a TripAdvisor company

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 0736 132 115

Italiaans genieten

In het centrum van Den Bosch la dolce vita ervaren? Dan is Ristorante Bellagio the place to be! In een warme, eigentijds Italiaanse sfeer wordt je hier deelgenoot van goed bewaarde culinaire geheimen.

akokvl

Via online reservering

Heerlijk gegeten in een rustige sfeer. We hebben de gemengde voorgerechtjes voor 2 pers. genomen; veel verschillende gerechten en allemaal voortreffelijk. Als hoofdgerecht de zeebaars met langoustine Spigola...) uitstekend gerecht, perfect in balans. We komen zeker weer terug.

Gegeten op 27 januari 2016

tonluijten

Via online reservering

Het voorgerecht "Antipasti a l'Italiana" en het Grand dessert zijn absolute aanraders. Voor de hoofdgerechten is er een uitvoerige keuze en onze keuze was bijzonder smakelijk en fraai opgediend.

Gegeten op 28 januari 2016

Im1981

Via online reservering

Heerlijk gegeten met de AH restaurantactie.
Er was geen speciaal AH menu en er kon dus gewoon van de kaart gekozen worden.
De voorgerechten (Vitello tonato en burrata), hoofgerechten (tortelloni di ricotta, pappardelle met kwartel en battuta) en de deserts (tris di cioccolato, tiramisu en bonet al cioccolato) waren allen erg goed; smaakvol en het vlees was lekker mals.

De inrichting is mooi en ruim opgezet. Wij zaten op de tweede verdieping, waar een mooie grote haard brandde.
De bediening was goed en oplettend. Minpunt is dat we een 'normale' rekening kregen. Toen we dit te kennen gaven was de ober wel erg snel (binnen enkele seconden) terug met een 'opnieuw uitgeprintte' versie van de rekening met AH korting. Hier kregen wij een beetje een naar nasmaakje van, jammer van de geslaagde avond. Daarom voor de service een 6 i.p.v. een 8.

vandevelde.theo

Via online reservering

Uitstekende bediening, mooie gerechten op de kaart die allemaal iets speciaals hadden. Heerlijk gegeten. Prijzen aan de hoge kant, maar de kwaliteit zeker waard.

Gegeten op 25 januari 2016

suustd1

Via online reservering

Wij komen er geregeld en nemen dan de visschotel voor 2 pers. Heerlijk en geweldige presentatie echt n feestje je waant je echt op vakantie

Gegeten op 24 januari 2016

emdd

Via online reservering

Lekker gegeten met de ah bon. Keuze uit de hele kaart en geen samen gesteld menu, erg fijn! Anti pasti voor twee is een aanrader!

pkorthout

Via online reservering

We hebben heerlijk gegeten van de kaart. Alles was tip top in orde. De bediening was geweldig goed. Heel vriendelijk en voorkomend. Echt een aanrader!! Wij komen zeker terug.

Gegeten op 23 januari 2016

ajs1

Via online reservering

Wat een verrassing! Dit is zo'n restaurant dat je niet meer vergeet. J.l. woensdag hebben wij er met 4 personen gegeten, super! De parade van voorgerechten, daarna de visschotel en tenslotte de combinatie van de desserts. Kwalitatief topklasse, smaak, beter kan niet!
De presentatie van de gerechten was telkens een plaatje, zonder dat er overbodige poespas aan te pas kwam.
En dat is nog niet alles. Ook de bediening van zowel de jonge man als de jonge dame was voorbeeldig. Gezellig-correct en uitermate ter zake kundig. Was dat overal maar zo!
Tel daar nog bij dat sfeer een uitermate warme uitstraling heeft, dan kan ik niet anders zeggen dan dat dit een topper is. Een must om te ervaren.

Gegeten op 20 januari 2016

karengilhuijs

Via online reservering

Wij hebben heerlijk gegeten en alles op de kaart zag er goed uit! En de service, bediening was uitstekend! Voor herhaling vatbaar!

Smakelijk_eten1981

Via online reservering

Het is mooi restaurant in prachtig oud pand. Het voorgerecht van alle antipasto was heerlijk. Vervolgens de visschotel als hoofdgerecht was lekker, anders dan we hadden verwacht maar toch nog smakelijk. Personeel was zeer behulpzaam en vriendelijk.

Het bezoek aan de toiletten op de bovenste verdieping was wel shockerend. De tegels waren vies, luchtrooster zit bijna verstopt door stof en alle randjes waar stof op kan liggen lagen ook vol. Niet heel erg hygiënisch en smakelijk om te zien in een restaurant. Ook lagen er pakken toiletpapier in zicht en een fles glassex waarmee ik hoop dat de toiletten niet schoongemaakt worden aangezien dit alleen voor glans zorgt en niet hygiene. De keuze voor tegels met de kleuren van de Belgische vlag kwam een beetje vreemd over in een Italiaans restaurant.

Schrijf zelf een recensie over Ristorante Bellagio in Den Bosch

Schrijf hieronder je recensie over Ristorante Bellagio. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.