a TripAdvisor company

1. 8,4 10 1 21

2. 8,3

3. 8,3

HannekeF

Vanwege de file zijn we op goed geluk Beverwijk ingereden en in dit gezellige restaurant beland. Leuk concept, dat delen. Het plankje brood en ham vooraf was zo royaal dat we aan 3 gerechten genoeg zouden hebben gehad maar 4 was ook lekker. Prima avond gehad, als ik dichterbij woonde zou ik regelmatig terug gaan.

Gegeten op 6 juli 2016

Pascalw

Gisteren met mijn zus heerlijk gegeten bij Ome Pietje in Beverwijk. Eerst lekker aan de bar gezeten met een plankje met hammetjes en een heerlijk vers brood. Hierna aan tafel gegaan waar we heerlijk hebben gegeten.

Eerst de Kwartel, spareribs en stoofpotje. Hierna nog wat patatjes besteld en de jodenhaas. Alles was zeer goed verzorgt en smaakte heerlijk!

Kortom.....we komen snel weer eens terug

Gegeten op 23 mei 2016

IvyJ

Ome Pietje is mijn favoriete restaurant in Beverwijk en omstreken. We komen er toch wel 1x per maand en iedere keer is het weer fantastisch. Mooie zaak, vriendelijk personeel, goede (huis)wijnen en het eten is gewoon altijd meer dan goed! Het leuke is dat de gerechten wat kleiner zijn dan normaal, dus dat je met z'n 2en zo'n 4 a 5 verschillende gerechten hebt. Echt een aanrader voor iedereen die wat hogere eisen stelt aan een diner!

Gegeten op 26 februari 2016

Sim0nes

Leuk ingerichte zaak, met hoge tafels en stoelen, en etagieres op de tafels. Op deze etagieres wordt het eten geserveerd, zodat je met zijn allen kunt delen. Gezellig, en lekker om veel verschillende dingen te kunnen proeven. Het eten is van goede kwaliteit met onder andere veel heerlijke soorten ham vooraf bij het brood. De hoeveelheid eten is ook prima, de bediening is attent en behulpzaam bij het kiezen van soort en hoeveelheid eten. De hapjes zijn smaakvol, met verrassende variatie. Zeker voor herhaling vatbaar. Ook erg handig dat ze op maandag open zijn, ik heb hier zakelijk gegeten met een gezelschap van 6.

Gegeten op 18 januari 2016

sanne206

Een mooie zaak, stijl/sfeervol ingericht! erg lekker eten, alles vers bereid en de smaken combinaties zijn voortreffelijk! Een favoriet was de verse tonijn, heerlijk! Personeel ( blonde dame) was erg vriendelijk. Vlotte, leuke meid die goed op de hoogte is van de zaak! ik kom zeker nog een keer terug!

Gegeten op 10 december 2015

MdeBK

Heerlijke avond gehad! In gezelschap van een chefkok, en 2 bar/bedieningsleden gingen wij met hoge eisen aan tafel. Alles waargemaakt! Heerlijk dat dit restaurant ook op maandag open is (zeker voor de horecamensen die vaak alleen dán vrij zijn). Porties waren bij ons allemaal tussengerechten (qua hoeveelheid eten) die in het midden geserveerd werden waardoor je van alles wat kon proeven. Iets ander systeem dan verwacht (en normale restaurants hebben), toch erg goed bevallen en leuk om weer een iets anders te hebben!

Gegeten op 28 september 2015

Bonnie50

We hebben heerlijk gegeten bij Ome Pietje , ik heb dit restaurant ook graag aanbevolen bij mijn vrienden en familie.....fijne, en leuke bediening en heerlijk eten er is niets wat voor mij een voorkeur heeft alles is van uitstekende kwaliteit.

Gegeten op 21 augustus 2015

An-1981

Al meerdere keren gegeten bij Ome Pietje, zowel binnen in het restaurant als buiten op het terras. Goede sfeer en erg gezellige entourage. Vriendelijk en zeer gastvrij personeel. Een erg leuk concept, doordat je deelt proef je meerdere gerechten. De tonijn, spare ribs en steak tartaar zijn mijn favoriet. Maar ook de andere gerechten zijn heerlijk en goed op smaak. Zeker een aanrader!!

Gegeten op 4 september 2015

IrmaLB

Vanavond voor het eerst gaan eten bij dit restaurant in Beverwijk. Wat een teleurstellende avond. Het concept kwam niet uit de verf. En het eten smaakte vlak. Was wel vers. Vooraf kregen we brood met truffelmayonaise en hummus. Wij kozen beide 3 gerechten van de kaart. Het is dan de bedoeling dat je samen de gerechtjes deelt. De kok maakt een keuze in volgorde van opdienen. De tijd tussen bestellen en 1e ronde gerechtjes was een uur! De eerste 2 gerechtjes van ons waren carpaccio en steak tartaar met een gepocheerd ei. De beide vleesgerechtjes waren fris en vers. Maar zeer vlak van smaak. De gerechtjes waren rijkelijk besprenkelt met wederom de truffelmayonaise en de carpaccio lag op een flink bed van sla. Daarna was het wachten op de 2e gang.... wederom lang gewacht en ook geen enkele vraag of we nog iets wilde drinken tussendoor. Lege glazen dus. Na zeker een half uur a 45 min wachten kwam eindelijk de 2e set gerechtjes. Dit keer waren het de knoflook gamba's en coquilles. Allereest begonnen met de gamba's. Wat een aanfluiting... het was een soepkom vol hete olie met daarin een paar rubber elastiekjes. Echt niet lekker. We hebben ze terug gestuurd. Daarna de coquilles, 3 stuks (€12,75!!) met wederom een flinke hoeveelheid truffelmayonaise en een grote hoeveelheid groene puree eromheen.
Coquilles op zich waren goed van smaak. Daarna wederom lang gewacht op de laatste 2 gerechtjes en daar ging het wederom fout. Ze kwamen niet gelijk. We hadden het jodenhaasje gekozen en de spareribs. Eerst kwam het haasje, smaak was zacht maar wederom 3 hele kleine blokjes pp €11,50. En toen dat op was weer lang gewacht op de spareribs. Die smaak was ok. We hadden huisgemaakte frieten als bijgerechtje besteld maar die kwamen ze pas brengen toen alles op was en hebben we geweigerd. Al met al €75,- afgerekend zonder het gevoel echt lekker en voldoende te hebben gegeten. Als excuus kregen we te horen van de serveerster dat het op zaterdag altijd druk is en dat we t eens op n doordeweekse dag moeten proberen. Maar dat is een stom excuus. Voor ons niet weer.

Gegeten op 29 augustus 2015

SylvZ

Wat een onverwachte topavond! Gisterenavond hier met zijn vieren gegeten. Wilden eerst wat drinken op terras, maar omdat het scherm in de loop van de avond naar beneden ging (met verwarming) zijn we niet gaan verkassen. Zaten heerlijk op het gezellige (volle) terras. Bijzonder vriendelijke, hard werkende bediening, heerlijke huiswijn en het verrassingsdiner wat we hadden uitgekozen was meer dan goed te noemen. Leuk concept, vele smaakjes daardoor kunnen proeven. Geen gehaast, alle tijd gekregen om te genieten. Een aanrader voor iedereen die van goed eten en gezelligheid houdt.

Gegeten op 29 juni 2015

Schrijf zelf een recensie over Eten & Drinken Ome Pietje in Beverwijk

Schrijf hieronder je recensie over Eten & Drinken Ome Pietje. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.