Sushi & Teppanyaki Kobe

• 8.0

• 7.5

jeanne52
  • Recensies in de laatste twee jaar

Op zaterdag 19 april zijn we voor de 1e keer gaan eten bij Kobe. Ons vaste restaurant bestaat niet meer en we waren op zoek naar vervanging. Plezierige ontvangst en een plaatsje aan het raam aan het water. We kregen leuk gezelschap van nog een koppel en we hebben ons laten verassen door het geweldige eten. Hapjes en Sushi waren heerlijk en het hoofdgerecht van vis en garnalen super en vers. Ook de ossehaas van mijn partner was mals en door de kok aan tafel goed bereid. We hebben besloten dat dit restaurant ons nieuwe stekje wordt vwb japans eten. Onze dank aan Remy die geweldig gezelschap was als kok aan onze tafel en voor het maken van een heerlijke maaltijd.

Gegeten op 19 april 2014

loekie
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een heerlijke avond gehad bij Kobe. Genoten van verse sushi en sashimi, de kreeft op de bakplaat was subliem en de ossenhaas botermals. De bediening was vriendelijk en iedere keer perfect op tijd met het bijschenken van de wijn. De rekening is wel wat aan de hoge kant, maar de kwaliteit en sfeer maken dat weer ruimschoots goed! Het was een avond puur genieten!

Gegeten op 2 november 2013

MatthijsAlberigs
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij gaan regelmatig eten bij Kobe. Regelmatig, omdat dit restaurant met afstand de beste sushi van Maastricht en omstreken serveert. De bediening is correct, vriendelijk en behulpzaam. Ook aan de teppan is het goed vertoeven, verse producten bereidt door kundige chefs. Het is natuurlijk niet zo goedkoop als de all-you-can-eat formules, maar de kwaliteit is dan ook op elk vlak vele malen beter. Aan de sushibar, ons favoriete plekje, voelen wij ons het beste thuis. Een zeer vriendelijke en bekwame sushichef die ons iedere keer weet te verrassen. Kortom en absolute aanrader voor diegene die van authentiek japans eten houden.

Gegeten op 15 februari 2013

Etna72
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gisteravond bij Kobe gegeten. Van buitenaf zag de zaak gezellig uit. Wij liepen binnen en werden naar een tafel begeleid. De bediening is attent en beleeft. wij kregen een amuse, daarna ons voorgerecht. De laatste was een beetje aan de koude kant, daarom hebben wij even gewacht dat er op temperatuur kwam.De Sashimi was ook te koud.De bediening naam ook niet de tijd om ons te vertellen welke soort vis op ons boordje lag, want naast tonijn en zalm lagen andere twee soorten namelijk. De Maki sushi was aan de droge kant. Ik vond het eten tegenvallen. .. Al met al vond ik de prijs kwaliteit niet in verhouding.

Gegeten op 9 december 2012

MevrouwdeVries
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een tijdje geleden hier op de valreep terecht gekomen. Het was heel erg rustig, koele sfeer, weinig gezelligheid. Het eten was goed, vers wat ik erg belangrijk vind, maar niet erg veel helaas. Ik vond het vrij duur, wat natuurlijk niet gek is voor goed japans eten. ik vind dat sfeer en goede service namelijk ook in deze prijs inbegrepen zou moeten zitten.

cemadifa
  • Recensies in de laatste twee jaar

Nog nooit zo duur afgescheept!
Begonnen met afspraak om 19:00 uur en met zijn vijven waaronder een kind van 7 jaar hebben wij zitten wachten tot 20:30 uur op het hoofd gerecht ondertussen werden wij zoet gehouden met een soepje en wat sojabonnen. Twee tafels verder zat de heer Zenden met gevolg lekker te eten en wij konden het op soppen (limburgs voor zoek het je maar uit) de sfeer was mat en de prijs te hoog Euro 231,- ongehoord!

Gegeten op 2 juni 2012

saraliang

• Uitstekend

Eigenlijk met toeval zijn we in dit restaurant beland. Echter, geen spijt van onze keus gehad. Heerlijk gegeten en alles vers klaargemaakt.

zoudenbalch

• Uitstekend

Prima gegeten bij Kobe. Lekker aan de bakplaat, altijd leuk. Zeer smaakvolle gerechten. Bediening inderdaad studenten, maar ze doen goed hun best en het gaat wat informeler dan elders. Het is niet goedkoop, maar ach goed Japans eten is nooit goedkoop en we waren een hele avond uit.

dewir

• Slecht

Op alle goede recensies via Iens zijn we gisteren naar dit restaurant geweest. Het leek binnen wel een vrieskast, de wind kwam door de ramen heen, lampen bewogen erdoor. Het was steenkoud. Meerdere mensen hebben geklaagd, helaas er werd niets aan gedaan. Verwarming was stuk. Wij moesten veel geld afrekenen en hebben er niet van kunnen genieten door de kou. Daarnaast is de aankleding sober, niet echt een gezellig restaurant. Prijs/kwaliteitverhouding slecht.

ngzwartjes

• Uitstekend

Begin september hier gegeten met een groep van 10: mooie ambiance, voortreffelijke amuse en een toegankelijke Europese wijnkaart. Zaalpersoneel niet altijd even accuraat, maar de kok aan tafel maakte alles goed. Spektakel achter de kookplaat en heerlijke, vers bereide gerechten. Een aanrader.

Schrijf zelf een recensie over Sushi & Teppanyaki Kobe in Maastricht

Schrijf hieronder je recensie over Sushi & Teppanyaki Kobe. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!