A1-Plaza

• 7.6

• 7.9

KRMSBR
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ben hier een tijdje geleden wezen eten met wat vrienden. Het eten was op zich niet verkeerd, er was ook lekker veel keus maar niet echt van hoog niveau, de sushi's waren wel heel lekker. Dat was het dan gelijk ook wel, de service was niet echt top. Het decor zag er wel mooi uit!

Gegeten op 9 januari 2014

de2banteng
  • Recensies in de laatste twee jaar

We zijn een paar keren daar geweest,het eten was super!alleen vind dat we het gevoel hadden dat we snel weg moeten,de ober pakt eten op tafel wat nog niet op is,gewoon een opdringerig gevoel van ..snel op eten want we willen naar huis!!das echt jammer....

Emme
  • Recensies in de laatste twee jaar

Persoonlijk vind ik nooit zo prettig om voor je eten te lopen, maar voor dit restaurant heb ik het zeker wel voor over. Men heeft mij verteld dat ze enkele maanden geleden het gehele restaurant een restyling gegeven hebben en ik moet ze nageven, dit is zeer goed gedaan. Het is mooi trendy, strak en gezellig loungeachtig ingericht, je hebt niet het gevoel dat je in een toch wel vrij groot restaurant zit. Keuze aan eten is echt enorm en erg smaakvol. Je hebt een uitgebreide wok, maar ook de grill heeft een groot assortiment waaruit je onbeperkt kan kiezen. Je ziet hoe ze je pizza vers voor bereiden en de carpaccio, die was zalig. Tevens ook nog sushi, sashimi, oesters. Terwijl ik dit aan het schrijven ben, heb ik weer zin gekregen;) Ze hebben heerlijke crème brulee (erg aan te raden) en panna cotta en zelfs diverse soorten kaas, ijs en chocoladefontein.
Het personeel is vriendelijk en attent. Het is even wel wennen dat je van te voren moet afrekenen, maar je weet dan wel gelijk wat je kwijt bent. Al met al kwaliteit en prijs was zeer goed. Ze zien me hier zeker wel vaker terug.
Emme

Gegeten op 4 januari 2014

willemijn78
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij eten alleen in het sushi gedeelte. Dit is sinds de verbouwing veel beter en gezelliger.
Helaas is de sushi wel altijd aan de koude kant. Warme gerechten lekker.
Kwaliteit prima en fulltime personeel prettig.

Gegeten op 6 december 2013

Klaasvanvliet
  • Recensies in de laatste twee jaar

We hebben daar lekker gegeten. Vriendelijke bediening Uitgebreid assortiment voor een wok restaurant Een aanrader om daar eens te gaan wokken. En dit alles tegen een betaalbare prijs. In één woord TOP

Gegeten op 16 december 2013

Evelien02
  • Recensies in de laatste twee jaar

Van tevoren betalen, en je krijgt een vlaggetje op je tafel met de tijd waarop je moet vertrekken. Iets klantonvriendelijkers kan ik niet bedenken.
Het personeel is er kennelijk alleen maar voor de keuken enz en de kassa. En een meisje dat de hele tijd vieze borden en glazen ophaalt.
Heb je je eindelijk een weg gebaand tussen de andere klanten bij de buffetten en zit je eindelijk weer aan je tafeltje, bedenk je je dat je nog niets te drinken hebt....weer dezelfde slalom terug om een spuitwatertje uit de tap te halen. Het eten, wat al niet bijster warm was, is dan inmiddels bijna koud natuurlijk.
En dan het eten: wat is het nou? Geen Japans, want weinig keus, geen Chinees want weinig keus -- zeker vergeleken met de huidige moderne Chinese restaurants --, wel pizza's en lasagne, roseval-aardappels en frikadellen, appelmoes en pangsit.
En, zeker als je met z'n tweeën bent, erg ongezellig. Je zit vaak alleen aan tafel omdat de een al klaar is met jagen-verzamelen, terwijl de ander nog iets laat bakken. Wachten op de ander? Nee, want dan wordt mijn eten (nog) koud(er).
Afijn, de volgende keer nog maar even wat verder rijden op de A1.

