a TripAdvisor company

1. Restaurant
  2. Internationaal
  1. Toon telefoonnummer 036 530 50 00

christopher10

Tijdens de lunch een beneden peil cesar salad gegeten. Deze was zo slecht dat ik in eerste instantie dacht dat ik in de maling werd genomen. Het beloofde gepocheerde ei zat er niet bij, toen ik daar een opmerking over maakte kreeg ik binnen 30 seconden het vergeten ijskoude, op plastic lijkende ei. Ik heb in mijn leven nog nooit zo een slechte salade gekregen. Bediening was traag. Ronduit slecht. Locatie is mooi en toiletten zijn schoon.

Gegeten op 25 april 2016

Restaurant - 2 dagen geleden

Beste Christopher,

Hartelijk dank voor je reactie.
Helaas lezen we dat je bezoek niet naar wens en verwachting is geweest. Dat spijt ons zeer, en dat gaan we rechtzetten!

Neem je contact met ons op?

Groet,
Team Boathouse

RonaldDlanor

Hier onlangs met gasten gelunched. Was niet al te druk. Mooie ligging aan het water, waar ook onze gasten verrukt over waren.
Prima lunchgerechten. Zag er smakelijk uit en was erg lekker.
Aardige bediening.

Gegeten op 4 april 2016

pbdemonchy

Wij schuiven hier regelmatig aan voor de lunch en veelal meer dan naar wens.

Gelegen aan de rand van Almere en in zomermaanden kun je genieten van 1 van de mooiste terrassen die ik ken, prachtig aan het water gelegen. Eten is zonder pretenties maar uitstekende prijs kwaliteit. Goede sandwiches, lekkere burgers en fijne sate. Lekkere huiswijnen ook.

Wij komen zeker terug.

Gegeten op 18 maart 2016

Erbo

Wat een geweldige gastheer is Pepijn wij konden telefonisch vanwege een storing geen reservering maken dat heeft hij prima opgelost
En het diner?
In één woord voortreffelijk. Wij hebben genoten

Gegeten op 30 maart 2016

Smetsers

Eerste Paasdag met de familie meegedaan met de paasbrunch. We waren met vijf volwassenen en twee kinderen. Omdat we net een kleindochter hebben konden onze zoon en schoondochter er niet bij zijn. Zij wonen in Almere en we hadden in overleg met de bedrijfsleider een schaal meegenomen om voor hun ook een brunch te regelen. Tussendoor bezorgd, werd erg gewaardeerd.
De brunch was goed verzorgd, lekker soepje vooraf en daarna werd je per tafel uitgenodigd om van het warm en koud buffet gebruik te maken, prima geregeld!
De kwaliteit was oké. Paar tips voor de keuken: de rosbief was te gaar en was daags te voren al gesneden, plakken zaten aan elkaar "gemetseld". De beenham was niet mals helaas.
Verder was het goed voor elkaar; je kon meerdere warme gerechtjes bestellen, zoals kroketje, lekkerbekje, pasteitje etc. alles zeer goed verzorgd.
Het afrekenen ging uitermate voorspoedig; de kinderen hoefden niet te betalen en de schaal voor de jonge ouders moesten we beschouwen als een kraamcadeautje van de Boat House.
Top, voor jullie een hele warme douche, wij komen zeker terug!

Gegeten op 27 maart 2016

marianpoh

The Boathous is schitterend gelegen aan de Noorderplas in Almere. De zon schijnt lekker vandaag, maar het is nog te koud voor het terras. Dit terras zal zeker druk bezocht worden in de zomer.
Nette zaak en bediening, niets mis mee.
Wij kozen voor een duo van tomatensoep en tosti kaas + mosterdsoep en tosti tonijn en kaas. Dikke knapperige boterhammen en rijk belegd, gewoon goed.

Gegeten op 20 maart 2016

janjaapvanlier

Wat is dit toch een locatie, in de zomer waan je je in Frankrijk als je de zon in de Noorderplassen ziet ondergaan en je met een mooie wijn op het terras zit.

Maar ook in de wintermaanden is het goed toeven hier, relatief eenvoudige kaart en lage prijzen en de prijs- kwaliteitverhouding is meer dan goed. Het vlees wordt altijd goed bereid en de bijgerechten zijn ook altijd in orde.

Gegeten op 5 februari 2016

famveldmeijer

Een beetje late reactie, maar ik wil dit toch even kwijt.
Op 1e kerstdag jl heb ik met 11 personen aan de brunch bij Boathouse deelgenomen.
Hetgeen aangeboden werd, was goed, maar er misten volgens mij een aantal essentiele dingen.
Zo stond er oa geen thee, water, melk, koffie of vruchtensap. Dit alles kon wel tegen meerprijs bijbesteld worden.Ook was er geen kroket, roerei of spek, of iets dergelijks, wat ik toch echt bij een brunch verwacht. Salades waren er wel, maar erg beperkt.
Als het nu nog goedkoop was, maar voor 32,50 pp ben ik het heel anders gewent.
Erg hinderlijk aan een zijde van de tafel was de lange zitbank, waarbij het halve gezelschap dat erop zat en moest opstaan om iemand te laten passeren, als die naar het buffet wilde.
Ach, dat het ook op deze manier kan, hebben wij nu ook weer meegemaakt.

Gegeten op 25 december 2015

GuusD

Mooie zaak, prima ligging en goed parkeren. De kaart is redelijk uitgebreid maar ik zou het toch eerder een eetcafé willen noemen dan een restaurant. Maar dan wel een goed eetcafé! Kwaliteit, presentatie en prijs/kwaliteitverhouding zijn hier helemaal in orde. Bediening is snel en vriendelijk maar een beetje "in a hurry", het is hier dan ook bijna altijd heel druk. En dat is niet voor niets, het is een informele en gezellige plek om af te spreken. Zeer geschikt voor grotere gezelschappen.

Gegeten op 31 januari 2016

ystar1

Naar aanleiding van de niet zo positieve recensies op Iens, ging ik gematigd positief de avond in. Wat een leuke sfeervolle lokatie aan het water, hartelijke ontvangst door de zeer attente en vlotte bediening. Heerlijk gegeten! Een echte aanrader!

Gegeten op 30 januari 2016

Schrijf zelf een recensie over Restaurant Boathouse Almere in Almere

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant Boathouse Almere. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.