La Terra Italiana

• 7.7

• 7.4

charlotte38
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik en mijn vriend besloten op de beroemde 'pizza-dinsdag' hier te gaan eten, reserveren is nodig! Op dinsdag is het namelijk ontzettend druk, tot ongeveer 20:00 uur.
De bediening was vriendelijk, ondanks dat ze veel om handen hadden. Ik bestelde een heerlijke pizza caprese met verse basilicum en olijfolie, en mijn vriend een pizza met parmaham en parmezaanse kaas.
Een paar biertjes later waren we nog geen 25 euro kwijt. Ik zou er zeker terugkomen!

Gegeten op 28 januari 2014

Delekkersteoliebol
  • Recensies in de laatste twee jaar

Leuk restaurant, prima ligging bij station en slechts een paar minuten van de binnenstad. Super super vriendelijke dames in de bediening, leuke ambiance. Pizza erg lekker, dunne bodem en knapperig. Tafelgenoot had vlees ook erg goed. En we hadden een lasagne die ook dik in orde was. Top gegeten en ook nog eens zeer betaalbaar, aanrader !!

Gegeten op 29 september 2013

remco29
  • Recensies in de laatste twee jaar

Pizza waren redelijk, de pasta die iemand van ons had was echter niet zo goed, beetje goedkoop aandoenende inrichting. Bediening was oke maar niet super beleefd.

Gegeten op 22 september 2013

Suikerhartje1
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vroeger ging ik hier vaak eten, prima pizza. Maar de laatste keer een erg slechte indruk gekregen. iets anders dan pizza van de kaart wordt al gauw afgezaagd. Italiaanse pasta's smaken plakkerig en lijken met weinig liefde klaar gemaakt. Voorgerecht was voor de prijs die ik betaalde niet ok?, een paar plakjes chorizo, ham, olijven leken uit blik, plakjes tomaat met mozzarella. Als hoofdgerecht had ik pasta met verschillende soorten vis besteld, maar er zaten alleen mosselen in wat krab en leek wederom uit blik en een enkel stukje inktvis, geen vis. Ver vroeg ik of de kok wat extra groente erin kon verwerken, extra kosten 2,50 en daar kreeg ik 4 stukjes paprika en een paar stukjes artisjok hart voor. Waarom deze kosten, met wat extra service had ik met liefde 3 euro fooi gegeven. De bediening was overigens zeer vriendelijk, deden hun best, probleem ligt meer bij de keuken en het beleid. Klant is hier geen koning. Verder was na het eten een fout op de rekening 2 x gerecht aangeslagen, maar dat kan gebeuren. Uit eten gaan moet een feest zijn vind ik en dat was. Hier niet het geval.

Gegeten op 25 augustus 2013

Gertemans
  • Recensies in de laatste twee jaar

Afgelopen zondag lekker buiten gezeten op het terras van dit restaurant. Met z’n vieren twee smakelijke voorgerechten gedeeld: de antipasto en de gebakken champignons. Karaf witte en rode huiswijn erbij besteld: prima. Wel een béétje aan de prijs echter, voor wijn uit een karaf.
Als hoofdgerecht had ik een heerlijk mals stuk ossehaas, medium-rare gebakken zoals ik gevraagd had. Erbij een smakelijk garnituur van gegrillde groenten. Mijn tafelgenoten waren ook tevreden met hun hoofdgerechten (entrecote met pepersaus, pasta pescatore (vis, tomaat,knoflook), en zwaardvis).
De bediening straalt in woord en daad uit dat ze het je naar de zin willen maken.

Gegeten op 14 juli 2013

ronald67
  • Recensies in de laatste twee jaar

Al met al de ergste ervaring die ik in een restaurant heb gehad. Het eten houdt niet over maar valt nog te doen. Het brood van het voorgerecht (bruschetta) was aangebrand. De bediening vroeg of het niet lekker was geweest aangezien er nog korstjes op het bord lagen. Na het weggebracht te hebben kwam de bediening terug en vroeg wat er mis was geweest. Opnieuw aangegeven dat het brood aangebrand was. Er ontstond een hele discussie in het restaurant over het wel of niet aangebrand zijn met als toppunt de mooie vergelijking van de bediening: als een klant zegt dat de ossenhaas taai is en de kok zegt dat het goed is, dan is het gewoon goed. Ook nog de vraag gehad of ik wel bruschetta kende want haar man (de kok) was italiaans dus die wist echt wel wat hij deed. Nodeloos te zeggen dat we hierna zijn vertrokken.

Gegeten op 19 mei 2013

soylent
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het was niet de eerste keer dat ik hier heb gegeten. Een vriend komt hier regelmatig en ik liet mij ook nu weer gewillig meenemen naar dit prettige restaurant waar de Italiaanse keuken goed tot zijn recht komt. Snelle en vriendelijke bediening.
De gefrituurde mosselen die ik als voorgerecht had zijn bijna een maaltijd op zich. Eigenlijk vind ik het daarom ook geen voorgerecht, maar ik ben er gek op, dus voor de bijl. Dan maar wat minder ruimte voor de Pizza "O Solemio". Mede door het voorgerecht heb ik de korsten van de pizza laten liggen en mijn aandacht gericht op de bodem met topping :) en die was prima.
In het algemeen vind ik de korst van de pizza iets wat ze beter weg kunnen laten. Te vaak vind ik dat een smaakloze vuller.
De wijn om de mond en keel te spoelen was van keurige kwaliteit.
Ik weet zeker dat ik hier nog vaker zal komen.

Gegeten op 13 oktober 2012

Hannaproeft

• Goed

De vriendelijke bediening, het gezellige interieur, de goede service en de overheerlijke pizza maken dit tot een toptent!!

JoBateau

• Redelijk

De pizza was erg lekker, de bediening vriendelijk, het duurde lang voordat de pizza kwam en het was erg lawaaiig, mede door veel kleine kinderen

brummie

• Goed

Pastas en Pizzas zijn lekker en niet te duur! Prijs/kwaliteitverhouding is goed! Bediening is vriendelijk en het restaurant is leuk opgeknapt.

Schrijf zelf een recensie over La Terra Italiana in Zwolle

Schrijf hieronder je recensie over La Terra Italiana. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!