De Lachende Zeerover

• 7.2

• 7.7

Turkeystick
  • Recensies in de laatste twee jaar

Met een Groupon voor 't eerst naar Zeerover geweest.
Rond 16:45 uur bij binnenkomst waren wij de eersten, maar al gauw volgden al een paar mensen ondanks de Elfstedentochtwind buiten aan de kust.

Zeer vriendelijk ontvangen door de bedienende jongeman met alle egards; geen moment 'apart' behandeld gevoeld.
Pannenkoeken waren goed bereid, alhoewel mijn derde (wellicht door drukte op dat moment) een heel klein beetje te dik en wellicht daardoor een tikkeltje (klein beetje maar) degerig was.

Voor de rest helemaal prima; voor de kinderen is het feest hier. Als ons dochtertje nog iets ouder is over een paar maanden, komen we zeker weer.

Gegeten op 14 maart 2014

erik haarlem
  • Recensies in de laatste twee jaar

Prima gegeten, zeer kindvriendelijk restaurant. Grote hoeveelheden eten, goed bereid. We hadden brood besteld en dat was te laat geserveerd. Als compensatie kregen we spontaan een drankje van de zaak! Het personeel was zeer vriendelijk, Kortom, we hebben een plezierige avond gehad met de kinderen, kinderen (pannenkoeken) en volwassenen (saté) zijn aan hun trekken gekomen wat betreft eten. Keuze is beperkt, maar kwaliteit is goed.

Gegeten op 2 maart 2014

lenneke6
  • Recensies in de laatste twee jaar

Altijd lekker gezellig gegeten tot vanavond, bediening slecht, na ruim half uur wachten eindelijk toetje kunnen bestellen. Half acht begonnen ze met schoonmaken de schoonmaaklucht viel zo op je pannenkoek. Jammer hoor zal wel 2 x denken voor ik weer een keer ga . Personeel had het erg druk mef diensten ruilen ????

EliseSissy
  • Recensies in de laatste twee jaar

Leuk restaurant om met kinderen naartoe te gaan: Aangekleed in piratenstijl, kleurplaten en viltstiften op de tafel. Pannenkoeken zijn prima. Ze hebben ook sate schotels e.d. Bediening is jong, maar toont wel interesse in de kinderen. Voor een 'snelle' hap is dit goed te doen. Verwacht geen culinaire hoogstandjes.

Gegeten op 13 oktober 2012

Mvsb
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij hadden een Groupon bon gekregen voor onbeperkt pannenkoeken eten bij de lachende zeerover. De spelregels eenvoudig: voor 4 personen onbeperkt naturel pannenkoeken eten, voor een extra topping 50 cent bijbetalen.
We reserveerden met 4 volwassenen en 3 kinderen.
De service (Rosalie) was prima. En de kwaliteit van het eten goed.
Maar de rekening was teleurstellend. Er werden 4 pannenkoeken gegeten met bon, en 1 extra pannenkoek. Ondanks de (bon)waarde van 38 euro werd deze pannenkoek gewoon gerekend. Daarnaast kostten de extra toppings geen 50 cent, maar respectievelijk 60 en 85 cent per stuk. Zelf voor kaneel werd 60 cent gerekend, en dan ook nog eens 60 cent voor appel. Kortom met een kortingsbon waren wij een stuk duurder uit. Jammer en teleurstellend!

Gegeten op 20 januari 2013

erik-jann

• Slecht

Zaterdagmiddag bij dit pannenkoekenrestaurant gegeten voor de tweede keer na een lekkere wandeling over het strand gemaakt te hebben met de kinderen. Vorige keer vond ik het eten hier al matig maar nu was het ronduit slecht, twee keer de verkeerde pannenkoek voor een van mijn kinderen, pannenkoeken niet warm meer en mijn sate veel te lang op de grill, helemaal droog al. Erg jammer, het is een leuke tent maar het gaat uiteindelijk om het eten.

antonietta

• Goed

Je kunt hier zomers op het terras genieten van heerlijke pannenkoeken. Ze zijn groot en goed gevuld. Enige minpunt van de zeerover vind ik de toiletten. Ik heb al meerdere keren aangegeven dat de zeep (pompje) op is. Elke keer als ik er ben is er geen zeep. Beetje jammer, want de kok gaat ook naar dezelfde wc...

Greenroad

• Uitstekend

Tijdens het noodweer van 28 juni 2011 naar binnen gevlucht bij dit restaurant. Dank u wel weergoden!!! Tomatensoep en stokbrood kruidenboter echt lekker. Werkelijk heeeeeeeeeeerlijke sate, marinade is super, bediening vriendelijk. Een aanrader voor de sate liefhebber, al is dit officieel een pannenkoeken/poffertjes restaurant. Kunnen anderen een voorbeeld aan nemen. Ga zo door. Dank!

Hassan

• Uitstekend

Gisteren weer hier gegeten na hardlopen op het strand. Het was weer heerlijk! Lekker pannenkoek spek/kaas, perfect gebakken. Normaal neem ik de saté van de haas: The best there is! Heerlijk gemarineerd. Dus een aanrader!

Proever40764

• Goed

We liepen hier met tegenzin naar binnen (buiten regen en kou) maar voldaan weer uit. Ze serveren een aparte chocolademelk kaart (50+ soorten) en een aparte thee kaart (idem dito) en heerlijke pannekoeken. Lekker gegeten en gedronken voor een zacht prijsje met vlotte doch zeer vriendelijke bediening. Aanrader.

Schrijf zelf een recensie over De Lachende Zeerover in Zandvoort

Schrijf hieronder je recensie over De Lachende Zeerover. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!