Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van De Echoput in Hoog Soeren - 1

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 055 519 12 48

Jonard

Via online reservering

Voor de omgeving en de vriendelijkheid van het personeel moet je het zeker niet laten om de Echoput te bezoeken. Echter de service in het restaurant viel ons (gezien statuur en rekening) erg tegen. Lang wachten tussen gangen, vergeten om de amuses te serveren en bij het verzoek om op een bepaald tijdstip (23.45uur) het diner te eindigen bleek dat het personeel de bereidingstijd van 1 van de desserts niet had meegerekend. Redelijk teleurstellend "to be honest". De reactie op onze feedback was overigens wel prima. Maar de vraag is wat ze er mee doen.......

Gegeten op 20 september 2014

arjoenimke

Een fantastische avond gehad, met heerlijk eten. We hadden gekozen voor het vijfgangen menu en hebben de kok ons laten verrassen ... en het was een grote verrassing van heerlijkheden, smaaksensaties en een goed bijpassend wijnarranement. Prettige bediening en rolstoeltoegankelijk. Een aanrader dus!

M.O.

We hebben hier gegeten in combinatie met een overnachting. Hierbij hoorde een driegangen menu.
Een zeer gastvrije ontvangst waarbij we direct een welkom gevoel hadden. Alles klopte vanaf dat moment. Het aperitif, de amuses, de pauzes tussen de gerechten alles liep op rolletjes.
De kwaliteit van zowel het eten als de bijpassende wijnen was uitstekend.
De bediening niet té formeel zoals in andere ster-restaurants wel kan voorkomen.
Deskundige uitleg over de gerechten en de wijn.
Kortom een hele mooie avond gehad - geheel in stijl met de uitstraling die dit restaurant heeft.

Gegeten op 30 augustus 2014

jokev112

We hadden een arrangement geboekt incl. diner, overnachting en ontbijt.
Het eten was wel lekker, maar we zijn niet verrast. We hadden meer verwacht.
Hotelkamers prima. Het ontbijt was minder, weggestopt in een hoekje, koffiemachine die het niet doet. Na een kwartier in de rij eindelijk een kopje koffie, melk zuur!
Prijs - kwaliteit niet in verhouding. Voor ons geen herhaling.

Gegeten op 26 juli 2014

roderique038

Wat een tegenvaller, beginnen altijd met positieve; mooie lokatie in de bossen. Maar daar is dan echt alles mee gezegd. Koele ontvangst bij deur, we moesten zeker 10 minuten (ongemakkelijk) wachten bij de ingang in het restaurant. Onprettig en onwelkom gevoel! Amuses op tafel, allemaal geen smaak, te veel bedacht. Toen de kaart, lang wachten op even een klein broodje, eerst de wijnkaart bekeken. TE diverse kaart en veel te weinig keuze. Door een uitgesproken iemand samengesteld. Uiteindelijk goeie wijn gevonden en werd redelijk snel uitgeserveerd. Daarna de menukaart; hier moet je dus echt van wild houden! Lam en konijn en paar ala carte gerechten. Heel smal, gerecht met ganzenlever genomen. Prima bereid, wel heel klassiek! Tafelgenoot nam Kreeft als hoofdgerecht en ik een griet. Griet prima bereid, wederom saai, maar de kreeft sloeg alles. Blauw aangelopen en zo vreselijk taai, dat niet normaal te eten was. Halverwege kwam de mannelijke bediening vragen of alles naar wens was. Duidelijk de klacht van de kreeft te kennen gegeven, bediening nam zonder excuses de kreeft mee en mijn tafelgenoot bleef met lege handen achter. Geen vervanging aangeboden, we konden het ermee doen. Uiteindelijk (na veel te lang) kwam bediening vragen of we nog een dessert wilden. Nee de stemming was er bij ons uit, maar we wilden wel de toelichting waarom uberhaupt niemand terug kwam op de slechte kreeft. Op dat moment ontstaat er een ware discussie! Nog nooit zoiets meegemaakt, bediening bleef maar bij hoog en laag vasthouden dat de kreeft absoluut goed was. Rekening gevraagd en wat denk je? Juist, de kreeft stond er gewoon op! Toppunt! Ze waren niet van plan deze eraf te halen. Uitermate storend dat de mannelijke bediening fluitend wegliep om het pinapparaat op te halen; heb er geen woorden voor; ze nemen je daar in de maling! Kortom, veel te duur, uiterst trage bediening, een kwaliteit welke ver onder de maat is voor een dergelijk zaak!

