• foto's van Reuring in Amsterdam - 1

• 8.6 10 55

• 8.4

• 7.3

Reuring over zichzelf

Reuring is gevestigd midden in een levendige woonwijk in de Amsterdamse Pijp. Het interieur ademt warmte en gemoedelijkheid en is sfeervol als een huiskamer. Ons team doet er dan ook alles aan om je bij ons op je gemak te doen voelen.

nlswin1
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk gegeten hier. gezellig/knus restaurant met een prima kaart in een leuke woonbuurt van de Pijp. Van de zomer zeker eens het terras uitproberen.

Gegeten op 16 januari 2014

jetteketet00
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk gegeten! Alleen jammer dat er geen knabbeltje, olijfje of amuse werd geserveerd bij het aperitief. Het lekkere warme brood met sesamzout en olijfolie kregen we toen ons glaasje bijna leeg was.
Of was dat bedoeld voor bij het voorgerecht?
Fantastisch kaasplankje maar wel met een erg klein stukje, wel weer overheerlijk, stukje brood erbij. Komen zeker terug.

Gegeten op 21 februari 2014

bruno2
  • Recensies in de laatste twee jaar

Al 20 keer langs dit eetcafé gelopen maar het nooit als restaurant gezien. Simpele aankleding en kleine kaart. Vandaag dan toch eindelijk eens geprobeerd. Wat een verrassing. We gingen voor het 3 gangen menu van de chef. Vooraf een speciaal bloemkool soepje met schelpen en buikspek van Limburgs varken. In 1 woord: verrukkelijk! Hoofdgerecht bestond uit perfect gestoofde lamsschenkel met puree van zoete aardappel. Wederom geweldig lekker. Afgesloten met een kaasplankje. Mooie combinatie van brood en milde / pittige kaasjes. Overdadig en subliem gegeten! Dank!

Ping
  • Recensies in de laatste twee jaar

Met een grote groep voorafgaand aan een gala hier gegeten, ik had de keuze gemaakt op basis van de goede recensies en verwachting werd helemaal waargemaakt. Heerlijke gegeten runderriblappen mals en goed van smaak, ook de vis was uitstekend. Goede kwaliteit voor goede prijs, ook zeer goede service kok kwam vertellen wat het menu en dag/week gerechten waren. Er werd prettig bijgeschonken. Het komt niet over als een eetcafe maar het is ook niet superchic, gewoon goede prijs kwaliteit verhouding als je lekker wilt eten voor niet teveel geld. Ik kom hier zeker nog een keer terug!

Gegeten op 17 december 2013

JanNaaktgeboren
  • Recensies in de laatste twee jaar

Helemaal eens met de vorige recensies! Het eten is voortreffelijk, malse vleesgerechten en de wijn is goed afgesteld op het menu. Ik vind de prijsklasse iets te hoog, maar dat vergeef ik ze. Het decor is inderdaad niet passend bij de gerechten die men presenteert vandaar een lagere beoordeling hiervoor. Daar wil ik wel meteen bij zeggen: Met deze kwaliteit van service en eten mag je me op een harde steen plaatsen terwijl ik mijn bordje in de hand moet nemen en dan ben ik NOG tevreden! Top ga zo door!

Gegeten op 23 augustus 2013

Dirk-J87
  • Recensies in de laatste twee jaar

Met mijn broers die in Amsterdam wonen bij Reuring gegeten. Ze zeggen over zichzelf dat ze een eetcafe zijn. Bij binnenkomst oogt het meer restaurant en waren de eerste. We waren wat te vroeg en dronken een biertje aan de bar met wat olijven met salami. We namen allemaal steak tartaar die lekker op smaak was met een krokant eitje bovenop. Het hoofdgerecht was Agnus beef die we moesten delen. Porties waren ruim voldoende waardoor we het dessert over hebben geslagen. Gezellig knus restaurant met restaurant prijzen die hoger liggen dan "eetcafe" prijzen.

Gegeten op 27 november 2013

jolandavanmameren
  • Recensies in de laatste twee jaar

We hadden niet gereserveerd en waren erg vroeg (17:30). Aangezien het een 'eetcafé' heet dachten we dat dit geen probleem zou zijn en we zouden beginnen met een drankje aan de bar. Het is duidelijk geen eetcafé maar we waren welkom aan de bar en kregen heerlijke chorizo en olijfjes. De kok liep rond en gaf aan ook erg verse oesters te hebben. Deze waren inderdaad heerlijk. Uiteindelijk zijn we om 19:00 aan tafel gegaan. We kozen voor het voor- en hoofdgerecht van het menu. De Kabeljauwcrème met coquille was echt heerlijk en het hoofdgerecht van Kalfsentrecote met geroosterde groenten was ook fantastisch. Aangezien we al genoten hadden van de hapjes, het brood en de oesters bij de borrel kozen we ervoor geen nagerecht te nemen maar af te sluiten met koffie. Hier kregen we heerlijke zelfgemaakte boterkoek en truffels bij. De bediening is erg goed. Verbeterpunten: hulp bij de jassen en geen stapel stoelen midden in het restaurant.

Gegeten op 20 november 2013

DavidPrice
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vandaag gegeten bij Reuring. Wat een klasse! Steak Tartare en gevraagd om een bijpassende wijn. Meteen goed, en dat voor een perfecte prijs. Daarna door met oesters, worden woensdag nog " geplukt" in Bretagne en donderdagavond op je bord. Verse volle smaak en weer topwijn erbij. Deze zaak begrijpt eten en vooral het genieten daarvan. Service is van een eenzaam niveau. Het klopt, dank jullie wel!

Gegeten op 21 november 2013

hans amsterdam
  • Recensies in de laatste twee jaar

Zeker geen eetcafé prijzen, maar absoluut een eetcafé decor. Zeer simpel en verder niets aan toe te voegen. Het voorgerecht van het menu van de week viel tegen, de steak tartaar was prima. De koude peultjes en henricots (groente salade) ook niet onze smaak, daar en tegen was de runderribstuk prima. De Irish coffee in een ongepaste kroes en te koud en ook de calvados op de minimale maat. Leuk geprobeerd, maar voor 1 keer.

Gegeten op 16 november 2013

Patrick2906
  • Recensies in de laatste twee jaar

Uitstekend restaurant waar gewoon alles klopt. We hebben hier met 5 personen gegeten en daarbij het menu van de week (= heilbot) en a la carte de steak en tartaar genomen. We vonden alles prima. Slechts de heilbot bij het hoofdgerecht kon malser maar dit was een detail. Verder echt niets op aan te merken.

Gegeten op 2 november 2013

Schrijf zelf een recensie over Reuring in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Reuring. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!