• foto's van Vapiano Den Haag (Buitenhof) in Den Haag - 1
  • foto's van Vapiano Den Haag (Buitenhof) in Den Haag - 3
  • foto's van Vapiano Den Haag (Buitenhof) in Den Haag - 4
  • foto's van Vapiano Den Haag (Buitenhof) in Den Haag - 5
  • foto's van Vapiano Den Haag (Buitenhof) in Den Haag - 6

Vapiano Den Haag (Buitenhof)

• 7.3 10 49

• 6.4

• 7.5

Vapiano Den Haag (Buitenhof) over zichzelf

Huisgemaakt & Vers. Vapiano biedt een geheel nieuwe eetbelevenis en werkt volgens het ‘front-cooking’ principe. Dit betekent dat alle gerechten door een Vapiano kok vers, snel en volgens de specifieke persoonlijke wensen van de klant ter plekke worden bereidt. Ook de 12 soorten pasta (waarvan twee biologisch) worden dagelijks zichtbaar voor de gasten gemaakt in de pastamanifattura.

frank86
  • Recensies in de laatste twee jaar

Bij Vapiano is het bijna altijd druk. Het restaurant werkt met een pasjes systeem.
Bij binnenkomst wordt deze aan je overhandigd en hierop wordt elke bestelling ingelezen.
Bij vertrek lever je deze bij de kassa in en wordt het besteedde bedrag verrekend. Bij Vapiano is geduld vaak een schone zaak. Als je een pizza besteld krijg je een apparaat mee welke gaat piepen wanneer deze klaar is. Je hoeft dus niet langer te blijven staan wachten dan nodig is maar kan weer terug naar je plaats. Voor andere pasta gerechten zoals spaghetti en macaroni moet je wel wachten want die wordt als je aan de beurt bent meteen klaargemaakt waar je bij staat.
Ook hier is het vaak lang wachten. Het verdiend aanbeveling om er niet alleen te gaan, want als je een plek hebt gevonden welke je bevalt kun je die maar beter gelijk bezet houden. De prijzen vallen ook reuze mee. Dus voor relatief weinig kun je er best wel lekker eten.

Gegeten op 10 april 2014

karinvdmeer
  • Recensies in de laatste twee jaar

Woensdagmiddag na mijn werk had ik trek in pasta en ben ik bij vapiano in Den Haag wat gaan eten. Ik heb de pasta met de garnalen gekozen, wat een top keus bleek te zijn voor weinig geld. Als je even snel wil eten in Den Haag is vapiano een prima keus

Gegeten op 2 april 2014

Omnomnommer
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vapiano is een heel lekker alternatief op fastfood of afhaalchinees, maar het is geen plek om uitgebreid te dineren. Eten moet zelf afgehaald worden aan de rand, waar het vers klaar wordt gemaakt, maar er soms lange wachtrijen staan. Het eten zelf is wel erg lekker.

Gegeten op 5 maart 2014

Vapiano
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vapiano is echt geweldig, ik vind de service ook gewoon prima en het eten is overheerlijk. Vooral de pasta's (ik neem dan meestal Carbonara) zijn lekker. De sfeer is ook super, gezellig die tafeltjes en zitjes. Wel lange rijen in het weekend inderdaad. Maar ja, je moet er wat voor over hebben.

Gegeten op 9 maart 2014

edels
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik kom regelmatig in de Vapiano, met name om te lunchen.
De pasta's zijn vers bereid, prima als lunch en meer dan genoeg voor een gemiddelde eter zoals ik. Eigenlijk allemaal aan te raden, prima prijsje ook. De pizza's zijn wisselend, soms is de bodem net niet krokant genoeg en moet je de pizzapunt met twee handen vasthouden omdat hij anders uit je hand glijdt. De salade's vind ik wel iets aan de kleine kant, maar met een soepje erbij vult ook dit prima. Probeer ook zeker een van de toetjes, de panna cotta en de crema di fragola zijn aan te raden.
De bediening is naar ons toe altijd vriendelijk geweest. Laat gerust je borden staan, zij ruimen het al te graag voor je op.
Probeer wel de avonden in het weekend te vermijden, dan is het vaak druk en loop je het risico lang in de rij te staan.

