Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Rung

3. Topper 2015
  4. 23% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 026-4450032

Decooo

Na hier al minstens 5 keer gegeten te hebben, is het tijd voor een recensie. Het eten bij dit restaurant is altijd van erg goede kwaliteit. Pittig is hier wel echt pittig. Het is voor hen echter geen probleem om gerechten minder pittig te maken. De smaken zijn over het algemeen vrij sterk, er wordt onder meer in enkele gerechten redelijk veel gember en munt gebruikt. Hier hou ik ontzettend van. Het is natuurlijk ook mogelijk om andere gerechten te kiezen zonder deze ingrediënten. Zonder reservering heb je meestal geen plek. Het decor is niet erg mooi, maar ook niet storend.

Gegeten op 17 september 2014

CharlieT

We houden erg van Thais eten dus besloten bij Rung te dineren. Als voorgerecht viskoekjes die we met zn tweeën wilden delen. Er werd gevraagd of ze ipv 3, 4 koekjes moesten serveren. Dat vonden we een goed idee. In de tussentijd werden we tot 3 keer verzocht om van tafel te wisselen, niet echt klantvriendelijk. De bestelde curry's werden uitgeserveerd en waren niet degene met de meeste 'pepertjes', maar waren belachelijk pittig. Ik eet graag pittige curry's, maar dit was niet lekker. Totaal niet in balans, zoals ze wel werken volgens de flyer op tafel.

De serveerster kwam naar ons toe en zei: 'willen jullie nog wat rijst erbij?' Waarop mijn antwoord was: 'oh ja, een klein schepje extra mag wel.' We kregen een hele bak rijst... Na het hoofdgerecht hadden we ijs besteld. Het dessert was erg klein in verhouding met de prijs en klopte niet met wat op de kaart stond.

En toen kwam de rekening.... + 1,50 voor dat extra viskoekje + de kosten voor een grote bak rijst.
Erg vreemd dat je het op je rekening ziet als er rijst aangeboden wordt waar je zelf niet om hebt gevraagd!

Kortom, geen aanrader. Helaas...

Gegeten op 8 september 2014

kees28

erg goed gegeten mooie gerechten en verassend van smaak geen irritant personeel maar gewoon gezellig en goed. ook nette prijs en erg veel keus. dit is een aanrader

Gegeten op 6 november 2014

Anna1301

Het eten is hier geweldig! Qua smaken en ook de bediening waan je je voor een paar uur in Thailand. Het decor doet daar iets aan af, maar je krijgt direct zin om een reisje richting dit geweldige land te boeken. Want een geweldige smaken en perfect vers eten wordt hier geserveerd. Er is duidelijk te proeven dat alles pas wordt gemaakt wanneer de gast het besteld. Een aanrader!

Gegeten op 25 oktober 2014

Bert53Hem

We zijn zelf een paar keer in Thailand geweest en voor zover daar in restaurants geen concessie wordt gedaan aan de smaak (dat weet je natuurlijk nooit helemaal zeker als je niet de binnenlanden ingaat) vinden we hier de Thaise smaak terug (tenminste minstens in onze beleving). Leuk restaurant, maar vooral qua smaakbeleving. Ook best redelijk geprijsd.

Gegeten op 4 juli 2014

EHomBrum

Het is niet het meest gezellige of sfeervolle restaurant als je binnenkomt. De service is echter prima. En het eten is helemaal geweldig, heerlijk Thais zonder concessies aan de Hollandse smaak. Echt de lekkerste Thai die ik ooit ben tegengekomen.

Gegeten op 25 juli 2014

z3mrunner

Afgelopen zaterdag weer bij RUNG gegeten. We zijn hier al jaren vaste klant en het blijft gewoon het beste thaise restaurant dat we kennen. Uitstapjes naar andere thaise restaurants door heel het land doen je toch steeds weer terug keren. De keuken is gewoon zuiver van smaak. Geen overbodige opsmuk of teveel aan kruiden/smaken. De massaman is juist van smaak. Zoet en enigsinds pittig. De rode curry kip blijft mijn favoriet. Pittig maat niet te heet. Dit gerecht in combinatie met de milde smaak van kip cashew is qua menu samenstelling perfect. Als dessert wederom de gebakken banaan gekozen. Ik ben er nog steeds niet achter hoe zie die nou zo mager, zoet en toch crispy krijgen. De meisjes van de bediening complementeren het geheel zodat we volgende keer toch weer hier heen moeten als we trek in thais eten hebben. Ik ga over een weekend weer lekker een tafeltje reserveren voor een familie diner. jummie.

Gegeten op 30 augustus 2014

MissPinda

Nav alle goede recensies besloten om te gaan eten. Je moet reserveren! Als je binnenkomt mis je echt een stukje gezelligheid, lijkt alsof er terrasstoelen binnen zijn gezet. De bediening maakt alles goed! Zodra je het hoofdgerecht hebt besteld krijg je een gezellig pitje op tafel om alvast borden etc warm te houden. Het eten was heerlijk. Voorgerecht en dessert waren in verhouding erg duur. Volgende keer enkel hoofdgerecht en kopje thee toe! Zeker een aanrader.

Gegeten op 16 augustus 2014

ArMiGeurts

De eerste keer Thais gegeten en gelijk overtuigd. Vers en lekker klaar gemaakt. Vooral voor vegetariers een echte aanrader! Goed bevallen is dat het in de kaart duidelijk is aangegeven of een eten heet is of minder heet. Het decoor is een beetje minder, persoonlijke mening.

Gegeten op 6 februari 2014

choubi

Ik kom wel vaker met een kennis bij Rung in Arnhem. Elke keer wordt ik weer verrast door de kwaliteit van het eten: authentiek, goed op smaak en vers ! We kiezen altijd een menu: amuse (super lekker), soep, 3 hoofdgerechten en een toetje. Voor het toetje was geen plaats meer, de rest was te lekker....

Aanrader om erbij te drinken: de gewürztraminer. Past echt perfect bij Thais eten. Lichte en kruidige wijn.

We will be back !

Gegeten op 8 april 2014

Schrijf zelf een recensie over Rung in Arnhem

Schrijf hieronder je recensie over Rung. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.