Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

A1-Plaza

1. Restaurant
  2. Wereldkeuken

A1-Plaza

1. Restaurant
  2. Wereldkeuken
  1. Toon telefoonnummer 033 468 19 88

Annabeth

Heel gezellig met onze vrienden hier wezen eten. Hoewel het een all you van eat restaurant is, oogt het knus. Personeel is zeer attent en je merkt echt dat ze met plezier hier werken. Lekker veel keuze en de gerechten allemaal hemels. Je eet gauw te veel. De toetjes en zeker de crème brulee maakt het dat we zeker nog gauw weer langskomen. Heb een negen gegeven, dan is er nog ruimte om ze volgende keer misschien een tien te geven.;)

Gegeten op 8 november 2014

Nibor68

Sushi all you can eat gegeten bij A1 Plaza. Een massaal gebeuren met al die restaurants bij elkaar. Zeker niet de beste sushi's maar gewoon prima eten voor langs de snelweg. Bediening was vriendelijk.

Rinusdekok

We zijn hier met 4 man gaan eten, een arrangement voor 27 Euro (alc. drankjes bijbetalen via een aparte bon) i.v.m. de verjaardag van de zoon van mijn vriendin (als zodanig gemeld bij de telefonische reservering).
Nu zagen we (na de reservering) dat jarigen gratis eten (en een cadeautje krijgen). Dat meldden we dus bij het inchecken. Zelfs na het laten zien van de ID pas van de jarige, werd echter gemeld dat in de voorwaarden staat dat je dat bij de online inschrijving had moeten melden (maar we hadden dus telefonisch gereserveerd). Kortom voor onze jarige geen gratis eten.
Kortom, het eten smaakte toen al een stuk minder als je zo inflexibel en klantonvriendelijk met je gasten omgaat.
Terslotte hebben we wel een tegoedbon gekregen (van €20, terwijl het arrangement €27 p.p. was). ......Alsof ik nog zin heb om bij deze tent terug te komen.

Gegeten op 24 september 2014

jannelies1

Lekker eten en veel keus. Wel kindvriendelijk omdat er een speelruimte is. Voor een paar patatjes is 12,50 wel erg duur voor een kind onder de 1,20 m (die niet meer op kan dan wat friet). En laat je baby maar bij de oppas want die kost ook nog 5 euro (dat is voor het geval hij/ zij een hapje ijs of een lange vinger eet).

Gegeten op 10 september 2014

Lolaisabelle

Ontelbare keren gegeten bij het All You can eat sushi en tepan yaki concept op de eerste etage. Warme gerechten worden vers klaar gemaakt en zijn erg lekker, vooral de gegrilde zalm en beefrolletjes. De sushi is ook lekker en wordt vers gemaakt. De 4 rondes van 5 gerechten zijn meer dan genoeg, verder dan 2-2,5 ronde komen wij meestal niet. Ook wel eens beneden gegeten bij t "wereld restaurant" maar dat vind ik minder!

Gegeten op 26 juni 2014

vandeventer3832

Vanavond weer sushi en grill genoten bij A1 plaza, we zijn er al vaak geweest en de kwaliteit is altijd top, ieder gerecht is een andere smaaksensatie, over de porties hoef je je geen zorgen te maken, de gemiddelde eter komt niet verder dan 3 van de vier ronden, de bediening is vriendelijk en met een gezond gevoel voor humor, tot snel ziens!

Gegeten op 16 mei 2014

Joshephine

Het eten is hier bovenverwachting goed. Vaak zie je in zulke massa restaurants dat de kwaliteit hier onder leid. Wat voor de prijs van weer acceptabel wordt geacht, maar dat hier niet het geval. Echt heerlijk gegeten. Met name hebben we van de sushi en de carpaccio gesmuld! Rare combi? Valt wel mee. Ging er goed in! Ook de enorme keuze aan lekkernijen als dessert, maakte dat we het ondanks het volle gevoel niet konden weerstaan!
Het concept werd goed uitgelegd en kregen zelfs een rondleiding van de gastheer. Het was groot, maar omdat er eigenlijk verschillende ruimtes waren, merkte je dat niet zo! En.... een super leuke speelruimte voor kinderen!!!!!!

Gegeten op 11 mei 2014

Thomas033

A1 Plaza klinkt als een wegrestaurant, alleen zie je vanaf de snelweg te laat dat je er af moet, wat mag je van en wegrestaurant verwachten ??...voor een "vreetschuur" kun je beter naar een ander restaurant in de buurt gaan. Wij kozen voor de sushi....de koude gerechten waren niet super, de warme gerechten maakten veel goed. Vreemde constructie dat mensen die boven in restaurant eten in Sushi gedeelte ook weer naar beneden kunnen lopen voor eten en het concept met all inclusive drinken geeft iets teveel een vakantie gevoel en teveel geloop naar de bar. Wil je snel eten langs de snelweg (A1 Plaza) is het voor de sushi geen verkeerde afslag, wil je echt lekker eten dan moet je wat verder van de snelweg af.

Gegeten op 4 mei 2014

KRMSBR

Ben hier een tijdje geleden wezen eten met wat vrienden. Het eten was op zich niet verkeerd, er was ook lekker veel keus maar niet echt van hoog niveau, de sushi's waren wel heel lekker. Dat was het dan gelijk ook wel, de service was niet echt top. Het decor zag er wel mooi uit!

Gegeten op 9 januari 2014

de2banteng

We zijn een paar keren daar geweest,het eten was super!alleen vind dat we het gevoel hadden dat we snel weg moeten,de ober pakt eten op tafel wat nog niet op is,gewoon een opdringerig gevoel van ..snel op eten want we willen naar huis!!das echt jammer....

Schrijf zelf een recensie over A1-Plaza in Amersfoort

Schrijf hieronder je recensie over A1-Plaza. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.