Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van De Echoput in Hoog Soeren - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 055 519 12 48

PeterSpark

Zwaar teleurstellend. Vooraf goede recensies gelezen. Eerste indruk erg goed. Kaart indrukwekkend , de daarop vermelde prijzen scheppen hoge verwachtingen. Die worden vervolgens niet waargemaakt. Ruim anderhalf uur gewacht op het hoofdgerecht dat vervolgens lauw wordt opgediend. 8,50 euro voor cappuccino met friandises kan je wel vragen als het 'geweldig' is en dat was het zeer zeker niet. Erg mager tegen erg hoge prijzen. Geen herhaling waard.

Gegeten op 22 oktober 2014

jaap10

We hebben een 5 gangen wildmenu (plus overnachting) geboekt in de Echoput. Het menu was voortreffelijk, alle gangen waren vol smaak, gevarieerd en ook mooi opgemaakt. Achtereenvolgens nuttigden we (na wat bijzondere amuses) een mooi gerecht met wilde gans, zeeduivel, kooi-eend, hertenkalf en dessert. Per gang werd een mooie (en belangrijker) bijpassende wijn geschonken.
De bediening was uiterst vriendelijk en deskundig.

Gegeten op 16 oktober 2014

Almeerse proevers

We hadden een wijn en spijs arrangement genomen, inclusief overnachting. De gerechten zagen er wel mooi uit, maar vielen qua smaak tegen. We begrijpen dat het oog ook wat wil en dat is ook prima, maar de smaak is natuurlijk het allerbelangrijkste. De gerechten waren allemaal wat flauw en zeker niet spannend. De wijnkeuzes hadden we hoge verwachtingen van, maar vielen ook tegen. De uitleg van de wijn was ook onder de maat. Het leek alsof het personeel in het restaurant geen tijd voor ons had. Gezien de prijs die we voor dit arrangement betaalden, was dit een heftige tegenvaller. Voor een sterrenrestaurant was dit voor ons onder de maat.

Gegeten op 16 augustus 2014

Robinok

Via online reservering

Mijn vrouw en ik hadden samen gekozen voor het 5-gangen gastronomisch vegetarisch menu en dat in een restaurant waarbij de nadruk op wildgerechten ligt. De bediening was erg vriendelijk en kundig. Er werd ons vertelt dat het menu op eigen inbreng van de kok wordt samengesteld. Dat hebben we zeker kunnen proeven! Alle gerechten waren stuk voor stuk kleine kunstwerken op het bord, een ware smaaksensatie in de mond! Vooral de sinaasappelrisotto met pompoen en wortel was voortreffelijk! het enige jammere was dat de gerechten zo lekker waren dat je er nog wel een bord van op kon, dus voor ons soms wat aan de kleine kant maar we hebben er zeer van genoten en zijn met een goed verzadigd gevoel de deur uitgegaan. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 12 oktober 2014

Jonard

Via online reservering

Voor de omgeving en de vriendelijkheid van het personeel moet je het zeker niet laten om de Echoput te bezoeken. Echter de service in het restaurant viel ons (gezien statuur en rekening) erg tegen. Lang wachten tussen gangen, vergeten om de amuses te serveren en bij het verzoek om op een bepaald tijdstip (23.45uur) het diner te eindigen bleek dat het personeel de bereidingstijd van 1 van de desserts niet had meegerekend. Redelijk teleurstellend "to be honest". De reactie op onze feedback was overigens wel prima. Maar de vraag is wat ze er mee doen.......

Gegeten op 20 september 2014

arjoenimke

Een fantastische avond gehad, met heerlijk eten. We hadden gekozen voor het vijfgangen menu en hebben de kok ons laten verrassen ... en het was een grote verrassing van heerlijkheden, smaaksensaties en een goed bijpassend wijnarranement. Prettige bediening en rolstoeltoegankelijk. Een aanrader dus!

M.O.

