Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Grand café Restaurant Babylon

1. Frans
  2. 100% Duurzaam

Grand café Restaurant Babylon

1. Frans
  2. 100% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 072 572 39 06

leonie15

Hier met een grote groep (23 personen) gegeten na pas 's morgens te hebben gereserveerd. Het was ontzettend goed geregeld, we kregen heel veel persoonlijke aandacht en het eten was heerlijk. In de tuin eerst een soepje en een gepersonaliseerde menukaart met de keuze uit 3 hoofgerechten (gevolgete, vis of vlees), binnen heerlijk bij elkaar gezeten in een mooie hoek van het restaurant waar we het hoofgerecht kregen, het toetje bestond uit een uitgebreid buffet (met overheerlijke trifle). Al met al een prachtige afsluiting van een verdrietige tijd.

Gegeten op 10 september 2014

Truusvdhulst

Met de familie bij Babylon gegeten.
We waren met 11personen,aan een grote tafel. Mooi interieur.
Het eten was prima prijs kwaliteit minder, ik vond het nogal prijzig.
De bediening aardig en goed!

Gegeten op 30 maart 2014

schom

Zaterdag 19 april 2014. Niet gereserveerd. Gegeten met twee personen. Hoofdgerechten: skreifilet met gnoggie op een bed van gegrilde groenten en zeekraal / zonnetaart (vegetarisch). Beide prima van smaak. Enig minpuntje was dat ze bij het opdienen de zeekraal waren vergeten. Dit er later los bij gekregen. Lekkere frisse witte huiswijn.

Ellebelle

Hier op uitnodiging voor een feestje met 17 personen gegeten. Er waren twee mooie ronde tafels gereserveerd. Van tevoren een drankje en aan tafel een keuzemenu bestaande uit drie voor-, hoofd-en nagerechten. Alle drie goed van smaak. De overige tafelgenoten waren ook erg enthousiast. Wat ik netjes vond is dat er kannen water op tafel werden gezet en ook de bediening was erg enthousiast. Kortom een fijne locatie om eens een avondje uit te gaan eten.

Gegeten op 15 maart 2014

AlexKramer

isterenavond heerlijk genoten bij Babylon Heerhugowaard, ondanks dat bijna alle tafels bezet waren heerste er een gezellige en vooral relaxte sfeer waarbinnen het zéér goed vertoeven was. Mijn vrouw en ik hadden iets te vieren en dat besloten we te doen onder het genot van een wijntje en een uitgebreid diner bij Babylon Heerhugowaard. Heerlijk gegeten, mooi plank van de chef vooraf besteld met eigentijdse kleine gerechtjes, mooie gevarieerde kaart, klassieke gerechten op een moderne wijze gepresenteerd, gewoon top! Het professionele personeel, gecombineerd met de heerlijke gerechten uit de open keuken maakte dit tot een memorabele avond. Ook als wij binnenkort niets te vieren hebben schuiven wij graag hier nog eens aan!

Gegeten op 11 februari 2014

Culinair99

Zaterdagavond zonder reservering binnen gelopen bij Babylon Heerhugowaard. Er is een nieuwe gastheer, we werden nogal casual verwelkomd, tafel vlak naast een zuil die gebruikt werd als centraal punt met computers, bestekvoorraad, menukaarten ed. Nogal rumoerig helaas. We zaten nog niet eens toen de ober al vroeg wat we wilden drinken. Haast? We vroegen eerst om de kaart zodat we rustig de wijn bij het menu konden kiezen. Vooraf brood met aioli, ruime portie. Vervolgens had ik de coquilles, prima cuisson maar erg veel op het bord , naar mijn mening iets te veel. Mijn man nam kreeftensoep, lekker van smaak, wat teveel room en slechts 1 stukje kreeft. Mijn hoofdgerecht was heilbot met zwarte pasta en venkel beurre blanc. Vis lekker! Pasta en groenten is te gaar en ik begreep de kappertjes erdoor totaal niet... Mijn man had beef wellington, mooi mals medium rare vlees, korst en laagje champignons iets minder. Frietjes en mayo lekker erbij. Kaasplateau en crème brulee oké, niet top. Samenvattend, goed gegeten, maar ik ben niet laaiend enthousiast. Bediening kan stukken beter, qua keuken less might be more.

ria35

Wij komen er regelmatig een broodje eten,en zouden wel eens, wat nieuws op de kaart willen zien staan.Kwalitatief is er niets op aan te merken,maar vanaf de opening is de lunchkaart het zelfde.En zeg nou zelf , verandering van spijs doet eten. Wim en Ria Geursen.

Gegeten op 17 januari 2014

wouter59

Zondagavond weer eens bij Babylon gegeten. De bediening was uitstekend, attent en met goede wijn tips. Fijn dat je even mag proeven voor dat je een keuze maakt. Het eten is goed. Al met al een prettige avond gehad.

Gegeten op 12 januari 2014

Carinetarno

Gegeten met 8 collega's. Wij kregen de ronde tafel, wel wat groot, maar zeer gezellig gedekt. De bediening was druk maar evengoed zeer vriendelijk. Ze kwamen met regelmaat vragen of we wat nodig hadden. Ze hadden verstand van de wijnen en ze gaven goed advies over de menukaart. Die er tevens goed uitzag! Het proeverijtje vooraf was echt heerlijk! Dit is zeker een aanrader! Er was genoeg aan salade en patat. Genoeg keus, leuke bediening, een heerlijk avondje weg. Jammer om te lezen dat andere gasten dit niet zo hebben ervaren. Diverse collega's hebben hier meerdere malen gegeten en zijn zeer tevreden over dit restaurant.
Wij gaan er zeker een keer naar terug!

Gegeten op 1 december 2013

SlimSpirit

Op onze (echte) bruiloft hier gegeten met 7 personen. Helaas was de gekregen ronde tafel te groot voor dit clubje, zodat je geen contact had met de mensen aan de andere kant vd tafel.
Verder was het heel erg rumoerig (slechte akoestiek!). Nonchalante bediening. Erg lang op het eten moeten wachten. Specialiteit vd dag was 'zeebaarsfilet met saffraansaus'. Ipv een verwachtte romige saffraansaus werd de zompige, structuurloze vis geserveerd met een rood prutje. Helaas aan 3 van onze gasten, die er de helft van lieten staan. De saté met pindasaus werd wél lekker gevonden. De kalfssukade was teleurstellend (te weinig op smaak) en de courgetteslierten hadden een bakplaat-smaak (verbrand vet). Er werd helaas geen salade bij het eten geserveerd.
Jammer dat niemand van de gasten dit een fijne afsluiting van de feestelijke bruiloft heeft gevonden...
Geen goede prijs/kwaliteit-verhouding.

Gegeten op 15 november 2013

Schrijf zelf een recensie over Grand café Restaurant Babylon in Heerhugowaard

Schrijf hieronder je recensie over Grand café Restaurant Babylon. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.