Posthoorn

• 8.1

• 8.0

Skinnydog
  • Recensies in de laatste twee jaar

Was eigenlijk van plan om even een tussenbiertje te doen onderweg naar andere bestemming. De zaak zat vol met dinergasten en het rook allemaal zo heerlijk dat mijn tussenbiertje uitliep op een heel smakelijk gerecht: een zalig hertenbiefstukje. Een lekkere koffie na en ik was weer klaar om op weg te gaan.
Prettige, alerte bediening, gezellige sfeer en value for money.

Gegeten op 5 april 2014

Sinus
  • Recensies in de laatste twee jaar

Eergisteren gegeten bij dit prachtige en gezellige bedrijf. Uitgebreide menukaart en een uitstekende wijnkaart! Alles was buitengewoon lekker en de prijs/kwaliteit top. Wij hebben erg genoten van onze voorgerecht t/m het heerlijke dessert toe! De in knoflook gebakken gamba’s geserveerd met wokgroenten en basmatirijst waren heerlijk! Ook de biefstuk met kruidenboter was om te zuigen.
Mooie ambiance, warme sfeer en uitstekende bediening met veel ervaring én heel belangrijk, alles super schoon! Hier is nog persoonlijke aandacht voor de gasten. Wij komen hier zeker gauw terug!

Gegeten op 2 april 2014

foexie
  • Recensies in de laatste twee jaar

tijdens onze vakantie op het terras neergestreken om iets te drinken en eigenlijk blijven plakken voor het diner. Heerlijk weer, jammer dat je dan naar binnen 'moet' als astmapatiënt omdat er flink gerookt (waaronder sigaar..) wordt...Genoten van een heerlijke saté, met friet en salade, geen groenten, jammer. Echtgenoot smulde van z'n entrecote. Niet hoogdravend, gewoon lekker. Personeel erg vriendelijk en attent. De enige wanklank is dat de zeepautomaat leeg was op het damestoilet. Wij hebben op maandag gegeten en woensdag nog een keer wat wezen drinken als pauze tijdens een lange fietstocht. Woensdag nog steeds zeepautomaat leeg en ook de handdoekenautomaat leeg. De serveerster merkte op dat er geen handdoekjes meer waren omdat ik met mijn handen wapperde. Ik zei toen dat de zeepautomaat leeg was en toen gaf ze aan dat ik dit maandag ook al had verteld. Dus inmiddels 3 (!!) dagen zonder zeep..hoe doet het personeel dat dan zelf? Gebruiken zij een ander toilet of worden er geen handen gewassen? Of misschien handen wassen in de keuken. Is toch geen moeite om even om de hoek zeep te halen bij het Kruidvat?? Dit heb ik toch wel als behoorlijk negatief ervaren..

Gegeten op 12 augustus 2013

Jb1978
  • Recensies in de laatste twee jaar

Zoals eerdere recensies vermeld, is dit een prima en gezellig eetgelegenheidje. Klein maar fijn. Sate en biefstuk zijn een aanrader. Prima!

Gegeten op 19 januari 2013

Bart-en-Trudy
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het eten was lekker en bereid met verse produkten de biefstuk wok was met heerlijk zacht vlees. De uiensoep super. Ze zijn er zeer goed op de hoogte van glutenvrij dieet. Ik wilde eerst een sate bestellen maar de saus was niet glutenvrij. Verse friet en een salade onder saus omdat deze ook gluten bevat. Echt super!

Gegeten op 3 januari 2013

Proever80153
  • Recensies in de laatste twee jaar

Erg lekker eten, met genoeg keuze. Verrassend voor een eetcafé, het was echt goed!!
De bediening doet de bestelling uit het hoofd!

Lowland

• Goed

Het mooiste cafe van Epe. 's Avond kan hier ook gegeten worden. Er is een simpel menu: Sate of biefstuk met friet en misschien nog wat dingen. Het was leuk om weer eens uiensoep te eten. Alles is simpel maar van prima kwaliteit. Verder is dit gewoon een heel gezellig cafe. Ook goed om gewoon wat drinken.

NinaNL

• Goed

Wij hebben hier alleen voor de lunch gegeten. De broodjes waren heerlijk, goed gevuld ook en de ambiance goed. Personeel was vriendelijk.

Hamar Dun

• Uitstekend

Gisteren hebben we voor het eerst in dit restaurant gegeten. Het keuzemenue ziet er goed uit en is zeer betaalbaar. De entourage en de vlotte bediening maken het helemaal goed. Dit is voor herhaling vatbaar.

Schrijf zelf een recensie over Posthoorn in Epe

Schrijf hieronder je recensie over Posthoorn. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!