Gegeten op 7 augustus 2014

Jannemanishere

Het kennismakingsmenu van de nieuwe chef P vd Breemen was voortreffelijk. Vooral de vis viel bij ons in de smaak. Het wijnarrangement was dik in orde maar niet echt spannend. Weken later zijn we nog eens wezen dineren en het eten was wederom de moeite waard.

Misschien is het handig dat men een kaart(je) maakt van likeuren e.d. zodat je weet wat je besteld. Nietsvermoedend bestelden wij een likeur die (bij het afrekenen) 27,50 per glas kostte...

Het valt ons iedere keer weer op dat in het betere segment van de Nederlandse restaurants weinig aandacht voor groentes is.

Gegeten op 17 juni 2014

leonr26

Hier gegeten en geslapen! Het was echt een feestje. Prachtige kamer en restaurant. We zaten buiten op het terras en werden vriendelijk bediend. Toch mis ik in dit soort restaurant een beetje de gezellige ober. Het eten was heerlijk alle 5 gangen en Amuses. Prachtige bijpassende wijnen en thee!? Dat laatste was voor ons niet een heel groot succes maar goed ieder zijn keuze. Het enige storende was buiten de drukke weg die voor het restaurant zat, voor de rest een heerlijke avond.

Gegeten op 20 mei 2014

kees98

De echoput. Als kind liet ik mijn hoofd al in de put hangen om te horen hoe de put antwoordde. Uit de diepte, uit de verte. Er is niets veranderd, bij het bestellen weet je al dat het goed gaat komen, uit de diepte van Eetprofessor Klosse en Theus de Kok die zowaar in de zwarte brigade is terecht gekomen. De collega van hem die geroutineerd lacht om mijn belegen grapjes, de witte servetten, de perfecte outillage, de doordachte wijn, de smetteloze ambiance, de topwijnen die je liggen aan te staren, de jaaaaren van culinaire je-ne-sais-quoi, het instituut, de rust, en gazomaardoor. Het is zo gebalanceerd dat je bijna wenst dat de ober struikelt en dat je kauwgom in je amuse aantreft. Risicoloze kokerij, goed om indruk te maken op je nieuwe account als bankemployee. Maar fijn, diep fijn. Aanbevolen als je op reis bent om je nieuwe rollator aan te schaffen. Te oogsten van wat het leven je heeft gebracht en nog steeds brengt. Rust. Evenwicht. Perfectie.

Gegeten op 13 maart 2014

prwztm

Zaterdagavond hier gegeten. Erg hartelijk ontvangen en perfect begeleid naar tafel. Complimenteus naar mijn vrouw, erg leuk en hartelijk. prima begin van de avond dus. Mooie ambiance, ruimtelijk ingericht. Amuses waren uitstekend. Het menu voldeed aan de verwachting. Echter, geen uitschieters. Dit inclusief begeleidende wijnen. Tip voor de sommellier, iets meer spontaniteit zou het nog aangenamer maken, doet iets teveel plichtmatig zijn werk, geen sensitiviteit, geen leuk praatje over wijn/afkomst. Op de vraag om een alternatieve wijn voor het gerecht met Ree was het antwoord; "alles kan meneer". Dit heeft de avond echter niet minder gemaakt. Kortom, een aanrader.

Gegeten op 29 maart 2014

SFNaber

Bij binnenkomst wat verwarring over onze plaats in het restaurant. Ze hadden tafels verkeerd gewisseld waardoor het niet allemaal soepel verliep. Eenmaal op onze plek moesten wij lang wachten op het bestellen van de wijn. Na een opmerking werden wij uitstekend geholpen en kregen wij de eerste glazen van het huis. Goede voorlichting over de alcoholvrije wijn. Het 5 gangmenu zat prima in elkaar. Goede verhoudingen tussen de smaken als de perfect gegaarde coquilles en aardpeer. Ook het stukje wild bij het hoofdgerecht was perfect bereid. Het begin verliep wat stroef maar daarna kwam het geheel perfect op gang.

Gegeten op 14 februari 2014

Schrijf zelf een recensie over De Echoput in Hoog Soeren

Schrijf hieronder je recensie over De Echoput. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.