niet duur dus.
Ook ideaal om met ons gezin te gaan. (15 en 18 jaar) Iedereen haalt zijn eigen gerecht.
wij blijven komen!

Gegeten op 29 oktober 2014

ilse36

Weer een keer bij Vapiano gegeten. Het is een restaurant waarvoor je in de stemming moet zijn. Het eten haal je zelf af, wat je terugziet in de prijs. Wel moet je vaak lang wachten en is het personeel niet altijd even vriendelijk. Er is wel een ruime keuze, en tot nu toe vond ik alles wat ik er heb gegeten prima van smaak. Leuk ook dat ze af en toe veranderen van kaart, en ook regelmatig 'specials' hebben, die gewoon dezelfde prijs hebben als de andere gerechten.

Ik had dit keer een salade met Hummus welke echt heerlijk was, en ook goed vullend. De prijs was ook prima en ik kreeg er twee stukjes heerlijk vers brood bij.

Er zijn veel plekken dus vaak vind je wel een tafeltje om lekker te zitten. Soms moet je even zoeken, maar als je eenmaal zit is het prima. Het kan er wel rumoerig zijn door de drukte, maar wederom betaal je daar ook naar en als je ervoor in de stemming bent heeft het ook iets warms en gezelligs.

Gegeten op 14 oktober 2014

MThalen

Pizza's en pasta's prima! Op zich is het concept leuk, maar af en toe moet je wel heel lang in de rij wachten vooral bij de pasta's. Het is ook handiger om als je met zijn tweeen bent hetzelfde te bestellen of pasta of pizza anders heeft de een zijn eten al veel eerder.

Gegeten op 4 oktober 2014

mariskaswa

Erg leuk concept met pasjes met zelf je eten halen. Lekker pizza gegeten. En achteraf een grote kop thee. Het lijkt me wel lastig als je niet hetzelfde besteld als je tafelgenoot, dan kan het eten ongelijk komen..

nielsmunoz

Mensen die mij kennen, snappen niet waarom ik zo vaak naar Vapiano ga. Ik vind het namelijk een toptent. Ultieme tent voor gezellig geroezemoes en gewoon een heel erg lekkere pizza Pasta's en salades maken ze ook, maar ik heb nooit het geduld om in de rij te gaan staan. Een heerlijke pizza vanaf €6, royale glazen wijn of Aperol Spritz, en een heel gezellige sfeer van in- en uitlopen en bij elkaar aan tafel aanschuiven. Jong en oud kan hier terecht en alles wat ertussen zit, juist vanwege de extreem goed prijs-kwaliteitverhouding.

Vapiano Buitenhof is ook nog handig gelegen op het Buitenhof - recht tegenover de bioscoop.

Gegeten op 25 september 2014

Schrijf zelf een recensie over Vapiano Den Haag (Buitenhof) in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Vapiano Den Haag (Buitenhof). De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.