a TripAdvisor company

3. Topper 2015
  4. 23% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 026-4450032

LauraMmm

Leuk ingerichte locatie met zeer vriendelijk personeel. Het eten is heerlijk en absoluut niet duur. De ingrediënten zijn vers en goed bereid. Pittig is tenminste ook echt pittig. Heerlijk genoten van dit lekkere eten. Hier kom ik graag nog eens terug. EEn aanrader dus.

Gegeten op 4 mei 2015

eduard2

Wat een leuk en uitstekend Thais restaurant. We bestelden een tafel achterin, waar het wat rustiger was (hoewel er in dat gedeelte wel wordt gewerkt; borden klaargezet etc.). Maar we hadden de ruimte en konden er rustig zitten. We bestelden twee hoofdgerechten die beide uitstekend waren: Veel verschillende verse ingrediënten, veel smaak en toch subtiel, grote porties. Kortom: Helemaal prima voor nette prijzen. Hier komen we gráág terug. NB: Ondanks het eenvoudige karakter van dit restaurant is reserveren zeer aan te bevelen. Het loopt er snel vol. En terecht! NB2: Als je veel haast hebt, is het beter een keer terug te komen en er de tijd voor te nemen. Je moet soms even wachten op het eten.

Gegeten op 30 maart 2015

byfrij

Blijft een geweldig restaurant. We bestelden 1 voorgerecht en kwam netjes op twee bordjes. Vissoep heerlijk. Twee hoofdgerechten, rundvlees en vis, erg lekker. Rundvlees goed mals en pittig. Fles huiswijn erbij, prima. Vooral in het begin zat de snelheid er goed in, iets te snel, maar tussen soep en hoofgerecht zat meer tijd. Een aanrader voor Arnhem e.o.

Gegeten op 28 februari 2015

K0hler

We hadden gereserveerd en kwamen om 8 uur binnen. We bestelden een menu waarop de serveerster aangaf dit eerst met de keuken te overleggen of dat nog wel kon. Ze kwam terug dat het kon, maar jaagde ons vervolgens door het menu heen, dat was jammer. We konden niet beslissen wat voor nagerecht we wilden en vroegen of dat na de hoofdmaaltijd kon, dit was lastig.
Ondanks dit hebben we heerlijk gegeten, en zeker ook de tijd genomen om alles te proeven. Op deze serveerster na waren de andere gesprekken met de bediening prima. We zullen de volgende keer proberen eerder te komen, aangezien de keuken om 10 uur sluit.

Gegeten op 13 februari 2015

Restaurant - 4 maanden geleden

wij hebben liever na 20.00 uur geen 4 gangen menu meer, aangezien wij daar, op drukke dagen, tijd voor nodig hebben. de keuken sluit 22.00 uur en 22.30 uur willen we wel opgeruimd hebben. Het is moeilijk in te schatten wanneer iemand met de hoofdmaaltijd klaar is en het bestellen van het nagerecht kost ook tijd.

Makan_Apa

We hadden voor 9 man gereserveerd bij Rung om 19.00uur op 7 februari 2015. Op de dag zelf kregen we een smsje of we niet eerder konden komen. Doorgegeven dat het niet ging lukken en 19.00uur aangehouden moest worden. Halverwege de middag werden we gebeld dat het in orde was en dat de reservering op 19.00uur stond. Iets voor 19.00uur waren we bij Rung. Rond 19.30uur gingen we bestellen zowel het voorgerecht als het hoofdgerecht. Het voorgerecht werd rond 20.00uur geserveerd. Op ons hoofdgerecht moesten we erg lang wachten. We vroegen waarom het zolang duurde en kregen als reden te horen dat we met zo'n grote groep waren en dat we lang hadden gewacht met bestellen en in de tussen tijd waren nieuwe gasten binnen gekomen. Pas rond 21.45uur werd het hoofdgerecht geserveerd. Dus bijna anderhalf uur moeten wachten, dit vonden we wel erg lang. Het eten was goed niet spectaculair. Al met al lang gewacht en okay gegeten.

