a TripAdvisor company

1. 8,1 10 1 47

2. 7,8

3. 7,5

Harry1965

Zonder te overdrijven, zeer goed gegeten. Qua kwaliteit en prijsverhouding, krijg je heel veel waar voor wat je betaalt. Personeel is attent, het jongere wat minder ervaren maar wel vriendelijk en behulpzaam. Keuze uit een uitgebreid assortiment. Wok en grill voeren de boventoon, maar rest van het buffet is tevens zeer groot. Voor ieder wat wils laten we maar zeggen. Sushi, oesters tot aan pizza en poffertjes en als afsluiting niet te vergeten een heerlijk dessertbuffet.
Inrichting is modern en gezellig ingedeeld, het oogt niet groot, terwijl er toch aardig wat man in kunnen.

Gegeten op 20 augustus 2016

Kirstenwannroy

Super gegeten. Heel veel keuze. Wok, grill, sushi alles even smaakvol. Toetjes om je vingers bij af te likken. Fijne bediening, zeer attent. Mooie inrichting. Voldaan naar huis gegaan.

Gegeten op 28 juli 2016

Hansleenheer

Mooi ruim restaurant,veel keuze en dus voor ieder wat wils. Voorgerechten: van soepen tot zeer uitgebreid koud buffet,allemaal erg smakelijk. Hoofdgerechten: van vers gemaakte sushi,poffertjes,italiaanse keuken die vers voor je bereid wordt,wokgedeelte,bbq/grill met oa entrecote,ribeye,erg lekker ook. Verder ook nog een heerlijk warm buffet met echt alles wat je je maar kunt bedenken. Nagerechten: vers fruit,oa aardbeien(met slagroom),meloen en ananas. Verder ijssoorten met chocolade fontijnen en nog een uitgebreid desserbuffet. Crème brulée was onze favorite! Daarna is er nog koffie en thee of verse munt thee. Al met al is er eigenlijk zo veel lekkers,dat je gewoon een keuze moet maken en het jammer vindt dat je op een gegeven moment gewoon vol zit... Verder misschien handig dat er een speel gedeelte is waar de kids lekker kunnen spelen. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel.
Veel gratis parkeergelegenheid; je auto staat pal voor de deur
Al met al hebben wij hier heerlijk gegeten en gaan dan ook graag binnenkort nog een keer terug.

Gegeten op 16 juli 2016

char18

Ik ben met mijn vriendinnen naar A1-Plaza geweest vorige week.
We hebben erg genoten van het eten, vooral het wokken was lekker.
De sushi was te doen, maar niet vers gemaakt. Tot slot was de bediening zeer vriendelijk en zou ik terug komen voor het wokken.

Gegeten op 15 juli 2016

Vergetengroente

In een erg saaie omgeving bediend worden. Wat kan je zeggen van deze all-you-can eat? Behoorlijk doorsnee. Weinig speciaals. De sushi was goed maar niks spectaculairs. Volgende keer zoeken we een iets gezelliger plek op.

Gegeten op 11 mei 2016

trucker2001

Onderweg naar amsterdam om een musical te gaan zien halverwege gestopt om te gaan eten bij A1 plaza. Het all you can eat concept incl. Alcohol vrije drankjes. Sushi was overheerlijk en ook de vlees en vis gerechten die vers klaar gemaakt werden waren erg lekker. De overige dingen die aangeboden werden zijn de standaard zaken zoals bami sate pangang enz. Wel goed hoor. Uitgebreid toetjes buffet en echte verse jus d'orange. Zeer vriendelijk personeel. Ik zeg een aanrader

Maartentwillert

Geweldige assortiment van gerechten. Lamracks, steak van de grill of anders een gegrilde zalm of wat anders van vis tot een proeverij van kleine hapjes als verse huisgemaakte carpaccio, sushi. Veel keuze uit warme gerechten. En voor liefhebbers van zoetigheid, ern groot scala aan desserts, huisgemaakte creme brulee (je ziet de spikkels van vanillestokjes), panna cotta, tiramisu, vers fruit, ijs, chocoladefontein en nog veel meer. Wat betreft service, tja het is dat je alles zelf moet halen, maar ze halen wel alles netjes van tafel en zijn ook zeer attent om je iets te brengen als je het vraagt. Je wordt trouwens wel keurig ontvangen bij de receptie en aan tafel gebracht. Het restaurant vind ik in mijn optiek keurig verzorgd, mooi warm van inrichting en erg van deze tijd.

Gegeten op 30 april 2016

Frida1975

Heel gezellige en geslaagde avond bij A1plaza gehad. Pluimpje voor het personeel. Het was erg druk maar ze waren allemaal erg vriendelijk en hadden nog tijd voor een praatje.
Eten zag er goed en lekker uit en dat was het ook!
Kwaliteit is super! Echt hun best gedaan. Vooral wok was bij ons in trek. Maar de desserts waren een goede afsluiter van onze avond!
Het restaurant is groot, maar niet dat je dat merkt door al die hoekjes die ze gecreeerd hebben.

Gegeten op 27 april 2016

Brigitte_Harald

Meerdere keren hier gegeten. Het eten is zoals je verwacht in een dergelijk restaurant. Je hebt veel keuze en er is voor ieders wat wils.

Het wokvlees zag er niet helemaal vers uit en ook de borden bij de wok zagen er niet schoon uit, dus dat heb ik over geslagen.

Het is erg groot, maar toch ervaar je dat niet zo, je hebt toch je privacy.

Gegeten op 10 december 2015

Jetje1980

Gisteren heerlijk hier gegeten. Alle kleine liflafjes uitgeprobeerd, waren allen zeer smaakvol. Gezellig gezeten. Je hebt het gevoel dat je in een a la carte restaurant zit, toch redelijk beschut voor een all you cam eat restaurant. Personeel vlot en vriendelijk aan tafel. Kwaliteit die je krijgt voor de prijs is zeker waard.

Gegeten op 22 april 2016

Schrijf zelf een recensie over A1-Plaza in Amersfoort

Schrijf hieronder je recensie over A1-Plaza. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.