a TripAdvisor company

1. 8,0 10 1 44

2. 7,7

3. 7,4

char18

Ik ben met mijn vriendinnen naar A1-Plaza geweest vorige week.
We hebben erg genoten van het eten, vooral het wokken was lekker.
De sushi was te doen, maar niet vers gemaakt. Tot slot was de bediening zeer vriendelijk en zou ik terug komen voor het wokken.

Gegeten op 15 juli 2016

Vergetengroente

In een erg saaie omgeving bediend worden. Wat kan je zeggen van deze all-you-can eat? Behoorlijk doorsnee. Weinig speciaals. De sushi was goed maar niks spectaculairs. Volgende keer zoeken we een iets gezelliger plek op.

Gegeten op 11 mei 2016

trucker2001

Onderweg naar amsterdam om een musical te gaan zien halverwege gestopt om te gaan eten bij A1 plaza. Het all you can eat concept incl. Alcohol vrije drankjes. Sushi was overheerlijk en ook de vlees en vis gerechten die vers klaar gemaakt werden waren erg lekker. De overige dingen die aangeboden werden zijn de standaard zaken zoals bami sate pangang enz. Wel goed hoor. Uitgebreid toetjes buffet en echte verse jus d'orange. Zeer vriendelijk personeel. Ik zeg een aanrader

Maartentwillert

Geweldige assortiment van gerechten. Lamracks, steak van de grill of anders een gegrilde zalm of wat anders van vis tot een proeverij van kleine hapjes als verse huisgemaakte carpaccio, sushi. Veel keuze uit warme gerechten. En voor liefhebbers van zoetigheid, ern groot scala aan desserts, huisgemaakte creme brulee (je ziet de spikkels van vanillestokjes), panna cotta, tiramisu, vers fruit, ijs, chocoladefontein en nog veel meer. Wat betreft service, tja het is dat je alles zelf moet halen, maar ze halen wel alles netjes van tafel en zijn ook zeer attent om je iets te brengen als je het vraagt. Je wordt trouwens wel keurig ontvangen bij de receptie en aan tafel gebracht. Het restaurant vind ik in mijn optiek keurig verzorgd, mooi warm van inrichting en erg van deze tijd.

Gegeten op 30 april 2016

Frida1975

Heel gezellige en geslaagde avond bij A1plaza gehad. Pluimpje voor het personeel. Het was erg druk maar ze waren allemaal erg vriendelijk en hadden nog tijd voor een praatje.
Eten zag er goed en lekker uit en dat was het ook!
Kwaliteit is super! Echt hun best gedaan. Vooral wok was bij ons in trek. Maar de desserts waren een goede afsluiter van onze avond!
Het restaurant is groot, maar niet dat je dat merkt door al die hoekjes die ze gecreeerd hebben.

Gegeten op 27 april 2016

Brigitte_Harald

Meerdere keren hier gegeten. Het eten is zoals je verwacht in een dergelijk restaurant. Je hebt veel keuze en er is voor ieders wat wils.

Het wokvlees zag er niet helemaal vers uit en ook de borden bij de wok zagen er niet schoon uit, dus dat heb ik over geslagen.

Het is erg groot, maar toch ervaar je dat niet zo, je hebt toch je privacy.

Gegeten op 10 december 2015

Jetje1980

Gisteren heerlijk hier gegeten. Alle kleine liflafjes uitgeprobeerd, waren allen zeer smaakvol. Gezellig gezeten. Je hebt het gevoel dat je in een a la carte restaurant zit, toch redelijk beschut voor een all you cam eat restaurant. Personeel vlot en vriendelijk aan tafel. Kwaliteit die je krijgt voor de prijs is zeker waard.

Gegeten op 22 april 2016

Myrthevrijthof

Heerlijk gegeten. Grote keus aan verschillende gerechten. Erg smaakvol. Prijs/kwaliteit is goed.
Zeer vriendelijk personeel.
Restaurant ziet netjes verzorgd uit. Mooi en warm ingericht. Zeker een aanrader.

Gegeten op 27 maart 2016

wmeijboom

Zijn hier ca 1/2 tot 3/4 jaar geleden voor het laatst geweest. Alles was duidelijk duurder geworden. A la carte sushi's gegeten en een fles witte huiswijn besteld. De smaak van de sushi's wat redelijk, maar toch minder dan we gewend waren, sommige vielen bij het oppakken uitelkaar. De huiswijn kwam uit een vat of karton, er zat geen etiket op en was niet bepaald smakelijk. We zaten op banken die overduidelijk aan slijtage, scheuren, onderhevig zijn. Hadden we daar nog niet eerder meegemaakt. De bediening was vriendelijk maar niet bepaald kundig. Jammer, volgende keer maar eens ergens anders proberen. In het algemeen voor ons een 7- als overall waardering.

Gegeten op 25 maart 2016

Marly1983

Eerste indruk toen we binnenkwamen: "jeetje wat is het hier druk." Echter ondanks de drukte werden we snel bij de kassa geholpen en vriendelijk naar de tafel begeleid. De bediening aan tafel heeft ons het concept uitgelegd aangezien we hier nog niet eerder geweest waren. Een enorme keuze aan gerechten. Mijn vriend waande zich in een paradijs!
Hij heeft zich bij de grill uitgeleefd, heerlijke lamsracks en biefstuk. Ook andere gerechten van de grill waren volgens hem erg goed. Zelf genoten van de diversiteit aan wokgerechtjes, tapas en sushi. Zeer omvangrijke dessertbuffet. Creme brulee was hemels. Ondanks de drukte zeer vriendelijk geholpen en qua waar we zaten niet veel gemerkt dat het zo druk was. Gezellige ingericht. Mooi en modern met een aangename cosy sfeer.
Kom zeer gauw met wat vrienden hier terug;)

Gegeten op 5 maart 2016

Schrijf zelf een recensie over A1-Plaza in Amersfoort

Schrijf hieronder je recensie over A1-Plaza. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.