Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Japanese Restaurant Kyushu

1. Japans

Japanese Restaurant Kyushu

1. Japans
  1. Toon telefoonnummer 030 234 36 30

ChristiaanP

Altijd al erg enthousiast geweest over deze sushi tent. Even 's avonds (of 's middags) lekker snel heerlijke sushi eten. Na het bezoeken van 6 verschillende sushi restaurants denk ik toch echt dat dit de beste is van Utrecht!

De service is altijd uiterst vriendelijk en soms een beetje verlegen.

Gegeten op 16 oktober 2014

eveline32

Na een tijd hier niet meer te zijn geweest - kwam er gewoon niet van - hebben wij ons vrijdag weer ouderwets tegoed gedaan aan Sashimi en Sushi. Hoewel nog allemaal erg lekker vinden wij de kwaliteit wel iets minder geworden. De Sashimi had bijvoorbeeld iets verser gekund en de zeewier om de Sushi meer krokant. En de pannenkoek bij de ijs was veel te dik en wellicht daardoor ook niet 'gaar'.
Service was weer uitermate vriendelijk.

Gegeten op 8 augustus 2014

lladrijona

Heerlijke sushi, het lekkerste restaurant in utrecht. Wij hadden een sushi-boot, alles was goed verzorgd. De ober was wat verlegen. Dat zal wel wat met cultuur te maken hebben;). Aangezien we er erg vroeg waren, zaten we daar als enige.
Het decor is prima, beetje nep, dat wel.

Sebun

Sushi is mijn lievelingseten en Kyushu mijn lievelingsrestaurant!! De sushi is namelijk perfect, het smaakt goddelijk lekker, elke keer weer! De Kyushu roll is mijn absolute favoriet, deze wordt gegrild en wordt daardoor lekker knapperig. Je krijgt ook flink grote stukken met veel vulling, echt waar voor je geld. Wij zijn hier bijna altijd minder geld kwijt dan bij de all-you-can-eat restaurants, terwijl we onze buikjes vol hebben met de heerlijkste sushi die ik ken. Ook de avocado maki, dorade sashimi en handroll zalm avocado zijn echte aanraders!
Het decor is simpel, maar het heeft ook wat. De wc's zouden een opknapbeurt kunnen gebruiken, maar zijn altijd schoon.

Gegeten op 11 juli 2014

mcoster

Altijd een feest om hier te komen. Sushi kwaliteit is subliem. Aardige bediening ook, en mogelijkheid om te bestellen. Geen all you can eat rotzooi maar echt kwalitatief genieten!

Jannekesimons

Beste sushi restaurant ooit. Aardige werknemers, heerlijk eten. Zeker een aanrader. Ik ga vaak vanuit amsterdam naar utrecht speciaal voor dit restaurant.

Viewtje

We hadden vissoep gemaakt, maar bedachten dat een gang sushi een goede toevoeging zou zijn. Normaal gesproken hebben wij een vast adres waar we bestellen, maar het is goed om eens wat anders te proberen. We werden telefonisch zeer netjes te woord te staan en binnen +/- een half uur werd de sushi bezorgd en wenste de bezorger ons een smakelijke voortzetting. Het zat allemaal netjes verpakt en zag er smakelijk uit. Nu zijn wij, als het om Japans eten bestellen gaat, erg verwend geraakt en waren we dan ook erg benieuwd. De tonijn sashimi zat vol witte draden en was daardoor niet smakelijk en van matige kwaliteit. De sashimi van zalm was lekker, maar erg grote stukken. De california roll en de Spicy Tuna Roll vielen kwa smaak erg tegen. De prijs/ kwaliteit van het eten vonden wij niet in verhouding, we waren voor een kleine hoeveelheid sushi ruim €38,-. We vinden het jammer dat de positieve eerste indruk niet terug te zien was in de smaak van het eten.

Gegeten op 20 februari 2014

Ankevandebor

Heerlijke sushi! Handgemaakt met verse producten en dat proef je er zeker vanaf! De bereiding is ook te zien in de half open keuken voor in het restaurantje. De bediening was zeer vriendelijk en heeft ons goed verzorgd. Het decor is wat minder, maar de heerlijke sushi maakte alles goed.

Gegeten op 28 september 2013

reinier79

Kyushu is al jarenlang mijn favoriete sushirestaurant in Utrecht. De ambiance is niet super maar toch heeft het wel iets. Bediening doet haar best, is vriendelijk maar niet altijd even oplettend. De kwaliteit van de sushi in het restaurant en bij zelf afhalen is altijd perfect;heerlijke sashimi en ook de Kyushu roll staat standaard op mijn lijstje. De kwaliteit bij bezorgen laat helaas wel eens te wensen over. Edamame die veel te gaar is, beschadigde rolls en soms erg lange wachttijden. Bij klachten wordt er wel goed geanticipeerd heb ik gemerkt.

Kortom; prima sushi maar haal bij voorkeur zelf af of eet in het restaurant.

Gegeten op 25 juli 2013

joolbee

Ik haal hier regelmatig af. Dan moet je even wachten omdat ze alles ter plaatse voor je klaarmaken. Gisteren laten thuisbezorgen, dat ging goed en netjes binnen 45 minuten. Ik vind er alles lekker en goed van kwaliteit. Van de sushi tot sashimi en de heerlijke rolls en zeewiersalade. Ik heb nog niet in het restaurant gegeten omdat ik het er niet zo uitnodigend vind uitzien. Maar thuis goede sushi eten is ook een feest.

Gegeten op 23 maart 2013

Schrijf zelf een recensie over Japanese Restaurant Kyushu in Utrecht

Schrijf hieronder je recensie over Japanese Restaurant Kyushu. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.