Restaurant Boathouse Almere

1. Restaurant
  2. Internationaal
  1. Toon telefoonnummer 036 530 50 00

Anton82

Hier gegeten met vrienden. Goed ontvangen door het bedieningsteam en kreeg een leuke tafel aangewezen. lekker gegeten en een goede sfeer

Gegeten op 12 februari 2015

Patatjes

11 januari 2015 gegeten bij de boathouse tgv ons 30 jarig huwelijksfeest. Er was van tevoren afgesproken dat we een 4 gangen keuze menu zouden nemen. Er stond dan ook een menukaart bij ieder bord. Er werd gezegd dat we dan uit 3 gerechten van iedere gang zouden kunnen kiezen. De keuze bleek uit 2 te bestaan. Ook hadden wij aangegeven dat mijn man geen spek wilde. Als dan blijkt dat in een van de voorgerechten spek zit verwerkt is de keuze voor mijn man niet meer aanwezig. Slordig maar ach......Vervolgens bleek de soep waar we uit konden kiezen volgens de kaart helemaal niet aanwezig te zijn en konden we kiezen uit 2 geheel andere soepen. Slordig maar ach.......De bediening was zeer vriendelijk maar het ging er erg klungelig aan toe. Het opnieuw opnemen van hoofdgerecht omdat het niet klopte. Slordig maar ach.......Het eten was voor de rest prima in orde en het grand dessert was meer dan grand. Heerlijke gerechtjes maar eigenlijk buitenproportioneel groot en veel te veel. Uiteindelijk afgerekend en naar huis, waar wij eigenlijk wel vonden dat de rekening wel erg gepeperd was. Toch maar eens even de gespecificeerde bon erbij gehaald. We waren die avond met 9 personen en toen bleek......17 x hoofdgerecht gerekend. Slordig en nu niet maar toch.........We hebben na langs geweest te zijn en nogmaals telefoontje uiteindelijk na een week de teveel betaalde 300,00 terug ontvangen. Geen belletje van manager van boathouse almere zelf maar via hoofdkantoor. Zeer zeer slechte afhandeling met nog niet eens een fatsoenlijk sorry......Ik kwam hier in het verleden vaak maar dat is nu wel over.....

Gegeten op 11 januari 2015

robboddaert

Vlak voor Kerst voor een verrassings diner mogen aanschuiven en ben niet negatief als andere recensenten. Waarom, oa zeer schappelijke prijzen en als gast kun je niet altijd voor een dubbeltje op de eerste rang zitten. Zomers op het terras waan je je, met name in de avondzon, aan de Middellandse zee, heerlijk. Superlocatie dus maar het eten is dan wel niet super maar toch een 7 waard. De carpaccio was was vlak van smaak maar de tournedos gewoon goed. Leuke dessertkaart ook.

Gegeten op 21 december 2014

EDC81

Waarom wij af en toe naar restaurant Boathouse gaan? De unieke locatie, het uitzicht en het terras. Wij gaan dus zeker niet in de winter, maar in de zomer is het uitzicht vanaf het terras fantastisch!
Het eten is echt niet goed, veel dingen lijken niet zelf gemaakt en de kaart altijd hetzelfde. De bediening is niet oplettend, onervaren en traag.
Dus wat doen wij, gewoon even van het zonnetje en het water genieten met een drankje en een bitterbal.
Wat zou dit een leuk restaurant kunnen zijn, jammer.....

Gegeten op 1 september 2014

Chefproefkonijn

Het tweede restaurant in twee dagen Almere eerst in haven en nu bij de Noorderplassen. Dit tweede smakelijke diner was voor mij een verrassingsdiner i.v.m. 60e verjaardag. Er van uitgaande dat ik uit eten zou gaan met mijn ouders, vrouw en kinderen totaal 6 personen. Kwam ik bij aankomst bij het BoatHouse bedrogen uit. Mijn echtgenote en dochter hadden een en ander bekokstooft, bij binnen komst was ons gezeldschap gegroeit tot 18 personen. En kregen we een drie gangen keuze menu voorgeschoteld die zijn weerga niet kende keuze tussen vlees en verschillende soorten vis geweldig. En een attente bediening waar menig Restaurant van deze grote een puntje aan kan zuigen en zeker in Almere. Hartelijk bedankt lieve mensen voor de voor mij onvergetelijke dag, we komen zeker weer terug van de zomer.

