a TripAdvisor company

1. 8,2 10 1 4

2. 8,1

3. 8,5

Johanna54

Deze mooie zomerdag nodigt uit om te gaan lunchen op een mooi terras. Dikkemik heeft een prachtig terras, met afstand het mooiste van Groesbeek centrum.
We hebben een heerlijk salade met vis gegeten, sashimi van tonijn die smolt op de tong. Perfect gegaard stukje kabeljauw, garnalen, zalm en meer, voortreffelijk.
Fijn glas chardonnay erbij, en deze eerste tropische dag van het jaar kon niet beter beginnen.

Gegeten op 5 juni 2015

ronjtuijnman

Gegeten op 24 november 2014

irene90

Wij zaten heerlijk buiten in bij de ondergaande zon onder een grote parasol.
We aten vegetarisch en vlees en waren beiden zeer tevreden. Het eten was, goed de bediening deskundig en vriendelijk. Er was veel groente en salade. en je kon ook bij bestellen.
Het was heerlijk toeven en dat zo dicht bij huis.

Gegeten op 18 september 2014

Peter1958

Werden erg vriendelijk ontvangen en begeleid naar de tuin. Kregen een gratis mandje brood met kruidenboter aangeboden als verwelkoming. Erg attent. Inrichting binnen en buiten zeer smaakvol en uitnodigend. Hebben de ossenhaasmedaillons en om de ervaring van de vorige dag te doen vergeten de spareribs genomen.
Beide waren goed van smaak. Enige kanttekening is dat de marinade van de spareribs met moeite te proeven was. Als ik in de regio ben zal ik dit restaurant zeker opnieuw bezoeken.

Gegeten op 27 juli 2014

Johanna54

Heerlijke carpaccio als altijd, met Oosterse garnalen, mijn favoriet.

Bij mijn vis kreeg ik, in tegenstelling tot mijn verzoek, de saus niet apart. Werd gelijk correct opgelost. De vis was voor mij te gaar en dus droog en de saus een beetje dun, wellicht persoonlijke smaak. De warme groenten, mooi beetgaar, de salade en de de frites waren heerlijk

De kaas van het nagerecht was heerlijk, perfect qua rijpheid.
Dikkemik, geen haute cuisine maar altijd een prima prijs/kwaliteit verhouding.
Dik in orde dus.

Gegeten op 5 juli 2014

martin81

Een beetje onzichtbaar vanaf de hoofdstraat in Groesbeek, maar wat een leuke locatie. Rondom een prachtig, ruim terras/tuin. Inrichting doet wat koffiecorner- of lunchroomachtig aan, maar het geheel is wel sfeervol. Geen culinaire hoogstandjes, maar lekkere gerechten die bereid zijn met verse producten. Heerlijk mandje stokbrood met (kruiden)boter direct bij binnenkomst. Vriendelijke ober/eigenaar die de tijd nam om een praatje te maken en vragen te beantwoorden. Goed prijs/kwaliteit verhouding.

Gegeten op 14 april 2014

Mip2

Heerlijk gegeten met z'n 4en in deze modern ingerichte zaak. De bediening is enthousiast en hartelijk. Het restaurant ziet er netjes uit, de keuken is open en biedt dus veel inkijk op het werk van de chef. De kaart is gevarieerd en er is ook een voordelig keuzemenu. Mandje stokbrood en kruidenboter werd direct geserveerd, een fijne binnenkomer. De gerechten waren goed van smaak en zagen er verzorgd uit, prima porties. De patat en side-salad waren erg standaard maar op zich prima. Zou Dikkemik zeker aanraden voor een goede maaltijd maar verwacht geen culinaire hoogstanden.

Gegeten op 21 februari 2014

addy3

Kom zelf regelmatig bij dikke mik. Lekker aan de bar eten. Vooral de carpaccio dikke mik is een aan rader. Eten van het weekmenu is altijd een toppertje.

Gegeten op 13 september 2013

B_ter_Ham

Afgelopen zomer hier gegeten. Matige kwaliteit hoofdgerecht. Tarte tartin met tomaatjes viel erg tegen. Prijs was te hoog ten opzichte van kwaliteit en bediening was erg kortaf en onvriendelijk.

Gegeten op 19 juli 2013

corstiaan

Eerste keer redelijk gegeten in aardige ambiance maar de tweede keer konden ze de drukte kennelijk niet aan en zaten we meer dan een uur op het hoofdgerecht te wachten waarbij een van de twee hoofdgerechten ( sardines) aan een kant aangebrand was. Het vervelendste was: geen enkel excuus voor de vreselijk lange wachttijd.

Gegeten op 8 augustus 2013

Schrijf zelf een recensie over Dikkemik Grill & Eetbar in Groesbeek

Schrijf hieronder je recensie over Dikkemik Grill & Eetbar. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.