a TripAdvisor company

1. 7,3 10 1 44

2. 7,6

3. 8,4

Dvermeulen

In de zon geluncht op het terras, lekker eten, erg gezellig! Had de hond mee, die kreeg een grote bak water en positieve aandacht. Geen minpuntjes kunnen ontdekken, ambiance erg leuk.

Gegeten op 13 mei 2016

Sylvia1963

Na 2 jaar weer eens gaan lunchen, we waren blij verrast over het eten hebben er een heerlijke uitsmijter gegeten maar ook een keer kroketten met heerlijke verse boeren boterhammen deze op een leuke manier op een langwerpig bord geserveerd. Ook zeker de service, het personeel is uitermate vriendelijk en de locatie is top heerlijk aan het water dus als het mooi weer is kun je heerlijk op het terras eten, er meer dan voldoende parkeerruimte, parkeren is gratis. Dus een aanrader.

Gegeten op 23 juni 2016

Restaurant - 4 dagen geleden

Hallo Sylvia, Wat leuk om te horen! Wij hebben recentelijk veel tijd en moeite gestoken in de nieuwe kaart en presentatie. Het is leuk om te horen dat dit gewaardeerd wordt. Het is deze week weer mooi weer. Zien we je snel weer terug? Groeten, ^Sjoerd

awester

Restaurant The BoatHouse is schitterend gelegen aan de Noorderplassen. Vanaf de grote terrassen heb je dan ook een prachtig uitzicht over het water. Zomers kun je met de boot bij het restaurant aanleggen. Helaas geen mooi weer toen wij er waren, dus naar binnen voor in ons geval een kleine maaltijd. Het restaurant is in twee ruimtes verdeeld, heeft een warme, houten inrichting en een paar openhaarden, waardoor het ondanks de grootte toch knus aandoet. De ramen zijn helaas niet al te groot, vanbinnen merk je vooral iets van de prachtige ligging als je een slim gelegen tafeltje boekt. Bedrijvigheid en geroezemoes alom. Indien, zoals opdeze avond, het restaurant bijna volgeboekt is, is de akoestiek nogal heftig.

We gingen voor een kleine maaltijd, maar genoeg om er iets over te zeggen.

Als hoofdgerecht voortreffelijke gamba’s, goed gekruid en lekker 'sappig'! Minpuntje: niets erbij om de vingers schoon te houden. Bij navraag kregen we van die verpakte citroentissues. Waarom is het bij veel restaurants toch zo ingewikkeld om een schaaltje warm citroenwater met een doekje bij gamba's mee te geven? Makkelijker kan het niet en de gast hoeft niet met vieze vingers het pakje open zien te wurmen. De groene asperges waren slap, waarschijnlijk omdat de gamba's erbovenop lagen. De hele dorade van de grill zag er prachtig uit, werkelijk een plaatje, maar was helaas wat vlak van smaak. In het vel hoort de meeste smaak te zitten (wat de ober ons ook bevestigde), maar niet in dit geval, helaas. De erbij geserveerde tomatensalsa was lekker fris, maar ook flauw van smaak. Voor goed gebakken en knapperige frites zijn wij altijd zeer gevoelig, prima dus! Maaltijd afgesloten met een koffie met zoetigheid en een likeurtje. Voor de bediening niets dan lof, deze was vlot, ervaren, attent en gastvrij.

We geloven dat dit restaurant meer in zijn mars heeft dan op deze avond, dus ze zien ons nog wel terug.

Gegeten op 15 mei 2016

Restaurant - 4 dagen geleden

Beste Awester,

Bedankt voor uw recensie over Boathouse. Erg fijn dat u de tijd heeft genomen om ons te voorzien van uw feedback en tips. Hiermee kunnen wij van A naar Beter.

De keukenbrigade gaat er mee aan de slag. Wij streven ernaar dat wij, bij uw volgende bezoek, beoordeeld worden met drie x het cijfer 8 of hoger! Groeten, ^Sjoerd

Meesterproever - 4 dagen geleden

Graag gedaan. U ziet mij zeker terug, zoals ik ook heb beloofd. Uw restaurant nogmaals recenseren kan helaas niet binnen een periode van, ik meen, twee jaar. Groet, A. Wester

Nsem

Saté en burger gegeten. Verrassend lekker! Kipspies met malse kip en lekkere pindasaus. Vooraf crispy chicken, ook lekker. Prijs/kwaliteit prima! Mooi uitzicht!

