Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

1. Restaurant

Wist je dat..

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 0736 132 115

Ristorante Bellagio doet mee!

Vanaf €20,- uit eten bij de beste restaurants bij in de buurt. Het culinaire feest begint op 26 september en duurt maar liefst 10 dagen! Heerlijk toch?

Bekijk de deelnemers

Frankie6

Een gezellig, overzichtelijk langgerekt restaurant, dat smaakvol is ingericht. Een prachtige kaart met diverse Italiaanse lekkernijen. De bediening kon de kaart goed toelichten en kwam bij elke gang informeren naar onze smaakervaring. Zowel het eten als de wijnen waren fijn en met zorg klaargemaakt en uitgeserveerd. De wijnkaart was gevarieerd en liet wijnen zien uit vrijwel alle windstreken van Italië, van betaalbaar en scherp geprijsd tot exclusief.

Gegeten op 10 augustus 2014

Vrijdagavond

Met vrienden bij bellagio wezen eten. Op iens wisselende recensies dus wel benieuwd. We werden vlot geholpen gedurende de avond en het eten kwam in goed tempo door. Interieur mooi. De bediening was tweekoppig. 1 vriendelijke dame die vriendelijk haar best deed. En een onvriendelijke dame die er echt nul zin had en alleen maar arrogantie uitstraalde. Een 8 en een 3 dus.
Eten was echt onder de maat voor tarief. Gedeelde antipasti zeer wisselend. Bruchetta bijvoorbeeld uren oud dus slap en taai. Te veel voorwerk, te weinig vers. Hoofdgerechten vielen ook tegen. Zeeduivel (sowieso lastig goed te bereiden) met spek was vet en doorgekookt. De spek hoort er om, niet los bijgebakken er bovenop. Het geheel dreef in plas vet. Het was niet vies, maar om nou 25 euro voor zo'n hoofdgerecht te betalen. Nee.
Kraanwater mag niet geserveerd, wat ik niet vind kunnen. Fout van de eigenaar dat de dames dat niet mogen schenken.
Dus gezellig avond gehad dankzij gezelschap, niet door het eten of de bediening.

Gegeten op 21 juni 2014

Ton28569

Bellagio bezocht tijdens de restaurant week. Voorgerecht was helemaal prima, maar na duidelijk vragen wat voor witvis we zouden krijgen.(kweektong zeiden ze)
Maar toen het hoofdgerecht kwam bleek het pangasius te zijn. Toen wij de serveerster er bij lieten komen bleef ze volhouden dat het kweektong was. Uiteindelijk de chef er bij, die uiteindelijk toegaf dat het wel pangasius was en dat de kweektong was uitverkocht. En toen mochten we ineens kiezen zeeduivel, tarbot. Maar dan heb je voor mij al ver afgedaan ondanks dat ze dan dit aanbieden. Dit was dus echt de laatste keer voor mij.

Gegeten op 20 april 2014

xick

Al vaker hier gegeten. Dus we wisten dat we op zaterdag op tijd moesten reserveren om voor de drukte te gaan eten. Om 7 uur binnen en snel bestellen. Proseco is lekker en de tonijn carspacio ook. Dan wordt het lang wachten, na een half uur krijgen de tafels rondom ons heen de volgence gang. Wij vragen waar de onze blijft. Vijf minuten wordt gezegd. De buren krijgen de kaart voor het dessert. Wij vragen nogmaals om het hoofdgerecht. Vijf m7nuten wordt gezegd. Uiteindelijk komt twee uur na binnenkomst het hoofdgerecht, dat smaakt niet meer. Snel afrekenen en de eerst komende tijd niet meer terug komen, jammer.

Gegeten op 5 april 2014

Dickiedick

Het laatste bezoek viel een beetje tegen dus nog maar een keer geprobeerd en het was
heerlijk. Als open wijn gekozen voor de Pinot Grigio en de Nero d'Avola - beiden uitstekend. Op speciaal verzoek werd de Risotto met frutti di mare vervangen door spaghetti
met de frutti di mare. De spaghetti mag van mij wat dunner en meer 'al dente' maar de overvloedige hoeveelheid frutti di mare maakte een hele hoop goed. Als bijgerecht de 'caprese con mozzarella' en dat was heerlijk. De risotto tartufo van mijn kritische tafelgenoot was bijzonder goed geslaagd. Niets dan lof over de bijzonder sympathieke bediening van de prachtige jongedame!
Wij hadden een geslaagde maandag avond.

