a TripAdvisor company

1. Restaurant
  2. Italiaans
  1. Toon telefoonnummer 0541 522 002

zadinia

Tijdens onze vakantie in een plaatsje in de buurt aan 2 personen gevraagd waar te eten en beiden gaven dit restaurant als tip. Niet verkeerd, want we hebben heerlijk gegeten! De menukaart was wel heel erg uitgebreid qua pizza's, 70 verschillende keuzes. En normaal bij bijv. 15 wil ik er wel 8, nu kwam ik tot een stuk of 4 die mij aanspraken. Maar wát we kozen was heerlijk. Ook de pasta carbonara was prima.

Gegeten op 29 december 2015

Boeskool

Op een zaterdag was het al rond half 7 al redelijk druk in La Fontanella. We vinden een ronde tafel altijd erg gezellig, dus dat zat goed. De tafels staan wel vrij dicht op elkaar en door de afhalers is het een tikje onrustig in het restaurant. Bediening was wat onzeker, maar zeker niet slecht. De kaart biedt voldoende keus en het eten was lekker, maar niet erg verfijnd. De kok weet de zoutpot goed te vinden. Al met al geen slechte ervaring, maar Oldenzaal kent betere restaurants.

Gegeten op 28 november 2015

jordyennathalie

Afgelopen zondag, 18 oktober 2015, zijn wij met z'n tweetjes wezen uit eten in dit restaurant.
Het is een klein restaurantje en het was naar ons gevoel veel te druk. Met name doordat er ook klanten langskwamen die slechts hun eten kwamen afhalen, was het een heen-en-weer geloop.
Ook ons tafeltje was klein, maar niet te klein. We zaten wel dicht bij de andere gasten, maar dat was voor ons geen probleem.

Het eten was wel heel lekker. Ten minste, de lasagne met kaas, ham en saus. De pizza was aan de dunne kant en niet heel veel variatie. Best droog.

Voor de lasagne gaan wij zeker weer! Misschien smaken de andere pizza's beter!

Gegeten op 18 oktober 2015

Norbert_Snijders

Geen Topper. Pasta in een te dikke saus aangemaakt, Pizza nogal stug en hard, dunne bodem en weinig variatie in opleg. (te weinig) .
Personeel niet echt enthousiast in hun werkomgeving. Veel met elkaar te kletsen terwijl gasten graag hun glaasje wijn aangevuld willen hebben.

La Fontanella is in het verleden al eens beter geweest.

Gegeten op 19 juli 2015

reiniele

La Fontanella is gewoon een prima pizzeria. Een ruim assortiment Pizza's, en ze smaken goed. Ook de combinatie van 4 pasta's die te bestellen is voor minimaal 2 personen is heerlijk. Van De rode huiswijn was ik niet van onder de indruk: een beetje wrang. Bediening is adequaat en vriendelijk en de prijzen zijn zeer redelijk.

Gegeten op 13 mei 2015

JanHerman

Gewoontjes niets bijzonders, opdringerige bediening, . Restaurant heeft een opknap buurtje gehad veel overbodige frutsels . Duurde erg lang voordat de pizza aan tafel kwam , ik kom hier niet weer

Gegeten op 16 juni 2013

JanetM

Leuk Italiaans restaurant in centrum van Oldenzaal. Vriendelijke bediening. Een kinderpizza was een 3/4 volwassen pizza (een deel was dubbelgeslagen en niet belegd..) Een kleiner formaat roept wat minder vragen op bij een 4 jarige pizzaliefhebber ;-)
Prima huiswijn en grote keuze van gerechten. Goed gegeten voor een prima prijs.

Gegeten op 30 juli 2013

rianne

We kwamen terug van vakantie en hadden geen zin om te koken, dus snel naar La Fontanella. We kozen voor een pizza Carbonara met een lekkere dunne bodem en een royale vulling.Vooraf stokbrood met kruidenboter en een goed glas wijn.
Bediening was vriendelijk , maar een beetje traag. Tafels simpel gedekt, maar het eten is prima qua prijs/kwaliteit .

Gegeten op 10 juli 2013

m_olderiekerink

Een uitstekende pizzeria in het cetrum van Oldenzaal. Ruime keuze in de menukaart. Naast de lekkere pizza's serveren ze ook heerlijke vlees en vis gerechten. Mijn favoriet is Estufado alla Veneziana, stukjes ossehaas in romige tomatensaus.

Het personeel is vriendelijk alleen soms nog wat onervaren. Dit blijkt uit het feit dat er nog wel eens wat wordt vergeten na een bestelling.

Een compliment aan de eigenaresse van het restaurant. Zij overziet het restaurant en probeert de kwaliteit te bewaken.

Al met al een goede pizzeria, waar je tegen een redelijk tarief heerlijk kunt eten.

Gegeten op 20 december 2012

FredM

Pizza gegeten, was uitstekend. Het prijsniveau is voor alle gerechten bijzonder vriendelijk voor de portemonnee. De inrichting is apart: voor een vrij zakelijk soort serre, achter sfeervol en daarnaast een zeer gezellige "huiskamer", meer Hollands dan Italiaans. De bediening sluit daarbij aan: rustig en attent.
Kortom: zeer aan te bevelen.

Gegeten op 31 juli 2012

Schrijf zelf een recensie over La Fontanella in Oldenzaal

Schrijf hieronder je recensie over La Fontanella. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.