Gegeten op 21 december 2014

evdbr

Vandaag met 3 pers. gegeten maar het was geen succes. Ondanks dat het vrij rustig was duurde het vrij lang voordat ons aperitief kwam.
Carpaccio was redelijk maar erg vlak van smaak. Tournedos was smakelijk maar garnituur liet te wensen over pof aardappel koud en een bakje gesneden tomaat als salade.
Sfeer is bistro stijl maar rekenen wel restaurantprijzen.
Personeel in t shirt en spijkerbroek.
Voor ons was dit de laatste keer helaas.

Gegeten op 30 november 2014

Stam1965

Via de Almere deze week weer eens een poging gedaan om hier te eten. De aanbieding was een 4 gangenmenu. Eten was wel OK maar niet bijzonder. Als tussengerecht werd een slappe aftreksel van een bouillon geserveerd. Dit mocht wat ons betreft geen kwalificatie van een tussengerecht hebben. Daar trek je geen nieuwe klanten mee. De entourage is mooi echter veel geluidsoverlast van een privéfeest. Kortom voorlopig even niet meer naar de Boathouse.

Gegeten op 15 november 2014

jeanpaulgraft

Na enkele jaren, als oude trouwe gast, goed gegeten bij dit restaurant met een meer dan unieke ligging. Ik woonde tot enkele jaren terug pal tegenover dit restaurant, zoals gezegd uniek qua ligging want je kunt bijv met je boot aanleggen. Slibtong was meer dan goed, servive minder zoals gewoonlijk, luisteren schijnt moeilijk te zijn.

Gegeten op 19 oktober 2014

edith13

Dit is een prachtige locatie! Het moet geweldig zijn om hier op een zwoele zomeravond met je geliefde te dineren, wat een romantiek en wat een uitzicht over het water!
Wij zaten binnen. Het voorgerecht sloegen we over. We hadden uitzicht op de keuken. Heb ik dat echt goed gezien dat de pasta gewoon met de hand op de borden werd gelegd?
Mijn slibtong was heerlijk goed gekruid, mijn tafelgenoten waren vol lof over de runderhaas die precies naar wens a point werd opgediend. De frites waren goed, maar de salade ( kool of farmer? ) leek regelrecht op een emmer geschept. Vooruit, nog maar een toe. Dame Blanche stond niet op het menu, maar ik kon het wel krijgen. Ik kreeg een soepbord waarop liefdeloos drie ballen ijs waren gekwakt. De chocoladesaus, apart geserveerd in een bakje, was koud. Die ging op mijn verzoek terug naar de magnetron. Het ijs smaakt vreemd, bah, dat voor €9.- Mijn disgenoten bestelden cheesecake. Dat nagerecht zag er prachtig uit, maar erg lekker was het niet. De thee was een afknapper. Een groot glas lauw water, met een keuze van theezakjes uit een vieze beduimelde doos. Bah.
De bediening was wel correct, al werd het eten meer op tafel gesmeten dan netjes neergezet.
Als je komt voor de romantische omgeving en een hoofdgerecht is het hier wel geslaagd. Voor de rest; mensen, niet doen!

Gegeten op 3 oktober 2014

alexenpatricia

Gegeten met 2 volwassenen en een kind. Keuze voor kinderen is echter iets minder, ondanks dat er veel kinderen die dag waren. De slibtongen en de huisgemarineerde saté waren goed.
Het uitzicht over de Noorderplassen is fenomenaal. Je waant je niet in Almere.

Gegeten op 11 mei 2014

Schrijf zelf een recensie over Restaurant Boathouse Almere in Almere

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant Boathouse Almere. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.