Gegeten op 24 maart 2014

ritabell

Prijs/kwaliteit verhouding slecht. Zeer middelmatig eten waar wij na onze voorgerecht meer dan een uur op moesten wachten.
Toen wij hierover gingen klagen, regeerde de bediening heel onverschillig op.
Zal nooit meer terug komen.

Gegeten op 1 februari 2014

Vegataster

Tweede maal bij Bellagio. Eerste keer was enorm goed bevallen, viel deze keer wat tegen. Ten eerste waren er ondanks reservering geen tafels vrij, hebben 3 kwartier aan de bar moeten wachten. Pas na een klacht kregen we een drankje op kosten van het restaurant aan geboden.

Voorgerecht antipasti was heerlijk, vooral de mozerella was erg lekker, lekkere romige smaak. Hoofdgerechten hebben we erg lang op moeten wachten (ruim een uur na het voorgerecht). De risotto al tartufo nero was als het ware op het bord gekwakt, dus niet zo'n beste presentatie, maar wel goed van smaak en de rijst was goed al dente. De visschotel voor 2 personen van 2 van mijn tafelgenoten zag er goed uit, mooie presentatie en was erg lekker heb ik begrepen. Een van de andere tafelgenoten had de wildzwijn stoofpot besteld, helaas was het vlees dermate taai dat het niet te eten was. Uiteindelijk dit ook gemeld bij de bediening; de kok heeft het zelf ook geproefd en aangegeven dat dit niet geserveerd had mogen worden, dus dit gerecht werd netjes van de rekening gehaald. Als toetje het grand dessert met z'n alle gedeeld, was ruim voldoende!! Heel prima niets mis mee.

De bediening deed zijn/haar best, maar er ging een hoop mis, dat was jammer. De sfeer van het restaurant is erg fijn, mooi oud pand.

Misschien over een tijdje weer eens proberen als het wat minder druk is en hopelijk gaat verloopt de avond dan wat soepeler en zijn alle gerechten dan weer zo als ze horen te zijn.

Gegeten op 11 januari 2014

1994

Gisteravond met zijn 4-en weer overheerlijk gegeten bij Bellagio. Supervriendelijk geholpen door het bedienend personeel. Waren begonnen met een anti pasti, heerlijk. Vervolgens een primi piatti, 2x pasta met paddestoelen, 1x risotto en 1x spaghetti vongole, echt super lekker en toen nog een secondi piatti, 2 personen een overheerlijke visschotel die er niet alleen prachtig uitzag maar ook nog eens heerlijk smaakte ( die delen we de volgende keer met zijn 4en!) waarbij een spagheti aglio olio e pepperoncino, super, 1x dagschotel vis, echt heel smaakvol en 1x tournedos met paddestoelen.
Dit samen met een heerlijk wit wijntje en afgesloten met een kopje koffie, een toetje ging echt niet meer!
Wij komen zeker weer een keer terug!

Gegeten op 21 december 2013

Annnbeth

Het restaurant is top, leuke pakhuis uitstraling op zijn chic en de tafels staan ruim uit elkaar waardoor we, hoewel het druk was, toch veel privacy hadden. De service was snel en kundig. De drank en gerechten kwamen snel maar wel met voldoende tussentijd.
Het eten was goed. Ik had Parma ham vooraf, deze was lekker maar voor mij wel wat veel. De carpaccio met ganzenlever krullen was heerlijk zei mijn vriend. Al s hoofdgerecht hadden we pasta. Simpel klaargemaakt maar lekker, hoewel er wat mij betreft wel iets meer smaak variatie aan had mogen zitten. Wijn en dessert was heerlijk. De drie chocolade toet is een echte aanrader.
Al met al kun je hier wel een speciaal etentje houden, zeker een aanrader.

Gegeten op 13 december 2013

gijs20

De bos rozen stond klaar zoals afgesproken, evenals de koude prosecco, top! Het eten was voortreffelijk, de bediening zeer attent. Erg geslaagd!

Gegeten op 7 december 2013

Schrijf zelf een recensie over Ristorante Bellagio in Den Bosch

Schrijf hieronder je recensie over Ristorante Bellagio. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.