Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Kyo Sushi & Grill

1. Japans

Kyo Sushi & Grill

1. Japans
  1. Toon telefoonnummer 058 213 60 69

Laura1987

Ik begrijp niet zo goed dat sommige mensen hierover positief zijn.Het is echt de allerslechtste sushi tent waar ik ooit heb gegeten. Ten eerste de kaart is zeer beperkt,weinig keuze. De sushi zelf is onder de maat, de rijst leek wel van een dag oud, de rolletjes vielen uit elkaar plus er zaten rare smaakjes aan. En dat geldt ook voor de andere gerechten, zoal de vleesgerechten en andere bijgerechtjes. Het was gewoon niet lekker of het smaakte muf. Er zat ook niemand binnen, wij en een ander groepje! Of dit nu een duidelijke hint was of het lag aan het mooie weer geen idee. Daarnaast is de personeel best onbeschoft, erg ongeïnteresseerd. Ze hebben geen een keer gevraagd of het smaakte en na twee rondes hebben we besloten om weg te gaan. We hadden veel eten laten liggen en zelfs toen werd er niet naar gevraagd!! Of überhaupt een fijne avond gewenst. Een drama!! Ga er dus niet naartoe!!

Marconius

Veel negatieve recensies hier, wij hadden echter een totaal andere ervaring. We waren hier op vrijdagavond laat (we zaten rond acht uur aan tafel). Er waren ongeveer 10 tafeltjes bezet, aan de rustige kant dus. Het eten was heerlijk en zeker niet duur. De sushi was zeer royaal en goed bereid. We zaten dan ook na drie rondes helemaal vol.

Gegeten op 28 maart 2014

Pwestra

Gisteravond gegeten bij Kyo Sushi & Grill(?).
Bij binnenkomst werden we vriendelijk begroet, helaas was dat het enige plus punt qua ontvangst. Jas werd niet aangenomen of verteld waar we onze jas evt op mochten hangen, we werden niet netjes het restaurant in begeleidt of gezegd zoek maar een plekje uit ( we hadden van te voren gereserveerd, meestal maakt het personeel dan toch een tafeltje gereed??). De sushi was te doen, de inside out Rolls vielen helaas wel uit elkaar bij het "oppakken" ervan. Wat wij wel een pluspunt vinden is de open keuken die ze hebben, alles werd per bestelling vers gemaakt (de Sushi dan de rest (frituur en grill) hebben wij onze vraagtekens bij). De hapjes grill en frituur waren echt onder de maat. Vooral de spareribs, koud en week. Volgens mij kunnen ze beter de aanduiding grill weglaten, konden namelijk vrij weinig "grill" ontdekken. Vervelend was echter ook nog dat 1 van ons een dienblad drinken over zich heen kreeg....er werd ons een kopje koffie van het huis aangeboden hier hebben wij niet gebruik van gemaakt je zit namelijk niet meer comfortabel met natte kleding. Een alternatief was er ook niet. Kortom een volgend bezoek zijn wij zeker niet van plan.

Gegeten op 2 maart 2014

elise20

KYO een top tent, kom jaren in deze tent wat voorheen Doozo was. Bediening top! eten top! Nu is het al you can eet en dat is ook prima bevallen :) Ze hebben nog steeds mijn lekkerste gerechtje op de kaart spici tuna is een aanrader echt top aanrader mensen : )

Gegeten op 24 februari 2014

Ricothaman

Kyo gegeten gister ,
waardeloos.. Sushi was ok.. Soep was lauw .. Spareribs leken meer gekookt als gebakken viel zo van het bot af! Tempura groente was zo slap als het maar kan.. Niks krokant.
Beef rolletjes leken meer op worstjes , rubber en viese smaak.. Toen zijn we maar opgestaan en weggegaan.. Slechste all you Can eat in lwd op dit moment! Ik hoop dat ze van deze recensie wat leren!!

Boer_Wim

Erg leuke dag gehad. Eten is niet mijn ding maar sfeer was goed. Vooral viskuitjes is een aanrader aldus JJ. Daarnaast zin de wedges ook erg lekker.

