a TripAdvisor company

foto's van De Buurman Eten & Drinken in Zaandam - 1 foto's van De Buurman Eten & Drinken in Zaandam - 2 foto's van De Buurman Eten & Drinken in Zaandam - 3 foto's van De Buurman Eten & Drinken in Zaandam - 4 foto's van De Buurman Eten & Drinken in Zaandam - 5 foto's van De Buurman Eten & Drinken in Zaandam - 6 foto's van De Buurman Eten & Drinken in Zaandam - 7 foto's van De Buurman Eten & Drinken in Zaandam - 8 foto's van De Buurman Eten & Drinken in Zaandam - 9 foto's van De Buurman Eten & Drinken in Zaandam - 10 foto's van De Buurman Eten & Drinken in Zaandam - 11 foto's van De Buurman Eten & Drinken in Zaandam - 12

1. Restaurant

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 075 635 51 81

Genieten bij De Buurman

Wil je iets uniek uitproberen? Dan kan je zeker terecht in De Buurman Eten en Drinken. Het menu bevat heel wat originele gerechten met een moderne twist, dus het loont zeker de moeite om kennis te maken met deze aangename smaken.
De Buurman Eten en Drinken ligt in een mooi pand op de dam in Zaandam en je kunt er nog steeds genieten van de gezellige sfeer die hier honderd jaar geleden heerste.
Wanneer je De Buurman Eten en Drinken binnenkomt, dan kan je meteen de sfeer van dit gezellige restaurant opsnuiven. Het traditionele interieur van dit restaurant draagt ook bij tot de totaalervaring die je hier krijgt.

jacob22

Via online reservering

Gezellig restaurant waar de bediening goed aanwezig is ( snel met drankjes, kaart etc)
Voorgerecht ( coquilles) lekker. Hoofdgerecht; eerste poging; lamsrack was nog te rood/rauw, werd goed gecorrigeerd ( hele tafel opnieuw, glaasje wijn van het huis) en smaakte erg goed.
Dessert van chocolade is goed.
Interieur wordt wat sleets, toiletten kunnen wel een opfrisbeurt gebruiken.
Gezellig gegeten maar prijs/kwaliteit is op het randje. Het is meer een eetcafe met af en toe een restaurantgerecht en dito prijzen

Gegeten op 23 april 2015

knolber

Bij De Buurman kom je altijd graag terug. Een uitstekende kaart en dito bediening. Zowel binnen als op het terras heerst er een gemoedelijke sfeer. En de gastheren weten ook nog 'ns wat humor is! Prima Franse gerechten en een mooie wijnkaart. Voor de Zaanstreek echt een toppertje!

Gegeten op 12 november 2014

cvdvenne

Naar een tijdje weg geweest te zijn hebben wij gisteren weer bij De Buurman gegeten.

Wat zijn wij blij dat wij dit top restaurant weer hebben ontdekt! Heerlijke gerechten en vriendelijk en professional bediening.

Bedankt voor deze gezellige avond, wij komen snel weer terug!

Gegeten op 6 maart 2015

dekoffiezaak

Gastvrij ontvangst, jassen keurig aangenomen. Vitello tonato 'new style' zeer smakelijk, oesters prima. Perfecte rib-eye en uitstekend wijnadvies.
Culinair avondje op informele wijze. Wij komen snel terug!

Gegeten op 27 februari 2015

rachel35

Het was een tijd geleden dat ik hier gegeten heb, maar het was HEERLIJK!
Een goed gezelschap doet een hoop, maar daarnaast deed het personeel ook heel erg hard hun best om onze avond geslaagd te maken.

Het eten was verrukkelijk!

Gegeten op 24 januari 2015

jetty2

Heerlijk gegeten bij De Buurman. Vooraf hadden we oesters en escargots. Beide prima. Hoofdgerechten lintpasta met zeevrucht en biefstuk/gRnalenspies uitzonderlijk goed. Ambiance is ok, bediening professioneel, gepassioneerd en persoonlijk. Echt een aanrader.

Gegeten op 30 januari 2015

andre100

Via online reservering

Het eten is zeer goed en door de normale prijsstelling, krijg je waar voor je geld. De inrichting is sfeervol en nostalgisch.

Gegeten op 10 januari 2015

johan172

Via online reservering

Vriendelijk...gast vrij......en goed eten houden rekening met de wensen van de gasten.......en mooie locatie........Pas helemaal opgeknapt.........

Gegeten op 27 december 2014

MirandaVries

Via online reservering

Op tweede kerstdag lekker gegeten bij de Buurman. Medewerkers zijn erg vriendelijk en doen hun best om het je naar je zin te maken. Er is een uitgebreide keuze en het eten smaakt goed. Het toetje duurde alleen een beetje te lang, vanwege een fout met de bon. Maar ach, als dat alles is... Het gaat om de kwaliteit en die was goed!

Gegeten op 26 december 2014

sharina2

Via online reservering

Wij hebben er op kerstavond heerlijk gegeten! De hertenbiefstuk was perfect! Goede smaak en precies mooi.

De bediening vond ik erg leuk, we voelde ons zeer welkom! Leuk en lekker losjes maar wel met alle respect! Voor zover ik weet had de bediening goede kennis van zaken.

Het restaurant zag er heel knus en gezellig uit. Buiten vuurhaardjes met een groot overdekt terras, en binnen een warm en gezellig knusse ruimte. Veel houtelementen, erg gezellig. Het restaurant staat op de bruisende en oergezellige dam van zaandam, het middelpunt als je daarna nog leuk de stad in wilt.

Hier een zeer tevreden gast die zeker nog terug komt!

Gegeten op 24 december 2014

Schrijf zelf een recensie over De Buurman Eten & Drinken in Zaandam

Schrijf hieronder je recensie over De Buurman Eten & Drinken. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.