Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Dikkemik Grill & Eetbar

1. Restaurant
  2. Mediterraan

Dikkemik Grill & Eetbar

1. Restaurant
  2. Mediterraan
  1. Toon telefoonnummer 024 397 70 70

Peter1958

Werden erg vriendelijk ontvangen en begeleid naar de tuin. Kregen een gratis mandje brood met kruidenboter aangeboden als verwelkoming. Erg attent. Inrichting binnen en buiten zeer smaakvol en uitnodigend. Hebben de ossenhaasmedaillons en om de ervaring van de vorige dag te doen vergeten de spareribs genomen.
Beide waren goed van smaak. Enige kanttekening is dat de marinade van de spareribs met moeite te proeven was. Als ik in de regio ben zal ik dit restaurant zeker opnieuw bezoeken.

Gegeten op 27 juli 2014

Johanna54

Heerlijke carpaccio als altijd, met Oosterse garnalen, mijn favoriet.

Bij mijn vis kreeg ik, in tegenstelling tot mijn verzoek, de saus niet apart. Werd gelijk correct opgelost. De vis was voor mij te gaar en dus droog en de saus een beetje dun, wellicht persoonlijke smaak. De warme groenten, mooi beetgaar, de salade en de de frites waren heerlijk

De kaas van het nagerecht was heerlijk, perfect qua rijpheid.
Dikkemik, geen haute cuisine maar altijd een prima prijs/kwaliteit verhouding.
Dik in orde dus.

Gegeten op 5 juli 2014

martin81

Een beetje onzichtbaar vanaf de hoofdstraat in Groesbeek, maar wat een leuke locatie. Rondom een prachtig, ruim terras/tuin. Inrichting doet wat koffiecorner- of lunchroomachtig aan, maar het geheel is wel sfeervol. Geen culinaire hoogstandjes, maar lekkere gerechten die bereid zijn met verse producten. Heerlijk mandje stokbrood met (kruiden)boter direct bij binnenkomst. Vriendelijke ober/eigenaar die de tijd nam om een praatje te maken en vragen te beantwoorden. Goed prijs/kwaliteit verhouding.

Gegeten op 14 april 2014

Mip2

Heerlijk gegeten met z'n 4en in deze modern ingerichte zaak. De bediening is enthousiast en hartelijk. Het restaurant ziet er netjes uit, de keuken is open en biedt dus veel inkijk op het werk van de chef. De kaart is gevarieerd en er is ook een voordelig keuzemenu. Mandje stokbrood en kruidenboter werd direct geserveerd, een fijne binnenkomer. De gerechten waren goed van smaak en zagen er verzorgd uit, prima porties. De patat en side-salad waren erg standaard maar op zich prima. Zou Dikkemik zeker aanraden voor een goede maaltijd maar verwacht geen culinaire hoogstanden.

Gegeten op 21 februari 2014

addy3

Kom zelf regelmatig bij dikke mik. Lekker aan de bar eten. Vooral de carpaccio dikke mik is een aan rader. Eten van het weekmenu is altijd een toppertje.

Gegeten op 13 september 2013

B_ter_Ham

Afgelopen zomer hier gegeten. Matige kwaliteit hoofdgerecht. Tarte tartin met tomaatjes viel erg tegen. Prijs was te hoog ten opzichte van kwaliteit en bediening was erg kortaf en onvriendelijk.

Gegeten op 19 juli 2013

corstiaan

Eerste keer redelijk gegeten in aardige ambiance maar de tweede keer konden ze de drukte kennelijk niet aan en zaten we meer dan een uur op het hoofdgerecht te wachten waarbij een van de twee hoofdgerechten ( sardines) aan een kant aangebrand was. Het vervelendste was: geen enkel excuus voor de vreselijk lange wachttijd.

Gegeten op 8 augustus 2013

joosjen

Leuk ingericht restaurantje met open keuken en fijn terras. Aardige bediening. Het eten was niet bijzonder, de gebakken aardappeltjes dropen van het vet, de bijgeleverde salade was minimaal en te rijkelijk overgoten met dressing. Ook de salade vooraf kon wel wat verfijning gebruiken. Garneren met een halve struik basilicum doet eerder afbreuk dan dat het wat toevoegt. Gegrild vlees was wel lekker, en mals.

KellyJ

• Matig

• Matig

Vanavond heb ik hier samen met mijn moeder gegeten. Ze had als voorgerecht de aspergesoep, de soep zelf was warm, maar de asperges waren koud! Ik had als voorgerecht meloen met parmaham, de ham was eigenlIjk te koud, maar verder was het ok.
Voor het hoofdgerecht hadden we beiden oosterse gamba's. Ons werd verteld dat dit pittige gamba's zouden zijn met een oosters sausje.. De gamba's zelf waren ok, maar absoluut niet pittig. Maar wat veel erger was is dat ze geserveerd werden op, met sojasaus doordrenkte, Hollandse groentes zoals bloemkool en broccoli! Dit paste zo slecht bij elkaar, dat daardoor het hele gerecht niet lekker meer was. Hiernaast vond ik het bakje aardappels en 'salade' niet aan te raden! Wel mijn complimenten voor het personeel, die waren erg vriendelijk!

wverkerk

• Uitstekend

• Uitstekend

Heerlijk gegeten voor een prima prijs! Vriendelijke, snelle bediening. Kleurrijk, modern, verzorgd interieur.
Na aanschuiven aan tafel meteen een stukje brood met kruidenboter op tafel, top!
We waren met 3 personen en hebben het volgende besteld: Saté van varkenshaas met satésaus, Ossenhaas Dikkemik (ossenhaasmedaillon met gamba's) en Zeewolffilet met kreeftensaus. Daarnaast kregen we gebakken aardappels en salade op tafel. Stuk voor stuk erg genoten van ons gerecht, ook de bijgerechten waren uiterst smakelijk, evenals de wijn.
Aanrader!

Schrijf zelf een recensie over Dikkemik Grill & Eetbar in Groesbeek

Schrijf hieronder je recensie over Dikkemik Grill & Eetbar. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.