Gegeten op 17 mei 2016

renate1970

met mijn vriendin s`morgens vertrokken met bestemming onbekend.
omdat het een prachtige dag zou worden moest het aan het water zijn.
voordat we het wisten reden we al pratend richting Almere en we besloten richting de haven te rijden maar dat viel tegen dus we besloten een kopje koffie te nemen en te googlen naar een betere locatie en dat bleek een schot in de roos: het Boathouse!!
daar aangekomen zeiden we gekscherend laten we gaan water fietsen of bootje huren,
maar we hadden vooral honger dus liepen snel door naar het buiten terras, prachtig en prima stoelen hoor...
na de kaart bekeken te hebben besloot mijn vriendin een eigen salade te creeeren, zalm Met tonijn en extra rode ui en kappertjes en ik dacht dat lijkt me lekker en besloot voor het zelfde te gaan,
en dat bleek de lekkerste salade ooit!
toen de cappuccino ook nog heerlijk bleek te zijn besloten wij er te gaan wonen desnoods op het zolder kamertje!
en bij het afrekenen niets extra gerekend, wat netjes.
zelf schrijf ik nooit recensies maar verbaasde me over het commentaar van sommige mensen,
als je kroketje koud was had je je mond open moeten trekken de services is super en weet zeker dat het opgelost wordt.
tot gauw wij kunnen niet wachten

Gegeten op 12 mei 2016

albert60

Heerlijk op het vlonder gezeten aan het water, maar wat is er met de stoelen gebeurd :( de heerlijke houten stoelen zijn verdwenen en eerlijk gezegd was dag wel een van de pluspunten! We hadden een bittergarnituur en wat wijntjes, dat was prima. Er was een nieuw meisje in de bediening, echt heel schattig maar nog een beetje onhandig en viel bijna over een paaltje in het water, dus gratis animatie. Het blijft mijn favoriete stekje in Almere als het zonnetje schijnt, maar als deze stoelen blijven zal ik er echt minder vaak komen. Echt heel jammer.

Gegeten op 9 mei 2016

christopher10

Tijdens de lunch een beneden peil cesar salad gegeten. Deze was zo slecht dat ik in eerste instantie dacht dat ik in de maling werd genomen. Het beloofde gepocheerde ei zat er niet bij, toen ik daar een opmerking over maakte kreeg ik binnen 30 seconden het vergeten ijskoude, op plastic lijkende ei. Ik heb in mijn leven nog nooit zo een slechte salade gekregen. Bediening was traag. Ronduit slecht. Locatie is mooi en toiletten zijn schoon.

Gegeten op 25 april 2016

Restaurant - 3 maanden geleden

Beste Christopher,

Hartelijk dank voor je reactie.
Helaas lezen we dat je bezoek niet naar wens en verwachting is geweest. Dat spijt ons zeer, en dat gaan we rechtzetten!

Neem je contact met ons op?

Groet,
Team Boathouse

RonaldDlanor

Hier onlangs met gasten gelunched. Was niet al te druk. Mooie ligging aan het water, waar ook onze gasten verrukt over waren.
Prima lunchgerechten. Zag er smakelijk uit en was erg lekker.
Aardige bediening.

Gegeten op 4 april 2016

pbdemonchy

Wij schuiven hier regelmatig aan voor de lunch en veelal meer dan naar wens.

Gelegen aan de rand van Almere en in zomermaanden kun je genieten van 1 van de mooiste terrassen die ik ken, prachtig aan het water gelegen. Eten is zonder pretenties maar uitstekende prijs kwaliteit. Goede sandwiches, lekkere burgers en fijne sate. Lekkere huiswijnen ook.

Wij komen zeker terug.

Gegeten op 18 maart 2016

Erbo

Wat een geweldige gastheer is Pepijn wij konden telefonisch vanwege een storing geen reservering maken dat heeft hij prima opgelost
En het diner?
In één woord voortreffelijk. Wij hebben genoten

Gegeten op 30 maart 2016

Schrijf zelf een recensie over Restaurant Boathouse Almere in Almere

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant Boathouse Almere. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.