We hebben hier gegeten in combinatie met een overnachting. Hierbij hoorde een driegangen menu.
Een zeer gastvrije ontvangst waarbij we direct een welkom gevoel hadden. Alles klopte vanaf dat moment. Het aperitif, de amuses, de pauzes tussen de gerechten alles liep op rolletjes.
De kwaliteit van zowel het eten als de bijpassende wijnen was uitstekend.
De bediening niet té formeel zoals in andere ster-restaurants wel kan voorkomen.
Deskundige uitleg over de gerechten en de wijn.
Kortom een hele mooie avond gehad - geheel in stijl met de uitstraling die dit restaurant heeft.

Gegeten op 30 augustus 2014

jokev112

We hadden een arrangement geboekt incl. diner, overnachting en ontbijt.
Het eten was wel lekker, maar we zijn niet verrast. We hadden meer verwacht.
Hotelkamers prima. Het ontbijt was minder, weggestopt in een hoekje, koffiemachine die het niet doet. Na een kwartier in de rij eindelijk een kopje koffie, melk zuur!
Prijs - kwaliteit niet in verhouding. Voor ons geen herhaling.

Gegeten op 26 juli 2014

roderique038

Wat een tegenvaller, beginnen altijd met positieve; mooie lokatie in de bossen. Maar daar is dan echt alles mee gezegd. Koele ontvangst bij deur, we moesten zeker 10 minuten (ongemakkelijk) wachten bij de ingang in het restaurant. Onprettig en onwelkom gevoel! Amuses op tafel, allemaal geen smaak, te veel bedacht. Toen de kaart, lang wachten op even een klein broodje, eerst de wijnkaart bekeken. TE diverse kaart en veel te weinig keuze. Door een uitgesproken iemand samengesteld. Uiteindelijk goeie wijn gevonden en werd redelijk snel uitgeserveerd. Daarna de menukaart; hier moet je dus echt van wild houden! Lam en konijn en paar ala carte gerechten. Heel smal, gerecht met ganzenlever genomen. Prima bereid, wel heel klassiek! Tafelgenoot nam Kreeft als hoofdgerecht en ik een griet. Griet prima bereid, wederom saai, maar de kreeft sloeg alles. Blauw aangelopen en zo vreselijk taai, dat niet normaal te eten was. Halverwege kwam de mannelijke bediening vragen of alles naar wens was. Duidelijk de klacht van de kreeft te kennen gegeven, bediening nam zonder excuses de kreeft mee en mijn tafelgenoot bleef met lege handen achter. Geen vervanging aangeboden, we konden het ermee doen. Uiteindelijk (na veel te lang) kwam bediening vragen of we nog een dessert wilden. Nee de stemming was er bij ons uit, maar we wilden wel de toelichting waarom uberhaupt niemand terug kwam op de slechte kreeft. Op dat moment ontstaat er een ware discussie! Nog nooit zoiets meegemaakt, bediening bleef maar bij hoog en laag vasthouden dat de kreeft absoluut goed was. Rekening gevraagd en wat denk je? Juist, de kreeft stond er gewoon op! Toppunt! Ze waren niet van plan deze eraf te halen. Uitermate storend dat de mannelijke bediening fluitend wegliep om het pinapparaat op te halen; heb er geen woorden voor; ze nemen je daar in de maling! Kortom, veel te duur, uiterst trage bediening, een kwaliteit welke ver onder de maat is voor een dergelijk zaak!

Gegeten op 7 augustus 2014

Jannemanishere

Het kennismakingsmenu van de nieuwe chef P vd Breemen was voortreffelijk. Vooral de vis viel bij ons in de smaak. Het wijnarrangement was dik in orde maar niet echt spannend. Weken later zijn we nog eens wezen dineren en het eten was wederom de moeite waard.

Misschien is het handig dat men een kaart(je) maakt van likeuren e.d. zodat je weet wat je besteld. Nietsvermoedend bestelden wij een likeur die (bij het afrekenen) 27,50 per glas kostte...

Het valt ons iedere keer weer op dat in het betere segment van de Nederlandse restaurants weinig aandacht voor groentes is.

Gegeten op 17 juni 2014

Schrijf zelf een recensie over De Echoput in Hoog Soeren

Schrijf hieronder je recensie over De Echoput. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.