Grand café Restaurant Babylon

• 7.3

• 6.9

Ellebelle
  • Recensies in de laatste twee jaar

Hier op uitnodiging voor een feestje met 17 personen gegeten. Er waren twee mooie ronde tafels gereserveerd. Van tevoren een drankje en aan tafel een keuzemenu bestaande uit drie voor-, hoofd-en nagerechten. Alle drie goed van smaak. De overige tafelgenoten waren ook erg enthousiast. Wat ik netjes vond is dat er kannen water op tafel werden gezet en ook de bediening was erg enthousiast. Kortom een fijne locatie om eens een avondje uit te gaan eten.

Gegeten op 15 maart 2014

AlexKramer
  • Recensies in de laatste twee jaar

isterenavond heerlijk genoten bij Babylon Heerhugowaard, ondanks dat bijna alle tafels bezet waren heerste er een gezellige en vooral relaxte sfeer waarbinnen het zéér goed vertoeven was. Mijn vrouw en ik hadden iets te vieren en dat besloten we te doen onder het genot van een wijntje en een uitgebreid diner bij Babylon Heerhugowaard. Heerlijk gegeten, mooi plank van de chef vooraf besteld met eigentijdse kleine gerechtjes, mooie gevarieerde kaart, klassieke gerechten op een moderne wijze gepresenteerd, gewoon top! Het professionele personeel, gecombineerd met de heerlijke gerechten uit de open keuken maakte dit tot een memorabele avond. Ook als wij binnenkort niets te vieren hebben schuiven wij graag hier nog eens aan!

Gegeten op 11 februari 2014

Culinair99
  • Recensies in de laatste twee jaar

Zaterdagavond zonder reservering binnen gelopen bij Babylon Heerhugowaard. Er is een nieuwe gastheer, we werden nogal casual verwelkomd, tafel vlak naast een zuil die gebruikt werd als centraal punt met computers, bestekvoorraad, menukaarten ed. Nogal rumoerig helaas. We zaten nog niet eens toen de ober al vroeg wat we wilden drinken. Haast? We vroegen eerst om de kaart zodat we rustig de wijn bij het menu konden kiezen. Vooraf brood met aioli, ruime portie. Vervolgens had ik de coquilles, prima cuisson maar erg veel op het bord , naar mijn mening iets te veel. Mijn man nam kreeftensoep, lekker van smaak, wat teveel room en slechts 1 stukje kreeft. Mijn hoofdgerecht was heilbot met zwarte pasta en venkel beurre blanc. Vis lekker! Pasta en groenten is te gaar en ik begreep de kappertjes erdoor totaal niet... Mijn man had beef wellington, mooi mals medium rare vlees, korst en laagje champignons iets minder. Frietjes en mayo lekker erbij. Kaasplateau en crème brulee oké, niet top. Samenvattend, goed gegeten, maar ik ben niet laaiend enthousiast. Bediening kan stukken beter, qua keuken less might be more.

ria35
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij komen er regelmatig een broodje eten,en zouden wel eens, wat nieuws op de kaart willen zien staan.Kwalitatief is er niets op aan te merken,maar vanaf de opening is de lunchkaart het zelfde.En zeg nou zelf , verandering van spijs doet eten. Wim en Ria Geursen.

Gegeten op 17 januari 2014

wouter59
  • Recensies in de laatste twee jaar

Zondagavond weer eens bij Babylon gegeten. De bediening was uitstekend, attent en met goede wijn tips. Fijn dat je even mag proeven voor dat je een keuze maakt. Het eten is goed. Al met al een prettige avond gehad.

Gegeten op 12 januari 2014

Carinetarno
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gegeten met 8 collega's. Wij kregen de ronde tafel, wel wat groot, maar zeer gezellig gedekt. De bediening was druk maar evengoed zeer vriendelijk. Ze kwamen met regelmaat vragen of we wat nodig hadden. Ze hadden verstand van de wijnen en ze gaven goed advies over de menukaart. Die er tevens goed uitzag! Het proeverijtje vooraf was echt heerlijk! Dit is zeker een aanrader! Er was genoeg aan salade en patat. Genoeg keus, leuke bediening, een heerlijk avondje weg. Jammer om te lezen dat andere gasten dit niet zo hebben ervaren. Diverse collega's hebben hier meerdere malen gegeten en zijn zeer tevreden over dit restaurant.
Wij gaan er zeker een keer naar terug!

Gegeten op 1 december 2013

SlimSpirit
  • Recensies in de laatste twee jaar

Op onze (echte) bruiloft hier gegeten met 7 personen. Helaas was de gekregen ronde tafel te groot voor dit clubje, zodat je geen contact had met de mensen aan de andere kant vd tafel.
Verder was het heel erg rumoerig (slechte akoestiek!). Nonchalante bediening. Erg lang op het eten moeten wachten. Specialiteit vd dag was 'zeebaarsfilet met saffraansaus'. Ipv een verwachtte romige saffraansaus werd de zompige, structuurloze vis geserveerd met een rood prutje. Helaas aan 3 van onze gasten, die er de helft van lieten staan. De saté met pindasaus werd wél lekker gevonden. De kalfssukade was teleurstellend (te weinig op smaak) en de courgetteslierten hadden een bakplaat-smaak (verbrand vet). Er werd helaas geen salade bij het eten geserveerd.
Jammer dat niemand van de gasten dit een fijne afsluiting van de feestelijke bruiloft heeft gevonden...
Geen goede prijs/kwaliteit-verhouding.

Gegeten op 15 november 2013

barbie1969
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gegeten met ons gezin. Lekker maar niet bijzonder. Het personeel zou veel persoonlijker mogen zijn. Contact mogen maken. Geen broodje of amuse op tafel. Tafel niet gedekt, geen placemat, gewoon eten op hout, geen viscouvert. Weinig groenten bij hoofdgerecht en salade moet apart worden besteld.
Prima als zakenlunch maar niet voor persoonlijk diner.

Gegeten op 19 november 2013

Jasperblok
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik eet hier regelmatig met de lunch, en ben hier zeer over te spreken. Veel verschillende gerechten geprobeerd en het smaakt altijd goed. Ik kom snel een keer dineren!

Gegeten op 18 september 2013

karin106
  • Recensies in de laatste twee jaar

We hebben met een groep van 7 personen hier gegeten. We werden vriendelijk ontvangen. Het personeel was vriendelijk en attent. Babylon's amuse als voorgerecht (voor 2 personen) is een aanrader. De zeebaars was verrukkelijk! Ook de biefstuk was heerlijk en goed klaargemaakt. De prijs-kwaliteitverhouding i s goed.
Jammer dat er grote buizen over het plafond lopen, dat doet wel afbreuk aan de uitstraling.
Verder prima. We gaan hier zeker nog vaker eten.

Gegeten op 6 juli 2013

Schrijf zelf een recensie over Grand café Restaurant Babylon in Heerhugowaard

Schrijf hieronder je recensie over Grand café Restaurant Babylon. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!