1. Restaurant

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 0736 132 115

han33

Heerlijk met ons gezin gedineerd in Bellagio! Voortreffelijke antipasti al Italiana (diverse antipasti op n grote schaal. Ook de gran tortelone met truffel en champions was overheerlijk! De sfeer was gezellig druk en de bediening zeer vriendelijk, met goede persoonlijke adviezen. Zeker een aanrader!!

Gegeten op 17 april 2015

Dorstighert

Wat een drama. Met zijn vieren zaten we om 19:30 aan tafel. Om 20:30 ons voorgerecht, om 22:30 ons hoofdgerecht. Toen eindelijk het hoofdgerecht, waarvan 1 gerecht koud, op tafel kwam geen excuses of toelichting.
Personeel communiceert niet met elkaar en niet met de gasten.
De smaak van het eten is goed maar daar is dan ook alles mee gezegd.
Het is hard achteruit gegaan met Bellagio. Teveel te jong en onervaren personeel in de bediening. Wij komen hier voorlopig niet meer terug.

Gegeten op 28 maart 2015

HansSchiedon

Met vier volwassenen hier (geprobeerd) te eten. We moesten 1 uur en 50 minuten (!!!) wachten op ons hoofdgerecht. Personeel werd lichtelijk gek van (met name) het geklaag van de gasten. Mensen liepen weg, personeel kon alleen maar klachten in ontvangst nemen, maar ging er ook niet goed mee om. "de baas" liet alles opknappen door de bedrijfsleider die nog geen twee kinderen in een kinderdagverblijf aan kan. Komen hier dus nooit meer terug. Wat een afgang!

Gegeten op 28 maart 2015

bgvb

Vanavond in Bellagio proberen te eten. Na meer dan 2 uur zonder hoofdgerecht weer vertrokken. Wel uiteraard 60 euro moeten afrekenen voor 2 voorgerechten en een paar drankjes. Uiteindelijk bij bar.35 een hamburger gegeten om 23 uur. Niet eerder meegemaakt. Wel een beleving!

louisa28

Een restaurant met prettige kaart. Zeebaars genomen als hoofdgerecht. Was lekker. Als voorgerecht antipasti genomen met z'n tweeën. Aangezien mijn dinerpartner geen vlees eet vroegen we het vlees weg te laten en aan te vullen met vis en vegetarisch. Dat bracht de bediening in verwarring. Er werd gereageerd met ''dat is toch zonde!''. Vreemde reactie. Ik kreeg het gevoel dat ik de ober moest overtuigen van onze keuze.
Bij binnenkomst en vertrek nog de tip voor de bediening de jassen meteen aan te nemen en ook aan te bieden bij vertrek.

Gegeten op 14 maart 2015

william12

Via online reservering

Iets gaat er niet goed in de relatie Bellagio en mij. Toen ik hier een jaar of 8 geleden voor het eerst kwam vond ik het eten werkelijk fantastisch, maar de keren daarna werd het steeds minder. Of, en dat is heel goed mogelijk, ik ben steeds meer verwend geraakt door andere eetgelegenheden.
Afgelopen vrijdag waren we weer eens bij Bellagio. De bediening was niet helemaal attent, maar deze dame was duidelijk nog niet zo lang in dienst en dus vergeef ik dat haar. Wat ik echt een beetje tegen vond vallen was mijn hoofdgerecht van hertenbiefstuk en een hertenrackje. Duidelijk te lang nagegaard in de oven en daardoor niet zo lekker als het had kunnen zijn.
Over het voorgerecht had ik niet te klagen en de door ons uitgekozen wijn was ook prima, maar al met al denk ik dat ik echt nooi tmeer naar Bellagio ga. En nogmaals, misschien ben ik inmiddels verwend geraakt in Den Bosch, dat is heel goed mogelijk.

Gegeten op 30 januari 2015

Hufterproof

Via online reservering

Goed gegeten bij Bellagio. De reservering via de app was niet goed gegaan maar werd door het personeel goed gecorrigeerd. Het eten was heel erg goed, hoewel het vlees hoofdgerecht in eerste instantie niet goed was, het was rare besteld, maar was nog koud van binnen. Ook dit werd, snel en goed opgelost.

Gegeten op 10 januari 2015

sacha12

Via online reservering

Gezeten in heerlijke stoelen in een prachtig monumentaal pakhuis met een prima ambiance. Zeer smakelijke gerechten (moeilijk om een keuze te maken uit de mooie menu kaart) en goede wijnen! Tip; meer groenten serveren.

Gegeten op 26 november 2014

marianne130

Lekker gegeten met enige kanttekeningen. De crostini bij de antipasti leken afkomstig uit een pakje(toastje) ipv lekker verse crostini. De slagroom op de koffie Frangelico smaakte asof deze uit een spuitbus kwam, waardoor hij meteen oploste in de warme koffie, jammer je hoort die koffie door de room heen te drinken nu leek het koffie verkeerd.

Gegeten op 24 november 2014

BrinkGvd

Echt een restaurant waar men heerlijk kan genieten van de sfeer,ambiance en de lekkere Italiaanse gerechten.De bediening was erg vriendelijk en de ruimte voldoende. Zeker een aanrader voor een avondje uit.

Gegeten op 15 november 2014

Schrijf zelf een recensie over Ristorante Bellagio in Den Bosch

Schrijf hieronder je recensie over Ristorante Bellagio. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.