Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

La Fontanella

1. Restaurant
  2. Italiaans

La Fontanella

1. Restaurant
  2. Italiaans
  1. Toon telefoonnummer 0541 522 002

Lekkerbekje321

Gewoontjes niets bijzonders, opdringerige bediening, . Restaurant heeft een opknap buurtje gehad veel overbodige frutsels . Duurde erg lang voordat de pizza aan tafel kwam , ik kom hier niet weer

Gegeten op 16 juni 2013

JanetM

Leuk Italiaans restaurant in centrum van Oldenzaal. Vriendelijke bediening. Een kinderpizza was een 3/4 volwassen pizza (een deel was dubbelgeslagen en niet belegd..) Een kleiner formaat roept wat minder vragen op bij een 4 jarige pizzaliefhebber ;-)
Prima huiswijn en grote keuze van gerechten. Goed gegeten voor een prima prijs.

Gegeten op 30 juli 2013

rianne

We kwamen terug van vakantie en hadden geen zin om te koken, dus snel naar La Fontanella. We kozen voor een pizza Carbonara met een lekkere dunne bodem en een royale vulling.Vooraf stokbrood met kruidenboter en een goed glas wijn.
Bediening was vriendelijk , maar een beetje traag. Tafels simpel gedekt, maar het eten is prima qua prijs/kwaliteit .

Gegeten op 10 juli 2013

m_olderiekerink

Een uitstekende pizzeria in het cetrum van Oldenzaal. Ruime keuze in de menukaart. Naast de lekkere pizza's serveren ze ook heerlijke vlees en vis gerechten. Mijn favoriet is Estufado alla Veneziana, stukjes ossehaas in romige tomatensaus.

Het personeel is vriendelijk alleen soms nog wat onervaren. Dit blijkt uit het feit dat er nog wel eens wat wordt vergeten na een bestelling.

Een compliment aan de eigenaresse van het restaurant. Zij overziet het restaurant en probeert de kwaliteit te bewaken.

Al met al een goede pizzeria, waar je tegen een redelijk tarief heerlijk kunt eten.

Gegeten op 20 december 2012

FredM

Pizza gegeten, was uitstekend. Het prijsniveau is voor alle gerechten bijzonder vriendelijk voor de portemonnee. De inrichting is apart: voor een vrij zakelijk soort serre, achter sfeervol en daarnaast een zeer gezellige "huiskamer", meer Hollands dan Italiaans. De bediening sluit daarbij aan: rustig en attent.
Kortom: zeer aan te bevelen.

Gegeten op 31 juli 2012

waitsee

Goede pizza en lekker dessert. De bodem is mooi dun en precies goed. Niet te zwart, maar wel goed bruin aan de zijkant. Niet teveel kaas. Wel jammer dat het meisje niet weet wat oregano is. Dat weet ze nu wel.

Gegeten op 24 juli 2012

claus17

• Redelijk

• Redelijk

Lekker eten, leuke prijzen en gezellig restaurant. Neem wel de tijd; erg snel is men hier niet!

bl

• Slecht

• Slecht

leuk pand maar niks echt Italiaans......voor iemand die echt de Italiaase keuken kent,,,,niet aanbevolen

DHemken

• Goed

• Goed

Steeds weer komen wij terug bij deze pizzeria als wij in de buurt zijn. Vriendelijke en adequate bediening, een keuze uit heel veel pizza's. De pizza's zijn heerlijk en met zorg gemaakt. Een aanrader. Op vrijdagavond om 17.30 u zat het al vol. Ga zo door Fontanella!

mrkoen

• Uitstekend

• Uitstekend

Tijdens het Boeskoolfeest hier een heerlijke pizza slice gegeten. Zodoende de week erna uit eten geweest hier. De pizza's zijn van zeer hoge kwaliteit. Erg lekker en niet duur! De saladebar is ook een aanrader. Het is er wel druk (ook doordeweeks) dus reserveren is aanbevolen.

Schrijf zelf een recensie over La Fontanella in Oldenzaal

Schrijf hieronder je recensie over La Fontanella. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.