a TripAdvisor company

Japanese Restaurant Kyushu

1. Japans
  1. Toon telefoonnummer 030 234 36 30

MJ164

Heerlijk sushi gegeten hier! Lekker vers en goede hoeveelheid. met name nummer 47 is een aanrader! Ook een huisspecialty. Bediening is prima. Decor is niet heel sfeervol, maar de kwaliteit van de sushi maakt alles goed!

Gegeten op 28 december 2015

wekomeneraan

Samen met mijn zoon al vele Sushi restaurants bezocht, Kyushu is een topper!
Een goede kaart, eten is subliem, service is prima. kortom een aanrader.

Gegeten op 23 oktober 2015

Thomas-G

Al meerdere malen bij Kyushu gegeten en alle keren heerlijk gegeten. Hierbij kan ik niet meer dan denken en schrijven dat de kwaliteit constant is. De vis is heel smaakvol en volgens mij ook heel vers. De sushi rijst is heerlijk, lauw warm en een licht zoetzure smaak van de suiker/azijn. De sushi rollen zijn heerlijk je kan er maar van blijven eten net als de zeewier salade. Echt heel goed.
De service is prima maar niet heel bijzonder. Het decor is een beetje saai maar verder oke.
Hier ga ik zeker vaker eten en ik raad het mensen ook echt aan. De sushi, waar je voor komt is gewoon weg subliem.

Gegeten op 11 september 2015

MagereGourmands

Nog een keertje wezen eten bij Kyushu. Kort samengevat: veel betere sushi dan de gemiddelde Japanner, zeker in Utrecht, in een wat basis restaurant.

Met een selectie van twee temaki als starter (frietzakje sushi noem ik dat), een paar nigiri en twee uramaki (de standaard Spider Roll en California Roll) waren we wel klaar. Knapperig zeewier, de gepaneerde stukjes krokant, de stukjes groente goed verwerkt, geen rare Nederlandse versie van sushi, hier worden we wel vrolijk van. De prijs is alles bij elkaar meer dan redelijk, en de chef die achter de sushitoog staat te snijden en rollen boezemt vertrouwen in. Echt een goede plek om je sushi-fix te regelen.

Het restaurant zelf is niet heel bijzonder, rustige Japansig ingericht, tafeltjes vrij dicht op elkaar en redelijk wat inloop van verstandige mensen die hier hun sushi komen halen. De bediening was in ons geval vrij basis, weinig op aan te merken. De Japanse jongedames die er anders zijn leken op vakantie, als we met vervanging te maken hadden dan was die competent.

Kortom: een aanrader voor de sushi-liefhebber die kwaliteit wil, geen aanrader voor een uitgebreid romantische avond Japans (geef dan wat meer uit en ga een echte kaiseki avond doen bij die stertent in Amsterdam, is ook zeer de moeite).

Gegeten op 31 juli 2015

ChristiaanP

Altijd al erg enthousiast geweest over deze sushi tent. Even 's avonds (of 's middags) lekker snel heerlijke sushi eten. Na het bezoeken van 6 verschillende sushi restaurants denk ik toch echt dat dit de beste is van Utrecht!

De service is altijd uiterst vriendelijk en soms een beetje verlegen.

Gegeten op 16 oktober 2014

eveline32

Na een tijd hier niet meer te zijn geweest - kwam er gewoon niet van - hebben wij ons vrijdag weer ouderwets tegoed gedaan aan Sashimi en Sushi. Hoewel nog allemaal erg lekker vinden wij de kwaliteit wel iets minder geworden. De Sashimi had bijvoorbeeld iets verser gekund en de zeewier om de Sushi meer krokant. En de pannenkoek bij de ijs was veel te dik en wellicht daardoor ook niet 'gaar'.
Service was weer uitermate vriendelijk.

Gegeten op 8 augustus 2014

lladrijona

Heerlijke sushi, het lekkerste restaurant in utrecht. Wij hadden een sushi-boot, alles was goed verzorgd. De ober was wat verlegen. Dat zal wel wat met cultuur te maken hebben;). Aangezien we er erg vroeg waren, zaten we daar als enige.
Het decor is prima, beetje nep, dat wel.

Sebun

Sushi is mijn lievelingseten en Kyushu mijn lievelingsrestaurant!! De sushi is namelijk perfect, het smaakt goddelijk lekker, elke keer weer! De Kyushu roll is mijn absolute favoriet, deze wordt gegrild en wordt daardoor lekker knapperig. Je krijgt ook flink grote stukken met veel vulling, echt waar voor je geld. Wij zijn hier bijna altijd minder geld kwijt dan bij de all-you-can-eat restaurants, terwijl we onze buikjes vol hebben met de heerlijkste sushi die ik ken. Ook de avocado maki, dorade sashimi en handroll zalm avocado zijn echte aanraders!
Het decor is simpel, maar het heeft ook wat. De wc's zouden een opknapbeurt kunnen gebruiken, maar zijn altijd schoon.

Gegeten op 11 juli 2014

mcoster

Altijd een feest om hier te komen. Sushi kwaliteit is subliem. Aardige bediening ook, en mogelijkheid om te bestellen. Geen all you can eat rotzooi maar echt kwalitatief genieten!

Jannekesimons

Beste sushi restaurant ooit. Aardige werknemers, heerlijk eten. Zeker een aanrader. Ik ga vaak vanuit amsterdam naar utrecht speciaal voor dit restaurant.

Schrijf zelf een recensie over Japanese Restaurant Kyushu in Utrecht

Schrijf hieronder je recensie over Japanese Restaurant Kyushu. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.