Ristorante Bellagio

Toon telefoonnummer 0736 132 115

• 7.6 10 28

• 7.5

• 7.8

Ristorante Bellagio doet mee!

Reserveer nu!

xick
  • Recensies in de laatste twee jaar

Al vaker hier gegeten. Dus we wisten dat we op zaterdag op tijd moesten reserveren om voor de drukte te gaan eten. Om 7 uur binnen en snel bestellen. Proseco is lekker en de tonijn carspacio ook. Dan wordt het lang wachten, na een half uur krijgen de tafels rondom ons heen de volgence gang. Wij vragen waar de onze blijft. Vijf minuten wordt gezegd. De buren krijgen de kaart voor het dessert. Wij vragen nogmaals om het hoofdgerecht. Vijf m7nuten wordt gezegd. Uiteindelijk komt twee uur na binnenkomst het hoofdgerecht, dat smaakt niet meer. Snel afrekenen en de eerst komende tijd niet meer terug komen, jammer.

Gegeten op 5 april 2014

Dickiedick
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het laatste bezoek viel een beetje tegen dus nog maar een keer geprobeerd en het was
heerlijk. Als open wijn gekozen voor de Pinot Grigio en de Nero d'Avola - beiden uitstekend. Op speciaal verzoek werd de Risotto met frutti di mare vervangen door spaghetti
met de frutti di mare. De spaghetti mag van mij wat dunner en meer 'al dente' maar de overvloedige hoeveelheid frutti di mare maakte een hele hoop goed. Als bijgerecht de 'caprese con mozzarella' en dat was heerlijk. De risotto tartufo van mijn kritische tafelgenoot was bijzonder goed geslaagd. Niets dan lof over de bijzonder sympathieke bediening van de prachtige jongedame!
Wij hadden een geslaagde maandag avond.

Gegeten op 24 maart 2014

ritabell
  • Recensies in de laatste twee jaar

Prijs/kwaliteit verhouding slecht. Zeer middelmatig eten waar wij na onze voorgerecht meer dan een uur op moesten wachten.
Toen wij hierover gingen klagen, regeerde de bediening heel onverschillig op.
Zal nooit meer terug komen.

Gegeten op 1 februari 2014

Vegataster
  • Recensies in de laatste twee jaar

Tweede maal bij Bellagio. Eerste keer was enorm goed bevallen, viel deze keer wat tegen. Ten eerste waren er ondanks reservering geen tafels vrij, hebben 3 kwartier aan de bar moeten wachten. Pas na een klacht kregen we een drankje op kosten van het restaurant aan geboden.

Voorgerecht antipasti was heerlijk, vooral de mozerella was erg lekker, lekkere romige smaak. Hoofdgerechten hebben we erg lang op moeten wachten (ruim een uur na het voorgerecht). De risotto al tartufo nero was als het ware op het bord gekwakt, dus niet zo'n beste presentatie, maar wel goed van smaak en de rijst was goed al dente. De visschotel voor 2 personen van 2 van mijn tafelgenoten zag er goed uit, mooie presentatie en was erg lekker heb ik begrepen. Een van de andere tafelgenoten had de wildzwijn stoofpot besteld, helaas was het vlees dermate taai dat het niet te eten was. Uiteindelijk dit ook gemeld bij de bediening; de kok heeft het zelf ook geproefd en aangegeven dat dit niet geserveerd had mogen worden, dus dit gerecht werd netjes van de rekening gehaald. Als toetje het grand dessert met z'n alle gedeeld, was ruim voldoende!! Heel prima niets mis mee.

De bediening deed zijn/haar best, maar er ging een hoop mis, dat was jammer. De sfeer van het restaurant is erg fijn, mooi oud pand.

Misschien over een tijdje weer eens proberen als het wat minder druk is en hopelijk gaat verloopt de avond dan wat soepeler en zijn alle gerechten dan weer zo als ze horen te zijn.

