Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

China Garden

1. ? 10 1 1

2. ?

3. ?

De Kou

Besloten om dit maal eens Chinees af te halen bij China Garden, jaren geleden dat wij hier een afhaaltje hebben gedaan, door een vroegere teleurstellende ervaring eigenlijk altijd afgehaald bij een ander Chinees Restaurant. Standaard menukaart, niet veel verrassingen. Loempia's en een Chinese rijsttafel besteld, uiteraard krijg je de Nederlandse versie met de gerechten die je overal krijgt bij bestellen van zo een tafel. De kwaliteit was echt prima, vers, smaakvol en ook verschillende smaken. De loempia's ook vers, knapperig, niet te vet, goed gevuld. Al met al, een aanrader om hier af te halen. Wij hebben prima gegeten. Aankleding van het restaurant en afhaalgedeelte is gedateerd, alles ingekocht in de jaren 80 bij de zelfde leverancier waarbij zoveel soortgelijke bedrijven hun inrichting hebben besteld. Wachttijd was aanzienlijk, wat ruimschoots werd gecompenseerd door de kwaliteit. 1 persoon in de bediening welke ook gelijk de afhaal regelde. Gezien de bezetting van het restaurant geen probleem.

Gegeten op 5 december 2013

robdeleeuw

• Uitstekend

• Uitstekend

Zo dan - in een stil Zierikzee naar de Chinees geweest, zeker na het geweld in 010 nog nooit zo'n stille Chinees gezien. Ook de combinatie
met het Hotel van Oppen is niet erg voor de hand liggend. Inrichting is niet helemaal up to date maar..............................Mevr ping is erg aardig en joviaal en zet ons pontifikaal voor het raam, menukaartje, biertje en een - te kleine - witte Martini met ijs ff snel besteld.

Ti pan beef, haaievinnensoep, Soep a la Mevr Ping, loempia, en bami a la Mevr Ping en hupsakee - wel even gevraagd of ze geen of weinig Vetsin gebruiken. Mevr Ping is eerlijk en zegt dat we beter iets anders kunnen bestellen. Bewust nemen we het risico. Alle sausjes worden apart geserveerd. Gewledig. Eerst de soep in de traditionele ijzeren kommetjes van de jaren 70, maar de inhoud is geweldig, lekker, kruidig en er zwemt een echt klein haatje rond in de Vinnensoep !!! Loempia geweldig, lekker gevuld, vers en crispy, mijn meisje neemt het laatste happie !! Jammer voor mij maar we moeten nog aan het echte werk beginnen, Tipan, spetterend heet, alles vers en een klein geweldig stukje beef erop. Bami a la Mevr Ping, geweldige jaren 70 schaal, babi pang, tap toy, sateetje, stukje kip en natuurlijk bami in 1 woord super, als laatste het stukje kip op, omdat dat meestal wel erg droog is. Maar deze helemaal niet, geweldig krokant en sappig. Sausje apart erbij voor de Vetsin, maar ook geweldig. Ze zouden een beetje authentieker mogen en wat hoger op smaak maar het bederft de pret niet.

Dus voor alle 010 Chinezen maar 1 advies : minimaal 1 maal per jaar naar Mevr Ping in Zierikzee, voor het geld hoef je het niet te laten 44,95 moest ik afrekenen

Schrijf zelf een recensie over China Garden in Zierikzee

Schrijf hieronder je recensie over China Garden. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.