a TripAdvisor company

1. Restaurant
  2. Wereldkeuken
  1. Toon telefoonnummer 033 468 19 88

Helenekastelijne

Mooie zaak volgens het All You Can Eat concept, een prijs incl. voor het eten en drinken (alcoholische dranken uitgezonderd ). Heel veel keuze en door de grote van de zaak ook voor grote groepen interessant. Het eten is uitgesproken en goed van smaak. Personeel is vriendelijk en in hoeverre kan je van een heel goede service spreken als je eigenlijk alles zelf moet doen? In ieder geval wordt je bij de vriendelijk welkom geheten en zijn de mensen die achter de buffetten staan vriendelijk en correct. Over inrichting is goed nagedacht. Door de grote keus is er voor iedereen wel wat lekkers te vinden dus ook voor vegetariërs en mensen die alleen hollandse pot willen eten dus voor een familie-uitje aan te bevelen.

Gegeten op 23 juli 2015

Lidiabecks

Op vrijdagavond hebben wij met onze kinderen van 13 en 10 jaar bij A1-plaza gegeten. We waren verrast door de ruime keus in verse gerechten. De kinderen hebben volop pizza’s, poffertjes en toetjes gegeten. Wijzelf hebben meer genoten van de sushi en wok en grillgerechten. Er zijn veel zitplaatsen maar dat merk je niet zo, omdat de ruimtes zijn onderverdeeld in kleinere gedeeltes. De sfeer in het restaurant is prettig en de inrichting van de ruimtes is modern en heel anders dan bijvoorbeeld bij wokrestaurants. Soms is het even geduld hebben bij de wok, dus we kozen op dat moment voor andere gerechten. De bediening ruimt alles netjes en snel af. We hebben hier lekker en uitgebreid gegeten en gaan gauw weer eten bij A1-Plaza!

Gegeten op 3 juli 2015

Lolindir

Lunch bestaat uit tepanyaki (zalm/biefstuk), wok, sushi en dessertbuffet. Sushi wordt vers gemaakt en is erg smaakvol. Verse groenten. Met eén warm hoofgerecht (saté ajam) was de keuze hier wel erg beperkt. Zelfgemaakte panna cotta, tiramisú en crème brûlée erg lekker.

Ondanks de grote banier aan de gevel € 12,50 blijkt dit bij navraag binnen € 15,- te zijn excl drankjes. Bediening vraagt dit na bij manager maar zegt dat de prijs al 5 jaar 15€ is (!!). Kwalijke zaak. Niet voor rede vatbaar. Bediening is wel vriendelijk.

Gegeten op 9 juli 2015

Mariscalangeveld

Vanavond hier met vier volwassen twee kinderen van vier en zes hier wezen eten, handig all-in concept waar je onbeperkt kan eten en kan drinken, voor alcohol moet je wel betalen. Wat gelijk opviel was de super mooie inrichting, restaurant oogt gezellig en trendy met kleine gedeeltes waardoor het totaal niet massaal aanvoelt. Voor de kinderen is er een speelplaats met klauter en klimdingen en een trampoline, helemaal ideaal. Ook de zelfbediening barretjes zien er super uit, flesjes tonic, chocomel, fristi, en veel meer keuze. Daarnaast ook frisdrank tap en een koffie, thee, cappuccino apparaat, eigenlijk alles wat je kan bedenken. En alles van de normale bekende merken, nergens wordt op bezuinigd. Kinderen hebben veel plezier beleeft aan het vers persen van sinaasappelsap.

Het eten was super vers en eigenlijk alles wat wel hebben gegeten was perfect! Erg veel keuze tussen vis, vlees gerechten. Grill en wok waar de vlees en vis worden bereid. Ook veel keuze in sushi en andere tapas gerechten. Desserbuffet is om je vingers bij af te likken. Zeker de crème brulee, daar zie je aan de zwarte spikkeltjes van de vanillestokje dat het echt vers gemaakt is en niet zomaar uit een pakje komt.

Voor kinderen was wat je ervan kan verwachten, die waren blij met de pizza, poffertjes en vooral de chocoladefontein waar ze nog keuze uit hadden in wit en melk chocola.

Ook personeel was super vriendelijk, en als iemand niet het antwoord wist stond er binnen 10 seconden iemand erbij die het gelijk kon uitleggen.

Echt een aanrader dus!

Gegeten op 12 juni 2015

stw

Afgelopen vrijdag voor de tweede keer in een halfjaar gegeten.
Geen verbeteringen geconstateerd.

