Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Reuring in Amsterdam - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 020-7770996

Brady_

Vriendelijk ontvangen door het personeel dat vakkundig te werk ging. De cuisson van vis en vlees viel goed in de smaak. Heerlijk borrelen met een lekker hapje eten bij Reuring.

Gegeten op 4 januari 2015

RRT

Het ribstuk dat hier op de kaart staat is één van de beste van de stad! Verder een no-nonse zaak met uitstekende sfeer, vriendelijke bediening en een goede prijs/kwaliteitverhouding. Zeker het bezoeken waard.

Gegeten op 12 september 2014

Rak

Met 4 een gezellige avond gehad in dit eenvoudig ingerichte, maar knusse restaurant. De kwaliteit van het eten is goed, maar de porties zijn wel aan de kleine kant. Mijn tafelgenoten waren zeer te spreken over de runderrib. De service was erg goed en vind je niet snel terug in Amsterdam. We kregen een karaf water, ipv de vraag plat of buisend. De service rond de wijnen was uitstekend en de tafel werd uitstekend in de gaten gehouden.

Gegeten op 10 januari 2015

piek1

Heerlijk gegeten bij Reuring. We hadden een menu buiten de kaart. Kan het helaas niet meer ophoesten maar het was een uitgebalanceerd winters smaken pallet. Geroosterde bietjes, huisgemaakte en werkelijk heerlijke tahin saus met iets knisperends zoetigs, gevogelte zoals het hoort, ambachtelijke bavarois met gember compote...etc...zoiets. En alles met zorg en liede op tafel. Bediening is alleen aanwezig idien nodig. Heerlijk, simpel chique.

Gegeten op 6 januari 2015

Door54

Hier weer gegeten op 1e Kerstdag. Mooi menu en wederom heerlijk gegeten! Fruit de mer echt super mag zo op de kaart. Truffel iets te dominant bij de ravioli. Hertensukade ook heerlijk, dessert Omelet Siberienne iets te machtig na zo,n menu maar zo lekker dat de borden toch weer leeg waren. De wijnen zijn verrassend goed en passen precies bij de gerechten. Akoestiek was soms wat lastig voor de oudere gasten. Aan het einde van de avond een terecht applaus voor de kok en keukenbrigade. Wat super dat we dit restaurant hebben ontdekt!

Gegeten op 25 december 2014

Prin6jepali

Via online reservering

Heerlijk gegeten op 2e kerstdag. En super dat ze uit zichzelf onze zoon van 15 een alternatief boden voor een gerecht dat hij liever niet at terwijl op die dag à la carte eten niet mogelijk was. Bediening helemaal top, echt een aanrader!

Gegeten op 26 december 2014

Proever76765

Via online reservering

Ze zeggen over zichzelf dat het een eetcafé is. Daar doen ze zich toch echt mee tekort. Menig 'bistro' of 'normaal' restaurant mocht willen dat er zo gekookt werd. Runderribstuk en steak tartaar waren 'om de vingers bij af te likken'. Bediening er goed. Rustig, niet opdringerig.
En bij binnenkomst een karaf water op tafel en na bij de koffie geen poespas zoals het welbekende 'zijspannetje'. Goed hoor.

Gegeten op 6 december 2014

Restaurant - 2 weken geleden

Beste Proever, inmiddels durven we het wel aan om onszelf ook restaurant te noemen. We zijn heel blij dat u tevreden was. Martin & Wouter

ddijken

Bij toeval hier terecht gekomen en verbaasd waarom ik nog nooit eerder ben geweest. Knusse bijna huiskamerachtige sfeer en toch niet het idee dat je te dicht naast een ander zit. Blijft altijd leuk als de kok aan tafel komt, dan voel je je echt gast. Dat gevoel wordt versterkt door de plezierige bediening, alles met een hoffelijke gemoedelijkheid. Het eten is verrassend goed en de borden prachtig opgemaakt. Een mooie combinatie van smaken. Wij gingen voor het menu met een perfecte coquille vooraf. Kalfswang was erg goed, de rode poon wat weinig van smaak maar dat werd goed gecompenseerd door de saus. Dessert was indrukwekkend, hazelnootparfait super, de melkchocolade helaas wat machtig. Hele goede wijnen per glas en dat alles voor een mooie prijs. ze gaan ons hier zeker vaker zien!

Gegeten op 14 november 2014

Restaurant - 2 maanden geleden

Beste DDijken, dank voor uw mooie recensie. Wat goed dat u ons nu ontdekt heeft!
Martin & Wouter

Jootje65

Via online reservering

Heerlijk gegeten. Menu erg lekker. Fantastische prijs kwaliteit verhouding. Veel waar voor je geld. Bediening zeer vriendelijk.

Gegeten op 11 november 2014

Restaurant - 2 maanden geleden

Dag Jootje, dank voor je mooie recensie. We zijn er erg blij mee. Tot ziens, Martin & Wouter.

Ritz__

De keuze op de kaart is beperkt, maar toch is het hier moeilijk kiezen omdat alle gerechten zowel in smaak als presentatie voortreffelijk zijn. Het decor is eetcafé-stijl. De service is opmerkelijk goed: vriendelijk, zeer attent en met goede kennis van de gerechten en wijnen. Dat alle wijnen hier ook per glas besteld kunnen worden is voor mij een plus.

Gegeten op 4 november 2014

Restaurant - 2 maanden geleden

Beste Ritz, wat leuk om te lezen dat je een goede avond hebt gehad bij ons. We werken met een klein vast team en dat maakt dat iedereen goed op de hoogte is van alles wat we doen. Graag tot ziens. Martin & Wouter.

Schrijf zelf een recensie over Reuring in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Reuring. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.