Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Gusto in Rotterdam - 1

3. 100% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 010 280 08 12
  2. www.gusto-rotterdam.nl

BenMcDui

Met een groot gezelschap de Antipastilunch genoten. Heerlijk eten, correcte en ontspannen bediening. We kregen ruim de tijd om lang aan tafel te zitten. Het was ruim voldoenden en de wijnen waren uitstekend.

Gegeten op 14 december 2014

GeeBee

Ons favoriete restaurant in Rotterdam!
Het mooie is dat je er naartoe kunt gaan als je even snel een pizza wil eten. Maar ook als je gezellig een avondje wil tafelen. Voor mij als kleine eter is het ook ideaal dat je de pizza's een maatje kleiner kan bestellen. Zo kan ik ook een voorgerecht nemen. Nog een aanrader : de biologische limoncello.

Monique0401

Op vrijdag zonder reserveren met 3 personen aangekomen en hoewel het vol zat snel een tafel gekregen. We werden direct van wat lekkers voorzien, hier werken mensen die opletten! Kaart zag er goed uit, wat er geserveerd werd was super, lekkere wijn erbij. Een aanrader!

Gegeten op 21 november 2014

subRosa

Met 7 mensen hier gegeten, niet lang hoeven wachten en een prachtige plek in het restaurant. Wat goed dat er achter de tafel aan de muur haakjes waren om je jas kwijt te kunnen. Ook fijn dat we bij binnenkomst al langs de taarten liepen, konden we ons daar op verheugen. We hadden om de trek alvast wat te stillen smeersels en knabbels genomen, daar was heel wat in te kiezen. De bediening ging soepel op onze wensen in. Het was wel fijn geweest als van te voren de prijs van de wijn even was genoemd, of een wijnkaart, dat was ook goed geweest. Nu was het achteraf schrikken. (35€ per fles) Ik was zelf heel tevreden over mijn kleine, dunne 4 kazenpizza. Mijn overbuurvrouw worstelde met het niet lekkere eekhoorntjesbrood op haar pizza en met de te dikke korst. Om dat te compenseren kreeg zij en een tweede tafelgenoot het dessert gratis. Prachtig! Koffie met taart toe was lekker en ik vond de sfeer, ook dankzij de drukte, heel gezellig. Kom gauw nog eens terug.

Gegeten op 18 november 2014

trudy55

Gusto staat hoog op mijn lijstje van favoriete restaurants. Ik heb hier al talloze keren gegeten, en altijd ga ik weer met een tevreden glimlach weg. De pizza's zijn geweldig, met heerlijke ingrediënten. Voor mij belangrijk: ook in kleiner formaat te bestellen, zodat er nog ruimte is voor andere gerechten. Ook de pasta (dit keer een gerecht met stukje witvis) was helemaal goed. Mijn tafelgenoot, met gluten-allergie, kon dit gerecht zonder moeite met glutenvrije pasta krijgen. Zonder te vragen kreeg zijn ook een apart mandje glutenvrij brood. Bijzonder attent. De taarten zijn onweerstaanbaar en ik sluit mijn avond steevast af met een punt lemon-meringue.

Gegeten op 19 september 2014

Isambard_Brunel

Dit restaurant stond al voor langere tijd op het lijstje. Een paar weken geleden liepen we binnen en was er nog plek. Wat een geweldig restaurant, super vriendelijke service en een warm decor. Het eten was het hoogtepunt van de avond. We kozen voor een antipasti plank voor 2 personen aangevuld met wat zelfgekozen antipasti. In één woord fantastisch. Alles wat op het plankje was smaakte goed en aan het eind van de avond prettig verrast door de rekening!

Gegeten op 24 oktober 2014

nkastelein

Afgelopen week met en groep van 8 bij dit prettige en goed ingespeelde restaurant gegeten. Drie gangen van antipasti, pizza/pasta, en dessert voor de hele groep.

De sfeer en aankleding van Gusto zijn prettig -grootstedelijk, modern- en ook de wijnkaart (inclusief aardige aperitieven) bevalt goed. Het eten is goed op smaak en ook gevarieerd, wat fijn is als je een 'groepsarrangement' neemt. Enige aanmerking (die bij meer restaurants met dit concept geldt) is dat de prijs ongemerkt behoorlijk fors is voor wat je krijgt (bv: 2 schalen pasta en 1 XL pizza als hoofdgerecht). Het is voldoende eten, maar is de prijs voldoende in balans? Daarom een 7 voor het eten, ipv een 8.

Gegeten op 4 november 2014

tonson

Als je binnenkomt is er beneden een bar en moet je een trap op om in een groot, in verschillende niveaus heel mooi ingericht restaurant te komen. We waren redelijk vroeg en een van de eersten, maar bij vertrek zat de zaak vol en dat was begrijpelijk. Gusto heeft een mooie kaart met een mix van goede standaard gerechten en eigen creatieve gerechten. We kozen voor de klassieke saltimbocca en een ravioli gevuld met pompoen met daarbij een gemengde salade. Alles zeer goed klaargemaakt en uitstekend op smaak. Daarbij een mooie Multepulciano wijn; eten is dan een feest. Als nagerecht tiramisu (met voor mij te veel room erin) en zelfgemaakt ijs. Als afsluiting een uitstekende koffie. De bediening was attent maar niet overdreven aanwezig. De prijs is zonder meer redelijk en het is een aanrader.

Gegeten op 12 oktober 2014

Vallie

Eindelijk eens bij Gusto wezen eten gisteren. Na zoveel goede berichten van vrienden nu zelf kunnen proberen.
We kwamen met een grote groep en er was helaas geen a la carte beschikbaar daarom.
Maar goed vriendelijk ontvangen en eerst een drankje gedaan, vervolgens naar boven gegaan voor het diner.
Heerlijke rode wijn gedronken de arpeggio rosso!
We kregen op de tafel verschillende borden met voorgerechten.
vitello tonato, hammen met mozarella en vijgen en met mozarella en aubergine, mosselen en bieten salade.
Niks op aan te merken, dit was genoeg en heerlijk!
hoofdgerechten waren 2 grote borden met pizza, 2 schalen met penne en vis en 2 schalen met fusili met pancetta en kaas. ook erg lekker als was de penne al koud! wat een minpuntje was en vonden we het een beetje karig overkomen...
voor 17 man 2 pizza's was niet veel helaas...
Nagerecht was tiramisu dit was echt veel te weinig we kregen voor 17 man 1 lang bord en hadden dus allemaal 2 hapjes echt heel weinig.
erg jammer dus.

Verder was het zeker wel voor herhaling vatbaar echter dan wel a la carte denk ik...

Gegeten op 8 oktober 2014

Rotterdamser

Heel jammer, met een grote groep gaan eten. Het eten en de plek zijn heel goed. Echter we moesten betalen voor de mensen die door omstandigheden niet aanwezig konden zijn. Daar krijg ik een heel naar gevoel van.

Gegeten op 2 oktober 2014

Schrijf zelf een recensie over Gusto in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over Gusto. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.