Gegeten op 11 januari 2014

1994
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gisteravond met zijn 4-en weer overheerlijk gegeten bij Bellagio. Supervriendelijk geholpen door het bedienend personeel. Waren begonnen met een anti pasti, heerlijk. Vervolgens een primi piatti, 2x pasta met paddestoelen, 1x risotto en 1x spaghetti vongole, echt super lekker en toen nog een secondi piatti, 2 personen een overheerlijke visschotel die er niet alleen prachtig uitzag maar ook nog eens heerlijk smaakte ( die delen we de volgende keer met zijn 4en!) waarbij een spagheti aglio olio e pepperoncino, super, 1x dagschotel vis, echt heel smaakvol en 1x tournedos met paddestoelen.
Dit samen met een heerlijk wit wijntje en afgesloten met een kopje koffie, een toetje ging echt niet meer!
Wij komen zeker weer een keer terug!

Gegeten op 21 december 2013

Annnbeth
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het restaurant is top, leuke pakhuis uitstraling op zijn chic en de tafels staan ruim uit elkaar waardoor we, hoewel het druk was, toch veel privacy hadden. De service was snel en kundig. De drank en gerechten kwamen snel maar wel met voldoende tussentijd.
Het eten was goed. Ik had Parma ham vooraf, deze was lekker maar voor mij wel wat veel. De carpaccio met ganzenlever krullen was heerlijk zei mijn vriend. Al s hoofdgerecht hadden we pasta. Simpel klaargemaakt maar lekker, hoewel er wat mij betreft wel iets meer smaak variatie aan had mogen zitten. Wijn en dessert was heerlijk. De drie chocolade toet is een echte aanrader.
Al met al kun je hier wel een speciaal etentje houden, zeker een aanrader.

Gegeten op 13 december 2013

gijs20
  • Recensies in de laatste twee jaar

De bos rozen stond klaar zoals afgesproken, evenals de koude prosecco, top! Het eten was voortreffelijk, de bediening zeer attent. Erg geslaagd!

Gegeten op 7 december 2013

Jochemos
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk gegeten in dit fantastische restaurant met een echte Italiaanse keuken! Keurige vriendelijke bediening en zeer goede prijs/ kwaliteit. Was ons eerste bezoek hier, maar zeer zeker niet het laatste.
We begonnen met een mooi plateau met anti-pasta en een mooi glas Pinot Grigio. Hoofdgerecht was een overheerlijke Tournedos Rossini en een heerlijke pasta voor mijn tafelgenoot.
Het geheel afgesloten met een espresso met Limoncello. Kortom: een absolute aanrader!

petraje
  • Recensies in de laatste twee jaar

Nav recensies dit restaurant uitgekozen. Wij waren zeer teleurgesteld. De bediening was onvriendelijk. Wij vroegen om kraanwater naast de wijn maar er werd ons gezegd "dat hebben we niet". Het eten was onder de maat. Mijn voorgerecht (spinazietaartje) bestond uit een hoopje gekookte spinazie met saus erover. Mijn hoofdgerecht tagliatelle bevatte erg weinig vis en was nogal smakeloos. Wij kregen een goedkopere wijn geserveerd (maar hetzelfde type) dan wij besteld hadden (25 euro). Mijn tafelgenoot; werkzaam in een wijnhandel merkte dit op. De manager bevestigde dit naderhand.

Gegeten op 19 november 2013

estherkoppens
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vanavond gegeten bij Bellagio, wat blijft het een geweldige tent, super sfeer door de Italiaanse koks en super eten, echt effen in Italie. De anti pasti was erg goed en de truffel risotto was goddelijk!!!! wat een lekkere avond was dit tot heel snel x

Gegeten op 19 november 2013

Schrijf zelf een recensie over Ristorante Bellagio in Den Bosch

Schrijf hieronder je recensie over Ristorante Bellagio. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!