Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Reuring in Amsterdam - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 020 777 09 96

fijnproever0200

Zeer hartelijk en welkom ontvangen! Naar onse tafel begeleid en een redelijk huis bubbeltje gebruikt als aperatief. De kaart die we kregen was mij wel iets te klein maar wat me wel aansprak was de tonijn vooraf, gevolgd door het ribstuk. Het voorgerecht vond ik niet bijzonder, niet op smaak en de tonijn was niks mee gemaakt en leek een staartstuk wat niet heel vers was. Het hoofd was niet gek maar niet bijzonder. Al met al een beetje duur voor wat we kregen! Jammer want we zijn wel goed geholpen door lieve leuke bediening.

Gegeten op 12 september 2014

traveller1976

Via online reservering

Eigenlijk vond ik Reuring, met een 9 op iens, behoorlijk tegenvallen! Service is top, decor iets meer eetcafe stijl dan verwacht, maar het eten was echt mwa.. Een wel heel kleine kaart, tartaar ok maar qua smaak echt niks bijzonders of aparts, zalm idem, ribstuk zeer veel vet, niet warm (misschien zo extreem rare dat het nog niet volledig warm was en vet nog niet geheel gesmolten?), garnering niet speciaal, en een ronduit matige, zure rode huiswijn. Ook de duurdere wijn vond ik niet top maar dat kan een kwestie van smaak zijn..

Gegeten op 5 september 2014

annahendriks

Via online reservering

Een zeer vriendelijke bediening met passie voor het eten en verstand van de wijnen, die heerlijk waren en het eten was ook ontzettend lekker. Ik ga hier zeker nog een keer naartoe!

Gegeten op 28 augustus 2014

Karinjo76

Via online reservering

Al twee keer hier mogen eten en smaakt absoluut naar meer. Goed gastheerschap, persoonlijke aandacht, en uiteraard heerlijk eten en drinken. De bediening heeft veel kennis van zaken en je voelt dat hier met veel liefde wordt gewerkt. Ik kom hier zeker terug.

Gegeten op 13 augustus 2014

Andre

Om met zulke simpele dingen zo lekker te koken is een absolute aanrader.
Tomaten van Hollandse bodem (koude teelt) 5in het voorgerecht op vijf manieren zo iets lekkers en smakelijks te maken, chapeau. Hoofdgerecht in het menu een overheerlijke schol op de graat en perfect gegaard! Toetje Eton mess, net als veel studentenkamers een janboel maar, volgens onze gasten, heerlijk. De wafel met grote blauwe bessen ook, en het kaasplankje idem. Flessen roze uitstekend en geen watermaffia, maar gewoon een karaf water, uit de kraag. Prijs kwaliteitsverhouding heel erg goed. Samenvatting een absolute aanrader, zeer vriendelijke maar ook hele goede bediening.

Gegeten op 7 augustus 2014

Michael's

Prima restaurant, alleen net iets minder enthousiast als anderen hier, zeker als je het vergelijkt met andere opties in de Pijp. Vooraf krab met komkommer, hoofdgerecht steak en een witte vis, na een huisgemaakte truffel. Allemaal goed van smaak. Alle tafels buiten bezet, vandaar waarschijnlijk wat langere wachttijden en weinig persoonlijke aandacht.

Gegeten op 26 juli 2014

Proever52181

Onlangs op een warme dag onverwachts met vrienden uit gaan eten. We waren in de Pijp en ik dacht meteen aan Reuring. Ooit eens heerlijk gegeten. Wederom zeer goed. We zaten als enigen binnen omdat terras helemaal vol zat en dat was ook wel handig want ik had m'n zoontje mee van drie. Niet echt handig als je uiteten gaat. Maar goed dit was een last minute actie. Maar ze bleven er heel relaxed onder bij het personeel ondanks dat m'n zoontje best druk was. Bedankt hiervoor. En ik kom zeker terug. Want het eten is echt top. Ik betaal liever ietsjes meer, voor deze topkwaliteit. Ik vind de prijs kwaliteit dus zeer goed. Wijnen zijn ook heerlijk. Als ik weer kom dan wel zonder m'n zoontje hoor.

Gegeten op 16 juli 2014

Proever38085

Je zou Reuring het best kunnen omschrijven als een huiskamer restaurant. In een gewone buurt in stadsdeel Zuid, ook wel de Nieuwe Pijp genoemd, bevindt zich het restaurant waar je zomers ook buiten op de stoep kunt eten. Men kent zijn eigen kracht door te werken met een kleine kaart (3 voor-, hoofd- en nagerechten) en een dagmenu, waardoor de keuken alle aandacht geeft aan de gerechten. En die zijn zonder uitzondering top.
De steak tartare is voortreffelijk aangemaakt met een mooi halfzacht ei in het midden. Natuurlijk zijn er gasten die liever zelf hun eigen tartare in elkaar te knutselen maar deze kok kan er wat van. Een bommetje van smaken die zelfs de steak nog laten schitteren.
Als hoofdrecht kozen we met drie personen de gegrilde lendesteak die gesneden op een houten snijplank werd gepresenteerd. Op ons bord ondermeer een paar heerlijk aardappeltjes met een soort mousse van wasabi. Heerlijk.
Als toetje een kaasplankje met een selectie van kazen barstensvol smaak. Niet van dat laffe gedoe met van die kazen zonder smaak. Ook de andere gerechten (citroentaartje!) zagen er top uit.

Dit is een restaurant met een kok om in de gaten te houden. Dat weten inmiddels meer mensen want het zat vol. Ga hier zeker nog eens terugkomen!

Gegeten op 15 juni 2014

Italiano

Reuring zat de afgelopen weken vaak vol, maar gisteravond een plaatsje weten te bemachtigen. Het oogt wat sobertjes, maar na alle 'concepting' in de horeca is dat eigenlijk een verademing. En dan de gerechten: compositie van asperge op een mooie aspergezalf met croutons, boerenkip perfect gegaard en een toetje van rabarber en framboos. Alles perfect op smaak en met de juiste spanning gecombineerd en geserveerd. Drie keer de bijna onweerstaanbare neiging om mijn bord af te likken... Porties zijn voor een hongerig man misschien niet al te uitbundig, maar die kan natuurlijk altijd wat extra brood, olie en sesamzeezout vragen...

Gegeten op 1 mei 2014

rebecca15

Knus restaurantje verstopt in de Pijp. Ik kom hier regelmatig en het is altijd feest. Ze noemen zich eetcafe, maar daar doe je het eten en de service eigenlijk tekort mee. De steak tartaar is de lekkerste die ik ooit geproeft heb; lekker gekruid en de parmezaan, de balsamico en het gefrituurde ei maken het helemaal af. Nomnom! Ook de fruits de mer- avonden (2x per jaar) zijn altijd een aanrader; kreeft, langoustines, oesters, scheermessen, vongole etc.. Top!

Gegeten op 19 april 2014

Schrijf zelf een recensie over Reuring in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Reuring. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.