• foto's van De Echoput in Hoog Soeren - 1

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 055 519 12 48

sandra_b

Via online reservering

Het eten was supergoed en de bediening heel vriendelijk.
Al met al duurde het wel een beetje lang. Wij hadden gereserveerd om 19:30 en om 23:30 zaten wij nog aan het negerecht. De tussenposen tussen de gerechten mag wel wat korter.
Al met al een aanrader om hier te eten en te slapen!

Gegeten op 21 maart 2015

dekleinegastronoom

Prachtig wild gegeten, met zorg bereid en heerlijk sappig. Goede bediening en uitstraling. Mooi gelegen en een mooi gebouw. De nagerechten zijn van goede kwaliteit met mooie combinaties,zoals rabarber op verschillende manieren bereid. Erg genoten!

Gegeten op 10 september 2014

lisianne

Via online reservering

We hadden een zakelijk ontspannen diner, de bediening speelde hier perfect op in met de juiste toon en de entourage is gewoon prima.
We kozen voor het 4-gangen verrassingsmenu met bijpassend (bob)wijn arrangement en dat was een geweldige ervaring, alles met zoveel zorg bereid en gepresenteerd. We hebben genoten.

Gegeten op 24 februari 2015

hans455

Via online reservering

Heerlijk 5 gangen verrassingsdiner met bijpassend wijnarrangement en voorafgaand een 1/2-je Ruinart Champagne. Perfecte wijn /spijs combinaties. Top gerecht was de Procureur van Wildzwijn. Gepekeld, sous vide in eendenvet gegaard, gelakt en afgebakken. Heerlijk! Ook heel mooi de Ceviche van Harder met bereidingen van biet, mierikswortel en bottarga. Zeer verfijnd. De reegeit, zoals je dat van de Echoput mag verwachten, subliem. Enige 'minpuntjes' waren: De piccalilly saus bij de Skrei kabeljauw. Deze was te uitgesproken voor bij de subtiele vis. Het dessert op basis van bloedsinaasappel. De afzonderlijke componenten waren allen erg gelei-achtig. Bediening top. Al met al zeker voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 15 februari 2015

michel145

Via online reservering

Wederom een fantastische avond!
Zeer vriendelijke bediening, goede uitleg bij de gerechten en zeer goede wijn/spijscombinaties.
Mooie gerechten met bijpassende wijnen, volgende keer blijven we in het hotel slapen!

Gegeten op 15 februari 2015

Maidenofmay

Na met angst en beven de recensies gelezen te hebben toch maar doorgezet en met de familie naar de Echoput, inclusief overnachting. Gelukkig maar! We werden zeer hartelijk ontvangen en de bediening was overwegend uitstekend en het eten boven verwachting met fraaie bijpassende wijnen. Alleen in mijn fazant vond ik een groot stuk pees, dat zou niet moeten natuurlijk.

Het ontbijt de volgende ochtend was meer dan uitstekend met verse sappen en veel keuze. We waren dan ook de eersten, dus alles was ruim voorradig. De kamers zijn mooi met uitstekende bedden. Wij gaan weer terug!

Gegeten op 17 januari 2015

proever41

De kwaliteit van het eten was goed, maar de porties waren erg klein met name het voorgerecht.
De bijpassende wijnen waren goed gekozen. De bediening mag wat meer alert zijn. Wat ons betreft mag het allemaal wat meer ambitieus worden. We komen hier meer dan 20 jaar maar de ambitie van toen zien wij hier graag weer eens terug.

Gegeten op 11 januari 2015

peter395

Afgelopen kerst voor de derde keer het diner bij De Echoput besproken, maar helaas moeten ervaren dat de Michelinster terecht is afgenomen. Het eten was redelijk, maar de bediening was duidelijk onderbezet waardoor het meer dan anderhalf uur duurde voordat de eerste amuse geserveerd werd. Op het hoofdgerecht hebben we zelfs tot over half twaalf moeten wachten.
Ook de volgende morgen bij het ontbijt was het merkbaar dat er te weinig personeel was. Het wel aanwezige personeel was niet instaat om het buffet bijgevuld te houden en reageerden nauwelijks op de door de gasten gestelde vragen. Het standaard antwoord was: " wij doen ons best maar het is te druk" . Erg jammer van deze zeer teleurstellende ervaring.

Gegeten op 26 december 2014

MBD

Gegeten op 25 december 2014

bpl1

Via online reservering

Geboekt voor zondag14 december om 19:00 , na het lezen van een interview met Peter Klosse in de Elsevier. Het beroemdste wildrestaurant van ten minste Nederland (waar koningshuizen en CEO's komen), dus de verwachtingen waren hoog gespannen! Toen we aan kwamen rijden zagen we een lege parkeerplaats?! Bij binnenkomst werden we gastvrij ontvangen bij de garderobe evenals in het restaurant waar de open haard sfeervol brandde. Echter we waren op dat moment de enige gasten. We werden uitgenodigd om aan een salontafeltje voor de open haard plaats te nemen voor het nuttigen van een aperitief wat zeer aangenaam was. Informeren bij de gastheer en - vrouw leerde dat we de enige gasten waren, verder niemand had geboekt. Of wij dat niet vervelend vonden was de vraag; helemaal niet was onze reactie. Er ontstond een gemoedelijke sfeer waarbij wij ons prima thuis voelden. Onze dinertafel werd ook voor de open haard geplaatst en we lieten ons verrassen met een 3- gangen diner met bijpassende wijnen hetgeen allemaal voortreffelijk was. Wij hebben een unieke avond gehad en komen zeker nog eens terug!

Gegeten op 14 december 2014

Schrijf zelf een recensie over De Echoput in Hoog Soeren

Schrijf hieronder je recensie over De Echoput. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.