Dikkemik Grill & Eetbar

• 7.2

• 7.8

Mip2
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk gegeten met z'n 4en in deze modern ingerichte zaak. De bediening is enthousiast en hartelijk. Het restaurant ziet er netjes uit, de keuken is open en biedt dus veel inkijk op het werk van de chef. De kaart is gevarieerd en er is ook een voordelig keuzemenu. Mandje stokbrood en kruidenboter werd direct geserveerd, een fijne binnenkomer. De gerechten waren goed van smaak en zagen er verzorgd uit, prima porties. De patat en side-salad waren erg standaard maar op zich prima. Zou Dikkemik zeker aanraden voor een goede maaltijd maar verwacht geen culinaire hoogstanden.

Gegeten op 21 februari 2014

addy3
  • Recensies in de laatste twee jaar

Kom zelf regelmatig bij dikke mik. Lekker aan de bar eten. Vooral de carpaccio dikke mik is een aan rader. Eten van het weekmenu is altijd een toppertje.

Gegeten op 13 september 2013

corstiaan
  • Recensies in de laatste twee jaar

Eerste keer redelijk gegeten in aardige ambiance maar de tweede keer konden ze de drukte kennelijk niet aan en zaten we meer dan een uur op het hoofdgerecht te wachten waarbij een van de twee hoofdgerechten ( sardines) aan een kant aangebrand was. Het vervelendste was: geen enkel excuus voor de vreselijk lange wachttijd.

Gegeten op 8 augustus 2013

joosjen
  • Recensies in de laatste twee jaar

Leuk ingericht restaurantje met open keuken en fijn terras. Aardige bediening. Het eten was niet bijzonder, de gebakken aardappeltjes dropen van het vet, de bijgeleverde salade was minimaal en te rijkelijk overgoten met dressing. Ook de salade vooraf kon wel wat verfijning gebruiken. Garneren met een halve struik basilicum doet eerder afbreuk dan dat het wat toevoegt. Gegrild vlees was wel lekker, en mals.

KellyJ

• Matig

Vanavond heb ik hier samen met mijn moeder gegeten. Ze had als voorgerecht de aspergesoep, de soep zelf was warm, maar de asperges waren koud! Ik had als voorgerecht meloen met parmaham, de ham was eigenlIjk te koud, maar verder was het ok.
Voor het hoofdgerecht hadden we beiden oosterse gamba's. Ons werd verteld dat dit pittige gamba's zouden zijn met een oosters sausje.. De gamba's zelf waren ok, maar absoluut niet pittig. Maar wat veel erger was is dat ze geserveerd werden op, met sojasaus doordrenkte, Hollandse groentes zoals bloemkool en broccoli! Dit paste zo slecht bij elkaar, dat daardoor het hele gerecht niet lekker meer was. Hiernaast vond ik het bakje aardappels en 'salade' niet aan te raden! Wel mijn complimenten voor het personeel, die waren erg vriendelijk!

wverkerk

• Uitstekend

Heerlijk gegeten voor een prima prijs! Vriendelijke, snelle bediening. Kleurrijk, modern, verzorgd interieur.
Na aanschuiven aan tafel meteen een stukje brood met kruidenboter op tafel, top!
We waren met 3 personen en hebben het volgende besteld: Saté van varkenshaas met satésaus, Ossenhaas Dikkemik (ossenhaasmedaillon met gamba's) en Zeewolffilet met kreeftensaus. Daarnaast kregen we gebakken aardappels en salade op tafel. Stuk voor stuk erg genoten van ons gerecht, ook de bijgerechten waren uiterst smakelijk, evenals de wijn.
Aanrader!

l1s3tt3

• Goed

Wat een gezelligheid bij dit Restaurant. Het ziet er leuk uit en het eten was heerlijk. Het is al enige tijd geleden dat wij hier hebben gegeten, dus ik weet niet meer precies wat ik en mijn partner besteld hadden. Het staat ons enkel nog levendig bij dat wij erg hebben genoten en dit restaurant nog steeds aanraden bij vrienden en kennissen. Zeker een bezoekje waard!

elanghout

• Goed

Gisteren heerlijk gegeten in de sfeervolle tuin van Dikkemik. Het royale voorgerecht, Asperges met gemarineerde zalm, was goed van smaak en een zeer lekkere combinatie. Het hoofdgerecht, ossehaas Dikkemik, is een aanrader. Een heerlijk stukje mals ossehaas vergezeld met een aantal garnalen. Op het dessert, een chocoladebrownie met chocolademousse, heb ik ook niets aan te melden. Gewoon heerlijk. De bediening was aardig en attent. Het enige minpuntje is de prijs, die ik iets te hoog vind voor het gebodene.

Proever67414

• Uitstekend

Wat een verassing!
Een mooi klein pandje, moderne maar heel gezellige inrichting, leuke bediening én heerlijk eten. De Ossehaas Dikkemik is zeer aan te raden.

Proever55064

• Goed

Zeer mooie tent. Ben geheel toevallig in deze tent terecht gekomen toen ik weer eens in groesbeek was en wat wilde gaan eten. De opzet van deze tent is zeer modern en achter het gebouw zit een prima terras dat er uitstekend bij ligt. De keuken is open en dus kun je zien wat er gebeurd. De bereiding is prima en gebeurd netjes. ook de bediening is netjes en snel. De mensen komen vriendelijk over en weten wat ze doen. De gerechten zijn netjes qua smaak en zijn redelijk vers. Deze tent is nog te klein om alles dagvers te kunnen hebben maar de kwaliteit is prima. Groesbeek telt een aantal eetgelegenheden maar deze is qua uitstraling de moeite waard. Ik wil er zeker weer eens heen om te kijken of zij de verwachtingen van het concept waar kunnen blijven maken.

Schrijf zelf een recensie over Dikkemik Grill & Eetbar in Groesbeek

Schrijf hieronder je recensie over Dikkemik Grill & Eetbar. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!