Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

1. Restaurant

• Service

• Decor

• In behandeling

Via online reservering

Wij hebben er op kerstavond heerlijk gegeten! De hertenbiefstuk was perfect! Goede smaak en precies mooi.

De bediening vond ik erg leuk, we voelde ons zeer welkom! Leuk en lekker losjes maar wel met alle respect! Voor zover ik weet had de bediening goede kennis van zaken.

Het restaurant zag er heel knus en gezellig uit. Buiten vuurhaardjes met een groot overdekt terras, en binnen een warm en gezellig knusse ruimte. Veel houtelementen, erg gezellig. Het restaurant staat op de bruisende en oergezellige dam van zaandam, het middelpunt als je daarna nog leuk de stad in wilt.

Hier een zeer tevreden gast die zeker nog terug komt!

Gegeten op 24 december 2014

FEB

Echt heel heerlijk gegeten bij De Buurman, ik had het vier gangen, vegetarische verrassingsmenu met daarbij een voortreffelijk wijnarrangement. Zo'n menu is natuurlijk altijd een gok maar de kok wist mij werkelijk te verrassen, mooi opgemaakte borden met gerechten met bijzondere smaken. De bediening was vlot en vriendelijk, een restaurant om nog eens terug te komen!

Gegeten op 20 december 2014

ceesrem

Via online reservering

Wij hadden een etentje met 6 personen vind de inrichting nog steeds gedateerd en denk dat het eten beter tot zijn recht komt als het interieur word aangepast en de schotten met koven word verwijderd. Van de bediening vind ik dat zij snel iets te amicaal zijn en vind de kwaliteitsverhouding tot de prijs het eten aan de dure kant. Verder is er goed gekookt.

Gegeten op 16 december 2014

eenFijne-Proever

Herontdekt. Na 2 jaar weer eens gegeten. Hele fijne sfeer. Werkelijk een prima restaurant op een gezellige plek in de stad. Opvallend was de huiswijn; die paste goed bij de gerechten en werd ook op advies van de ober aangepast. Aanrader.

Gegeten op 19 november 2014

jeroen244

Via online reservering

Heerlijke 5 gangen menu gegeten, rustige sfeer, onopvallende bediening voor een fantastische prijs! Het is dat perfectie niet bestaat anders had ik een 10 gegeven!

Gegeten op 14 november 2014

nicolet1234

Ik heb hier de "surf en turf" gegeten en die was erg lekker. De bediening was correct en de totale sfeer van het restaurant is prettig. Kom zeker nog eens terug!

Gegeten op 8 november 2014

isloothaak

Heerlijk gegeten bij De Buurman. De carpaccio met eendenleverkrullen was weer top, en de sate blijft simpel maar heerlijk qua smaak en scherp geprijsd. De service is oplettend, vriendelijk en heeft verstand van zaken. Een echte aanrader, wij komen graag weer eens terug.

Gegeten op 25 oktober 2014

JohanOtter

Heerlijk gegeten in zeer sfeervolle ambiance! Normaal komen wij als Amsterdammers niet vaak in Zaandam. Deze keer werden wij uitgenodigd door vrienden en besloten met de trein te gaan. Aangekomen op NS Zaandam liepen we door de winkelstraat naar een plein: de Dam. Alles was mooi verlicht en het fraaie monumentale pand van het restaurant De Buurman springt er echt uit. Binnen is de sfeer fijn. Je kunt hier gezellig genieten. Wat opviel is dat de akoestiek goed is. Je kunt rustig praten en lachen zonder dat anderen dat horen. Het eten was uitstekend, net als de bediening. Wat ons betreft is Zaandam en in het bijzonder restaurant de Buurman een onverwachte ontdekking.

Gegeten op 24 oktober 2014

Schrijf zelf een recensie over De Buurman Eten & Drinken in Zaandam

Schrijf hieronder je recensie over De Buurman Eten & Drinken. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.