Restaurant Boathouse Almere

• 7.0

• 8.4

almeerder
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk gegeten bij dit vertrouwde adres. Het lijkt allemaal wat informeler geworden dan voorheen. De vormgeving van de kaart, de sfeer, de bediening. Zeker niet onaangenaam en vriendelijk als altijd. Deze keer een mooi stuk 'Meat 2 Please You' uitgekozen van het krijtbord. Een sappige entrecote van Belgische dikbil. Mijn partner had de zeebaars. Mooi vers en lekker bereid. We hebben gekregen waar we voor kwamen. Een gezellig avondje uit. Boathouse bedankt.

Ligtenbarg
  • Recensies in de laatste twee jaar

Decor is kan geweldig zijn, maar door bediening is dit restaurant waardeloos. Brood als voorafje is niet geleverd. Bediening kwam een keer langs voor drankjes. (niet commercieel) Eten was lauw. De rekening was met 20 euro opgeplust. Ze hadden extra thee toegevoegd. Belachelijk. Waren druk met elkaar, maar niet met de klanten.
Echt niet doen; in Almere zijn betere restaurants.

Gegeten op 7 maart 2014

rob167
  • Recensies in de laatste twee jaar

Goede kaart met klassieke gerechten, op moderne wijze gepresenteerd. Vriendelijke bediening, mooie locatie met schitterend uitzicht. Alleen: het is allemaal iets 'te gewoontjes', deze plek mag meer stijl hebben!

Gegeten op 24 februari 2014

willemien6
  • Recensies in de laatste twee jaar

27 febr'14 bij restaurant Boathouse heerlijk gegeten.
Mooie locatie aan het water net buiten Almere.
Gezellige sfeer, prettige bediening, eten prima.
En verrassend; mijn jarige vriendin hoefde niet te betalen voor haar diner!
Deze locatie is een een aanrader.

Gegeten op 27 februari 2014

Proever69275
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij komen hier vaak, ook omdat dit de vaste vergaderplek voor ons bedrijf is. De vernieuwing in de leiding heeft zijn vruchten afgeworpen want de kaart en de service zijn sterk verbeterd in de afgelopen maanden en de algehele kwaliteit ook. Voor de vegetariers is er wat minder keus, hoewel de keuken daar flexibel mee omgaat en improviseert als daarom gevraagd wordt. Nu even wachten op de zomer zodat we ook van het terras kunnen genieten ;-)

Gegeten op 31 januari 2014

GijsGenieter
  • Recensies in de laatste twee jaar

Mooie zaak, prima ligging en goed parkeren. De kaart is redelijk uitgebreid maar ik zou het toch eerder een eetcafé willen noemen dan een restaurant. Maar dan wel een goed eetcafé! Kwaliteit, presentatie en prijs/kwaliteitverhouding zijn hier helemaal in orde. Bediening is snel en vriendelijk maar een beetje "in a hurry", het is hier dan ook bijna altijd heel druk. En dat is niet voor niets, het is een informele en gezellige plek om af te spreken. Zeer geschikt voor grotere gezelschappen.

Gegeten op 11 september 2013

nielsv0
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gisteravond heerlijk met 4 vrienden bij Boathouse gegeten. Vooraf verrukkelijke zalm, netjes opgemaakt, waarna ik hert had besteld. Hert waren twee mooie stukjes vlees, mooi medium gebakken, een heerlijk! Genoeg aardappeltjes/frietjes en rauwkost erbij, en genoeg soorten wijn, met bij elk gerecht een goede wijnsuggestie. Achteraf een heerlijke cheese-cake, waarna de rekening alles mee viel voor zo'n avondje genieten van top gerechten!

Gegeten op 27 januari 2014

Proever6299
  • Recensies in de laatste twee jaar

Zaterdag weer bij The Boathouse geweest. Meest opvallend was de progressie in de bediening. Zo beleefd en alles zo netjes daar is echt vooruitgang geboekt. Het eten was ook lekker. Vooraf de eendenborst, lekker met die zoete chutney, daarna genoten van een lekkere entrecote, veel geloof in het eigen product want ik hield mijn gewone mes, een steakmes bleek ook niet nodig. Vond helaas de keus in toetjes wat minder, maar de gekozen pannacotta was prima. Al met al dus heerlijk gegeten met een extra plusje voor het personeel.

Gegeten op 23 november 2013

henrivaneeghen
  • Recensies in de laatste twee jaar

Zo jammer dat het restaurant met mogelijk het mooiste uitzicht van Nederland zo weinig biedt op eetnivo. Zaak is vaak druk door de ligging maar service is slect, je wordt amper ontvangen, geen toelichting op de kaart etc. Eten wordt niet bereid zoals wordt gevraagd, rood is niet medium en de salade een beetje aanmaken, is dat teveel gevraagd? Ofwel, 1 stap extra doen!

Gegeten op 23 november 2013

joop rigter
  • Recensies in de laatste twee jaar

Na lange tijd hier weer geluncht, vooraf Carpaccio, daarna een hamburger van hoge kwaliteit, even verwennen, een bossche bol als nagerecht. Aperitief een sauvignon blanc uit Nw. Zeeland, rode wijn Australië blend, dessertwijn Yecla uit Spanje Monastrelldruif. Hier duidelijk vooruitgang, compliment voor de bediening, zelfs het decor scoort bij daglicht beter.

Gegeten op 19 november 2013

Schrijf zelf een recensie over Restaurant Boathouse Almere in Almere

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant Boathouse Almere. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!