a TripAdvisor company

foto's van Reuring in Amsterdam - 1 foto's van Reuring in Amsterdam - 2 foto's van Reuring in Amsterdam - 3 foto's van Reuring in Amsterdam - 4 foto's van Reuring in Amsterdam - 5 foto's van Reuring in Amsterdam - 6

1. Restaurant

• Eten

• Service

• Decor

• In behandeling

Dit is echt super lekker. We hadden een 5-gangen diner met bijpassend wijnarrangement. Elk gerecht en elke wijn werden vergezeld van een persoonlijke uitleg, en dat verdient dit soort eten!! Met superveel liefde bereid, hele verrassende combi's (rabarbersorbet met dragon :O) en elk detail klopt. De oesters zijn goddelijk; ze worden helemaal "kaal" opgediend, je kan om een beetje citroen vragen maar dat hebben ze echt niet nodig, deze oesters smaakten naar naakt een koude zee inrennen - je voelt dat je leeft;). Wij hebben echt ontzettend genoten!!!

Gegeten op 29 mei 2015

maartje56

Via online reservering

Een verassingsmenu! Erg lekker gegeten, noten en vis allergie waar ik zelf wel een x alert op moest zijn. Er werd wat geserveerd waar vis in zat. Dat hadden ze wel goed opgelost: beide borden terug en een tegelijk een aanpassing geserveerd. Wijncombinatie was goed. Bediening vriendelijk en wel deskundig. Er zijn wel plekken in Amsterdam waar je voor deze prijs beter kan eten. Maar we zullen nog wel een x terug komen bij Reuring.

Gegeten op 22 mei 2015

yalcin1

Wat was dit weer genieten zeg! voor het eerst mijn collega meegenomen en hij vond het werkelijk waar ook fantastisch! mijn complimenten aan de gastheer Wouter, die ons op en top verzorgde. Wij hadden voor het verrassingsmenu gekozen en die was heerlijk. Het wijnarrangement was ook erg lekker en past bij het menu.

Gegeten op 14 mei 2015

DaisyAmsterdam

Reuring is een van mijn favoriete restaurants in Amsterdam. Het begint met het vriendelijke personeel dat altijd de tijd neemt je te vertellen over natuurlijk de gerechten maar ook andere vragen over het eten en drinken worden goed beantwoord. Verder zijn ze altijd in de buurt maar nooit te aanwezig. Het eten is elke keer weer helemaal top, door het verrassingsmenu wat wij voorheen ook altijd aten heb ik veel dingen gegeten die ik normaal niet zo snel zou kiezen zoals een groentetuintje, coquilles en desserts (die ik meestal oversla, maar hier dus echt niet meer), en alles was minstens zo lekker als de steak tartaar waar ik anders elke keer voor zou gaan (want die is toch wel echt intens lekker). Alle gerechten zijn mooi opgemaakt en de porties zijn goed. Het restaurant is geen ontploffing van design zoals je veel ziet tegenwoordig, maar dat doet helemaal niet af aan de prettige sfeer. Echt een aanrader!

Gegeten op 5 maart 2015

rosalangerak

Reuring is al jarenlang één van mijn favoriete restaurants. Er wordt fantastisch gekookt. Sinds het menu niet meer a la carte is, laat ik mij graag verassen. De chef houdt altijd rekening met wat je niet mag of wilt eten. De bediening is persoonlijk en goed.

Gegeten op 9 mei 2015

maarten-jan

Via online reservering

Goed concept vaste dagelijks wisselende menu's. Goed geprijsd, prettig dus! Chef is creatief met simpele ingrediënten. Om terug te komen dus.

Gegeten op 21 april 2015

Proever47114

fantastisch gegeten !!!!! maar 3 uur voor
3 gerechten is wel heeeel erg lang en dit zeker gezien de slechte akoestiek
binnen .... wat dat betr kan je beter op het terras zitten . En niet onbelangrijk , de bediening was leuk !

Gegeten op 10 april 2015

kiki22

Via online reservering

Heerlijk 3 gangen diner vol verrassende smaken. Goede wijnen en top bediening! Het enige punt ter verbetering is de akoestiek. Het galmt en is gehorig. Waarschijnlijk doordat er geen raambekleding aanwezig is.

Gegeten op 24 maart 2015

Proever20385

Lang niet geweest, maar weer erg leuk. Vriendelijke bediening, inrichting gezellig en lekker eten. Vooraf oesters met een heerlijke gin tonic cocktail (met munt etc.). Lekker verrassingsmenu. Kom snel een keer terug!

Gegeten op 20 maart 2015

Tedadam

Inmiddels zorgt Reuring al 8 jaar voor een constante prima kwaliteit van eten en gastvrijheid met veel aandacht voor drank en spijs tot en met koffie en thee. Dit in een informele sfeer. Complimenten! Gister kennis gemaakt met de nieuwe formule van gerechten van het seizoen en door de chef gekozen verrassende combinaties: heerlijke vis, sukadevlees en gecombineerd warm/koud desert met bijpassende wijn. Wij komen terug!

Gegeten op 19 maart 2015

Schrijf zelf een recensie over Reuring in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Reuring. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.