Gegeten op 28 november 2013

Riannetervelde

Heerlijk gegeten.
Het was even wennen dat van te voren afrekenen, maar na uitleg was het begrijpbaar dat ze hier voor dit concept hebben gekozen. Het interieur doet er gezellig, "cosy" aan. Je merkt niet dat je in een vrij groot restaurant zit door alle knusse hoekjes die ze hier gecreeërd hebben. Ze hebben een groot aanbod aan aziatisch eten als het wok, een uitgebreide grill met heerlijke biefstuk, ook nog een pizza en pasta hoek en de toetjes ... HEMELS! Die waren zeer smaakvol. Je proeft aan de creme brulee dat het echt huisgemaakt is.
Al met al een prettige eetgelegenheid voor niet al te veel geld een belevenis op zich. Echt een aanrader.

Gegeten op 10 november 2013

kimberly7
  • Recensies in de laatste twee jaar

Mooie aankleding, maar slecht eten. Schijn bedriegt. Woksausen erg flauw, gegaard vlees uitgedroogd, wensen qua bereiding wok word niet naar geluisterd. WC'S ERG VIES! Wél ruime keuze (gelukkig maar) in gerechten en desserts. Vooraf betalen, erg onvriendelijk. Een keer en nooit weer

Gegeten op 27 oktober 2013

JeroenvdWeij
  • Recensies in de laatste twee jaar

We hebben hier onlangs gegeten volgens het "onbeperkt, all you can eat Sushi en Grill"concept. Helaas blijkt onbeperkt hier niet te kloppen en zijn er wel degelijk diverse beperkingen.
Alle andere Sushi en Grill restaurants hanteren 5, of een onbeperkt aantal, rondes met onbeperkt warme gerechten. Bij A1 zijn dit 4 rondes met maar maximaal 2 rondes met warme gerechten!
Verder moet je bij een behoorlijk aantal sushi's bijbetalen. Zo hebben we nog nooit moeten bijbetalen voor de Unagi Maki, maar hier dus wel! (1,60 euro!)
Al met al zijn er dus best wel beperkingen en is het zeker niet all you can eat!
Daarnaast staat er Salmon cheese Maki op de kaart. Als je deze besteld zit er alleen mayonaise op en geen kaas.
De sashimi salade bevat alleen zalm terwijl op het plaatje ook tonijn staat. Als je hier naar vraagt bij het personeel is de reactie "sashimi is toch zalm meneer?".
Er staat Sushirol met tonijn op het menu maar daar blijkt een soort gehakte tonijn in te zitten i.p.v. echte stukjes tonijn.
Als laatste hadden we kippenvleugeltjes besteld en die kwamen niet. Achteraf (na lang wachten en uiteindelijk vragen) gaf de ober aan dat ze niet meer voor de kwaliteit konden instaan en dat dit gerecht niet meer geserveerd.
De kwaliteit is verder wel aardig, al is de rijst soms erg koud en daardoor minder van smaak.
Daarnaast betaal 2,80 euro (!) voor een klein flesje appelsap.
Voor ons de laatste keer dat we hier zijn geweest, we hadden echt het gevoel dat alles niet klopte op de kaart en voelen ons bedrogen.
We hebben niet zorgeloos en rustig kunnen eten door alle tekortkomingen.

Gegeten op 11 oktober 2013

pvoorth
  • Recensies in de laatste twee jaar

Met regelmaat komen we hier. Maar dit keer was ik er met iemand op zaken diner. Een totaal vreemde die je meeneemd terwijl er belangen op het spel staan.
Het assortiment was weer uitgebreidt en ook andere gerechten en uitvoeringen werden aangeboden. Ik miste de Babipangang Spek (mijn favoriet). Ik vroeg het na bij de eigenaar. Er was deze dag gekozen voor een ander gerecht. Maar binnen 5 minuten hadden we een speciaal bereid portie Babipangang Spek op tafel staan.
Dit noem ik service en klandgerichtheid. Zeldzaam in een zaak van zo'n groot volume. Perfect!

Gegeten op 27 september 2013

Schrijf zelf een recensie over A1-Plaza in Amersfoort

Schrijf hieronder je recensie over A1-Plaza. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!