Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Vapiano Den Haag (Buitenhof) in Den Haag - 1
  • foto's van Vapiano Den Haag (Buitenhof) in Den Haag - 2
  • foto's van Vapiano Den Haag (Buitenhof) in Den Haag - 3
  • foto's van Vapiano Den Haag (Buitenhof) in Den Haag - 4
  • foto's van Vapiano Den Haag (Buitenhof) in Den Haag - 5
  • foto's van Vapiano Den Haag (Buitenhof) in Den Haag - 6

Vapiano Den Haag (Buitenhof)

1. Wijnbar
  2. Italiaans

Vapiano Den Haag (Buitenhof)

1. Wijnbar
  2. Italiaans
  1. Toon telefoonnummer 070 365 06 87
  2. www.vapiano.com

Kookengel

In een ontspannen sfeer van elkaars gezelschap genieten... één van de teksten van Vapiano. Ontspannen zou ik het niet willen noemen, lang wachten voor je aan de beurt bent in een erg rumoerige omgeving. Wij waren met z'n tweeën, de één pizza en de ander pasta. Aangezien de pizza veel eerder klaar was dan de pasta konden we maar half genieten van elkaars gezelschap :).Pasta zou veel sneller kunnen gaan als ze niet elke portie pasta apart koken. Ik ben geen milieu freak maar dat elke portie droge pasta apart verpakt is vind ik persoonlijk onnodig veel afval produceren. Pizza en pasta waren ok, niet bijzonder wel een zeer goede prijs/ kwaliteit verhouding. Persoonlijk betaal ik liever een paar euro meer in een 'normaal' restaurant.

Gegeten op 7 september 2014

Eddieva

Gezellig restaurant, lekker eten en goede inrichting. Het kan er alleen erg druk zijn, natuurlijk een nadeel van een goedlopend concept. Dit betekend ook dat als je toch er besluit in de drukte dat je dan wel lang in de rij moet staan voordat je je eten kan bestellen.

verder leuk plekje om even te eten voor een goede prijs.

Gegeten op 6 juli 2014

Marcel120981

Duits concept en ga dan ook veelvuldig naar de duitse restaurants. In vergelijking met Duitse Vapiano's zijn de pizza's in Den Haag echt héél karig/minimaal belegd. Wanneer je daar iets van zegt krijg je een grote mond en een zwak excuus dat het overal hetzelfde is. Blijkbaar is het personeel van Vapiano nog nooit in een Vapiano in Duitsland geweest. Overig personeel is wel aardig maar degene die doorgaan voor manager mogen nog wel eens cursusje gebruiken "hoe om te gaan met je klant". Heb meer problemen met de manier waarop ermop je gereageerd wordt dan met het feit dat de pizza minder belegd is. Inrichting is bij Vapiano altijd nagenoeg hetzelfde, modern en leuk.

Gegeten op 21 juli 2014

gerrit34

Ik kom graag in Vapiano en vind het concept heel leuk. Dat je in de rij staat past helemaal bij het decor. Het is er wel vaak erg druk maar als je de momenten een beetje uitkiest kun je de drukte ook goed mijden.

Gegeten op 9 juli 2014

lexsijt

Wij zijn hier nu een keer of vier geweest in een jaar tijd. Het eten is redelijk, maar de rest staat ons steeds meer tegen. Ongeïnteresseerd personeel, staan onderling te flirten of te kletsen in plaats van je te helpen. Vuile borden die niet worden opgehaald. Verder de akoestiek: veel lawaai, je kunt moeilijk onderling praten. Als er mensen zijn die pasta eten en mensen die een pizza nemen, dan is het erg moeilijk om samen te eten. Er zijn namelijk aparte rijen voor pasta en pizza's. De pasta-rij duurt erg lang zodat vaak de pizza's al klaar zijn en je nog in de rij moet staan voor de pasta's. Speciale aanbiedingen die net niet beschikbaar zijn als jij ze wilt hebben (bijvoorbeeld gisteren de insalata polente)
Het concept van Vapianno met de self-service is leuk, maar de uitwerking vinden we toch tegenvallen.

Gegeten op 20 augustus 2014

Remodinho

Regelmatig eet ik bij Vapiano en zal dat ook blijven doen, alleen vandaag was helaas de pasta (had pasta met garnalen) te lang doorgekookt en heeeel zacht. Smaak was ok, maar helaas had mijn kok vandaag bij mij een slippertje en aangezien het druk was en ik er pas boven bij het zitten en eten achterkwam heb ik het maar gelaten. Next time mocht het zo zijn dan geef ik het aan zodat ze er ook wat aan kunnen doen. Toetje crema di fragola was wel weer heerrrrrlijk.

Gegeten op 26 juli 2014

Juf_D

Bij Vapiano moet je zelf je eten halen. Dit weet je van te voren en je houdt hier dus rekening mee. Het eten is snel klaar wanneer je aan de beurt bent. De pizza's zijn heerlijk maar vooral de pasta's zijn geweldig. De tafels worden snel afgehaald en de toetjes zijn meesterlijk. Wil je een goedkope snelle hap, met goed eten, moet je bij Vapiano Den Haag zijn.

Gegeten op 17 mei 2014

linda164

twee keer in de rij staan voor pizza en voorgerecht. eten was lekker. calzone pizza beetje scherp. er zouden wat wandjes gemaakt moeten worden zodat de geluid wat beter wordt.

Gegeten op 1 mei 2014

frank86

Bij Vapiano is het bijna altijd druk. Het restaurant werkt met een pasjes systeem.
Bij binnenkomst wordt deze aan je overhandigd en hierop wordt elke bestelling ingelezen.
Bij vertrek lever je deze bij de kassa in en wordt het besteedde bedrag verrekend. Bij Vapiano is geduld vaak een schone zaak. Als je een pizza besteld krijg je een apparaat mee welke gaat piepen wanneer deze klaar is. Je hoeft dus niet langer te blijven staan wachten dan nodig is maar kan weer terug naar je plaats. Voor andere pasta gerechten zoals spaghetti en macaroni moet je wel wachten want die wordt als je aan de beurt bent meteen klaargemaakt waar je bij staat.
Ook hier is het vaak lang wachten. Het verdiend aanbeveling om er niet alleen te gaan, want als je een plek hebt gevonden welke je bevalt kun je die maar beter gelijk bezet houden. De prijzen vallen ook reuze mee. Dus voor relatief weinig kun je er best wel lekker eten.

Gegeten op 10 april 2014

karinvdmeer

Woensdagmiddag na mijn werk had ik trek in pasta en ben ik bij vapiano in Den Haag wat gaan eten. Ik heb de pasta met de garnalen gekozen, wat een top keus bleek te zijn voor weinig geld. Als je even snel wil eten in Den Haag is vapiano een prima keus

Gegeten op 2 april 2014

Schrijf zelf een recensie over Vapiano Den Haag (Buitenhof) in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Vapiano Den Haag (Buitenhof). De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.