MagnEetcafé

• 7.7 10 15

• 8.1

• 7.5

• Recensies in de laatste twee jaar

2 weken geleden gegeten bij dit "eetcafe". Uitstraling en kaartopzet is wel eetcafe formule maar qua eten en opmaak gaat het meer de richting op van Restaurant. Wij hadden verschillende kleine voorgerechten genomen (handig als je moeilijk kunt kiezen) en vonden alles mooi zeer smaakvol bereid. Gamba's met knoflook, tartaar van gerookte makreel, gebakken coquilles met mierikswortel crème, zeewier en soja gel mmmm. Daarna had mijn vriend gebakken eendenborst met sinaasappelsaus, groenten en kruidkoek. Ook heerlijk met zijn tweeën van zitten smullen. Pannenkoekje voor mijn dochtertje en zij kreeg ook direct kleurtjes en een boekje. Je kunt proeven dat er liefde in de gerechten zit. Een kanttekening; er werden frietjes en soort gefrituurde aardappeltjes bij geserveerd. Allemaal leuk en lekker maar wel zonde want je eet het dan niet allemaal op. Verder zeker de moeite om te bezoeken. Laagdrempelig, goede prijs kwaliteitsverhouding en vriendelijk personeel.

Gegeten op 21 januari 2014

Miemsje
  • Recensies in de laatste twee jaar

Luxe High Tea gedaan. Eten was lekker, maar ik had niet het idee dat alles vers bereid was. Sandwiches zijn hier wel waanzinnig lekker.
Voldoende keuze uit thee, theepot werd ook vaak bijgevuld.
Decor doet gezellig aan en bediening is vriendelijk.

Gegeten op 9 november 2013

Dinnersearch
  • Recensies in de laatste twee jaar

We hebben de luxe high tea gedaan. Echter wel jammer dat het 'verse fruit' 3 slides verse meloen en 2 druiven waren. Daarnaast misten we de 'pancake' die nog wel op de online menukaart bij de luxe high tea omschreven staat.

Wij hadden nu de luxe high tea van 20 euro maar die van 15 euro had net zo goed geweest kunnen zijn. Ik zie de meerwaarde van die 5 euro extra niet terug in de luxe high tea.

Verder een erg leuke bediening, gezellig en veel vers bereidde producten. Top!

Gegeten op 9 november 2013

Hanswognum
  • Recensies in de laatste twee jaar

Met mijn vriendin gegeten hier, we hebben ons laten verrassen met het menu van de chef, eten was goed, bediening net zo, leuke bruin eetcafe, kom hier terug

Gegeten op 19 oktober 2013

Moniekjes
  • Recensies in de laatste twee jaar

Hier vorige week gegeten,niet slecht ,maar ook niet heel goed. Alles een beetje flets, niet spannend Vis was slap gebakken en lag in twee gebroken stukken op het bord. Salade was redelijk. Scoort eigenlijk met alles net voldoende.
Bediening was aardig
Zou toch allemaaal een beetje aangestuurdmoeten worden in de keuken

Gegeten op 15 oktober 2013

jmourits
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gisteren in Magneet Café Kralingen ons 25 jarig huwelijksfeest gevierd met een heerlijk etentje. Het bedienend personeel heeft ervoor gezorgd dat wij en onze gasten niets tekort kwamen. We hebben gekozen voor een proeverij van voorgerechten, als hoofdgerecht keuze uit eendenborst, runderstoofpot of visspies en tot slot een grand dessert. De kok heeft een extra compliment verdiend want het eten was voortreffelijk en een lust voor zowel de smaakpapillen als voor het oog! Dit restaurant kunnen we zeker aanraden!

Gegeten op 12 oktober 2013

IMH_Rotterdam
  • Recensies in de laatste twee jaar

Hier een tijdje geleden met een vriend gaan lunchen. Het is me zeker niet tegengevallen, veel beter dan ik me van jaren geleden kan herinneren. Lekker zonnig terras en een gevarieerde kaart. Ik kom zeker nog terug!

Gegeten op 2 juni 2013

Floempie
  • Recensies in de laatste twee jaar

Zonet erg lekker gegeten bij dit restaurant. Goede bediening, goede sfeer. De kaart biedt voor ieder wat wils, verwacht geen enorme verrassingen. Het grand dessert (va 2pers te bestellen) is echt met recht 'grand' te noemen, en ontzettend lekker! Een aanrader!

Gegeten op 9 juni 2013

Michael-leahciM
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gewoon lekker eten. verwacht geen uitgesproken smaken bij dit restaurant maar een restaurant waar op de menukaart voor ieder wat wils staat. deze avond een hamburger gegeten. Deze was groot en goed van smaak. wellicht een klein beetje te gekruid. iig zeker niet flauw. bediening is vriendelijk. bier is bier. en de sfeer is gemoedelijk en bruin.

Gegeten op 6 april 2013

koen82
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vriendelijke mensen maar het eten was erg flets. Ik had vis en die was droog, de groenten waren vrij smakeloos. Ook de wijn was vlak en leek in niets op wat de bediening ons vertelde

Gegeten op 1 november 2012

S13
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wat een gezellige bedoening bij Eetcafe Magneet, eten goed, service goed, wijn goed. Erg vriendelijke met kinderen. wij hadden sate, zalm en gewokte kip. alles smaakte goed, geen rare verrassingen bij het eten. 1 puntje van kritiek, bij de krokant gebakken zalm past de noedel niet echt, maar meer een aardappel en bij de gewokte kip zou de noedel beter passen, maar dit is persoonlijk. Leuk restaurant vooral door de leuke bediening en het goede eten.

Gegeten op 21 februari 2013

lacacciatora
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik kom hier geregeld en niet voor niets. Het eten is niet super hoogstaand maar gewoon erg lekker, bediening super vriendelijk en je voelt je altijd erg welkom. De laatste keer hebben we hier een high tea gedaan die echt geweldig was. Heel erg veel lekkers en vers bereid, echt een aanrader!

LauraB
  • Recensies in de laatste twee jaar

De bediening was erg vriendelijke, maar het eten was niet erg lekker. De vis was droog en de Thaise salade had lekker vlees, maar een zure dressing bij de noodles en 'voorjaarsgroente' (komkommer en wortel)

Schrijf zelf een recensie over MagnEetcafé in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over MagnEetcafé. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!