Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Vapiano Den Haag (Buitenhof) in Den Haag - 1
  • foto's van Vapiano Den Haag (Buitenhof) in Den Haag - 2
  • foto's van Vapiano Den Haag (Buitenhof) in Den Haag - 3
  • foto's van Vapiano Den Haag (Buitenhof) in Den Haag - 4
  • foto's van Vapiano Den Haag (Buitenhof) in Den Haag - 5
  • foto's van Vapiano Den Haag (Buitenhof) in Den Haag - 6

Vapiano Den Haag (Buitenhof)

1. Wijnbar
  2. Italiaans

Vapiano Den Haag (Buitenhof)

1. Wijnbar
  2. Italiaans
  1. Toon telefoonnummer 070 365 06 87
  2. www.vapiano.com

Marcel120981

Duits concept en ga dan ook veelvuldig naar de duitse restaurants. In vergelijking met Duitse Vapiano's zijn de pizza's in Den Haag echt héél karig/minimaal belegd. Wanneer je daar iets van zegt krijg je een grote mond en een zwak excuus dat het overal hetzelfde is. Blijkbaar is het personeel van Vapiano nog nooit in een Vapiano in Duitsland geweest. Overig personeel is wel aardig maar degene die doorgaan voor manager mogen nog wel eens cursusje gebruiken "hoe om te gaan met je klant". Heb meer problemen met de manier waarop ermop je gereageerd wordt dan met het feit dat de pizza minder belegd is. Inrichting is bij Vapiano altijd nagenoeg hetzelfde, modern en leuk.

Gegeten op 21 juli 2014

gerrit34

Ik kom graag in Vapiano en vind het concept heel leuk. Dat je in de rij staat past helemaal bij het decor. Het is er wel vaak erg druk maar als je de momenten een beetje uitkiest kun je de drukte ook goed mijden.

Gegeten op 9 juli 2014

lexsijt

Wij zijn hier nu een keer of vier geweest in een jaar tijd. Het eten is redelijk, maar de rest staat ons steeds meer tegen. Ongeïnteresseerd personeel, staan onderling te flirten of te kletsen in plaats van je te helpen. Vuile borden die niet worden opgehaald. Verder de akoestiek: veel lawaai, je kunt moeilijk onderling praten. Als er mensen zijn die pasta eten en mensen die een pizza nemen, dan is het erg moeilijk om samen te eten. Er zijn namelijk aparte rijen voor pasta en pizza's. De pasta-rij duurt erg lang zodat vaak de pizza's al klaar zijn en je nog in de rij moet staan voor de pasta's. Speciale aanbiedingen die net niet beschikbaar zijn als jij ze wilt hebben (bijvoorbeeld gisteren de insalata polente)
Het concept van Vapianno met de self-service is leuk, maar de uitwerking vinden we toch tegenvallen.

Gegeten op 20 augustus 2014

Remodinho

Regelmatig eet ik bij Vapiano en zal dat ook blijven doen, alleen vandaag was helaas de pasta (had pasta met garnalen) te lang doorgekookt en heeeel zacht. Smaak was ok, maar helaas had mijn kok vandaag bij mij een slippertje en aangezien het druk was en ik er pas boven bij het zitten en eten achterkwam heb ik het maar gelaten. Next time mocht het zo zijn dan geef ik het aan zodat ze er ook wat aan kunnen doen. Toetje crema di fragola was wel weer heerrrrrlijk.

Gegeten op 26 juli 2014

linda164

twee keer in de rij staan voor pizza en voorgerecht. eten was lekker. calzone pizza beetje scherp. er zouden wat wandjes gemaakt moeten worden zodat de geluid wat beter wordt.

Gegeten op 1 mei 2014

frank86

Bij Vapiano is het bijna altijd druk. Het restaurant werkt met een pasjes systeem.
Bij binnenkomst wordt deze aan je overhandigd en hierop wordt elke bestelling ingelezen.
Bij vertrek lever je deze bij de kassa in en wordt het besteedde bedrag verrekend. Bij Vapiano is geduld vaak een schone zaak. Als je een pizza besteld krijg je een apparaat mee welke gaat piepen wanneer deze klaar is. Je hoeft dus niet langer te blijven staan wachten dan nodig is maar kan weer terug naar je plaats. Voor andere pasta gerechten zoals spaghetti en macaroni moet je wel wachten want die wordt als je aan de beurt bent meteen klaargemaakt waar je bij staat.
Ook hier is het vaak lang wachten. Het verdiend aanbeveling om er niet alleen te gaan, want als je een plek hebt gevonden welke je bevalt kun je die maar beter gelijk bezet houden. De prijzen vallen ook reuze mee. Dus voor relatief weinig kun je er best wel lekker eten.

Gegeten op 10 april 2014

karinvdmeer

Woensdagmiddag na mijn werk had ik trek in pasta en ben ik bij vapiano in Den Haag wat gaan eten. Ik heb de pasta met de garnalen gekozen, wat een top keus bleek te zijn voor weinig geld. Als je even snel wil eten in Den Haag is vapiano een prima keus

Gegeten op 2 april 2014

Omnomnommer

Vapiano is een heel lekker alternatief op fastfood of afhaalchinees, maar het is geen plek om uitgebreid te dineren. Eten moet zelf afgehaald worden aan de rand, waar het vers klaar wordt gemaakt, maar er soms lange wachtrijen staan. Het eten zelf is wel erg lekker.

Gegeten op 5 maart 2014

Vapiano

Vapiano is echt geweldig, ik vind de service ook gewoon prima en het eten is overheerlijk. Vooral de pasta's (ik neem dan meestal Carbonara) zijn lekker. De sfeer is ook super, gezellig die tafeltjes en zitjes. Wel lange rijen in het weekend inderdaad. Maar ja, je moet er wat voor over hebben.

Gegeten op 9 maart 2014

edels

Ik kom regelmatig in de Vapiano, met name om te lunchen.
De pasta's zijn vers bereid, prima als lunch en meer dan genoeg voor een gemiddelde eter zoals ik. Eigenlijk allemaal aan te raden, prima prijsje ook. De pizza's zijn wisselend, soms is de bodem net niet krokant genoeg en moet je de pizzapunt met twee handen vasthouden omdat hij anders uit je hand glijdt. De salade's vind ik wel iets aan de kleine kant, maar met een soepje erbij vult ook dit prima. Probeer ook zeker een van de toetjes, de panna cotta en de crema di fragola zijn aan te raden.
De bediening is naar ons toe altijd vriendelijk geweest. Laat gerust je borden staan, zij ruimen het al te graag voor je op.
Probeer wel de avonden in het weekend te vermijden, dan is het vaak druk en loop je het risico lang in de rij te staan.

Gegeten op 6 januari 2014

Schrijf zelf een recensie over Vapiano Den Haag (Buitenhof) in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Vapiano Den Haag (Buitenhof). De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.