a TripAdvisor company

foto's van Louis XV in Groningen - 1 foto's van Louis XV in Groningen - 2 foto's van Louis XV in Groningen - 3 foto's van Louis XV in Groningen - 4 foto's van Louis XV in Groningen - 5 foto's van Louis XV in Groningen - 6 foto's van Louis XV in Groningen - 7

1. Restaurant

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 050 311 69 51

Bougondisch genieten

“Après nous, le déluge”, oftewel: “Na ons de zondvloed”. Beroemde woorden die de Franse koning waar het restaurant naar vernoemd is ooit van zijn maîtresse te horen kreeg. Geniet van het moment, morgen zien we verder, bedoelde zij ermee. Een bourgondische levensopvatting die ze hier met genoegen hebben geadopteerd.

Foxje

Via online reservering

Het eten was prima, maar de planning van de keuken klopte niet. Mensen naast ons met hetzelfde (AH)menu, die later binnenkwamen, zaten al aan de koffie terwijl wij net ons hoofdgerecht hadden. Van 2 andere tafeltjes kregen we mee dat men het te lang vond duren voordat het eten kwam.

moniek26

Via online reservering

Het was erg druk door de AH actie en daardoor was de service iets minder en duurde het erg lang voordat de gerechten kwamen. Het was verder wel lekker!

rensedeboer

Via online reservering

Prima restaurant. De gerechten waren origineel en vers bereid. De bediening doet er alles aan om de klant tevreden te stellen. Enige minpuntje: dat je moet vragen naar de prijs als je een fles wijn wilt bestellen.

Buffelage

Via AH actie gegeten. Had er al een paar keer eerder gegeten en toen was het beter. Nu kleine porties maar wel lekker! Duurde wel lang maar als je het gezellig hebt maakt dat niet uit. Tot slot: wellicht is het goed om een betere afzuigkap in de keuken te monteren? Het stond blauw vd rook uit de keuken.

Shannah

Via online reservering

Heel persoonlijke bediening. Mooi opgediend voorgerecht. Goede huiswijn. Heerlijk mals vlees bij het hoofdgerecht. Lekker nagerecht met hangop. Speciale ingrediënten zoals gele biet en hangop.

Gegeten op 17 juli 2015

Lieke-Merijn

Via online reservering

Eten was erg lekker! Gezellige sfeer, goede nette bediening. Zeker een aanrader en wij gaan er zeker ook nog een keer eten!

Gegeten op 12 juli 2015

Alexess

Vanavond heerlijk gegeten in dit top restaurant. De gerechten waren erg mooi opgemaakt en de smaken perfect op elkaar afgestemd. Stijlvol decor en romantische ambiance. Ik kom hier zeker nog een keer terug!

Gegeten op 6 juni 2015

LCY

Jammer genoeg teleurstellend. Eten is prima, maar geen verrassende smaken. Decor lijkt op t eerste gezicht mooi, maar bij goed kijken lijkt het alsof het interieur bij elkaar geraapt is. Bediening is vriendelijk, maar we moesten ontzettend lang op onze gerechten wachten, terwijl het niet druk was!

Gegeten op 31 mei 2015

Davomba

Laatste keer dat we hier aten kon ik me nog herinneren dat de voorgerechten mooi waren, wederom geprobeerd en het was wederom lekker. Een mooie proeverij van diverse voorgerechtjes. De wijn was niet opvallend goed maar was passend bij het hoofdgerecht waarbij het vlees wat malser mocht zijn. Voor een aanbieding was het eigenlijk wel goed.

Gegeten op 29 mei 2015

erwin93

Via online reservering

Goed gegeten. 3-gangenmenu via Iens Dinerdagen.
Best een creatief menu en een proeverij van vier hapjes, lamsrack en een aardbeientaart. De ene lamsrack was perfect - sappig, mals - de andere zeer goed - iets minder sappig.
Bediening was vriendelijk en wist de perfecte balans tussen amicaal en professioneel te vinden. De gerechten en amuses volgden elkaar in een vlot tempo op: precies goed.
De prijs was scherp: 67 euro voor twee personen incl. drankjes.

Gegeten op 5 mei 2015

Schrijf zelf een recensie over Louis XV in Groningen

Schrijf hieronder je recensie over Louis XV. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.