a TripAdvisor company

foto's van De Echoput in Hoog Soeren - 1 foto's van De Echoput in Hoog Soeren - 2 foto's van De Echoput in Hoog Soeren - 3 foto's van De Echoput in Hoog Soeren - 4 foto's van De Echoput in Hoog Soeren - 5 foto's van De Echoput in Hoog Soeren - 6 foto's van De Echoput in Hoog Soeren - 7 foto's van De Echoput in Hoog Soeren - 8

1. Hotel-restaurant

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 055 519 12 48

Topexpertproever

Lekker gegeten na het fietsen en heerlijk bijgetankt!
Leuk restaurant met gezellige sfeer
Het 3 gangen menu was verrassend lekker, waarbij overheerlijke reebok
De wijnen erbij waren goed uitgezocht en prima te betalen

Gegeten op 1 juli 2016

AlexDH

Via online reservering

Met vrienden overnacht in het hotel, en 's avonds daar ook gegeten. Het was een warme avond, zodat we op het terras dineerden. Voor mij was het een voorgerecht met krielaardappels en gepocheerde kwarteleieren, daarna een prima stuk reebok, en tenslotte aardbeien met rode biet. Dat klinkt veel simpeler dan het was en smaakte; het zag er goed uit en de smaken en geuren waren mooi in balans. Ook kregen we er goede wijnen bij door een vrolijke sommelier die wist waar hij het over had. De bediening was zonder meer vriendelijk en goed. Een aanrader!

Gegeten op 19 juli 2016

RencaAvoralok

Via online reservering

Wij hadden wild als hoofd gerecht en dat was uitstekend. Mals. Maar de andere gerechten waren ook lekker. Sfeer en bediening is gezellig. Aanrader.

Gegeten op 10 juli 2016

wimbank

Via online reservering

Bijzonder prettige bediening -leuke jongeman met veel kennis van de wijnen en eten- en wederom uitstekend van kwaliteit.

Gegeten op 9 juli 2016

QuaSSia

We hebben hier heerlijk gegeten, echt een avondje uit. De bediening was erg goed, wel verbaasde we ons over de outfit van een van de medewerkers, iedereen zag er erg netjes uit, maar een persoon liep in vreemde (niet gestreken) pakje. Afgezien hiervan, was het voor ons een top avond, het eten was fantastisch en de borden waren mooi opgemaakt. De bijpassende wijnen zijn zeker een aanrader. Al met al zijn we erg tevreden en voldaan vertrokken.

Gegeten op 18 juni 2016

jan.klabbers

Via online reservering

Erg pretentieus, terwijl het eten middelmatig bleek. Het duurde bijna een uur voordat we zelfs de menukaart maar in handen hadden (een uur!), en toen het eten eenmaal kwam (nog een uur verder) bleek de vis van mijn vrouw nog rauw, terwijl mijn reerug okay was, maar nou ook weer niet bijzonder goed - terwijl de prijzen toch anders doen vermoeden. Voor mijn dochter hadden ze de kleine kaart kunnen tonen, maar dat was bij niemand opgekomen. Ook merkwaardig is dat er veel bediening in de zaal loopt, maar dat niemand echt bedient... Kortom, geen goede beurt, al vond ik het wel geschikt dat ze ons diner uiteindelijk niet in rekening brachten.

Gegeten op 17 juni 2016

MarJen

Met 4 personen hadden we een Zomer Diner arrangement incl overnachting geboekt. Bij het arrangement hoorde een 3-gangenmenu dat naar wens uit te breiden was met een extra gang. Dit hebben we gedaan. Een keuzemenu is het niet, maar de gerechten die we kregen waren prima in orde. Het voorgerecht was harder, het extra tussengerecht rode poon, hoofdgerecht lam (waarbij mijn vrouw die geen lamsvlees lust, tot haar vreugde reerug kreeg). Het toetje was aardbeien met rode biet. Naar wens werd er huiswijn geschonken. Het tempo van opdienen was prima en ook de uitleg die we kregen was duidelijk. Achteraf hebben we koffie genomen waar een behoorlijke adder onder het gras bleek te zitten. Wat is het geval: als er koffie (of thee) besteld wordt, wordt dit begeleid door lekkernijen. Daar is niets mis mee, maar achteraf blijkt dat er voor deze koffie maar liefst € 34,00 afgerekend moet worden. In oud geld bijna Hfl 75,00! Bij het uitchecken hebben we een klacht ingediend die op zich keurig is opgelost door de verantwoordelijke dame (rekening verlaagd). Het blijkt dat de gasten verwachten dat koffie is zoals deze wordt geleverd en dat men klaagt als het lekkers er niet bij zit. Dat zou betekenen dat alle gasten terugkerend zijn?! Ons advies was dat de klant een keuze moet hebben tussen "gewoon" koffie of uitgebreide koffie met een toelichting van de financiële consequenties. Dan kan de gast zelf bewust kiezen in plaats van onaangenaam verrast worden. Verder nog wat aanmerkingen over het ontbijt: beide koffiemachines niet bijgevuld met bonen, onvoldoende broodbeleg (kaas / worst), geen roerei meer, geen gekookte eieren, bepaalde theesoorten niet voorradig en werden ook niet aangevuld na opmerking hierover. Excuus was dat alle gasten ineens allemaal kwamen ontbijten? Met een "wordt case scenario" moet toch rekening gehouden worden lijkt mij. Al met al waren onze verwachtingen van een 5 sterren hotel klaarblijkelijk te hoog. De eerlijkheid gebied te zeggen dat de klachten serieus aangehoord zijn en dat er compensatie is aangeboden.

Gegeten op 11 juni 2016

gardmatt

Via online reservering

Het eten met bijpassende wijnen was van top niveau. Gevarieerd en goed in balans. Mooie borden, een plaatje om naar te kijken. De bediening was uitstekend en attent. Alleen op één gerecht moesten we vrij lang wachten.

Gegeten op 10 juni 2016

Inekegenietgraag

Via online reservering

Heerlijk gegeten in prachtige ambiance in de bossen. Terras fijn. Parkeren naast de deur. Mooi opgemaakte borden met originele en zalige smaakcombinaties. Ze hebben het hier begrepen!

Gegeten op 9 juni 2016

judith.vannitsen

Via online reservering

Het eten was goed, maar we hadden er meer van verwacht.
Het wijnarrangement 99 euro voor 2 personen was veeeeel te duur. Er werd niet bijgeschonken!

Gegeten op 15 mei 2016

Schrijf zelf een recensie over De Echoput in Hoog Soeren

Schrijf hieronder je recensie over De Echoput. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.