a TripAdvisor company

1. Eetcafé
  2. Frans
  1. Toon telefoonnummer 0578 614 024

myrthe14

Gezellig eetcafé met prima kaart en lekker eten. Gezellige sfeer en aardige bediening. We hebben een leuke avond gehad met dito eten.

Gegeten op 16 mei 2015

Sinus

Weer in Epe beland. Besloten om weer naar De Posthoorn te gaan. Was erg druk toen wij binnenkwamen. Wij wilden wat eten maar alle tafels waren bezet. Er werd gevraagd of wij het erg vonden om eerst aan de bar wat te drinken. Geen probleem! Erg gezellig aan de praat geraakt met andere gasten die aan de bar zaten. Ze hebben een nieuwe wijnkaart. Leuk bord aan de muur met alle wijnen erop. Alle wijnen per glas te bestellen . Uiteindelijk aan tafel. Heerlijke Kipsaté en een duetje van vis gegeten. Ijs met caramelsaus en Ijs met warme bosvruchten gehad. Bediening vlot. Gewoon toptent!

Gegeten op 16 mei 2015

Lowland

Fijn cafe waar je ook kan eten. Er worden eenvoudige maar goede gerechten geserveerd zoals biefstuk of een echte ouderwetse uiensoep.
In het cafe heerst een goede sfeer. Vooraf garnalenkroketten gegeten en daarna dus de goede biefstuk met sla en frites.

Anna J.

We hebben hier met ons 8en gegeten. Heel leuk ingericht restaurant, warm en knus met overal leuke accessoires. Is gelukkig niet meegegaan met de vaak ongezellige moderne strakke inrichting. Aardige ober met gevoel voor humor. We hadden allemaal verschillende goed smakende gerechten. Prima biefstuk, schnitzels, bakje sla, lekkere patat, etc. Alleen de vele grove stukken donkerbruin brood vond ik niet zo'n succes, past m.i. niet bij alle gerechten. Het lijkt wel of een lekker wit stukje (stok)brood overal in de ban is gedaan. De advokaattoetjes vielen erg in de smaak. Iedereen vond het zeer gezellig en smakelijk.

Gegeten op 27 september 2014

johan39

Onze lunch bestond uit een baguette met gerookte zalm. Het broodje was krakend vers en even licht getoast. De zalm was van uitstekende kwaliteit. Ook de sla was vers. De uitvoering was wel heel 'gewoon'. We dronken er thee bij, van een goed merk. De Posthoorn heeft aardig interieur, we zaten in de 'koninklijke' hoek.

Gegeten op 21 augustus 2014

Sinus

Eerder bij dit mooie bedrijf geweest. Dinsdagavond zat het afgeladen vol! Hebben buiten onder de veranda met de terrasverwarming aan de heerlijke droge witte huiswijn gedronken en alvast een stokbroodje met tapenade gehad. Prima plek om te wachten op een tafel binnen. (Nèt te fris om buiten te eten). Buiten besteld en binnen heerlijk genoten van het eten.. Het was allemaal weer uitermate goed verzorgd en ontzettend lekker gegeten! Vriendelijk en behulpzaam personeel! Zijn met een blij gevoel weer vertrokken! Hopen op een spoedige terugkeer!!!

Gegeten op 19 augustus 2014

Clairtje

Een paar dagen in Epe. Het was heerlijk. Een mooi dorp met een super mooi bedrijf 'café de Posthoorn'. We kwamen aan en de bediening was meteen gastvrij en vriendelijk. De ambiance is super zowel binnen als buiten. Wanneer je aan komt lopen ziet het er gelijk netjes en verzorgd uit. We hebben heerlijk buiten gezeten en ook buiten gegeten. Alles was buitengewoon lekker. We hebben een heerlijk stukje zalm gegeten en een heerlijke biefstuk. De bediening was erg alert en had ook veel persoonlijke aandacht. Even de tijd nemen om je te helpen en ook om gezellig een praatje te maken.
Wanneer je in Epe bent is dit echt een aanrader. Een bedrijf met een nette, verzorgde, mooie en vooral prachtige ambiance.

Gegeten op 15 juni 2014

Been

Met vrienden gegeten,bij de posthoorn Epe.
Verrassend,gezellig,en prettige bediening.
Voorgerecht,heerlijk,hoofdgerecht super,dessert,verrassend.
Prachtige ambiance,en super schoon.
Een aanrader,ook prijstechnisch.
Wij gaan,zeker weer eten,bij dit prachtige eetcafé.

Gegeten op 6 juni 2014

Marlies1209

Heerlijk gegeten, altijd goed om hier te zijn. Prima en vriendelijke mensen die je voorzien van een hapje en een drankje. De zalm op z'n Portugees is een echte aanrader, zeker voor de grote eter. Biefstuk was heerlijk mals.

Gegeten op 16 juni 2014

LindyEva

Vrijdag, aan het einde van de middag zat het terras van de Posthoorn behoorlijk vol. Een goed teken, dus mijn vriend en ik besloten hier een hapje te eten. Vooraf een broodje met tapenade en kruidenboter. Wat bleek, het was geen tapenade, maar gewoon 2 soorten pesto, die zo uit een potje leken te komen! Als hoofdgerecht kozen wij voor de schnitzel en de vegetarische burger met flensje. Behalve het flensje, kwam alles uit de frituur (wel vers frituurvet). Als dessert kozen wij voor ijs met suikerbrood, maar het suikerbrood was op. Dan maar een kersenijsje met marsepein en omelet siberienne... waarvan zelfs de eigenaar zei dat ze die niet zelf hebben gemaakt. Wat een ongeïnspireerde kok staat daar.

Gegeten op 13 juni 2014

Schrijf zelf een recensie over Posthoorn in Epe

Schrijf hieronder je recensie over Posthoorn. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.