Rung

• 7.7

• 7.5

chouba
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik kom wel vaker met een kennis bij Rung in Arnhem. Elke keer wordt ik weer verrast door de kwaliteit van het eten: authentiek, goed op smaak en vers ! We kiezen altijd een menu: amuse (super lekker), soep, 3 hoofdgerechten en een toetje. Voor het toetje was geen plaats meer, de rest was te lekker....

Aanrader om erbij te drinken: de gewürztraminer. Past echt perfect bij Thais eten. Lichte en kruidige wijn.

We will be back !

Gegeten op 8 april 2014

soylent
  • Recensies in de laatste twee jaar

Rung werd mij geadviseerd door een kennis. Het is zeker niet tegen gevallen. Een prettige ervaring, al met al. De sfeer in het restaurant is rustig en ingetogen. De bediening is uiterst vriendelijk en attent.
Gelukkig staan ook hier pepertjes achter de gerechten om aan te geven hoe scherp het gerecht is. Voor mij belangrijk, want, hoewel ik thais eten heerlijk vind, ik hou niet van te scherp.
Zelf had ik als voorgerecht een soep: de "Thom Kha Kai". Een heerlijk romige kokossoep.
Als hoofdgerecht had ik de "Kai Phad Kratiem Phrik Thai": kip met verschillende groeten in oestersaus.
De gerechten waren smakelijk en de hoeveelheid was voldoende.
Helaas heb ik niet paraat de gerechten die mijn tafelgenote had, maar haar enthousiasme over haar maaltijd zei genoeg.

Gegeten op 8 maart 2014

53BertBert
  • Recensies in de laatste twee jaar

Onverwachts - door de week - bij dit restaurant terecht gekomen, omdat we graag Thais wilde eten. Bediening was wat onwennig maar wel vriendelijk (we vroegen ons wel af of alles begrepen werd, maar er ging dit keer niets mis). De entourage aardig maar niet heel bijzonder (Thais). We hebben verschillende gerechten besteld en van elkaar geproefd. Ons verzoek om 1 voorgerecht te mogen delen ( maar het was een oneven aantal) werd gehonoreerd en er werd zelfs een deelbaar aantal geserveerd. Hoofdgerechten vonden we beiden een echte Thaise smaak hebben zoals we het herkenden (hebben in verschillende delen van Thailand rond gereisd en proefden daar dus ook - lichte - verschillen) . Al met al een zeer redelijke score en ook de prijs viel ons mee.

Gegeten op 6 februari 2014

MichelArnhem
  • Recensies in de laatste twee jaar

We hadden gereserveerd vijf man 19:00. Bij binnenkomst netjes naar de tafel gebracht waarna we wat te drinken bestelden. Vriendelijk personeel maar snappen niet alles wat je bedoelt. Werd opgelost, we hebben er goed gegeten.
Authentiek Thais? Nee dat niet. Lekker? Ja, maar niet bijzonder.
Geeft niet, zaten gewoon gezellig met 5 vrienden bij elkaar te kletsen en te eten.
Het Bier en de wijn werden netjes geserveerd. Om 21:30 kwam er nog een man bij, die toevallig in de buurt was en even wou kletsen. Mooi ook een wijntje en een extra bord heeft een klein beetje meegegeten.
Maar nu komt het we waren bezig met toetje, ik eet geen toetje, heb daarom nog een glas Chardonnay besteld, dat kwam maar niet. Om 22:00 nagerecht op ( het eten voor 5 personen kwam niet echt snel), wij hadden graag een laatste rondje drank gehad.
Twee keer raden, nee dat kon niet, mocht niet meer. Dus wij naar voren, betaald en gevraagd waarom er niet meer geserveerd werd. Er zaten nog mensen af te eten aan de koffie dus..?
Antwoord van de eigenaar/kok aan de bar: "Ik weet van niets", "maar aan alles komt een eind", dus daaag..... Het niveau "eten, betalen en wegwezen" niet ontstegen.

We stonden echt raar te kijken.

Persoonlijk eet ik ook vaak zakelijk, maar dit? Nog niet meegemaakt. Wel 250 euro afrekenen, dat kan wel, ronduit onbeschoft.
Een echte beleving weer. Gelukkig zijn er restaurants in Arnhem die wél weten hoe je de gasten behandeld, dit restaurant heeft geen flauw idee hoe het e.e.a. werkt.

Ik noem het een domper op een leuke avond!

Dus geen aanrader.

