a TripAdvisor company

foto's van Louis XV in Groningen - 1 foto's van Louis XV in Groningen - 2 foto's van Louis XV in Groningen - 3 foto's van Louis XV in Groningen - 4 foto's van Louis XV in Groningen - 5 foto's van Louis XV in Groningen - 6 foto's van Louis XV in Groningen - 7

1. Restaurant

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 050 311 69 51

Bougondisch genieten

“Après nous, le déluge”, oftewel: “Na ons de zondvloed”. Beroemde woorden die de Franse koning waar het restaurant naar vernoemd is ooit van zijn maîtresse te horen kreeg. Geniet van het moment, morgen zien we verder, bedoelde zij ermee. Een bourgondische levensopvatting die ze hier met genoegen hebben geadopteerd.

bartjan_hoekman

Via online reservering

Heerlijk gegeten met een goede service tegen een redelijke prijs. Leuk interieur met gezellige tafeltjes. Een echte een aanrader!

marvandijk

Via online reservering

Het eten was heerlijk. Maar de bediening verliep erg rommelig, tussen de gangen door moesten we lang op ons eten wachten. Bediening leek geen overzicht te hebben over de bestellingen.
We kregen wel een drankje van de zaak aangeboden, omdat alles niet verliep zoals het behoorde en de bediening bleef ondanks de drukte wel vriendelijk en probeerde het beste ervan te maken.

jannadegroot2

Via online reservering

Het eten was echt verrukkelijk!! Maar we moesten lang op ons eten wachten en voor drinken kwamen ze ook weinig langs. Wel kregen we een drankje van het huis vanwege de lange wachttijd.

Proever44773

• In behandeling

Hier donderdag gegeten met de ah aktie zeer goede proeverij van voorgerechten en verse kabeljauw met een kruisenkorst echt super vers vriendelijke en vlotte bediening en een zeer mooie entourage

annettebolt

Via online reservering

Lekker gegeten bij Louis xv met de ah actie. Proeverij vooraf en na en smakelijke hapjes. Als hoofd de kabeljauw en prima klaar gemaakt. De bediening was slecht. Eerst vergaten ze een koffie en bij het hoofdgerecht moesten we lang wachten op garnituur. Ook de opmaak van de gerechten was slordig. Net niet. Bij het natafelen hadden we nog graag een drankje gehad maar ze kwamen niet meer langs.

Gegeten op 29 juli 2015

hansvolvo

Via online reservering

eten was prima, vlees erg goed en met de medeling geen vis svp werd het goed opgelost met wat anders, leuk 3 gangen diner, wel weinig groenten. bediening super vriendelijk. de ambiance is wat donker.

Gegeten op 29 juli 2015

Jojob

Heerlijk gegeten. Verrassingsmenu via leukstedeal. Eten was van zeer goede kwaliteit. 4 gangen menu. Kwaliteit/ kwantiteit goed op elkaar afgestemd met leuke verrassende afwisseling. Service niveau laag ingeschaald. Vakantie tijd waarbij duidelijk blijkt dat "nieuwe" krachten niet goed ingewerkt zijn. Amuse na voorgerecht, geen duidelijk uitleg bij de gerechten, bij elke gang een nieuwe bediening. Wanneer hier aan gewerkt wordt, verdient dit restaurant een zeer goede voldoende. Gaan hier zeker nog een keer eten, maar dan buiten de vakantie om

Gegeten op 17 juli 2015

Drielander

Via online reservering

We maakten gebruik van de AH actie. Het bleek dat er een speciaal menu was voor klanten van deze actie. Omdat we vegetarisch wilden eten was er geen keuze tussen meerdere gerechten per gang (terwijl we juist vanwege de keuze in vegetarische gerechten op de normale menukaart Louis XV hadden gekozen!). Daarbij bestond het voorgerecht zowel als het hoofdgerecht uit een gerecht met geitenkaas: een niet heel erg fantasierijke kok dus. De gerechten smaakten oké, maar niet bijzonder (waarom toch overal balsamico over gooien, is niet eens Frans!). De bediening was prima en vlot. Op de website leek het interieur licht en Frans klassiek, maar in werkelijkheid was het er donker(bruin).

Gegeten op 28 juli 2015

Foxje

Via online reservering

Het eten was prima, maar de planning van de keuken klopte niet. Mensen naast ons met hetzelfde (AH)menu, die later binnenkwamen, zaten al aan de koffie terwijl wij net ons hoofdgerecht hadden. Van 2 andere tafeltjes kregen we mee dat men het te lang vond duren voordat het eten kwam.

Gegeten op 25 juli 2015

moniek26

Via online reservering

Het was erg druk door de AH actie en daardoor was de service iets minder en duurde het erg lang voordat de gerechten kwamen. Het was verder wel lekker!

Gegeten op 25 juli 2015

Schrijf zelf een recensie over Louis XV in Groningen

Schrijf hieronder je recensie over Louis XV. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.