a TripAdvisor company

foto's van De Echoput in Hoog Soeren - 1 foto's van De Echoput in Hoog Soeren - 2 foto's van De Echoput in Hoog Soeren - 3 foto's van De Echoput in Hoog Soeren - 4 foto's van De Echoput in Hoog Soeren - 5 foto's van De Echoput in Hoog Soeren - 6 foto's van De Echoput in Hoog Soeren - 7 foto's van De Echoput in Hoog Soeren - 8

1. Hotel-restaurant

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 055 519 12 48

Ch-D

Via online reservering

We hebben bij de Echoput heerlijk genoten van een bijzonder diner, echt een culinaire topavond! Het was druk en er zat een groep dus heel af en toe duurde het iets langer dan "normaal" voordat een gerecht of wijn gebracht werd, maar overall waren wij heel zeer tevreden en zouden we zeker terugkeren :) hele goed prijs/kwaliteitverhouding wat ons betreft.

Gegeten op 26 april 2015

anja-hans

Het paasdiner gekozen met 2 personen op 1ste paasdag. Het restaurant was op maandag 2de paasdag tot onze verbijstering gesloten, ook voor ons als gasten van het hotel. Zelden zo goed en lekker gegeten. Alle 5 gangen waren prima op elkaar afgestemd, vers, gevarieerd en een echte smaaksensatie waarbij zowel aan ogen, mond en neus aandacht besteed werd door oa rokende borden. Lekker bijpassend Franse wijn arrangement en leuk begeleidend sommelier praatje. Het decor scoort bij ons niet zo hoog, erg zakelijk maar niet top. De service scoort ook niet hoog want door de inzet van heel veel bedienend personeel kon de keuken het niet bijbenen en moesten wij te lang wachten op de laatste 3 gangen.
We zijn nieuwsgierig of het gewone menu ook zo goed is als het paasmenu en zullen daarom zeker nog eens komen eten in de Echoput.

Gegeten op 5 april 2015

Sigrid81

Via online reservering

Fantastisch Paas diner gehad. Zeer verrassende gerechten, combinaties en smaakbelevenissen met heerlijke wijn erbij. Vriendelijke en goede bediening.
Dit was een ultiem avondje uit!

Gegeten op 5 april 2015

Sjaakvhklooster

Via online reservering

Je zintuigen worden de hele avond geprikkeld. Hartig wat op zoet lijkt, geluid wat de smaak verhoogt en lampenolie wat de lekkerste dressing blijkt te zijn. Multi sensorisch koken heeft de toekomst. Natuurlijk passen de biologische wijnen perfect bij de diverse gangen.

Gegeten op 28 maart 2015

sandra_b

Via online reservering

Het eten was supergoed en de bediening heel vriendelijk.
Al met al duurde het wel een beetje lang. Wij hadden gereserveerd om 19:30 en om 23:30 zaten wij nog aan het negerecht. De tussenposen tussen de gerechten mag wel wat korter.
Al met al een aanrader om hier te eten en te slapen!

Gegeten op 21 maart 2015

dekleinegastronoom

Prachtig wild gegeten, met zorg bereid en heerlijk sappig. Goede bediening en uitstraling. Mooi gelegen en een mooi gebouw. De nagerechten zijn van goede kwaliteit met mooie combinaties,zoals rabarber op verschillende manieren bereid. Erg genoten!

Gegeten op 10 september 2014

lisianne

Via online reservering

We hadden een zakelijk ontspannen diner, de bediening speelde hier perfect op in met de juiste toon en de entourage is gewoon prima.
We kozen voor het 4-gangen verrassingsmenu met bijpassend (bob)wijn arrangement en dat was een geweldige ervaring, alles met zoveel zorg bereid en gepresenteerd. We hebben genoten.

Gegeten op 24 februari 2015

hans455

Via online reservering

Heerlijk 5 gangen verrassingsdiner met bijpassend wijnarrangement en voorafgaand een 1/2-je Ruinart Champagne. Perfecte wijn /spijs combinaties. Top gerecht was de Procureur van Wildzwijn. Gepekeld, sous vide in eendenvet gegaard, gelakt en afgebakken. Heerlijk! Ook heel mooi de Ceviche van Harder met bereidingen van biet, mierikswortel en bottarga. Zeer verfijnd. De reegeit, zoals je dat van de Echoput mag verwachten, subliem. Enige 'minpuntjes' waren: De piccalilly saus bij de Skrei kabeljauw. Deze was te uitgesproken voor bij de subtiele vis. Het dessert op basis van bloedsinaasappel. De afzonderlijke componenten waren allen erg gelei-achtig. Bediening top. Al met al zeker voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 15 februari 2015

michel145

Via online reservering

Wederom een fantastische avond!
Zeer vriendelijke bediening, goede uitleg bij de gerechten en zeer goede wijn/spijscombinaties.
Mooie gerechten met bijpassende wijnen, volgende keer blijven we in het hotel slapen!

Gegeten op 15 februari 2015

Maidenofmay

Na met angst en beven de recensies gelezen te hebben toch maar doorgezet en met de familie naar de Echoput, inclusief overnachting. Gelukkig maar! We werden zeer hartelijk ontvangen en de bediening was overwegend uitstekend en het eten boven verwachting met fraaie bijpassende wijnen. Alleen in mijn fazant vond ik een groot stuk pees, dat zou niet moeten natuurlijk.

Het ontbijt de volgende ochtend was meer dan uitstekend met verse sappen en veel keuze. We waren dan ook de eersten, dus alles was ruim voorradig. De kamers zijn mooi met uitstekende bedden. Wij gaan weer terug!

Gegeten op 17 januari 2015

Schrijf zelf een recensie over De Echoput in Hoog Soeren

Schrijf hieronder je recensie over De Echoput. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.