a TripAdvisor company

foto's van Reuring in Amsterdam - 1 foto's van Reuring in Amsterdam - 2 foto's van Reuring in Amsterdam - 3 foto's van Reuring in Amsterdam - 4 foto's van Reuring in Amsterdam - 5 foto's van Reuring in Amsterdam - 6

1. Restaurant

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 020-7770996

maarten-jan

Via online reservering

Goed concept vaste dagelijks wisselende menu's. Goed geprijsd, prettig dus! Chef is creatief met simpele ingrediënten. Om terug te komen dus.

Gegeten op 21 april 2015

Proever47114

fantastisch gegeten !!!!! maar 3 uur voor
3 gerechten is wel heeeel erg lang en dit zeker gezien de slechte akoestiek
binnen .... wat dat betr kan je beter op het terras zitten . En niet onbelangrijk , de bediening was leuk !

Gegeten op 10 april 2015

kiki22

Via online reservering

Heerlijk 3 gangen diner vol verrassende smaken. Goede wijnen en top bediening! Het enige punt ter verbetering is de akoestiek. Het galmt en is gehorig. Waarschijnlijk doordat er geen raambekleding aanwezig is.

Gegeten op 24 maart 2015

Proever20385

Lang niet geweest, maar weer erg leuk. Vriendelijke bediening, inrichting gezellig en lekker eten. Vooraf oesters met een heerlijke gin tonic cocktail (met munt etc.). Lekker verrassingsmenu. Kom snel een keer terug!

Gegeten op 20 maart 2015

Tedadam

Inmiddels zorgt Reuring al 8 jaar voor een constante prima kwaliteit van eten en gastvrijheid met veel aandacht voor drank en spijs tot en met koffie en thee. Dit in een informele sfeer. Complimenten! Gister kennis gemaakt met de nieuwe formule van gerechten van het seizoen en door de chef gekozen verrassende combinaties: heerlijke vis, sukadevlees en gecombineerd warm/koud desert met bijpassende wijn. Wij komen terug!

Gegeten op 19 maart 2015

Guapa1

Via online reservering

Lekker eten, zag er mooi uit. Prijs kwaliteit verhouding zeer goed.
Vriendelijke bediening . Een van ons had haar dessert grotendeels op maar liet de chocola liggen vanwege allergie. Zij kreeg gewoon een heerlijk geheel nieuw dessert.
De akoestiek niet fantastisch.

Gegeten op 18 maart 2015

EvainKyungOlijve

Een mooie locatie midden in de Pijp om heerlijk te eten en te drinken! De bediening is erg gastvrij en vriendelijk. Heerlijke gerechten en lekkere wijnen! De menukaart wisselt regelmatig. Mijn favoriete plek in Amsterdam om een gezellige avond te beleven.

Gegeten op 13 februari 2015

TonyTosti

Via online reservering

Leuk gezellig restaurant met een redelijke prijs-kwaliteit en goede service. Steak tartaar was naar verwachting, black angus steak is prima gebakken (aardappelrösti is flauw) en de chocolade truffel gemiddeld. Klassieke gerechten met goede smaak, maar weinig verrassend. Van het chefs-menu was de bloemkool van het voorgerecht eens wat anders en goed van smaak. Het hoofdgerecht van varken viel tegen. Vooral de humus was niet lekker en de koriander (waar ik niet echt een fan van ben) overheerst. Toetje van witte chocolade en bloedsinaasappel is ok, het bijbehorende pistachecakeje wat smaakloos. Al met al prima service en goed eten voor je gelf, maar er zijn betere restaurants in Amsterdam voor dit geld.

Gegeten op 14 februari 2015

Peter Goedkoop

In 2012 heb ik hier al over Reuring geschreven en toen was ik erg enthousiast. Alle reden dus om weer eens terug te komen en het enthousiasme is zeker niet minder geworden. Ik had een steak tartaar vooraf die prima was en daarna samen met een disgenoot het ribstuk dat uitstekend was. Mijn disgenoten en ik waren zeer tevreden over alle gerechten die we hadden en ook over de uitstekende wijn die er goed bij paste. De kaart is (gelukkig) wat beperkt, maar er was ook buiten die kaart een dagmenu van de chef waar de andere disgenoot zeer over te spreken was. En de service is informeel, uitstekend geïnformeerd en heel prettig. Een héél klein puntje van kritiek: ik wilde graag vooraf een stevig biertje, iets als een tripel of zo, maar die mogelijkheden waren beperkt. Daardoor was het extra leuk dat er voor mij uit de kelder een fles zwaar bier werd gehaald die eigenlijk niet bedoeld was voor dit restaurant. Dus mijn suggestie: zet ook nog een zwaar blond en een zwaar donker bier op de kaart. Die zijn vele, vele jaren houdbaar en zouden een mooie aanvulling zijn. En erg koud hoeven ze ook niet te zijn: kunnen dus gewoon in een kratje in de kelder. Slotsom: een geweldig eethuis!

Gegeten op 10 februari 2015

niels8

Via online reservering

Heerlijk gegeten, uitstekend rundvlees en heerlijke wijn. Het chef menu was niet geheel naar mijn smaak deze keer en dan in de kaart wel een beetje beperkt. Toch gezien de kwaliteit een aanrader!

Gegeten op 31 januari 2015

Schrijf zelf een recensie over Reuring in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Reuring. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.