Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Posthoorn

1. Eetcafé
  2. Frans

Posthoorn

1. Eetcafé
  2. Frans
  1. Toon telefoonnummer 0578 614 024

Anna J.

We hebben hier met ons 8en gegeten. Heel leuk ingericht restaurant, warm en knus met overal leuke accessoires. Is gelukkig niet meegegaan met de vaak ongezellige moderne strakke inrichting. Aardige ober met gevoel voor humor. We hadden allemaal verschillende goed smakende gerechten. Prima biefstuk, schnitzels, bakje sla, lekkere patat, etc. Alleen de vele grove stukken donkerbruin brood vond ik niet zo'n succes, past m.i. niet bij alle gerechten. Het lijkt wel of een lekker wit stukje (stok)brood overal in de ban is gedaan. De advokaattoetjes vielen erg in de smaak. Iedereen vond het zeer gezellig en smakelijk.

Gegeten op 27 september 2014

johan39

Onze lunch bestond uit een baguette met gerookte zalm. Het broodje was krakend vers en even licht getoast. De zalm was van uitstekende kwaliteit. Ook de sla was vers. De uitvoering was wel heel 'gewoon'. We dronken er thee bij, van een goed merk. De Posthoorn heeft aardig interieur, we zaten in de 'koninklijke' hoek.

Gegeten op 21 augustus 2014

Sinus

Eerder bij dit mooie bedrijf geweest. Dinsdagavond zat het afgeladen vol! Hebben buiten onder de veranda met de terrasverwarming aan de heerlijke droge witte huiswijn gedronken en alvast een stokbroodje met tapenade gehad. Prima plek om te wachten op een tafel binnen. (Nèt te fris om buiten te eten). Buiten besteld en binnen heerlijk genoten van het eten.. Het was allemaal weer uitermate goed verzorgd en ontzettend lekker gegeten! Vriendelijk en behulpzaam personeel! Zijn met een blij gevoel weer vertrokken! Hopen op een spoedige terugkeer!!!

Gegeten op 19 augustus 2014

Clairtje

Een paar dagen in Epe. Het was heerlijk. Een mooi dorp met een super mooi bedrijf 'café de Posthoorn'. We kwamen aan en de bediening was meteen gastvrij en vriendelijk. De ambiance is super zowel binnen als buiten. Wanneer je aan komt lopen ziet het er gelijk netjes en verzorgd uit. We hebben heerlijk buiten gezeten en ook buiten gegeten. Alles was buitengewoon lekker. We hebben een heerlijk stukje zalm gegeten en een heerlijke biefstuk. De bediening was erg alert en had ook veel persoonlijke aandacht. Even de tijd nemen om je te helpen en ook om gezellig een praatje te maken.
Wanneer je in Epe bent is dit echt een aanrader. Een bedrijf met een nette, verzorgde, mooie en vooral prachtige ambiance.

Gegeten op 15 juni 2014

Been

Met vrienden gegeten,bij de posthoorn Epe.
Verrassend,gezellig,en prettige bediening.
Voorgerecht,heerlijk,hoofdgerecht super,dessert,verrassend.
Prachtige ambiance,en super schoon.
Een aanrader,ook prijstechnisch.
Wij gaan,zeker weer eten,bij dit prachtige eetcafé.

Gegeten op 6 juni 2014

Marlies1209

Heerlijk gegeten, altijd goed om hier te zijn. Prima en vriendelijke mensen die je voorzien van een hapje en een drankje. De zalm op z'n Portugees is een echte aanrader, zeker voor de grote eter. Biefstuk was heerlijk mals.

Gegeten op 16 juni 2014

LindyEva

Vrijdag, aan het einde van de middag zat het terras van de Posthoorn behoorlijk vol. Een goed teken, dus mijn vriend en ik besloten hier een hapje te eten. Vooraf een broodje met tapenade en kruidenboter. Wat bleek, het was geen tapenade, maar gewoon 2 soorten pesto, die zo uit een potje leken te komen! Als hoofdgerecht kozen wij voor de schnitzel en de vegetarische burger met flensje. Behalve het flensje, kwam alles uit de frituur (wel vers frituurvet). Als dessert kozen wij voor ijs met suikerbrood, maar het suikerbrood was op. Dan maar een kersenijsje met marsepein en omelet siberienne... waarvan zelfs de eigenaar zei dat ze die niet zelf hebben gemaakt. Wat een ongeïnspireerde kok staat daar.

Gegeten op 13 juni 2014

Skinnydog

Was eigenlijk van plan om even een tussenbiertje te doen onderweg naar andere bestemming. De zaak zat vol met dinergasten en het rook allemaal zo heerlijk dat mijn tussenbiertje uitliep op een heel smakelijk gerecht: een zalig hertenbiefstukje. Een lekkere koffie na en ik was weer klaar om op weg te gaan.
Prettige, alerte bediening, gezellige sfeer en value for money.

Gegeten op 5 april 2014

Sinus

Eergisteren gegeten bij dit prachtige en gezellige bedrijf. Uitgebreide menukaart en een uitstekende wijnkaart! Alles was buitengewoon lekker en de prijs/kwaliteit top. Wij hebben erg genoten van onze voorgerecht t/m het heerlijke dessert toe! De in knoflook gebakken gamba’s geserveerd met wokgroenten en basmatirijst waren heerlijk! Ook de biefstuk met kruidenboter was om te zuigen.
Mooie ambiance, warme sfeer en uitstekende bediening met veel ervaring én heel belangrijk, alles super schoon! Hier is nog persoonlijke aandacht voor de gasten. Wij komen hier zeker gauw terug!

Gegeten op 2 april 2014

foexie

tijdens onze vakantie op het terras neergestreken om iets te drinken en eigenlijk blijven plakken voor het diner. Heerlijk weer, jammer dat je dan naar binnen 'moet' als astmapatiënt omdat er flink gerookt (waaronder sigaar..) wordt...Genoten van een heerlijke saté, met friet en salade, geen groenten, jammer. Echtgenoot smulde van z'n entrecote. Niet hoogdravend, gewoon lekker. Personeel erg vriendelijk en attent. De enige wanklank is dat de zeepautomaat leeg was op het damestoilet. Wij hebben op maandag gegeten en woensdag nog een keer wat wezen drinken als pauze tijdens een lange fietstocht. Woensdag nog steeds zeepautomaat leeg en ook de handdoekenautomaat leeg. De serveerster merkte op dat er geen handdoekjes meer waren omdat ik met mijn handen wapperde. Ik zei toen dat de zeepautomaat leeg was en toen gaf ze aan dat ik dit maandag ook al had verteld. Dus inmiddels 3 (!!) dagen zonder zeep..hoe doet het personeel dat dan zelf? Gebruiken zij een ander toilet of worden er geen handen gewassen? Of misschien handen wassen in de keuken. Is toch geen moeite om even om de hoek zeep te halen bij het Kruidvat?? Dit heb ik toch wel als behoorlijk negatief ervaren..

Gegeten op 12 augustus 2013

Schrijf zelf een recensie over Posthoorn in Epe

Schrijf hieronder je recensie over Posthoorn. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.