a TripAdvisor company

foto's van Reuring in Amsterdam - 1 foto's van Reuring in Amsterdam - 2 foto's van Reuring in Amsterdam - 3 foto's van Reuring in Amsterdam - 4 foto's van Reuring in Amsterdam - 5 foto's van Reuring in Amsterdam - 6 foto's van Reuring in Amsterdam - 7 foto's van Reuring in Amsterdam - 8 foto's van Reuring in Amsterdam - 9 foto's van Reuring in Amsterdam - 10 foto's van Reuring in Amsterdam - 11 foto's van Reuring in Amsterdam - 12

1. Restaurant

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 020-7770996

De R van heerrrlijk

De houten tafeltjes met simpele witte servetten en gezellige peertjes boven de bar geven Reuring een gevoel van Franse bistro. Elke dag serveren ze hier een wisselend drie- of viergangen chefsmenu. Reuring is lid van Euro-Toques, een code van eer waarbij de leden nadrukkelijk gebruik maken van natuurlijke, streek- en seizoen gebonden producten.

Proever15924

Via online reservering

We hebben hier zaterdag avond gegeten. Gereserveerd via Iens (erg makkelijk ++ ). Het was nog lekker weer dus we konden buiten zitten. De bediening was uitstekend. Had misschien iets sneller gekund in het begin. Het idee van 1 verrassingsmenu vind ik wel leuk. Daardoor ook geen keuze stress en je eet is wat anders dan je normaal zou bestellen.

Gegeten op 16 juli 2016

anneke.dam

Via online reservering

We hebben heerlijk gegeten bij Reuring, de gerechten waren erg lekker en de service en toelichting waren uitstekend. Zeer vriendelijke bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 9 juli 2016

Restaurant - 2 weken geleden

Beste Anneke.dam,

Wat fijn om te lezen dat alles naar wens is geweest! We kijken uit naar jullie volgende bezoek!

mthomas1

Via online reservering

Heerlijk gegeten. Uitstekende kwaliteit, heerlijke wijn, en de prijs/kwaliteitverhouding verdient een ster. Vooruit vegetarisch doorgegeven. Vriendelijke bediening, prettige entourage. Top restaurant!

Gegeten op 26 juni 2016

Beste mthomas1,

Wat een prachtige cijfers hebben we van jullie mogen ontvangen, super! Heel fijn om deze positieve feedback terug te lezen.

Wij hopen jullie snel weer te mogen verwelkomen!

Nienpoek

Via online reservering

Ik hoorde van diverse kanten dat het bij Reuring zo goed is, en ik snap nu waar iedereen het over had. De prijs-kwaliteit verhouding is echt super en de bediening is vriendelijk, meedenkend en geeft gepassioneerde uitleg over de wijnen. Wij kozen voor de bijpassende wijnen bij het menu en de kaasjes toe. We hebben genoten: goede, verrassende smaakcombinaties met telkens een wijn die het geheel afmaakte. Wij gaan hier zeker weer heen.

Gegeten op 25 juni 2016

Beste Nienpoek,

Het is heel fijn om te horen dat mensen zo over ons praten, het doet ons dan ook deugd om te lezen dat we de verwachtingen waar hebben gemaakt!
We doen ons best om elke maand weer nieuwe, en vooral spannende combinaties voor jullie op de kaart te zetten en daarop is volgende maand geen uitzondering! We hopen jullie snel weer te mogen ontvangen!

JKW

Wat hebben wij genoten van ons avondje bij Reuring: heerlijk eten, fantastische wijn, attente bediening en dat voor een goede prijs. Wij zijn fan!

Gegeten op 16 juni 2016

Beste JKW,

Wat vinden wij het fijn om dit terug te mogen lezen! We gaan ervoor zorgen dat we onze fans niet in de kou laten staan, we hebben het menu voor volgende maand al af! We hopen jullie dan nog een keer te mogen ontvangen!

Paultjelusthetwel

Via online reservering

Lekker genoten van het 3 gangen verassingsmenu. We hadden bijpassende wijnen bij de gangen, die ontzettend lekker waren en inderdaad een goede match met het eten. Als dessert hebben we gekozen voor het kaasplankje, dat was een prachtige afsluiter.

Gegeten op 15 juni 2016

Beste Paultjelusthetwel,
Bedankt voor je recensie! We zijn blij om te lezen dat jullie het naar jullie zin hebben gehad. Ook de geslaagde wijn spijs combinatie vinden wij prettig om terug te lezen.
Wij hopen jullie binnenkort weer te mogen verwelkomen met ons nieuwe menu!
Het Reuringteam

Nina

Het leuke van Reuring is dat het restaurant in een woonbuurt ligt wat het toegankelijk maakt, terwijl het tegelijkertijd op culinair niveau de top nastreeft. En dat lukt goed. Je kunt niet meer kiezen uit verschillende gerechten (zoals eerder) maar krijgt een verrassingsmenu aangeboden met stuk voor stuk goed passende en mooie wijnen (als je ook voor het wijnarrangement kiest). De bediening sluit goed aan bij de hoge standaard en is vriendelijk en attent.

Gegeten op 11 juni 2016

Restaurant - 2 maanden geleden

Beste Nina,
Bedankt voor je recensie! Wat fijn dat jullie het naar jullie zin hebben gehad, dat lezen wij erg graag! Het verrassingsmenu (met bijpassende wijnen) is iets waar we veel zorg en aandacht aan besteden en wij vinden het dan ook echt tof dat dit zo goed is ontvangen.
Wij hopen jullie weer snel te mogen ontvangen!

Johantenbroek

Heerlijk buiten gegeten ik had het 4 gangen menu met wijn arrangement met bijpassende wijnen en bij het vierde gerecht de kaasjes genomen. Ik moet zeggen dat de wijn spijs van een hoog niveau is daardoor vind ik de prijs-kwaliteitverhouding prima en misschien wel iets goedkoop. Aanrader dus.

Gegeten op 4 juni 2016

maddyberg

Reuring is een aanrader voor een gezellig en culinair avondje uit. Wij namen een 3 gangen menu en het eten is er zeer goed, met name ook het kaasplankje, en het personeel is zeer vriendelijk en maken het hun gasten op alle mogelijke manieren erg naar hun zin.

Gegeten op 27 mei 2016

Olivier_VP

Via online reservering

Aardige mensen en goede service. Het verrassingsmenu was lekker maar hier is ruimte voor verbetering. Uitgebreide wijnkaart met goede wijn.

Gegeten op 21 mei 2016

Schrijf zelf een recensie over Reuring in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Reuring. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.