Gegeten op 7 februari 2015

Restaurant - 4 maanden geleden

u moet wel vertellen hoe het gegaan is. ik heb gebeld dat als u na 19.00 uur (wat het geval van) dat het dan erg lang kan geaan duren. omdat het na 19.00 uur erg druk zou gaan worden met de reserveringen. wij hebben u daarvoor gewaarschuwd. en dus aan u de keus gelaten.
de laatste person kwam pas erg laat binnen, daarna zijn jullie pas gaan bestellen. dit was al bijna 20.00 uur. Toen was het bij ons al erg druk in de keuken. in de sms was al gezegd. Geduld hebben.

Christian_Michiel

Meerdere malen hier gegeten; wat is dat lekker. Erg goede gerechten, worden zorgvuldig bereidt. Bediening is vriendelijk en beantwoord alle vragen.
Hier vooral niet eten wanneer je haast hebt, ze nemen alle tijd om een uitstekende maaltijd te verzorgen.

Gegeten op 1 november 2014

GBreuer

Weer eens meegenomen door mijn vriendin naar een Thai. Zij had er eerder tot tevredenheid gegeten en ze weet dat ik de Thaise keuken waardeer. Het restaurant bestaat uit twee 'gezellige' ruimten en een koude, ongezellige werk/keuken achtige ruimte. Op rustige dagen wordt één van de gezellige ruimten niet gebruikt. En dan (ook als je gereserveerd hebt) beland je, zoals wij ook, in die minder gezellige ruimte. Beetje gemokt...want het was eigenlijk best wel druk (terwijl we er vroeg bij waren). Ik zat al aan het Thais bier'(zelf inschenken, minpuntje)...werden we 'geupgrade': het was zo druk dat we gezelliger mochten gaan zitten. Op zich waardeer ik dat dan wel weer, maar zo lang zaten we er nou ook weer niet...Dan moet je zelf wel weer met drankjes naar de andere kant lopen. En (viel me op...:) de mensen die na ons kwamen (maar dus wel eerder in dat andere gedeelte) werden allemaal veel eerder geholpen. Met een gezellige tafeldame geen ramp, maar toch. Vriendelijke bediening, en dan kan ik wel wat hebben. Al was hun Nederlands zo slecht dat er bijna niet mee viel te praten. Mijn vriendin wilde kipsaté en ik viskoekjes en kipsaté. Het voorstel was om er een gezamenlijk bordje van te maken. Maar dat was wel een wat kleine portie uiteindelijk (twee kleine satés en drie viskoekjes). Maar goed: het was wel errug lekker. super mals en lekker gekruide saté en beste viskoekjes ever.
Mijn vriendin had een hoofdmaaltijd van rundvlees met groente en ik een super hete bedoelde (4 pepers) dish met rundvlees en kousenbanden. Het moet gezegd: fantastisch gekruid, weinig aangepast aan de Nederlandse smaak. Maar super heet was mijn maaltijd niet, terwijl ik daar wel om had gevraagd. Opvallend: bij mijn vriendin werd de rijst op het bord geschept. Ik had gebakken rijst en moest dat zelf doen. Zal wel aan mij gelegen hebben :-)
68 euro afgetikt voor twee gangen voor twee personen met ieder twee drankjes. Goed te doen dus. En de moeite waard. Ik kom hier wel terug!

Gegeten op 13 januari 2015

sander168

Decor niets bijzonders, vrij sfeerloos naar mijn mening.
Eten:
Salade was erg klein voor twee personen zelfs voor een weinig.
Hoofdgerecht deed vermoeden dat het magnetron opgewarmd was.
De rijst was eenvoudige snelkookrijst.
Personeel vriendelijk.
Al met al een teleurstelling en zeker ook gezien de prijs: circa €80 voor twee personen.

