Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

De Lachende Zeerover

1. Pannenkoeken e/o poffertjes

De Lachende Zeerover

1. Pannenkoeken e/o poffertjes
  1. Toon telefoonnummer 023 573 87 40

Sander_Boon

Gegeten op 3 oktober 2014

vhvh

Gisteravond hier gegeten en het was allemaal voortreffelijk. Een echte aanrader!
Neem vooral de saté, mooi vol bord voor een redelijk bedrag, met een geweldige smaak.

Gegeten op 7 september 2014

ben51

Vaak gegeten bij dit restaurant. Zowel met eigen gezin, bestaande uit 4 personen, als ook met familie, bestaande uit 16 kinderen volwassenen 8 personen. Altijd goed en leuk geholpen.
Eten was altijd goed en weet zeker dat als een pannenkoek niet lekker zou zijn, deze gewoon wordt vervangen. Je moet het uiteraard wel even aangeven, anders kan het natuurlijk ook niet hersteld worden ! Vaak is het handig even te reserveren. Vandaag gaan we er weer eten, als reden hebben we het B-diploma van onze zoon maar genomen :)

Gegeten op 22 juni 2014

nestea

Ik ga hier heen als ik lekkere saté wil eten. Want ondanks dat het een pannenkoekenrestaurant is kunnen ze ook heel goed saté maken! Voor €15 heb je een heerlijke maaltijd met te veel patat en sla die je niet op krijgt.
Het is een leuk restaurant om met kids heen te gaan, maar als je die niet hebt zoals wij en dus ook liever iets rustiger eet, dan kan dat ook heel goed. Gewoon na 18.30 uur komen.
Bediening is vriendelijk en ik kan eigenlijk niets negatiefs bedenken.

Gegeten op 19 juni 2014

Turkeystick

Met een Groupon voor 't eerst naar Zeerover geweest.
Rond 16:45 uur bij binnenkomst waren wij de eersten, maar al gauw volgden al een paar mensen ondanks de Elfstedentochtwind buiten aan de kust.

Zeer vriendelijk ontvangen door de bedienende jongeman met alle egards; geen moment 'apart' behandeld gevoeld.
Pannenkoeken waren goed bereid, alhoewel mijn derde (wellicht door drukte op dat moment) een heel klein beetje te dik en wellicht daardoor een tikkeltje (klein beetje maar) degerig was.

Voor de rest helemaal prima; voor de kinderen is het feest hier. Als ons dochtertje nog iets ouder is over een paar maanden, komen we zeker weer.

Gegeten op 14 maart 2014

erik haarlem

Prima gegeten, zeer kindvriendelijk restaurant. Grote hoeveelheden eten, goed bereid. We hadden brood besteld en dat was te laat geserveerd. Als compensatie kregen we spontaan een drankje van de zaak! Het personeel was zeer vriendelijk, Kortom, we hebben een plezierige avond gehad met de kinderen, kinderen (pannenkoeken) en volwassenen (saté) zijn aan hun trekken gekomen wat betreft eten. Keuze is beperkt, maar kwaliteit is goed.

Gegeten op 2 maart 2014

lenneke6

Altijd lekker gezellig gegeten tot vanavond, bediening slecht, na ruim half uur wachten eindelijk toetje kunnen bestellen. Half acht begonnen ze met schoonmaken de schoonmaaklucht viel zo op je pannenkoek. Jammer hoor zal wel 2 x denken voor ik weer een keer ga . Personeel had het erg druk mef diensten ruilen ????

EliseSissy

Leuk restaurant om met kinderen naartoe te gaan: Aangekleed in piratenstijl, kleurplaten en viltstiften op de tafel. Pannenkoeken zijn prima. Ze hebben ook sate schotels e.d. Bediening is jong, maar toont wel interesse in de kinderen. Voor een 'snelle' hap is dit goed te doen. Verwacht geen culinaire hoogstandjes.

Gegeten op 13 oktober 2012

Mvsb

Wij hadden een Groupon bon gekregen voor onbeperkt pannenkoeken eten bij de lachende zeerover. De spelregels eenvoudig: voor 4 personen onbeperkt naturel pannenkoeken eten, voor een extra topping 50 cent bijbetalen.
We reserveerden met 4 volwassenen en 3 kinderen.
De service (Rosalie) was prima. En de kwaliteit van het eten goed.
Maar de rekening was teleurstellend. Er werden 4 pannenkoeken gegeten met bon, en 1 extra pannenkoek. Ondanks de (bon)waarde van 38 euro werd deze pannenkoek gewoon gerekend. Daarnaast kostten de extra toppings geen 50 cent, maar respectievelijk 60 en 85 cent per stuk. Zelf voor kaneel werd 60 cent gerekend, en dan ook nog eens 60 cent voor appel. Kortom met een kortingsbon waren wij een stuk duurder uit. Jammer en teleurstellend!

Gegeten op 20 januari 2013

erik-jann

• Slecht

• Slecht

Zaterdagmiddag bij dit pannenkoekenrestaurant gegeten voor de tweede keer na een lekkere wandeling over het strand gemaakt te hebben met de kinderen. Vorige keer vond ik het eten hier al matig maar nu was het ronduit slecht, twee keer de verkeerde pannenkoek voor een van mijn kinderen, pannenkoeken niet warm meer en mijn sate veel te lang op de grill, helemaal droog al. Erg jammer, het is een leuke tent maar het gaat uiteindelijk om het eten.

Schrijf zelf een recensie over De Lachende Zeerover in Zandvoort

Schrijf hieronder je recensie over De Lachende Zeerover. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.