• foto's van Japanese Restaurant Kyushu in Utrecht - 1

• 7.6

• 6.7

mcoster
  • Recensies in de laatste twee jaar

Altijd een feest om hier te komen. Sushi kwaliteit is subliem. Aardige bediening ook, en mogelijkheid om te bestellen. Geen all you can eat rotzooi maar echt kwalitatief genieten!

Jannekesimons
  • Recensies in de laatste twee jaar

Beste sushi restaurant ooit. Aardige werknemers, heerlijk eten. Zeker een aanrader. Ik ga vaak vanuit amsterdam naar utrecht speciaal voor dit restaurant.

Viewtje
  • Recensies in de laatste twee jaar

We hadden vissoep gemaakt, maar bedachten dat een gang sushi een goede toevoeging zou zijn. Normaal gesproken hebben wij een vast adres waar we bestellen, maar het is goed om eens wat anders te proberen. We werden telefonisch zeer netjes te woord te staan en binnen +/- een half uur werd de sushi bezorgd en wenste de bezorger ons een smakelijke voortzetting. Het zat allemaal netjes verpakt en zag er smakelijk uit. Nu zijn wij, als het om Japans eten bestellen gaat, erg verwend geraakt en waren we dan ook erg benieuwd. De tonijn sashimi zat vol witte draden en was daardoor niet smakelijk en van matige kwaliteit. De sashimi van zalm was lekker, maar erg grote stukken. De california roll en de Spicy Tuna Roll vielen kwa smaak erg tegen. De prijs/ kwaliteit van het eten vonden wij niet in verhouding, we waren voor een kleine hoeveelheid sushi ruim €38,-. We vinden het jammer dat de positieve eerste indruk niet terug te zien was in de smaak van het eten.

Gegeten op 20 februari 2014

Ankevandebor
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijke sushi! Handgemaakt met verse producten en dat proef je er zeker vanaf! De bereiding is ook te zien in de half open keuken voor in het restaurantje. De bediening was zeer vriendelijk en heeft ons goed verzorgd. Het decor is wat minder, maar de heerlijke sushi maakte alles goed.

Gegeten op 28 september 2013

reinier79
  • Recensies in de laatste twee jaar

Kyushu is al jarenlang mijn favoriete sushirestaurant in Utrecht. De ambiance is niet super maar toch heeft het wel iets. Bediening doet haar best, is vriendelijk maar niet altijd even oplettend. De kwaliteit van de sushi in het restaurant en bij zelf afhalen is altijd perfect;heerlijke sashimi en ook de Kyushu roll staat standaard op mijn lijstje. De kwaliteit bij bezorgen laat helaas wel eens te wensen over. Edamame die veel te gaar is, beschadigde rolls en soms erg lange wachttijden. Bij klachten wordt er wel goed geanticipeerd heb ik gemerkt.

Kortom; prima sushi maar haal bij voorkeur zelf af of eet in het restaurant.

Gegeten op 25 juli 2013

joolbee
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik haal hier regelmatig af. Dan moet je even wachten omdat ze alles ter plaatse voor je klaarmaken. Gisteren laten thuisbezorgen, dat ging goed en netjes binnen 45 minuten. Ik vind er alles lekker en goed van kwaliteit. Van de sushi tot sashimi en de heerlijke rolls en zeewiersalade. Ik heb nog niet in het restaurant gegeten omdat ik het er niet zo uitnodigend vind uitzien. Maar thuis goede sushi eten is ook een feest.

Gegeten op 23 maart 2013

Norbert!
  • Recensies in de laatste twee jaar

Al jarenlang het beste sushi-restaurant van Utrecht. We eten hier minstens 1x per maand. De rol met st jacobsschelp is heerlijk zacht. De zalmsashimi een zegen. De yasai futomaki een verslavende gevarieerde rol. De bediening is vriendelijk, alle producten zijn vers, kundig en smaakvol bereid. Het is een onmisbaar restaurant in Utrecht.

Gegeten op 15 maart 2013

mixer
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ben al jarenlang fan maar laatste jaar niet meer. Is erg veranderd en kwaliteit en gezelligheid erg afgenomen. De tonijn in de maki was altijd van uitmuntende kwaliteit maar vanavond ging ie rechtstreeks de vuilnisbak in, was gewoon vies.

proever1915
  • Recensies in de laatste twee jaar

Afgelopen vrijdag heb ik hier sushi afgehaald na diverse tips gekregen te hebben. Deze tips waren terecht. Ik eet zeer regelmatig sushi, maar dit restaurant staat nu op nummer 1. Naast de sushi was ook de edamame zoals het hoort te zijn. Alle respect voor de mensen die de sushi achter een klein barretje voorbereiden!

Gegeten op 4 januari 2013

Ego
  • Recensies in de laatste twee jaar

Als liefhebber van sushi eet ik met enige regelmaat sushi bij verschillende restaurants. Uiteraard geen all you can eat maar bij voorkeur 'echte' sushi restaurants die al la carte kwalitatieve en verfijnde sushi weten te presenteren.

In Utrecht zit op de Voorstraat Kyushu. Ondanks dat het er wat klein is en niet echt heel gezellig is de sushi daarentegen boven gemiddeld goed. In Utrecht meermaals alle sushi restaurants geprobeerd en Kyushu staat nog steeds boven aan.

Ook kun je er eten thuis laten bezorgen. Dit gaat echter niet goed. Vandaag voor de derde keer dit jaar voor tussen de 60 en 70 euro sushi besteld en drie maal was duidelijk scheepsrecht. De eerste keer vond ik de temaki's slordig afgewerkt. Ook hadden ze de bakjes overvol gepropt waardoor de ronde sushi ineens vierkant werd. Jammer.

De tweede keer had de bezorger iets te enthousiast gereden want de gerechten zat flink door elkaar geschud in de plastic bakjes. Ook de kip teriyaki saus zat in het plastic zakje dus was bijna te vies om aan te pakken.

Vandaag om die reden in de online bestelling expliciet verzocht om de bakjes recht te houden. Netjes binnen het uur (en dat op zondag) kwam de bezorger de bestelling leveren. Na de bestelling in ontvangst te hebben genomen kwam ik aan de keukentafel erachter dat verschillende producten ontbraken. Daarnaast was de futomaki volledig beschadigd. (betrof een bakje van 6,-) Direct gebeld met Kyushu en vorenstaande netjes gemeld. Met moeite kwamen niet echt geloofwaardige excuses. Jammer en ook geen voorstel tot wat dan ook. Korte tijd hierna kwam de bezorger nog de ontbrekende gerechten brengen.

Resume, in het restaurant is Kyushu ruim voldoende tot goed. Maar thuisbezorgen is niet te doen. 60,- tot 70,- euro aftikken en dan onder de maat kwaliteit en service kan echt niet. Voor dat geld zouden de gerechten doosjes in iedergeval in een fatsoenlijk doos bezorgd mogen worden in plaats van een krakkemikkig tasje.

Gegeten op 25 november 2012

Schrijf zelf een recensie over Japanese Restaurant Kyushu in Utrecht

Schrijf hieronder je recensie over Japanese Restaurant Kyushu. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!