Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van De Echoput in Hoog Soeren - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 055 519 12 48

proever41

De kwaliteit van het eten was goed, maar de porties waren erg klein met name het voorgerecht.
De bijpassende wijnen waren goed gekozen. De bediening mag wat meer alert zijn. Wat ons betreft mag het allemaal wat meer ambitieus worden. We komen hier meer dan 20 jaar maar de ambitie van toen zien wij hier graag weer eens terug.

Gegeten op 11 januari 2015

peter395

Afgelopen kerst voor de derde keer het diner bij De Echoput besproken, maar helaas moeten ervaren dat de Michelinster terecht is afgenomen. Het eten was redelijk, maar de bediening was duidelijk onderbezet waardoor het meer dan anderhalf uur duurde voordat de eerste amuse geserveerd werd. Op het hoofdgerecht hebben we zelfs tot over half twaalf moeten wachten.
Ook de volgende morgen bij het ontbijt was het merkbaar dat er te weinig personeel was. Het wel aanwezige personeel was niet instaat om het buffet bijgevuld te houden en reageerden nauwelijks op de door de gasten gestelde vragen. Het standaard antwoord was: " wij doen ons best maar het is te druk" . Erg jammer van deze zeer teleurstellende ervaring.

Gegeten op 26 december 2014

MBD

Gegeten op 25 december 2014

bpl1

Via online reservering

Geboekt voor zondag14 december om 19:00 , na het lezen van een interview met Peter Klosse in de Elsevier. Het beroemdste wildrestaurant van ten minste Nederland (waar koningshuizen en CEO's komen), dus de verwachtingen waren hoog gespannen! Toen we aan kwamen rijden zagen we een lege parkeerplaats?! Bij binnenkomst werden we gastvrij ontvangen bij de garderobe evenals in het restaurant waar de open haard sfeervol brandde. Echter we waren op dat moment de enige gasten. We werden uitgenodigd om aan een salontafeltje voor de open haard plaats te nemen voor het nuttigen van een aperitief wat zeer aangenaam was. Informeren bij de gastheer en - vrouw leerde dat we de enige gasten waren, verder niemand had geboekt. Of wij dat niet vervelend vonden was de vraag; helemaal niet was onze reactie. Er ontstond een gemoedelijke sfeer waarbij wij ons prima thuis voelden. Onze dinertafel werd ook voor de open haard geplaatst en we lieten ons verrassen met een 3- gangen diner met bijpassende wijnen hetgeen allemaal voortreffelijk was. Wij hebben een unieke avond gehad en komen zeker nog eens terug!

Gegeten op 14 december 2014

InekeenPeter

Hadden een suite-arrangement geboekt. Daar zat een 5-gangen diner bij inbegrepen. Het eten was gevarieerd en heerlijk. Wijnarrangement prima , maar wel aan de prijs. Vriendelijke bediening .

Gegeten op 12 december 2014

Astridculinair

Via online reservering

Bijzondere amuses, verfijnde gerechten. Een gerecht met Griet was minder, de vis was te ver gegaard. Fazant kon wat kruiden gebruiken. Wilde gans, hert en dessert van peer en marsepein uitzonderlijk goed, en mooie bijpassende wijnen.

Gegeten op 12 december 2014

geerhard

Wij zouden met 8 man ter gelegenheid van de jaarafsluiting van weer een jaar Club 12, Grafische Bedrijven. Bij de Echoput werd een menu besproken en vastgesteld. Vlak voor het diner werd één van ons ziek. Bij binnenkomst meldden wij dat. "Geen probleem". Wie schetst onze verbazing dat op de rekening (totaal bijna 1.000,- euro, niet niks) na afloop het 8ste couvert doodleuk werd doorberekend. "Staat zo in onze leveringsvoorwaarden".........???????
Een tweede probleempje op de faktuur, waar ik u niet mee wil lastig vallen, werd na lang aandringen opgelost.
Het is nog maar de vraag of het uiteindelijk aangeboden 'compensatie'diner zal worden "genoten". Voortaan maar á la carte bestellen bij de Echoput.

Gegeten op 9 december 2014

PeterSpark

Zwaar teleurstellend. Vooraf goede recensies gelezen. Eerste indruk erg goed. Kaart indrukwekkend , de daarop vermelde prijzen scheppen hoge verwachtingen. Die worden vervolgens niet waargemaakt. Ruim anderhalf uur gewacht op het hoofdgerecht dat vervolgens lauw wordt opgediend. 8,50 euro voor cappuccino met friandises kan je wel vragen als het 'geweldig' is en dat was het zeer zeker niet. Erg mager tegen erg hoge prijzen. Geen herhaling waard.

Gegeten op 22 oktober 2014

jaap10

We hebben een 5 gangen wildmenu (plus overnachting) geboekt in de Echoput. Het menu was voortreffelijk, alle gangen waren vol smaak, gevarieerd en ook mooi opgemaakt. Achtereenvolgens nuttigden we (na wat bijzondere amuses) een mooi gerecht met wilde gans, zeeduivel, kooi-eend, hertenkalf en dessert. Per gang werd een mooie (en belangrijker) bijpassende wijn geschonken.
De bediening was uiterst vriendelijk en deskundig.

Gegeten op 16 oktober 2014

Almeerse proevers

We hadden een wijn en spijs arrangement genomen, inclusief overnachting. De gerechten zagen er wel mooi uit, maar vielen qua smaak tegen. We begrijpen dat het oog ook wat wil en dat is ook prima, maar de smaak is natuurlijk het allerbelangrijkste. De gerechten waren allemaal wat flauw en zeker niet spannend. De wijnkeuzes hadden we hoge verwachtingen van, maar vielen ook tegen. De uitleg van de wijn was ook onder de maat. Het leek alsof het personeel in het restaurant geen tijd voor ons had. Gezien de prijs die we voor dit arrangement betaalden, was dit een heftige tegenvaller. Voor een sterrenrestaurant was dit voor ons onder de maat.

Gegeten op 16 augustus 2014

Schrijf zelf een recensie over De Echoput in Hoog Soeren

Schrijf hieronder je recensie over De Echoput. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.