Gegeten op 13 augustus 2014

Decooo

Na hier al minstens 5 keer gegeten te hebben, is het tijd voor een recensie. Het eten bij dit restaurant is altijd van erg goede kwaliteit. Pittig is hier wel echt pittig. Het is voor hen echter geen probleem om gerechten minder pittig te maken. De smaken zijn over het algemeen vrij sterk, er wordt onder meer in enkele gerechten redelijk veel gember en munt gebruikt. Hier hou ik ontzettend van. Het is natuurlijk ook mogelijk om andere gerechten te kiezen zonder deze ingrediënten. Zonder reservering heb je meestal geen plek. Het decor is niet erg mooi, maar ook niet storend.

Gegeten op 17 september 2014

CharlieT

We houden erg van Thais eten dus besloten bij Rung te dineren. Als voorgerecht viskoekjes die we met zn tweeën wilden delen. Er werd gevraagd of ze ipv 3, 4 koekjes moesten serveren. Dat vonden we een goed idee. In de tussentijd werden we tot 3 keer verzocht om van tafel te wisselen, niet echt klantvriendelijk. De bestelde curry's werden uitgeserveerd en waren niet degene met de meeste 'pepertjes', maar waren belachelijk pittig. Ik eet graag pittige curry's, maar dit was niet lekker. Totaal niet in balans, zoals ze wel werken volgens de flyer op tafel.

De serveerster kwam naar ons toe en zei: 'willen jullie nog wat rijst erbij?' Waarop mijn antwoord was: 'oh ja, een klein schepje extra mag wel.' We kregen een hele bak rijst... Na het hoofdgerecht hadden we ijs besteld. Het dessert was erg klein in verhouding met de prijs en klopte niet met wat op de kaart stond.

En toen kwam de rekening.... + 1,50 voor dat extra viskoekje + de kosten voor een grote bak rijst.
Erg vreemd dat je het op je rekening ziet als er rijst aangeboden wordt waar je zelf niet om hebt gevraagd!

Kortom, geen aanrader. Helaas...

Gegeten op 8 september 2014

kees28

erg goed gegeten mooie gerechten en verassend van smaak geen irritant personeel maar gewoon gezellig en goed. ook nette prijs en erg veel keus. dit is een aanrader

Gegeten op 6 november 2014

Anna1301

Het eten is hier geweldig! Qua smaken en ook de bediening waan je je voor een paar uur in Thailand. Het decor doet daar iets aan af, maar je krijgt direct zin om een reisje richting dit geweldige land te boeken. Want een geweldige smaken en perfect vers eten wordt hier geserveerd. Er is duidelijk te proeven dat alles pas wordt gemaakt wanneer de gast het besteld. Een aanrader!

Gegeten op 25 oktober 2014

Bert53Hem

We zijn zelf een paar keer in Thailand geweest en voor zover daar in restaurants geen concessie wordt gedaan aan de smaak (dat weet je natuurlijk nooit helemaal zeker als je niet de binnenlanden ingaat) vinden we hier de Thaise smaak terug (tenminste minstens in onze beleving). Leuk restaurant, maar vooral qua smaakbeleving. Ook best redelijk geprijsd.

Gegeten op 4 juli 2014

EHomBrum

Het is niet het meest gezellige of sfeervolle restaurant als je binnenkomt. De service is echter prima. En het eten is helemaal geweldig, heerlijk Thais zonder concessies aan de Hollandse smaak. Echt de lekkerste Thai die ik ooit ben tegengekomen.

Gegeten op 25 juli 2014

z3mrunner

Afgelopen zaterdag weer bij RUNG gegeten. We zijn hier al jaren vaste klant en het blijft gewoon het beste thaise restaurant dat we kennen. Uitstapjes naar andere thaise restaurants door heel het land doen je toch steeds weer terug keren. De keuken is gewoon zuiver van smaak. Geen overbodige opsmuk of teveel aan kruiden/smaken. De massaman is juist van smaak. Zoet en enigsinds pittig. De rode curry kip blijft mijn favoriet. Pittig maat niet te heet. Dit gerecht in combinatie met de milde smaak van kip cashew is qua menu samenstelling perfect. Als dessert wederom de gebakken banaan gekozen. Ik ben er nog steeds niet achter hoe zie die nou zo mager, zoet en toch crispy krijgen. De meisjes van de bediening complementeren het geheel zodat we volgende keer toch weer hier heen moeten als we trek in thais eten hebben. Ik ga over een weekend weer lekker een tafeltje reserveren voor een familie diner. jummie.

