a TripAdvisor company

foto's van Reuring in Amsterdam - 1 foto's van Reuring in Amsterdam - 2 foto's van Reuring in Amsterdam - 3 foto's van Reuring in Amsterdam - 4 foto's van Reuring in Amsterdam - 5 foto's van Reuring in Amsterdam - 6

1. Restaurant

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 020-7770996

ProeverHH

Ik heb vanvond heerlijk gegeten bij Reuring samen met drie vrienden. Je kunt hier niets kiezen van de kaart maar alleen uit een 3, 4 of 5 gangen menu. We hebben gekozen voor het drie gangen menu en waren verrast door de combinaties die voor ons lagen, in een woord: subliem! Het kaasplankje was ook erg lekker. De kok kwam nog even langs om te vragen of alles naar wens was, een leuke actie die erg werd gewaardeerd door ons allemaal. We hebben goede bijpassende wijnen aangeboden gekregen en het personeel was . Het is gelegen in een rustige straat en het decor is leuk en huiselijk.

Gegeten op 27 augustus 2015

iroosje

Mijn man en ik hebben vanavond genoten van een heerlijk 5-gangen diner. Buiten gezeten en ons laten verwennen met een bijpassend wij arrangement. Wat hebben we lekker gegeten en wat zijn we in de watten gelegd. Reuring bevindt zich op een rustig plekje midden in een woonwijk van de pijp.

Gegeten op 20 augustus 2015

AaronR

De locatie is prima, midden in een woonwijk. Reuring steekt er wel een beetje tegen af. Tafeltjes staan ook erg dicht bij elkaar. Het eten en de wijn (geadviseerd door de bediening) waren zeer goed. Echt een stap hoger dan een normaal goed restaurant. Ook in de prijs, maar dat is het waard.

Gegeten op 26 juni 2015

FerryWood

Vanavond gegeten bij dit geweldige restaurant aan de rand van de oude pijp. Een nieuw heel gezellig hoekje waarbij door de komst van een andere horeca gelegenheid erg veel 'Reuring' op het hoekje is ontstaan. Heerlijk buiten gezeten en ons laten bedienen door de gastheer. Verrast met een menu dat ik expres niet ga verklappen. Dat is juist de verassing en ik kan je verzekeren dat het erg lekker is! Ik kom hier graag nog eens terug, zeker als het lekker warm is. Je kunt makkelijk binnen zitten met de grote ramen die lekker open staan.

Gegeten op 11 augustus 2015

keetie_sijm

Via online reservering

Op een zomerse avond heerlijk bij Reuring op het terras gegeten. Eten was super, bediening helemaal top. Hier ga ik zeker terug komen!

Gegeten op 7 augustus 2015

DaisyAmsterdam

Maar weer eens naar Reuring gegaan, zit natuurlijk lekker dichtbij voor ons, maar vooral omdat het steeds zo lekker is. We gingen ter gelegenheid van een verjaardag en dat werd goed opgepikt. We kregen ruim de aandacht van de altijd vriendelijke bediening en het leek wel alsof ze aan de chef door hadden gegeven dat we iets te vieren hadden want wat-was-het-weer-lekker. Heerlijk dat je niet hoeft te kiezen, daar ben ik toch al niet goed in. Zowel vis, vlees als vega kwam voor in het 4-gangenmenu dus heerlijk van alles wat. Tot slot een feestelijk dessert voor de jarige. We zijn lekker lang blijven zitten, bedankt voor de leuke avond!

Gegeten op 31 juli 2015

VellingaM

Ik heb hier heerlijk gegeten. Ik vond het concept van het verassingsmenu spannend en heel erg geslaagd. Omdat ik niet kon kiezen kreeg ik dingen voor mijn neus waar ik nooit voor gekozen zou hebben. Ik vond de verassing daarom nog groter en aangenamer. Het meisje dat ons hielp in de bediening was superlief. Ze serveerde er hele lekkere wijnen bij. Het restaurant is een mooie plek waar ik graag een keer terug zou willen komen als ik verrast wil worden.

Gegeten op 4 augustus 2015

maximeboer

Samen met mijn vriendin hier wezen eten. De serveerster vroeg netjes of we iets niet aten of lekker vonden nadat ze vertelde dat we konden kiezen uit een 3,4 of 5 gangen diner. Het werd een gewone 3 gangen. We zijn super verrast door de combinaties die we voorgeschoteld kregen samen met het wijn arrangement. Het restaurant ziet er verzorgd uit en is erg leuk. Op een mooie zomeravond kun je lekker naast een groot open raam zitten. De dame die ons hielp was super attent en nam echt de tijd om alles uit te leggen.

Gegeten op 31 juli 2015

fritsvandenhurk

Vanavond bij Reuring gegeten. Wat zijn we enorm verrast door het niveau van deze zaak. Je krijgt een verassingsmenu menu voorgeschoteld, en er wordt rekening gehouden met wensen. Makkelijk als je nooit een keuze kunt maken. 4-gangen en een hele avond genoten! Wij komen zeker terug!

Gegeten op 24 juli 2015

Proever52181

Via online reservering

Ik ben altijd een groot fan geweest van Reuring. Tot nu eigenlijk. Ik vind het heel jammer dat er geen kaart meer is. En dat je zonder te weten wat je kiest, een keuze kunt maken uit een drie, vier of vijf gangendiner. En dus eet wat de pot schaft. Wij hebben gekozen voor het driegangendiner. En het was wel lekker maar ik wil gewoon zelf kunnen kiezen. Ik ben een vleeseter dus vis als hoofd valt dan tegen. Dus: Reuring ik hoop dat jullie weer de kaart in het leven roepen!

Helaas zal ik dus niet meer zo snel komen.

Gegeten op 17 juli 2015

Restaurant - 2 maanden geleden

Beste proever, dank voor uw recensie. We vinden het fijn dat u het eten lekker vond, maar uiteraard betreuren we het ten zeerste dat onze huidige werkwijze u ervan weerhoudt om terug te gaan komen. Wellicht is het goed om te weten dat we ons bekende runderribstuk nog steeds heel graag maken voor onze gasten. Wanneer u dit aangeeft bij de reservering (minstens 1 dag van tevoren) dan zorgen wij er voor dat deze voor u in het menu gebracht wordt. Hopelijk is dat een goede reden om toch nog een keer een mooi stuk vlees te komen eten bij ons. Hartelijke groet, Martin & Wouter.

Schrijf zelf een recensie over Reuring in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Reuring. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.