Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

1. Restaurant

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 0736 132 115

sacha12

Via online reservering

Gezeten in heerlijke stoelen in een prachtig monumentaal pakhuis met een prima ambiance. Zeer smakelijke gerechten (moeilijk om een keuze te maken uit de mooie menu kaart) en goede wijnen! Tip; meer groenten serveren.

Gegeten op 26 november 2014

marianne130

Lekker gegeten met enige kanttekeningen. De crostini bij de antipasti leken afkomstig uit een pakje(toastje) ipv lekker verse crostini. De slagroom op de koffie Frangelico smaakte asof deze uit een spuitbus kwam, waardoor hij meteen oploste in de warme koffie, jammer je hoort die koffie door de room heen te drinken nu leek het koffie verkeerd.

Gegeten op 24 november 2014

BrinkGvd

Echt een restaurant waar men heerlijk kan genieten van de sfeer,ambiance en de lekkere Italiaanse gerechten.De bediening was erg vriendelijk en de ruimte voldoende. Zeker een aanrader voor een avondje uit.

Gegeten op 15 november 2014

Juulepuul

Via online reservering

Standaard menu via diner deals was ok, maar niet echt onderscheidend. Gerechten van de kaart die we voorbij zagen komen, zagen er beter uit!
Nette bediening, reataurant met vrij zakelijke uitstraling. Amici & Famiglia houdt toch onze voorkeur!

Gegeten op 22 november 2014

loes_r

Tegenvaller. We hadden ons zo verheugd op het etentje tijdens de iensdinerdagen maar het viel enorm tegen. Het ontvangst was redelijk en we kregen het menu, er was dus weinig keus maar daar gingen we ook vanuit ivm de dinerdagen. Echter wat we kregen was erg onder de maat. Het voorgerecht was uit balans, verschillende anitpasta hapjes waarvan het merendeel zo ijskoud was dat de smaken tegenvielen. Vervolgens was ons tafeltje 'vergeten' voor het tussengerecht en hebben we 2,5 uur gedaan over voor- en tussengerecht en daarna werd het hoofdgerecht en dessert in een moordend tempo er doorheen gewerkt (binnen een half uur). Geen prettige manier van eten.
Het personeel was aardig maar dat er geen kraanwater wordt geschonken en dat een fles water vervolgens 5 euro kost vond ik wat overdreven. Hier ga ik niet snel meer terug.

Gegeten op 27 september 2014

Frankie6

Een gezellig, overzichtelijk langgerekt restaurant, dat smaakvol is ingericht. Een prachtige kaart met diverse Italiaanse lekkernijen. De bediening kon de kaart goed toelichten en kwam bij elke gang informeren naar onze smaakervaring. Zowel het eten als de wijnen waren fijn en met zorg klaargemaakt en uitgeserveerd. De wijnkaart was gevarieerd en liet wijnen zien uit vrijwel alle windstreken van Italië, van betaalbaar en scherp geprijsd tot exclusief.

Gegeten op 10 augustus 2014

Vrijdagavond

Met vrienden bij bellagio wezen eten. Op iens wisselende recensies dus wel benieuwd. We werden vlot geholpen gedurende de avond en het eten kwam in goed tempo door. Interieur mooi. De bediening was tweekoppig. 1 vriendelijke dame die vriendelijk haar best deed. En een onvriendelijke dame die er echt nul zin had en alleen maar arrogantie uitstraalde. Een 8 en een 3 dus.
Eten was echt onder de maat voor tarief. Gedeelde antipasti zeer wisselend. Bruchetta bijvoorbeeld uren oud dus slap en taai. Te veel voorwerk, te weinig vers. Hoofdgerechten vielen ook tegen. Zeeduivel (sowieso lastig goed te bereiden) met spek was vet en doorgekookt. De spek hoort er om, niet los bijgebakken er bovenop. Het geheel dreef in plas vet. Het was niet vies, maar om nou 25 euro voor zo'n hoofdgerecht te betalen. Nee.
Kraanwater mag niet geserveerd, wat ik niet vind kunnen. Fout van de eigenaar dat de dames dat niet mogen schenken.
Dus gezellig avond gehad dankzij gezelschap, niet door het eten of de bediening.

Gegeten op 21 juni 2014

Ton28569

Bellagio bezocht tijdens de restaurant week. Voorgerecht was helemaal prima, maar na duidelijk vragen wat voor witvis we zouden krijgen.(kweektong zeiden ze)
Maar toen het hoofdgerecht kwam bleek het pangasius te zijn. Toen wij de serveerster er bij lieten komen bleef ze volhouden dat het kweektong was. Uiteindelijk de chef er bij, die uiteindelijk toegaf dat het wel pangasius was en dat de kweektong was uitverkocht. En toen mochten we ineens kiezen zeeduivel, tarbot. Maar dan heb je voor mij al ver afgedaan ondanks dat ze dan dit aanbieden. Dit was dus echt de laatste keer voor mij.

Gegeten op 20 april 2014

xick

Al vaker hier gegeten. Dus we wisten dat we op zaterdag op tijd moesten reserveren om voor de drukte te gaan eten. Om 7 uur binnen en snel bestellen. Proseco is lekker en de tonijn carspacio ook. Dan wordt het lang wachten, na een half uur krijgen de tafels rondom ons heen de volgence gang. Wij vragen waar de onze blijft. Vijf minuten wordt gezegd. De buren krijgen de kaart voor het dessert. Wij vragen nogmaals om het hoofdgerecht. Vijf m7nuten wordt gezegd. Uiteindelijk komt twee uur na binnenkomst het hoofdgerecht, dat smaakt niet meer. Snel afrekenen en de eerst komende tijd niet meer terug komen, jammer.

Gegeten op 5 april 2014

Dickiedick

Het laatste bezoek viel een beetje tegen dus nog maar een keer geprobeerd en het was
heerlijk. Als open wijn gekozen voor de Pinot Grigio en de Nero d'Avola - beiden uitstekend. Op speciaal verzoek werd de Risotto met frutti di mare vervangen door spaghetti
met de frutti di mare. De spaghetti mag van mij wat dunner en meer 'al dente' maar de overvloedige hoeveelheid frutti di mare maakte een hele hoop goed. Als bijgerecht de 'caprese con mozzarella' en dat was heerlijk. De risotto tartufo van mijn kritische tafelgenoot was bijzonder goed geslaagd. Niets dan lof over de bijzonder sympathieke bediening van de prachtige jongedame!
Wij hadden een geslaagde maandag avond.

Gegeten op 24 maart 2014

Schrijf zelf een recensie over Ristorante Bellagio in Den Bosch

Schrijf hieronder je recensie over Ristorante Bellagio. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.