• foto's van Japanese Restaurant Kobe in Maastricht - 1

3. 54% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer +31 43 321 19 61
  2. www.restaurantkobe.com

Beste Japanner in de regio

De gerechten van dit Japanse restaurant Kobe zijn heerlijk en echt authentiek. Het ontbreekt hier aan niets. De bediening ontvangt je hier heel vriendelijk en is zeer attent. Het restaurant, dat zich in Maastricht bevindt, is sfeervol ingericht met een kookeiland waar je plaats kunt nemen. Zo kun je zien hoe de gerechten klaargemaakt worden. De chefs zijn niet alleen goede koks maar entertainen door de wijze waarop ze het eten aan tafel klaarmaken.

wendelien

Onze tweede Japanse eet-ervaring, en wat voor een! Vorige week fantastisch gegeten bij Kobe in Maastricht. Vriendelijke, attente en vakbekwame bediening, een heerlijk menu (Hana, 48,50 p.p.), met zo'n overvloed aan heerlijkheden dat er geen plaats meer was voor een nagerecht. Op advies van de bediening plaats genomen aan de sushi-bar; prachtig te zien hoe de (zeer vriendelijke) chef de mooiste sushi's tovert. Een aanrader voor iedereen die van Japans eten houdt.

Gegeten op 13 februari 2015

Restaurant - 1 maand geleden

Thank you for your good and positiv comment!
Come back again and ask for me to get an free drink! :-)
Mr.B.Wehrli
Owner Restaurant Kobe

jacques3

Aan de Sushibar gekozen voor het Hanah menu, dat mij samen met een bevriend kok een apotheose van smaakindrukken gaf. De synapsen krijgen de smaken niet verwerkt en we moeten regelmatig pauzeren en huilen van euforie omdat we het emotioneel niet meer verwerkt kregen. Wat een indrukken! Wat een sushichef, Chapeau!

Gegeten op 23 januari 2015

anja-hans

Teppanyaki gegeten met 2 personen. Onze menukeuze viel op licht gefrituurd stukjes zalm en zeebaars. Niet teveel maar wel lekker. Daarna japanse bouillon met oa zeewier waar we beide niet zo van gecharmeerd waren. Dit werd gevolgd door kleine mootjes zalm met seizoengroente met een overheerlijke botersaus en als tweede hoofdgerecht hadden we tournedos besteld. De hoofdgerechten smaakten uitstekend. Alles is bereid met verse ingrediënten en dat was ook te proeven. Het dessert vonden we erg tegenvallen. De kok was heel vriendelijk en deed erg zijn best. De inrichting van het restaurant is heel simpel en dat mag wel een iets meer Japanse uitstraling krijgen. De stoelen waren goed.
Samenvattend: Zeker een aanrader maar wel iets overprijst.

Gegeten op 10 oktober 2014

jeanne52

Op zaterdag 19 april zijn we voor de 1e keer gaan eten bij Kobe. Ons vaste restaurant bestaat niet meer en we waren op zoek naar vervanging. Plezierige ontvangst en een plaatsje aan het raam aan het water. We kregen leuk gezelschap van nog een koppel en we hebben ons laten verassen door het geweldige eten. Hapjes en Sushi waren heerlijk en het hoofdgerecht van vis en garnalen super en vers. Ook de ossehaas van mijn partner was mals en door de kok aan tafel goed bereid. We hebben besloten dat dit restaurant ons nieuwe stekje wordt vwb japans eten. Onze dank aan Remy die geweldig gezelschap was als kok aan onze tafel en voor het maken van een heerlijke maaltijd.

Gegeten op 19 april 2014

loekie

Een heerlijke avond gehad bij Kobe. Genoten van verse sushi en sashimi, de kreeft op de bakplaat was subliem en de ossenhaas botermals. De bediening was vriendelijk en iedere keer perfect op tijd met het bijschenken van de wijn. De rekening is wel wat aan de hoge kant, maar de kwaliteit en sfeer maken dat weer ruimschoots goed! Het was een avond puur genieten!

Gegeten op 2 november 2013

MatthijsAlberigs

Wij gaan regelmatig eten bij Kobe. Regelmatig, omdat dit restaurant met afstand de beste sushi van Maastricht en omstreken serveert. De bediening is correct, vriendelijk en behulpzaam. Ook aan de teppan is het goed vertoeven, verse producten bereidt door kundige chefs. Het is natuurlijk niet zo goedkoop als de all-you-can-eat formules, maar de kwaliteit is dan ook op elk vlak vele malen beter. Aan de sushibar, ons favoriete plekje, voelen wij ons het beste thuis. Een zeer vriendelijke en bekwame sushichef die ons iedere keer weet te verrassen. Kortom en absolute aanrader voor diegene die van authentiek japans eten houden.

Gegeten op 15 februari 2013

Etna72

Gisteravond bij Kobe gegeten. Van buitenaf zag de zaak gezellig uit. Wij liepen binnen en werden naar een tafel begeleid. De bediening is attent en beleeft. wij kregen een amuse, daarna ons voorgerecht. De laatste was een beetje aan de koude kant, daarom hebben wij even gewacht dat er op temperatuur kwam.De Sashimi was ook te koud.De bediening naam ook niet de tijd om ons te vertellen welke soort vis op ons boordje lag, want naast tonijn en zalm lagen andere twee soorten namelijk. De Maki sushi was aan de droge kant. Ik vond het eten tegenvallen. .. Al met al vond ik de prijs kwaliteit niet in verhouding.

Gegeten op 9 december 2012

MevrouwdeVries

Een tijdje geleden hier op de valreep terecht gekomen. Het was heel erg rustig, koele sfeer, weinig gezelligheid. Het eten was goed, vers wat ik erg belangrijk vind, maar niet erg veel helaas. Ik vond het vrij duur, wat natuurlijk niet gek is voor goed japans eten. ik vind dat sfeer en goede service namelijk ook in deze prijs inbegrepen zou moeten zitten.

cemadifa

Nog nooit zo duur afgescheept!
Begonnen met afspraak om 19:00 uur en met zijn vijven waaronder een kind van 7 jaar hebben wij zitten wachten tot 20:30 uur op het hoofd gerecht ondertussen werden wij zoet gehouden met een soepje en wat sojabonnen. Twee tafels verder zat de heer Zenden met gevolg lekker te eten en wij konden het op soppen (limburgs voor zoek het je maar uit) de sfeer was mat en de prijs te hoog Euro 231,- ongehoord!

Gegeten op 2 juni 2012

zoudenbalch

• Uitstekend

• Uitstekend

Prima gegeten bij Kobe. Lekker aan de bakplaat, altijd leuk. Zeer smaakvolle gerechten. Bediening inderdaad studenten, maar ze doen goed hun best en het gaat wat informeler dan elders. Het is niet goedkoop, maar ach goed Japans eten is nooit goedkoop en we waren een hele avond uit.

Schrijf zelf een recensie over Japanese Restaurant Kobe in Maastricht

Schrijf hieronder je recensie over Japanese Restaurant Kobe. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.