De inrichting is goed al staan de twee persoonstafeltjes wel erg dicht op elkaar.
De vers afdelingen zoals het Sushi en Wok restaurant zien er vers en verzorgd uit en het smaakt ook lekker en men wordt er ook goed en snel geholpen.

Wat tegenvalt is wat al kant en klaar voor je ligt, zoals de saté , niet gemarineerd, smaakt naar gekookte kip op een stokje, saté saus is slap en flauw van smaak.
De gebakken banaan is in de verkeerde olie gebakken en niet smakelijk.

Het toetjes buffet is ook een tegenvaller, het ijs lijkt op goedkoop fabrieks ijs,
de verse tiramisu en chocolade mousse zijn flauw van smaak.

Gegeten op 1 mei 2015

Peet163

Met een groep collega's bezocht.
Het restaurant heeft een doorsnee inrichting van een wokrestaurant wat als redelijk sfeefvol beschreven kan worden.Drankjes kunnen aan de bar gehaald worden of fris wat zelftap is.
De keus aan div soorten eten is best ruim en ziet er lekker fris uit.
Vlotte service bij zowel de wok als bij de bakplaat afdeling.
Op laatst genoemde afd heerlijk vlees zonder boter bereid.Ik vond de kalfsentrecote en biefstuk er uitspringen maar ook de andere vlees en vissoorten zijn lekker.De traditionele Chinese gerechten bij het warm buffet wat minder smaakvol.
De bij het eten gedronken rode wijn erg
lekker evenals de met name creme brullee , een van de vele nagerechten.
Aanradertje dit restaurant!

Gegeten op 21 april 2015

mielie

Zondagavond hier gegeten, eerst een klein tafeltje aangewezen gekregen, later kwam de bediende ons een grotere tafel aanbieden. We hadden gekozen het All you can eat Sushi concept en het was erg lekker. Vond het personeel soms wel heel snel de schaaltjes meenemen, maar verder helemaal top.

Gegeten op 12 april 2015

Missyleen

Heel vriendelijk naar tafel gebracht. Ruime keuze aan gerechten. Gerechten zeer smaskvol bereid. Restaurant is warm en mooi stylisch ingericht.
Een aanrader voor een ieder die van goed eten in een fijne omgeving houdt.

Gegeten op 12 april 2015

Michelle78

Supergezellige verjaardag van opa hier gevierd. We waren met veel mensen en iedereen was erg te spreken over het eten. Veel keuze, alles is smaakvol gemaakt en fantastisch lekkere desserts ;). Het was wel erg druk, maar je merkt het niet echt. Snel geholpen en de bediening was vriendelijk en behulpzaam. Sowieso komen we zeker terug!

Gegeten op 15 februari 2015

mateusz

Voor valentijnsdag 2 weken van te voren gereserveerd Om half 8 voor 2 personen. Eenmaal optijd aangekomen om kwart over 7 belanden wij in een lange rij direct bij de ingang. Na ruim 20 minuten wachten bleek het dat wij op de eerste etage moesten zijn voor de 'all-you-can-eat' sushi en wij voor niks hebben gewacht. Eenmaal boven blijkt de tent stamp en stampvol te zitten. Toen ik vertelde dat wij om half 8 gereserveerd hadden werd er gewoon gezegd dat ze vol zaten en dat we moesten wachten tot er een plek vrij was. Eventjes wachten, geen probleem wij kregen namelijk een gratis drankje aan de bar. Na ruim een uur wachten werden wij, samen met wat andere lotgenoten verplaatst naar een vergaderruimte. Na nog een half uur wachten werden wij verplaatst naar een leeg tafeltje en konden wij onze bestelling eindelijk doorgeven. Het eerste eten duurde nog eens een half uur. Gelukkig smaakte het eten voortreffelijk! Dit maakte de avond deels goed. De sushi was vers bereid en de bijbehorende snacks waren erg lekker. Toen wijaan het einde wilden afrekenen heb ik nog geklaagd over de service. De baas kwam erbij en deze heeft al onze genuttigde drankjes, op 2 Cola na kwijtgescholden. Helaas was ons romantische valentijnsdiner wel een beetje verpest door de 1,5 uur wachttijd maar hebben wij wel erg lekker gegeten. Een aanrader, op de rustige dagen.

Gegeten op 14 februari 2015

Schrijf zelf een recensie over A1-Plaza in Amersfoort

Schrijf hieronder je recensie over A1-Plaza. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.