a TripAdvisor company

1. 8,3 10 1 11

2. 8,3

3. 8,1

sandra104

Op Iens gezocht waar je goed kunt eten in Epe, en zo bij de Posthoorn terecht gekomen.
Nou de recensies kloppen, heerlijk eten en een fijne sfeer. Echt zn dorps cafe gevoel waarin iedereen gewoon "thuis" is. En het eten was boven verwachting zeer smakelijk. Vriendelijk personeel dat niet te opdringerig was maar de juiste toon en praatje maakte. Zeker een aanrader mocht je in Epe een lekker hapje willen eten in ongedwongen sfeer.

Gegeten op 20 februari 2016

gemaal

Even snel een hapje eten in Epe. Op internet gezocht wat leuk was. We liepen richting een heel ander restaurant. Maar werden meteen aangetrokken door dit sfeervolle restaurant. Warm en gezellig! Super leuke bediening. Een grapje en zeer goede service. Heerlijk en betaalbaar gegeten. Bedankt wij komen zeker terug!

Gegeten op 8 februari 2016

Restaurant - 6 maanden geleden

Bedankt voor de mooie recensie! Tot de volgende keer! Wij kijken ernaar uit!

Tsjek

Mag het even zo? Ik weet namelijk echt niet meer wat we hebben gegeten die avond, maar het was heerlijk en gezellig. Dat weet ik nog heel goed. Aardige bediening, lekker terras en binnen zoals een eetcafe moet zijn. Niks op aan te merken.

Gegeten op 8 september 2015

norbert14

Per ongeluk in de Posthoorn binnen gelopen maar geen moment spijt van gehad. Heerlijk eten en een gezellige sfeer voor een goede prijs.
De carpaccio vooraf en de hertenbiefstuk als hoofdgerecht waren beide heerlijk. Het wijnadvies en de service waren prima echt een aanrader.

Gegeten op 17 oktober 2015

Clairtje

We waren weer een dagje in Epe! Wederom hier gegeten maar nu binnen. De vorige keer hebben we heerlijk buiten gegeten. Het is druk als we binnen komen en het klinkt vooral ook erg gezellig. Even een drankje gedaan aan een mooie grote tafel en vervolgens konden we aan tafel vlak bij de bar. Aan de bar zitten ook mensen wat erg gezellig en sfeervol is. Echt de huiskamer van Epe zoals staat geschreven op de site. We zijn begonnen met een voorgerecht: champignonsoep en brood met kruideboter. Daarna hebben we heerlijke Hertenbiefstuk en kipsate gegeten. Weer een heerlijke avond gehad! Een aanrader!!

Gegeten op 17 oktober 2015

myrthe14

Gezellig eetcafé met prima kaart en lekker eten. Gezellige sfeer en aardige bediening. We hebben een leuke avond gehad met dito eten.

Gegeten op 16 mei 2015

Sinus

Weer in Epe beland. Besloten om weer naar De Posthoorn te gaan. Was erg druk toen wij binnenkwamen. Wij wilden wat eten maar alle tafels waren bezet. Er werd gevraagd of wij het erg vonden om eerst aan de bar wat te drinken. Geen probleem! Erg gezellig aan de praat geraakt met andere gasten die aan de bar zaten. Ze hebben een nieuwe wijnkaart. Leuk bord aan de muur met alle wijnen erop. Alle wijnen per glas te bestellen . Uiteindelijk aan tafel. Heerlijke Kipsaté en een duetje van vis gegeten. Ijs met caramelsaus en Ijs met warme bosvruchten gehad. Bediening vlot. Gewoon toptent!

Gegeten op 16 mei 2015

Lowland

Fijn cafe waar je ook kan eten. Er worden eenvoudige maar goede gerechten geserveerd zoals biefstuk of een echte ouderwetse uiensoep.
In het cafe heerst een goede sfeer. Vooraf garnalenkroketten gegeten en daarna dus de goede biefstuk met sla en frites.

Anna J.

We hebben hier met ons 8en gegeten. Heel leuk ingericht restaurant, warm en knus met overal leuke accessoires. Is gelukkig niet meegegaan met de vaak ongezellige moderne strakke inrichting. Aardige ober met gevoel voor humor. We hadden allemaal verschillende goed smakende gerechten. Prima biefstuk, schnitzels, bakje sla, lekkere patat, etc. Alleen de vele grove stukken donkerbruin brood vond ik niet zo'n succes, past m.i. niet bij alle gerechten. Het lijkt wel of een lekker wit stukje (stok)brood overal in de ban is gedaan. De advokaattoetjes vielen erg in de smaak. Iedereen vond het zeer gezellig en smakelijk.

Gegeten op 27 september 2014

johan39

Onze lunch bestond uit een baguette met gerookte zalm. Het broodje was krakend vers en even licht getoast. De zalm was van uitstekende kwaliteit. Ook de sla was vers. De uitvoering was wel heel 'gewoon'. We dronken er thee bij, van een goed merk. De Posthoorn heeft aardig interieur, we zaten in de 'koninklijke' hoek.

Gegeten op 21 augustus 2014

Schrijf zelf een recensie over Posthoorn in Epe

Schrijf hieronder je recensie over Posthoorn. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.