Gegeten op 10 januari 2014

byfrij
  • Recensies in de laatste twee jaar

Blijft een prima adres voor Thais eten in Arnhem. Zaak zat vol, het was koopavond, en de beide dames in de bediening konden het met moeite bijbenen. Met vier personen gegaan voor het menu vis en menu vlees. Lekker allemaal, zeker als je de hoofdgerechten gaat delen. Wel wat langer moeten wachten, maar dat vergeven we de aardige dames.

Gegeten op 2 januari 2014

deborah13
  • Recensies in de laatste twee jaar

Authentiek Thaise keuken. Zeer verfijnde smaak! De ontvangst is altijd hartelijk, de bediening en inrichting is sfeervol Thais. Alle producten zijn vers bereid daardoor kan het soms iets langer duren. Maar het is de moeite van het wachten waard! Op de kaart kun je zien of iets pittig is of niet zodat er voor elk wat wils is. Wel even reserveren want dit populaire restaurant zit vaak vol.

Gegeten op 29 november 2013

food4all
  • Recensies in de laatste twee jaar

Voor een eerste keer Rung bezocht. We waren met een gezelschap van vier personen. Eén persoon uit ons gezelschap heeft een gluten en lactose allergie. Vooraf is dit gemeld en hier houdt Rung dan ook echt rekening mee. Ze denken zelfs echt mee zodat de persoon in kwestie ook nog wat van de andere gerechten kan proeven. We bestelden allemaal wat vooraf en een hoofdgerecht. Ikzelf heb een thaise vissoep gegeten. Goed van smaak en niet te pittig. Aansluitend een combi van inktvis, garnalen, gebakken witte vis en groenten in een saus met waar wat sambal. Goed gerecht. De bediening is attent en servicegericht. Decor is neutraal, niet opvallend. In vergelijking met andere thaise restaurants die ik bezocht heb vind ik het eten gemiddeld goed. Vanwege de echt goede service m.b.t. allergie beoordeel ik deze als zeer goed.

Gegeten op 12 december 2013

anita35
  • Recensies in de laatste twee jaar

Op maandagavond in Arnhem een restaurantje zoeken... Bij Rung zat het al aardig vol, vandaar dat we besloten hadden om daar naar binnen te gaan.
We hadden menu 2 genomen, vonden het eten allebei erg lekker.
Bediening was vriendelijk.

Gegeten op 9 december 2013

Taster12
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik kom hier minimaal 1x per jaar eten als ik voor mijn werk in de buurt ben.
Een goede thai met zeer authentieke smaak.
Ook vind ik dat je er erg gezellig zit en de bediening is allervriendelijkst.

Voorgerecht
Gepofte rijst met koriander munt pinda's.
Dit gerecht wordt op 3 amuse lepels geserveerd en het is een sensatie in je mond waarbij alle smaken zuur zoet pittig door je mond gaan. Een van de meest verrassende voorgerechten die ik in een lange tijd heb gehad.

Soep Tom Yam Kueng
De thaise granalen soep heerlijk pittig een echte aanrader voor iedereen die van pittig houdt. Maar je proeft niet alleen het pittige van de pepers maar ook het limoenblaadje, citroengras, laos en koriander, Ik vergeet vast nog wat kruiden maar een lekker soepje met een goede smaak!

Hoofd
Vis en garnalen in een rode curry.

Lekker pittig en goed op smaak.

Heerlijke avond uit!

Gegeten op 14 november 2013

Ghie
  • Recensies in de laatste twee jaar

Op een drukke zaterdagavond gegeten met 8 man. Appetizer, voor- en hoofdgerecht gehad. De appetizer en voorgerecht waren goed, maar niet heel bijzonder. Het hoofdgerecht daarentegen was absoluut erg lekker. Van menu 2 heb ik het rundvlees genomen maar ik heb ook varken, kip en vis van mijn tafelgenoten geproefd. Het varieerde van gewoon lekker toch echt erg lekker. De vis met 2 pepertjes was zelf nog wel goed te eten (alhoewel mijn disgenoot wel wat rood aanliep). De aankleding en decor zijn weinig bijzonder maar zeker ook niet slecht. De bediening is voldoende aanwezig en best aardig. Voor de prijs/kwaliteit een echte aanrader zeker als je van Thaïs houdt.

Gegeten op 9 november 2013

Schrijf zelf een recensie over Rung in Arnhem

Schrijf hieronder je recensie over Rung. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!