Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

A1-Plaza

1. Restaurant
  2. Wereldkeuken

A1-Plaza

1. Restaurant
  2. Wereldkeuken
  1. Toon telefoonnummer 033 468 19 88

Lolaisabelle

Ontelbare keren gegeten bij het All You can eat sushi en tepan yaki concept op de eerste etage. Warme gerechten worden vers klaar gemaakt en zijn erg lekker, vooral de gegrilde zalm en beefrolletjes. De sushi is ook lekker en wordt vers gemaakt. De 4 rondes van 5 gerechten zijn meer dan genoeg, verder dan 2-2,5 ronde komen wij meestal niet. Ook wel eens beneden gegeten bij t "wereld restaurant" maar dat vind ik minder!

Gegeten op 26 juni 2014

vandeventer3832

Vanavond weer sushi en grill genoten bij A1 plaza, we zijn er al vaak geweest en de kwaliteit is altijd top, ieder gerecht is een andere smaaksensatie, over de porties hoef je je geen zorgen te maken, de gemiddelde eter komt niet verder dan 3 van de vier ronden, de bediening is vriendelijk en met een gezond gevoel voor humor, tot snel ziens!

Gegeten op 16 mei 2014

Joshephine

Het eten is hier bovenverwachting goed. Vaak zie je in zulke massa restaurants dat de kwaliteit hier onder leid. Wat voor de prijs van weer acceptabel wordt geacht, maar dat hier niet het geval. Echt heerlijk gegeten. Met name hebben we van de sushi en de carpaccio gesmuld! Rare combi? Valt wel mee. Ging er goed in! Ook de enorme keuze aan lekkernijen als dessert, maakte dat we het ondanks het volle gevoel niet konden weerstaan!
Het concept werd goed uitgelegd en kregen zelfs een rondleiding van de gastheer. Het was groot, maar omdat er eigenlijk verschillende ruimtes waren, merkte je dat niet zo! En.... een super leuke speelruimte voor kinderen!!!!!!

Gegeten op 11 mei 2014

Thomas033

A1 Plaza klinkt als een wegrestaurant, alleen zie je vanaf de snelweg te laat dat je er af moet, wat mag je van en wegrestaurant verwachten ??...voor een "vreetschuur" kun je beter naar een ander restaurant in de buurt gaan. Wij kozen voor de sushi....de koude gerechten waren niet super, de warme gerechten maakten veel goed. Vreemde constructie dat mensen die boven in restaurant eten in Sushi gedeelte ook weer naar beneden kunnen lopen voor eten en het concept met all inclusive drinken geeft iets teveel een vakantie gevoel en teveel geloop naar de bar. Wil je snel eten langs de snelweg (A1 Plaza) is het voor de sushi geen verkeerde afslag, wil je echt lekker eten dan moet je wat verder van de snelweg af.

Gegeten op 4 mei 2014

KRMSBR

Ben hier een tijdje geleden wezen eten met wat vrienden. Het eten was op zich niet verkeerd, er was ook lekker veel keus maar niet echt van hoog niveau, de sushi's waren wel heel lekker. Dat was het dan gelijk ook wel, de service was niet echt top. Het decor zag er wel mooi uit!

Gegeten op 9 januari 2014

de2banteng

We zijn een paar keren daar geweest,het eten was super!alleen vind dat we het gevoel hadden dat we snel weg moeten,de ober pakt eten op tafel wat nog niet op is,gewoon een opdringerig gevoel van ..snel op eten want we willen naar huis!!das echt jammer....

Emme

Persoonlijk vind ik nooit zo prettig om voor je eten te lopen, maar voor dit restaurant heb ik het zeker wel voor over. Men heeft mij verteld dat ze enkele maanden geleden het gehele restaurant een restyling gegeven hebben en ik moet ze nageven, dit is zeer goed gedaan. Het is mooi trendy, strak en gezellig loungeachtig ingericht, je hebt niet het gevoel dat je in een toch wel vrij groot restaurant zit. Keuze aan eten is echt enorm en erg smaakvol. Je hebt een uitgebreide wok, maar ook de grill heeft een groot assortiment waaruit je onbeperkt kan kiezen. Je ziet hoe ze je pizza vers voor bereiden en de carpaccio, die was zalig. Tevens ook nog sushi, sashimi, oesters. Terwijl ik dit aan het schrijven ben, heb ik weer zin gekregen;) Ze hebben heerlijke crème brulee (erg aan te raden) en panna cotta en zelfs diverse soorten kaas, ijs en chocoladefontein.
Het personeel is vriendelijk en attent. Het is even wel wennen dat je van te voren moet afrekenen, maar je weet dan wel gelijk wat je kwijt bent. Al met al kwaliteit en prijs was zeer goed. Ze zien me hier zeker wel vaker terug.
Emme

Gegeten op 4 januari 2014

willemijn78

Wij eten alleen in het sushi gedeelte. Dit is sinds de verbouwing veel beter en gezelliger.
Helaas is de sushi wel altijd aan de koude kant. Warme gerechten lekker.
Kwaliteit prima en fulltime personeel prettig.

Gegeten op 6 december 2013

Klaasvanvliet

We hebben daar lekker gegeten. Vriendelijke bediening Uitgebreid assortiment voor een wok restaurant Een aanrader om daar eens te gaan wokken. En dit alles tegen een betaalbare prijs. In één woord TOP

Gegeten op 16 december 2013

Evelien02

Van tevoren betalen, en je krijgt een vlaggetje op je tafel met de tijd waarop je moet vertrekken. Iets klantonvriendelijkers kan ik niet bedenken.
Het personeel is er kennelijk alleen maar voor de keuken enz en de kassa. En een meisje dat de hele tijd vieze borden en glazen ophaalt.
Heb je je eindelijk een weg gebaand tussen de andere klanten bij de buffetten en zit je eindelijk weer aan je tafeltje, bedenk je je dat je nog niets te drinken hebt....weer dezelfde slalom terug om een spuitwatertje uit de tap te halen. Het eten, wat al niet bijster warm was, is dan inmiddels bijna koud natuurlijk.
En dan het eten: wat is het nou? Geen Japans, want weinig keus, geen Chinees want weinig keus -- zeker vergeleken met de huidige moderne Chinese restaurants --, wel pizza's en lasagne, roseval-aardappels en frikadellen, appelmoes en pangsit.
En, zeker als je met z'n tweeën bent, erg ongezellig. Je zit vaak alleen aan tafel omdat de een al klaar is met jagen-verzamelen, terwijl de ander nog iets laat bakken. Wachten op de ander? Nee, want dan wordt mijn eten (nog) koud(er).
Afijn, de volgende keer nog maar even wat verder rijden op de A1.

Gegeten op 28 november 2013

Schrijf zelf een recensie over A1-Plaza in Amersfoort

Schrijf hieronder je recensie over A1-Plaza. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.