Gegeten op 25 januari 2014

rebecca13

Ik moet zeggen dat het eten niet slecht is. De kok(s) krijgen sws een pluspunt! Maar service daar mag wel een goede structuur inkomen. Het zijn geen horeca tijgers zoals ik dat van mezelf gewend ben, ik kreeg de neiging om de tafels zelf schoon te maken en alles zelf naar achteren te brengen. Serveersters die tig keer langs een tafel lopen zonder het op te ruimen of de kaart met bestellingen niet meenemen dat staat zo niet goed voor zo'n strak ingerichte hippe tent... Voor geen enkele restaurant! Ik wil hier best terug komen maar dan om de slome service een flinke oppepper te geven en vooral om te laten zien hoe je het wel moet aanpakken zonder dat klanten zich er aan gaan ergeren. Paar tipjes: kijk ten alle tijden op alle tafels of je al wat lege borden of bestellingen kunt mee nemen... Klanten houden van een schone, ruime lege tafel en een snelle service! Succes!!!

WiebevanZwol

Gegeten in een, qua gasten rustig, Doozo. Ik was er al een langere tijd niet meer geweest. Op zichzelf was de kwaliteit van de producten nog steeds goed. Maar met de komst van de "all you can eat" sushi is het nu wel wat prijzig geworden in Leeuwarden. Dat verklaart wellicht de lege stoelen.

Zoals gezegd, het eten was goed. De muziek daarentegen was voorzien van een forse beat en werd gespeeld op een fors volume. Wellicht omdat ook het personeel in de keuken wilde kunnen meegenieten. Een keueken die achterin de zaak staat terwijl de geluidinstallatie in het midden van de zaak staat opgesteld. Er werd in ieder geval ook door hen muziek gekozen in de (MP3?) speler.

Met twee personen was de rekening een toch fors bedrag (ook al omdat we aan één keer een gerecht niet voldoende hadden als hoofdmaaltijd). Wij kwamen met alles er bij rond de €.150,00 uit. En nogmaals; het eten was kwalitatief goed, maar kwantitatief te weinig voor teveel.

Gegeten op 21 juni 2013

Tess123

Afgelopen zaterdag heb ik bij Doozo gegeten en dat was ook de laatste keer dat ik daar ben geweest. Niet vanwege het eten, want dat was goed, maar vanwege de slechte service. Na een kwartier hadden we nog steeds geen menukaart of drankje en zaten we aan een vieze tafel. Ik ben toen zelf maar naar de bar gelopen om te vragen of we de kaart konden krijgen en of we een drankje mochten bestellen. Verbaasd vroeg de serveerster of er nog niemand was geweest. Nee dus. Helaas bleven ze ons de hele avond vergeten, terwijl het niet druk was. Pas na anderhalf uur hadden we iets te eten. Maar goed ook, want we zijn bijna weggelopen. Goed en klantvriendelijk personeel, daar zou ik echt eens in investeren als ik Doozo was. Doodzonde van zo'n mooie zaak en schandalig tegenover de klant. Die is zeker geen koning bij Doozo.

Gegeten op 5 oktober 2013

erwin_perdok

Wij Zijn hier wezen eten op een maandag avond, en leek iets drukker dan verwacht. We moesten lang wachten voordat uiteindelijk de kaart werd uitgedeeld, maar de bediening loste dit goed op. Het was enige tijd geleden dat wij bij Doozo hadden gegeten en kwamen terug omdat we het altijd ontzettend goed vonden (Zie eerdere review). Deze keer vonden we het matig. Het menu is veranderd en vonden de smaken "blend". Begrijp me niet verkeerd, het was zeker niet slecht, maar niet uitstekend. Het verassings menu (Kamikaze) staat ook niet meer op de kaart en vonden we juist altijd zo leuk vanwege de uitgebreide selectie van kleine hapjes en gerechten.

Wijnkaart was niet up-to date, wat vreemd is want de wijnkaart was al niet zo uitgebreid. We hadden een keuze uit slechts 4 wijnen, waarvan 3 huiswijnen (Dat is dan weer positief, want er zijn tegenwoordig weinig restaurants waar je voor die prijs 3-4 euro per glas zo'n keuze hebt).

Wij hadden het gevoel dat desondanks de vriendelijke service en leuke presentaties van het eten Doozo niet meer is wat het ooit is geweest. Het miste net een beetje "verfijnde smaak" en detail wat anders altijd wel aanwezig was.

Eten is persoonlijk en ik kan me indenken dat andere mensen de nieuwe opzet van de kaart heel goed vinden. Wij vonden het tegenvallen. Desondanks hebben we een leuke avond gehad.

Gegeten op 18 februari 2013

Schrijf zelf een recensie over Kyo Sushi & Grill in Leeuwarden

Schrijf hieronder je recensie over Kyo Sushi & Grill. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.