a TripAdvisor company

1. 7,8 10 1 5

2. 8,0

3. 7,6

leonard9

Een zondagavond, we waren met vier personen en hadden gereserveerd. We aten twee pasta schotels en twee pizza's en ze waren erg lekker. Mooi opgemaakt en vers. Vooral de penne met ossenhaas, knoflook en tomatensaus was heerlijk. Een beetje peperolie maakte het af. We hebben er een fles Chianti bij genomen en die was uitstekend. De ober was een soepele italiaan van Sicilië die ons prima heeft bediend. Het is altijd druk en er is een goede sfeer.

Gegeten op 28 februari 2016

Jessicaq

Voor de zoveelste keer in al die jaren weer eens een hapje gegeten bij La Terra. We bezochten dit keer de drukke dinsdag; oftewel pizzadag. Bijna 20 jaar geleden was het 5 gulden per pizza, vandaag de dag € 6,95. En groot gelijk. De prijs-kwaliteit verhouding is goed, de service super en de sfeer is daar altijd gezellig!
Dit keer begonnen we met een carpaccio die lekker veel vlees, maar ook verse parmezaanse kaas en rucola had. Tafelgenoot had een combi van allerlei voorgerechten en de volgende keer nemen we daarom de bruschetta. Knapperig brood en een goede topping. Simpel, maar lekker.
De pizza Gemeli had net iets te veel van de toppings. Less is more. Maar toch heel smakelijk. De rode peperolie bij de pizza van tafelgenoot smaakt ook goed.
Toetje was een stroopwafeldessert. Niet echt Italiaans, maar een prima afsluiting.

Gegeten op 2 februari 2016

manon104

Ons favoriete restaurant met het gezin. Eten altijd goed en lekker, of je nu pizza, pasta of een vlees- of visgerecht eet. Vriendelijke bediening, aardige eigenaren die je echt het gevoel geven dat je thuis bent en met een kop koffie en een glas Averna waan je jezelfs in Italië.

Gegeten op 11 oktober 2015

Shafalie

Op dinsdagavond gegeten bij La Terra, de bekende pizzavond. Wij waren met een groep van 16 personen - het was erg druk maar de bediening was ondanks de drukte toch behoorlijk vlot.
De pizza Taormina was goed, niet te zout en prima belegd en mooi dun. De rest van mijn vrienden hadden ook niet echt iets te klagen. Het was een gezellige avond, alleen wat rumoerig, maar dat kwam door de drukte!

Gegeten op 22 september 2015

steffen2

Bij het opgeven van onze bestelling bleek dat ze ons bijna was vergeten ons de drankjes te serveren. Na een uur nog geen pizza's. Bleek onze bestelling kwijt geraakt te zijn in de keuken. Kan gebeuren. Maar als klant tevredenheid kun je wel een gratis drankje aanbieden aangezien we twee lege glazen van ons eerste drankje(!) op tafel stonden. Toen we onze pizza's opgediend kregen, smaakten ze meer dan prima(in het verleden wel eens anders geweest). Tip voor de eigenaar, klant tevredenheid hoog houden en zorgen dat de serveersters niet continue hun tijd lopen te verlullen bij bekenden/vaste klanten.

Gegeten op 17 februari 2015

charlotte38

Ik en mijn vriend besloten op de beroemde 'pizza-dinsdag' hier te gaan eten, reserveren is nodig! Op dinsdag is het namelijk ontzettend druk, tot ongeveer 20:00 uur.
De bediening was vriendelijk, ondanks dat ze veel om handen hadden. Ik bestelde een heerlijke pizza caprese met verse basilicum en olijfolie, en mijn vriend een pizza met parmaham en parmezaanse kaas.
Een paar biertjes later waren we nog geen 25 euro kwijt. Ik zou er zeker terugkomen!

Gegeten op 28 januari 2014

Delekkersteoliebol

Leuk restaurant, prima ligging bij station en slechts een paar minuten van de binnenstad. Super super vriendelijke dames in de bediening, leuke ambiance. Pizza erg lekker, dunne bodem en knapperig. Tafelgenoot had vlees ook erg goed. En we hadden een lasagne die ook dik in orde was. Top gegeten en ook nog eens zeer betaalbaar, aanrader !!

Gegeten op 29 september 2013

remco29

Pizza waren redelijk, de pasta die iemand van ons had was echter niet zo goed, beetje goedkoop aandoenende inrichting. Bediening was oke maar niet super beleefd.

Gegeten op 22 september 2013

Suikerhartje1

Vroeger ging ik hier vaak eten, prima pizza. Maar de laatste keer een erg slechte indruk gekregen. iets anders dan pizza van de kaart wordt al gauw afgezaagd. Italiaanse pasta's smaken plakkerig en lijken met weinig liefde klaar gemaakt. Voorgerecht was voor de prijs die ik betaalde niet ok?, een paar plakjes chorizo, ham, olijven leken uit blik, plakjes tomaat met mozzarella. Als hoofdgerecht had ik pasta met verschillende soorten vis besteld, maar er zaten alleen mosselen in wat krab en leek wederom uit blik en een enkel stukje inktvis, geen vis. Ver vroeg ik of de kok wat extra groente erin kon verwerken, extra kosten 2,50 en daar kreeg ik 4 stukjes paprika en een paar stukjes artisjok hart voor. Waarom deze kosten, met wat extra service had ik met liefde 3 euro fooi gegeven. De bediening was overigens zeer vriendelijk, deden hun best, probleem ligt meer bij de keuken en het beleid. Klant is hier geen koning. Verder was na het eten een fout op de rekening 2 x gerecht aangeslagen, maar dat kan gebeuren. Uit eten gaan moet een feest zijn vind ik en dat was. Hier niet het geval.

Gegeten op 25 augustus 2013

Gertemans

Afgelopen zondag lekker buiten gezeten op het terras van dit restaurant. Met z’n vieren twee smakelijke voorgerechten gedeeld: de antipasto en de gebakken champignons. Karaf witte en rode huiswijn erbij besteld: prima. Wel een béétje aan de prijs echter, voor wijn uit een karaf.
Als hoofdgerecht had ik een heerlijk mals stuk ossehaas, medium-rare gebakken zoals ik gevraagd had. Erbij een smakelijk garnituur van gegrillde groenten. Mijn tafelgenoten waren ook tevreden met hun hoofdgerechten (entrecote met pepersaus, pasta pescatore (vis, tomaat,knoflook), en zwaardvis).
De bediening straalt in woord en daad uit dat ze het je naar de zin willen maken.

Gegeten op 14 juli 2013

Schrijf zelf een recensie over La Terra Italiana in Zwolle

Schrijf hieronder je recensie over La Terra Italiana. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.