a TripAdvisor company

1. Eetcafé
  2. Frans
  1. Toon telefoonnummer 0578 614 024

AnneMarieUitNijmegen

Ik heb de gewokte kip gegeten. Die was lekker. Hij werd geserveerd met een bakje salade. Leuk terras, prettige bediening.

Gegeten op 22 augustus 2016

Restaurant - 14 uur geleden

Bedankt voor uw recensie! Graag tot een volgende keer!
Met gastvrije groet,
Team Posthoorn

Jboom

De posthoorn is heerlijk om op het terras te zitten voor een kopje koffie, diner of om een borrel te drinken. Hun service is vriendelijk en gastvrij. Voor een vriend met notenallergie kregen we bij ons broodplankje na controle van het brood (dat hij mocht eten) zelfs extra vers stokbrood gebakken.
Qua lunchkaart hebben ze altijd heerlijke salades en broodjes. De borrelhapjes zijn helaas minder bijzonder, maar de salvion blanc is een echte aanrader. Ook dineren is hier heerlijk. De sfeer is altijd gezellig, met name in de zomer op het terras met uitkijk op de winkelstraat is heerlijk om te zitten.

Gegeten op 5 augustus 2016

Restaurant - 2 dagen geleden

Bedankt voor uw recensie! Graag tot een volgende keer!
Met gastvrije groet,
Team Posthoorn

sandra104

Op Iens gezocht waar je goed kunt eten in Epe, en zo bij de Posthoorn terecht gekomen.
Nou de recensies kloppen, heerlijk eten en een fijne sfeer. Echt zn dorps cafe gevoel waarin iedereen gewoon "thuis" is. En het eten was boven verwachting zeer smakelijk. Vriendelijk personeel dat niet te opdringerig was maar de juiste toon en praatje maakte. Zeker een aanrader mocht je in Epe een lekker hapje willen eten in ongedwongen sfeer.

Gegeten op 20 februari 2016

gemaal

Even snel een hapje eten in Epe. Op internet gezocht wat leuk was. We liepen richting een heel ander restaurant. Maar werden meteen aangetrokken door dit sfeervolle restaurant. Warm en gezellig! Super leuke bediening. Een grapje en zeer goede service. Heerlijk en betaalbaar gegeten. Bedankt wij komen zeker terug!

Gegeten op 8 februari 2016

Restaurant - 7 maanden geleden

Bedankt voor de mooie recensie! Tot de volgende keer! Wij kijken ernaar uit!

Tsjek

Mag het even zo? Ik weet namelijk echt niet meer wat we hebben gegeten die avond, maar het was heerlijk en gezellig. Dat weet ik nog heel goed. Aardige bediening, lekker terras en binnen zoals een eetcafe moet zijn. Niks op aan te merken.

Gegeten op 8 september 2015

norbert14

Per ongeluk in de Posthoorn binnen gelopen maar geen moment spijt van gehad. Heerlijk eten en een gezellige sfeer voor een goede prijs.
De carpaccio vooraf en de hertenbiefstuk als hoofdgerecht waren beide heerlijk. Het wijnadvies en de service waren prima echt een aanrader.

Gegeten op 17 oktober 2015

Clairtje

We waren weer een dagje in Epe! Wederom hier gegeten maar nu binnen. De vorige keer hebben we heerlijk buiten gegeten. Het is druk als we binnen komen en het klinkt vooral ook erg gezellig. Even een drankje gedaan aan een mooie grote tafel en vervolgens konden we aan tafel vlak bij de bar. Aan de bar zitten ook mensen wat erg gezellig en sfeervol is. Echt de huiskamer van Epe zoals staat geschreven op de site. We zijn begonnen met een voorgerecht: champignonsoep en brood met kruideboter. Daarna hebben we heerlijke Hertenbiefstuk en kipsate gegeten. Weer een heerlijke avond gehad! Een aanrader!!

Gegeten op 17 oktober 2015

myrthe14

Gezellig eetcafé met prima kaart en lekker eten. Gezellige sfeer en aardige bediening. We hebben een leuke avond gehad met dito eten.

Gegeten op 16 mei 2015

Sinus

Weer in Epe beland. Besloten om weer naar De Posthoorn te gaan. Was erg druk toen wij binnenkwamen. Wij wilden wat eten maar alle tafels waren bezet. Er werd gevraagd of wij het erg vonden om eerst aan de bar wat te drinken. Geen probleem! Erg gezellig aan de praat geraakt met andere gasten die aan de bar zaten. Ze hebben een nieuwe wijnkaart. Leuk bord aan de muur met alle wijnen erop. Alle wijnen per glas te bestellen . Uiteindelijk aan tafel. Heerlijke Kipsaté en een duetje van vis gegeten. Ijs met caramelsaus en Ijs met warme bosvruchten gehad. Bediening vlot. Gewoon toptent!

Gegeten op 16 mei 2015

Lowland

Fijn cafe waar je ook kan eten. Er worden eenvoudige maar goede gerechten geserveerd zoals biefstuk of een echte ouderwetse uiensoep.
In het cafe heerst een goede sfeer. Vooraf garnalenkroketten gegeten en daarna dus de goede biefstuk met sla en frites.

Schrijf zelf een recensie over Posthoorn in Epe

Schrijf hieronder je recensie over Posthoorn. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.