Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Rung

3. Topper 2014
  4. 23% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 026 445 00 32

EHomBrum

Het is niet het meest gezellige of sfeervolle restaurant als je binnenkomt. De service is echter prima. En het eten is helemaal geweldig, heerlijk Thais zonder concessies aan de Hollandse smaak. Echt de lekkerste Thai die ik ooit ben tegengekomen.

Gegeten op 25 juli 2014

z3mrunner

Afgelopen zaterdag weer bij RUNG gegeten. We zijn hier al jaren vaste klant en het blijft gewoon het beste thaise restaurant dat we kennen. Uitstapjes naar andere thaise restaurants door heel het land doen je toch steeds weer terug keren. De keuken is gewoon zuiver van smaak. Geen overbodige opsmuk of teveel aan kruiden/smaken. De massaman is juist van smaak. Zoet en enigsinds pittig. De rode curry kip blijft mijn favoriet. Pittig maat niet te heet. Dit gerecht in combinatie met de milde smaak van kip cashew is qua menu samenstelling perfect. Als dessert wederom de gebakken banaan gekozen. Ik ben er nog steeds niet achter hoe zie die nou zo mager, zoet en toch crispy krijgen. De meisjes van de bediening complementeren het geheel zodat we volgende keer toch weer hier heen moeten als we trek in thais eten hebben. Ik ga over een weekend weer lekker een tafeltje reserveren voor een familie diner. jummie.

Gegeten op 30 augustus 2014

MissPinda

Nav alle goede recensies besloten om te gaan eten. Je moet reserveren! Als je binnenkomt mis je echt een stukje gezelligheid, lijkt alsof er terrasstoelen binnen zijn gezet. De bediening maakt alles goed! Zodra je het hoofdgerecht hebt besteld krijg je een gezellig pitje op tafel om alvast borden etc warm te houden. Het eten was heerlijk. Voorgerecht en dessert waren in verhouding erg duur. Volgende keer enkel hoofdgerecht en kopje thee toe! Zeker een aanrader.

Gegeten op 16 augustus 2014

ArMiGeurts

De eerste keer Thais gegeten en gelijk overtuigd. Vers en lekker klaar gemaakt. Vooral voor vegetariers een echte aanrader! Goed bevallen is dat het in de kaart duidelijk is aangegeven of een eten heet is of minder heet. Het decoor is een beetje minder, persoonlijke mening.

Gegeten op 6 februari 2014

choubi

Ik kom wel vaker met een kennis bij Rung in Arnhem. Elke keer wordt ik weer verrast door de kwaliteit van het eten: authentiek, goed op smaak en vers ! We kiezen altijd een menu: amuse (super lekker), soep, 3 hoofdgerechten en een toetje. Voor het toetje was geen plaats meer, de rest was te lekker....

Aanrader om erbij te drinken: de gewürztraminer. Past echt perfect bij Thais eten. Lichte en kruidige wijn.

We will be back !

Gegeten op 8 april 2014

soylent

Rung werd mij geadviseerd door een kennis. Het is zeker niet tegen gevallen. Een prettige ervaring, al met al. De sfeer in het restaurant is rustig en ingetogen. De bediening is uiterst vriendelijk en attent.
Gelukkig staan ook hier pepertjes achter de gerechten om aan te geven hoe scherp het gerecht is. Voor mij belangrijk, want, hoewel ik thais eten heerlijk vind, ik hou niet van te scherp.
Zelf had ik als voorgerecht een soep: de "Thom Kha Kai". Een heerlijk romige kokossoep.
Als hoofdgerecht had ik de "Kai Phad Kratiem Phrik Thai": kip met verschillende groeten in oestersaus.
De gerechten waren smakelijk en de hoeveelheid was voldoende.
Helaas heb ik niet paraat de gerechten die mijn tafelgenote had, maar haar enthousiasme over haar maaltijd zei genoeg.

Gegeten op 8 maart 2014

53BertBert

Onverwachts - door de week - bij dit restaurant terecht gekomen, omdat we graag Thais wilde eten. Bediening was wat onwennig maar wel vriendelijk (we vroegen ons wel af of alles begrepen werd, maar er ging dit keer niets mis). De entourage aardig maar niet heel bijzonder (Thais). We hebben verschillende gerechten besteld en van elkaar geproefd. Ons verzoek om 1 voorgerecht te mogen delen ( maar het was een oneven aantal) werd gehonoreerd en er werd zelfs een deelbaar aantal geserveerd. Hoofdgerechten vonden we beiden een echte Thaise smaak hebben zoals we het herkenden (hebben in verschillende delen van Thailand rond gereisd en proefden daar dus ook - lichte - verschillen) . Al met al een zeer redelijke score en ook de prijs viel ons mee.

Gegeten op 6 februari 2014

MichelArnhem

Gegeten op 10 januari 2014

byfrij

Blijft een prima adres voor Thais eten in Arnhem. Zaak zat vol, het was koopavond, en de beide dames in de bediening konden het met moeite bijbenen. Met vier personen gegaan voor het menu vis en menu vlees. Lekker allemaal, zeker als je de hoofdgerechten gaat delen. Wel wat langer moeten wachten, maar dat vergeven we de aardige dames.

Gegeten op 2 januari 2014

deborah13

Authentiek Thaise keuken. Zeer verfijnde smaak! De ontvangst is altijd hartelijk, de bediening en inrichting is sfeervol Thais. Alle producten zijn vers bereid daardoor kan het soms iets langer duren. Maar het is de moeite van het wachten waard! Op de kaart kun je zien of iets pittig is of niet zodat er voor elk wat wils is. Wel even reserveren want dit populaire restaurant zit vaak vol.

Gegeten op 29 november 2013

Schrijf zelf een recensie over Rung in Arnhem

Schrijf hieronder je recensie over Rung. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.