A1-Plaza

• Eten

• Service

• Decor

• In behandeling

Met een groep collega's bezocht.
Het restaurant heeft een doorsnee inrichting van een wokrestaurant wat als redelijk sfeefvol beschreven kan worden.Drankjes kunnen aan de bar gehaald worden of fris wat zelftap is.
De keus aan div soorten eten is best ruim en ziet er lekker fris uit.
Vlotte service bij zowel de wok als bij de bakplaat afdeling.
Op laatst genoemde afd heerlijk vlees zonder boter bereid.Ik vond de kalfsentrecote en biefstuk er uitspringen maar ook de andere vlees en vissoorten zijn lekker.De traditionele Chinese gerechten bij het warm buffet wat minder smaakvol.
De bij het eten gedronken rode wijn erg
lekker evenals de met name creme brullee , een van de vele nagerechten.
Aanradertje dit restaurant!

Gegeten op 21 april 2015

mielie

Zondagavond hier gegeten, eerst een klein tafeltje aangewezen gekregen, later kwam de bediende ons een grotere tafel aanbieden. We hadden gekozen het All you can eat Sushi concept en het was erg lekker. Vond het personeel soms wel heel snel de schaaltjes meenemen, maar verder helemaal top.

Gegeten op 12 april 2015

Missyleen

Heel vriendelijk naar tafel gebracht. Ruime keuze aan gerechten. Gerechten zeer smaskvol bereid. Restaurant is warm en mooi stylisch ingericht.
Een aanrader voor een ieder die van goed eten in een fijne omgeving houdt.

Gegeten op 12 april 2015

Michelle78

Supergezellige verjaardag van opa hier gevierd. We waren met veel mensen en iedereen was erg te spreken over het eten. Veel keuze, alles is smaakvol gemaakt en fantastisch lekkere desserts ;). Het was wel erg druk, maar je merkt het niet echt. Snel geholpen en de bediening was vriendelijk en behulpzaam. Sowieso komen we zeker terug!

Gegeten op 15 februari 2015

mateusz

Voor valentijnsdag 2 weken van te voren gereserveerd Om half 8 voor 2 personen. Eenmaal optijd aangekomen om kwart over 7 belanden wij in een lange rij direct bij de ingang. Na ruim 20 minuten wachten bleek het dat wij op de eerste etage moesten zijn voor de 'all-you-can-eat' sushi en wij voor niks hebben gewacht. Eenmaal boven blijkt de tent stamp en stampvol te zitten. Toen ik vertelde dat wij om half 8 gereserveerd hadden werd er gewoon gezegd dat ze vol zaten en dat we moesten wachten tot er een plek vrij was. Eventjes wachten, geen probleem wij kregen namelijk een gratis drankje aan de bar. Na ruim een uur wachten werden wij, samen met wat andere lotgenoten verplaatst naar een vergaderruimte. Na nog een half uur wachten werden wij verplaatst naar een leeg tafeltje en konden wij onze bestelling eindelijk doorgeven. Het eerste eten duurde nog eens een half uur. Gelukkig smaakte het eten voortreffelijk! Dit maakte de avond deels goed. De sushi was vers bereid en de bijbehorende snacks waren erg lekker. Toen wijaan het einde wilden afrekenen heb ik nog geklaagd over de service. De baas kwam erbij en deze heeft al onze genuttigde drankjes, op 2 Cola na kwijtgescholden. Helaas was ons romantische valentijnsdiner wel een beetje verpest door de 1,5 uur wachttijd maar hebben wij wel erg lekker gegeten. Een aanrader, op de rustige dagen.

Gegeten op 14 februari 2015

sigrid15

A la carte Sushi. A la carte is geen aanrader. Bediening is hier niet op voorbereid. Drankjes werden vergeten, wasabi en gember kwamen pas op tafel toen we al klaar waren met eten. Je bestelling moet je zelf op een kladblaadje schrijven en dan proberen aandacht te trekken van het personeel.

Naast je all you can eat klnten die sushi, stokbrood en patat door elkaar naar binnen schrokken met mes en vork. En constant heen en weer lopen naar het buffet en de bar.

Dat gebrek aan service (en ambiance) past niet bij het prijskaartje dat hangt aan het a la carte eten.

Jammer want de suski is OK.
Ontvangst beneden bij de balie onvriendelijke.
Nooit weer.

Gegeten op 17 januari 2015

Annabeth

Heel gezellig met onze vrienden hier wezen eten. Hoewel het een all you van eat restaurant is, oogt het knus. Personeel is zeer attent en je merkt echt dat ze met plezier hier werken. Lekker veel keuze en de gerechten allemaal hemels. Je eet gauw te veel. De toetjes en zeker de crème brulee maakt het dat we zeker nog gauw weer langskomen. Heb een negen gegeven, dan is er nog ruimte om ze volgende keer misschien een tien te geven.;)

Gegeten op 8 november 2014

Nibor68

Sushi all you can eat gegeten bij A1 Plaza. Een massaal gebeuren met al die restaurants bij elkaar. Zeker niet de beste sushi's maar gewoon prima eten voor langs de snelweg. Bediening was vriendelijk.

Rinusdekok

We zijn hier met 4 man gaan eten, een arrangement voor 27 Euro (alc. drankjes bijbetalen via een aparte bon) i.v.m. de verjaardag van de zoon van mijn vriendin (als zodanig gemeld bij de telefonische reservering).
Nu zagen we (na de reservering) dat jarigen gratis eten (en een cadeautje krijgen). Dat meldden we dus bij het inchecken. Zelfs na het laten zien van de ID pas van de jarige, werd echter gemeld dat in de voorwaarden staat dat je dat bij de online inschrijving had moeten melden (maar we hadden dus telefonisch gereserveerd). Kortom voor onze jarige geen gratis eten.
Kortom, het eten smaakte toen al een stuk minder als je zo inflexibel en klantonvriendelijk met je gasten omgaat.
Terslotte hebben we wel een tegoedbon gekregen (van €20, terwijl het arrangement €27 p.p. was). ......Alsof ik nog zin heb om bij deze tent terug te komen.

Gegeten op 24 september 2014

jannelies1

Lekker eten en veel keus. Wel kindvriendelijk omdat er een speelruimte is. Voor een paar patatjes is 12,50 wel erg duur voor een kind onder de 1,20 m (die niet meer op kan dan wat friet). En laat je baby maar bij de oppas want die kost ook nog 5 euro (dat is voor het geval hij/ zij een hapje ijs of een lange vinger eet).

Gegeten op 10 september 2014

Schrijf zelf een recensie over A1-Plaza in Amersfoort

Schrijf hieronder je recensie over A1-Plaza. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.