Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Reuring in Amsterdam - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 020-7770996

ddijken

Bij toeval hier terecht gekomen en verbaasd waarom ik nog nooit eerder ben geweest. Knusse bijna huiskamerachtige sfeer en toch niet het idee dat je te dicht naast een ander zit. Blijft altijd leuk als de kok aan tafel komt, dan voel je je echt gast. Dat gevoel wordt versterkt door de plezierige bediening, alles met een hoffelijke gemoedelijkheid. Het eten is verrassend goed en de borden prachtig opgemaakt. Een mooie combinatie van smaken. Wij gingen voor het menu met een perfecte coquille vooraf. Kalfswang was erg goed, de rode poon wat weinig van smaak maar dat werd goed gecompenseerd door de saus. Dessert was indrukwekkend, hazelnootparfait super, de melkchocolade helaas wat machtig. Hele goede wijnen per glas en dat alles voor een mooie prijs. ze gaan ons hier zeker vaker zien!

Gegeten op 14 november 2014

Jootje65

Via online reservering

Heerlijk gegeten. Menu erg lekker. Fantastische prijs kwaliteit verhouding. Veel waar voor je geld. Bediening zeer vriendelijk.

Gegeten op 11 november 2014

Ritz__

De keuze op de kaart is beperkt, maar toch is het hier moeilijk kiezen omdat alle gerechten zowel in smaak als presentatie voortreffelijk zijn. Het decor is eetcafé-stijl. De service is opmerkelijk goed: vriendelijk, zeer attent en met goede kennis van de gerechten en wijnen. Dat alle wijnen hier ook per glas besteld kunnen worden is voor mij een plus.

Gegeten op 4 november 2014

Een restaurant dat als een warme deken om je heen valt. Ik had het geluk om 2 keer in 2 weken hier te eten.
Laten we beginnen met de heerlijke en vooral originele gerechten. De borden worden als plaatjes opgemaakt. De cuisson van vis en vlees was elke keer in de prik. De lekkerste steak tartaar van de stad met het crispy eitje. De brigade weet precies wat zij doen daar in de kleine keuken. Koken kunnen ze! De bediening is gastvrij, snel, stralend en geeft goed advies van de wijnkaart. Precies daar en geen gedraal om je tafel. Top. Wouter liet ons heel enthousiast een zelf meegebrachte dessert wijn uit Italie proeven. Zo aardig dat hij dit met ons wilde delen. Stuur ons maar een doosje. Het was een droom zo lekker. Kortom echt een avond uit en in de watten gelegd van A tot Z door alles en iedereen die in Reuring werkt. Gastvrijheid en kundigheid en goede prijs/kwaliteit verhouding is waar Reuring voor staat.
Groet, Veronique vZB

Gegeten op 21 oktober 2014

fijnproever0200

Zeer hartelijk en welkom ontvangen! Naar onse tafel begeleid en een redelijk huis bubbeltje gebruikt als aperatief. De kaart die we kregen was mij wel iets te klein maar wat me wel aansprak was de tonijn vooraf, gevolgd door het ribstuk. Het voorgerecht vond ik niet bijzonder, niet op smaak en de tonijn was niks mee gemaakt en leek een staartstuk wat niet heel vers was. Het hoofd was niet gek maar niet bijzonder. Al met al een beetje duur voor wat we kregen! Jammer want we zijn wel goed geholpen door lieve leuke bediening.

Gegeten op 12 september 2014

traveller1976

Via online reservering

Eigenlijk vond ik Reuring, met een 9 op iens, behoorlijk tegenvallen! Service is top, decor iets meer eetcafe stijl dan verwacht, maar het eten was echt mwa.. Een wel heel kleine kaart, tartaar ok maar qua smaak echt niks bijzonders of aparts, zalm idem, ribstuk zeer veel vet, niet warm (misschien zo extreem rare dat het nog niet volledig warm was en vet nog niet geheel gesmolten?), garnering niet speciaal, en een ronduit matige, zure rode huiswijn. Ook de duurdere wijn vond ik niet top maar dat kan een kwestie van smaak zijn..

Gegeten op 5 september 2014

annahendriks

Via online reservering

Een zeer vriendelijke bediening met passie voor het eten en verstand van de wijnen, die heerlijk waren en het eten was ook ontzettend lekker. Ik ga hier zeker nog een keer naartoe!

Gegeten op 28 augustus 2014

Karinjo76

Via online reservering

Al twee keer hier mogen eten en smaakt absoluut naar meer. Goed gastheerschap, persoonlijke aandacht, en uiteraard heerlijk eten en drinken. De bediening heeft veel kennis van zaken en je voelt dat hier met veel liefde wordt gewerkt. Ik kom hier zeker terug.

Gegeten op 13 augustus 2014

Andre

Om met zulke simpele dingen zo lekker te koken is een absolute aanrader.
Tomaten van Hollandse bodem (koude teelt) 5in het voorgerecht op vijf manieren zo iets lekkers en smakelijks te maken, chapeau. Hoofdgerecht in het menu een overheerlijke schol op de graat en perfect gegaard! Toetje Eton mess, net als veel studentenkamers een janboel maar, volgens onze gasten, heerlijk. De wafel met grote blauwe bessen ook, en het kaasplankje idem. Flessen roze uitstekend en geen watermaffia, maar gewoon een karaf water, uit de kraag. Prijs kwaliteitsverhouding heel erg goed. Samenvatting een absolute aanrader, zeer vriendelijke maar ook hele goede bediening.

Gegeten op 7 augustus 2014

Michael's

Prima restaurant, alleen net iets minder enthousiast als anderen hier, zeker als je het vergelijkt met andere opties in de Pijp. Vooraf krab met komkommer, hoofdgerecht steak en een witte vis, na een huisgemaakte truffel. Allemaal goed van smaak. Alle tafels buiten bezet, vandaar waarschijnlijk wat langere wachttijden en weinig persoonlijke aandacht.

Gegeten op 26 juli 2014

Schrijf zelf een recensie over Reuring in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Reuring. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.