Gegeten op 30 augustus 2014

MissPinda

Nav alle goede recensies besloten om te gaan eten. Je moet reserveren! Als je binnenkomt mis je echt een stukje gezelligheid, lijkt alsof er terrasstoelen binnen zijn gezet. De bediening maakt alles goed! Zodra je het hoofdgerecht hebt besteld krijg je een gezellig pitje op tafel om alvast borden etc warm te houden. Het eten was heerlijk. Voorgerecht en dessert waren in verhouding erg duur. Volgende keer enkel hoofdgerecht en kopje thee toe! Zeker een aanrader.

Gegeten op 16 augustus 2014

ArMiGeurts

De eerste keer Thais gegeten en gelijk overtuigd. Vers en lekker klaar gemaakt. Vooral voor vegetariers een echte aanrader! Goed bevallen is dat het in de kaart duidelijk is aangegeven of een eten heet is of minder heet. Het decoor is een beetje minder, persoonlijke mening.

Gegeten op 6 februari 2014

choubi

Ik kom wel vaker met een kennis bij Rung in Arnhem. Elke keer wordt ik weer verrast door de kwaliteit van het eten: authentiek, goed op smaak en vers ! We kiezen altijd een menu: amuse (super lekker), soep, 3 hoofdgerechten en een toetje. Voor het toetje was geen plaats meer, de rest was te lekker....

Aanrader om erbij te drinken: de gewürztraminer. Past echt perfect bij Thais eten. Lichte en kruidige wijn.

We will be back !

Gegeten op 8 april 2014

soylent

Rung werd mij geadviseerd door een kennis. Het is zeker niet tegen gevallen. Een prettige ervaring, al met al. De sfeer in het restaurant is rustig en ingetogen. De bediening is uiterst vriendelijk en attent.
Gelukkig staan ook hier pepertjes achter de gerechten om aan te geven hoe scherp het gerecht is. Voor mij belangrijk, want, hoewel ik thais eten heerlijk vind, ik hou niet van te scherp.
Zelf had ik als voorgerecht een soep: de "Thom Kha Kai". Een heerlijk romige kokossoep.
Als hoofdgerecht had ik de "Kai Phad Kratiem Phrik Thai": kip met verschillende groeten in oestersaus.
De gerechten waren smakelijk en de hoeveelheid was voldoende.
Helaas heb ik niet paraat de gerechten die mijn tafelgenote had, maar haar enthousiasme over haar maaltijd zei genoeg.

Gegeten op 8 maart 2014

53BertBert

Onverwachts - door de week - bij dit restaurant terecht gekomen, omdat we graag Thais wilde eten. Bediening was wat onwennig maar wel vriendelijk (we vroegen ons wel af of alles begrepen werd, maar er ging dit keer niets mis). De entourage aardig maar niet heel bijzonder (Thais). We hebben verschillende gerechten besteld en van elkaar geproefd. Ons verzoek om 1 voorgerecht te mogen delen ( maar het was een oneven aantal) werd gehonoreerd en er werd zelfs een deelbaar aantal geserveerd. Hoofdgerechten vonden we beiden een echte Thaise smaak hebben zoals we het herkenden (hebben in verschillende delen van Thailand rond gereisd en proefden daar dus ook - lichte - verschillen) . Al met al een zeer redelijke score en ook de prijs viel ons mee.

Gegeten op 6 februari 2014

Schrijf zelf een recensie over Rung in Arnhem

Schrijf hieronder je recensie over Rung. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.