Gegeten op 6 januari 2014

Sabrina26
  • Recensies in de laatste twee jaar

Al vaak hier gegeten omdat de prijs kwaliteit verhouding hier uitstekend is. Dit komt mede door de zelf bediening. Het personeel achter de pasta, anti-pasta en pizza mogen wel wat aardiger doen. Ipv 'Je moet je pas scannen, en zuchten als je het niet goed doet' kunnen ze het beter zelf doen of liever vragen. Ook vind ik het jammer dat je de ene keer bij een salade meer krijgt dan de andere keer (tomaatjes, Parmezaanse kaas etc). Ook een tip voor Vapiano, neem een deurteller en boven een bepaald hoeveelheid aan gasten weiger gasten op een vriendelijke manier. Ik kom vaak bij Vapiano en doe er een half uur over om een plekje te vinden. Of ik zit te eten en mensen kijken me weg. Al met al prima pasta's en pizza's! Fijn ook die open keukens, je staat er met je neusje op.

Gegeten op 12 december 2013

graafvd
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vanmiddag hier geluncht. Wíj hadden beiden een grote salade met tonijn. Die bestel je zelf bij de salade counter. Sla was vers en lekker aangemaakt. Hierop een royale hoeveelheid tonijn, gekookt ei, olijven en rode ui. Ciabatta en een fles Pellegrino begeleidden het geheel. Lekker gegeten, ruime portie. Gezellige zitjes waar je kunt eten maar ook hoge tafels met dito krukken. Prima omgeving!

Gegeten op 4 december 2013

Despoudi
  • Recensies in de laatste twee jaar

Voor de derede keer hier gegeten. Voorheen pizza gegeten, gister pasta met feta. Mijn vriendin pasta met pesto. Beide pasta's waren nog hard en hadden een plastic-achtige smaak. Vriendin is terug gegaan met haar pasta/pesto omdat er teveel pesto over de pasta zat (zeer zout/pittig). Men deed nog moeilijk omdat pasta al half op was (zei men, maar porties waren al niet groot). Moeilijk, moeilijk, uiteindelijk nieuw bord pasta gekregen. Helaas was ook niet te eten. We hebben alles laten staan en zijn weggegaan. Lange rijen mensen bij de pasta en anti-pasta. Als je verschillende dingen wil eten moet je in verschillende rijen staan. Als het eten van de een klaar is moet de ander nog wachten op het eten (het andere eten wordt ondertussen koud). Het is hier eten en weer weg, geen ontspannen sfeer. Acoustic laat ook te wensen over (gehorig, men kan niet fijn met elkaar praten) . Laatste keer dat we hier geweest zijn.

Gegeten op 17 november 2013

Bert012
  • Recensies in de laatste twee jaar

Tijdens de herfstvakantie, bij toeval, hier binnengelopen. Het is een zelfbedieningsrestaurant, vandaar dat de service laag scoort. Je moet namelijk alles zelf regelen. Tafeltje bezet houden, in de (lange) rij wachten op het eten en steeds heen en weer voor de vergeten zaken. Het decor is mooi, het ziet er allemaal prima en verzorgd uit. Het eten is ook erg lekker. Voor een snelle, informele hap is dit zeker een aanrader.

Gegeten op 20 oktober 2013

asteijger
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vapioano is een succesvol concept in vele steden en ook het buitenland. Gebaseerd op vers, gezond, waar mogelijk lokaal/biologisch geproduceerd in een leuke setting voor een schappelijke prijs. In Den Haag is dat niet anders. Bij drukte sta je wel even in de rij, dus een romantische date zou ik hier niet plannen. Maar betaalbaar uit eten, dat lekker is, dan is dit prima te doe. Wij hadden een salade met garnalen (best ruim bemeten dus gedeeld) en een pasta carbonara. Eerlijk? Die heb ik wel eens beter gegeten. Prima wijn en koffie na. Als je er niet teveel van verwacht, is het prima te doen. En het is betaalbaar, ook niet vervelend in deze tijd!

Gegeten op 1 oktober 2013

Schrijf zelf een recensie over Vapiano Den Haag (Buitenhof) in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Vapiano Den Haag (Buitenhof). De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!