• foto's van Reuring in Amsterdam - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 020-7770996

EvainKyungOlijve

Een mooie locatie midden in de Pijp om heerlijk te eten en te drinken! De bediening is erg gastvrij en vriendelijk. Heerlijke gerechten en lekkere wijnen! De menukaart wisselt regelmatig. Mijn favoriete plek in Amsterdam om een gezellige avond te beleven.

Gegeten op 13 februari 2015

TonyTosti

Via online reservering

Leuk gezellig restaurant met een redelijke prijs-kwaliteit en goede service. Steak tartaar was naar verwachting, black angus steak is prima gebakken (aardappelrösti is flauw) en de chocolade truffel gemiddeld. Klassieke gerechten met goede smaak, maar weinig verrassend. Van het chefs-menu was de bloemkool van het voorgerecht eens wat anders en goed van smaak. Het hoofdgerecht van varken viel tegen. Vooral de humus was niet lekker en de koriander (waar ik niet echt een fan van ben) overheerst. Toetje van witte chocolade en bloedsinaasappel is ok, het bijbehorende pistachecakeje wat smaakloos. Al met al prima service en goed eten voor je gelf, maar er zijn betere restaurants in Amsterdam voor dit geld.

Gegeten op 14 februari 2015

Peter Goedkoop

In 2012 heb ik hier al over Reuring geschreven en toen was ik erg enthousiast. Alle reden dus om weer eens terug te komen en het enthousiasme is zeker niet minder geworden. Ik had een steak tartaar vooraf die prima was en daarna samen met een disgenoot het ribstuk dat uitstekend was. Mijn disgenoten en ik waren zeer tevreden over alle gerechten die we hadden en ook over de uitstekende wijn die er goed bij paste. De kaart is (gelukkig) wat beperkt, maar er was ook buiten die kaart een dagmenu van de chef waar de andere disgenoot zeer over te spreken was. En de service is informeel, uitstekend geïnformeerd en heel prettig. Een héél klein puntje van kritiek: ik wilde graag vooraf een stevig biertje, iets als een tripel of zo, maar die mogelijkheden waren beperkt. Daardoor was het extra leuk dat er voor mij uit de kelder een fles zwaar bier werd gehaald die eigenlijk niet bedoeld was voor dit restaurant. Dus mijn suggestie: zet ook nog een zwaar blond en een zwaar donker bier op de kaart. Die zijn vele, vele jaren houdbaar en zouden een mooie aanvulling zijn. En erg koud hoeven ze ook niet te zijn: kunnen dus gewoon in een kratje in de kelder. Slotsom: een geweldig eethuis!

Gegeten op 10 februari 2015

niels8

Via online reservering

Heerlijk gegeten, uitstekend rundvlees en heerlijke wijn. Het chef menu was niet geheel naar mijn smaak deze keer en dan in de kaart wel een beetje beperkt. Toch gezien de kwaliteit een aanrader!

Gegeten op 31 januari 2015

Brady_

Vriendelijk ontvangen door het personeel dat vakkundig te werk ging. De cuisson van vis en vlees viel goed in de smaak. Heerlijk borrelen met een lekker hapje eten bij Reuring.

Gegeten op 4 januari 2015

RRT

Het ribstuk dat hier op de kaart staat is één van de beste van de stad! Verder een no-nonse zaak met uitstekende sfeer, vriendelijke bediening en een goede prijs/kwaliteitverhouding. Zeker het bezoeken waard.

Gegeten op 12 september 2014

Rak

Met 4 een gezellige avond gehad in dit eenvoudig ingerichte, maar knusse restaurant. De kwaliteit van het eten is goed, maar de porties zijn wel aan de kleine kant. Mijn tafelgenoten waren zeer te spreken over de runderrib. De service was erg goed en vind je niet snel terug in Amsterdam. We kregen een karaf water, ipv de vraag plat of buisend. De service rond de wijnen was uitstekend en de tafel werd uitstekend in de gaten gehouden.

Gegeten op 10 januari 2015

piek1

Heerlijk gegeten bij Reuring. We hadden een menu buiten de kaart. Kan het helaas niet meer ophoesten maar het was een uitgebalanceerd winters smaken pallet. Geroosterde bietjes, huisgemaakte en werkelijk heerlijke tahin saus met iets knisperends zoetigs, gevogelte zoals het hoort, ambachtelijke bavarois met gember compote...etc...zoiets. En alles met zorg en liede op tafel. Bediening is alleen aanwezig idien nodig. Heerlijk, simpel chique.

Gegeten op 6 januari 2015

Door54

Hier weer gegeten op 1e Kerstdag. Mooi menu en wederom heerlijk gegeten! Fruit de mer echt super mag zo op de kaart. Truffel iets te dominant bij de ravioli. Hertensukade ook heerlijk, dessert Omelet Siberienne iets te machtig na zo,n menu maar zo lekker dat de borden toch weer leeg waren. De wijnen zijn verrassend goed en passen precies bij de gerechten. Akoestiek was soms wat lastig voor de oudere gasten. Aan het einde van de avond een terecht applaus voor de kok en keukenbrigade. Wat super dat we dit restaurant hebben ontdekt!

Gegeten op 25 december 2014

Prin6jepali

Via online reservering

Heerlijk gegeten op 2e kerstdag. En super dat ze uit zichzelf onze zoon van 15 een alternatief boden voor een gerecht dat hij liever niet at terwijl op die dag à la carte eten niet mogelijk was. Bediening helemaal top, echt een aanrader!

Gegeten op 26 december 2014

Schrijf zelf een recensie over Reuring in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Reuring. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.