Eten & Drinken Ome Pietje

• 8.4

• 8.1

etenisfijn
  • Recensies in de laatste twee jaar

Net zo als afgelopen jaar hebben we met kerst weer genoten van de verrukkelijke High Wine.
De heerlijke wijnen pasten super bij de lekkere gerechten. Het eten is zoals anders weer heel smaakvol geweest. Alles is lekker vers en een lust voor het oog en de mond. Het was niet druk, onvoorstelbaar, mede door de talentvolle gastvrouw hebben we ons goed vermaakt. Volgend jaar weer!

Gegeten op 25 december 2013

Bert2208
  • Recensies in de laatste twee jaar

Zowel voor lunch als voor diner geweest, vwb lunch, de lekkerste broodjes van Beverwijk. Diner is principe van shared-dining, niet mijn ding maar gerechten zijn prima. Bediening van Fleur en Jef is vlot en attent, er zijn weinig restaurants met zulke goede service. Mooie verzorgde zaak.

Gegeten op 27 oktober 2013

roy24
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gisteren hebben wij hier met z'n vieren gegeten. We begonnen buiten op het terras met een heerlijke prosecco en een chacuterie. Vervolgens hebben wij het diner binnen voortgezet. De keuze van de wijnkaart is uitermate divers en van hoge kwaliteit. Wijnen uit Spanje, Portugal, Israel, USA (Californie), Oostenrijk, Duitsland staan allemaal op de wijnkaart vermeld. Het concept van Ome Pietje is apart (positief). Per persoon wordt er geadviseerd om 3 gerechten van de menu-kaart te kiezen, verdeeld onder warm en koud. Dit wordt geserveerd op een etagiere waardoor de hele tafel kan genieten van ieder ander zijn gerecht. TOP!!

Wij hebben een zeer gezellige avond ervaren, mede ook dankzij de spontane en ervaren bediening. Fleur, bedankt voor de leuke avond!! Tot snel ;-)

Gegeten op 13 juli 2013

Douwes12
  • Recensies in de laatste twee jaar

Erg goed restaurant in de Baanstraat. Bij binnenkomst meteen netjes ontvangen door iemand van de bediening opgevangen en netjes naar ons tafeltje gebracht. Onze tafelgasten voegde ons later bij ons. Met zijn viertjes gezelling in het nisje, dicht bij de binnentuin. Ideaal voor de rokers bij ons aan tafel.

Bediening zeer attent en snel handelend. Broodje stond snel op tafel en zag er rijkelijk uit. Bij het broodje een bordje chacuterie genomen, erg lekker hammetjes en worsten flinterdun gesneden door de bediening op een ouderwetse snijmachine in het midden van de zaak. Voor de rest super gegeten, met lekker wijntjes. Vooral de Oosterse Tonijn en de Asian Carpacio zijn een echte aanrader.

Zaak ziet er strak uit, maar houdt toch een warm gevoel! Gerechten zijn aan de prijzige, maar daar is de kwaliteit ook wel naar!

fijnproefkonijn
  • Recensies in de laatste twee jaar

Eten bij Ome Pietje is leuk! Met 8 vriendinnen geweest en een geslaagde avond gehad! Ons laten verrassen door de chef, wat resulteerde in wel 9 kleine gerechtjes (opgediend in 3 gangen) en een dessert! Onze buiken dus behoorlijk vol (maar daar was de prijs ook wel naar).
Lekker gegeten met... een groot compliment voor de bediening!

Gegeten op 18 juli 2012

Patrick68

• Goed

Leuke sfeer, prettig personeel en het eten is gewoon prima. Geen hoogstandjes, maar wel lekker. Ome Pietje heeft zeker een goede prijs/kwaliteit verhouding en we komen er graag nog eens terug.

Annemiekevah

• Redelijk

Van het weekend gegeten bij Ome Pietje. De bediening is prima en vriendelijk. Eten is van goede kwaliteit.. Maar het concept vind ik toch niks. Met vier personen een beetje schrapen uit kleine schaaltjes met kleine hapjes. Veel verschillende kleine hapjes bestellen en samen delen is de doelstelling, aldus omepiete. In dat gevall vind ik de hapjes in relatie tot de prijs echt aan de magere kant. Kortom lekker eten, maar aan de prijs.
Dit vond ik vooralduidelijk worden bij het kaas plateautje.

jan34

• Uitstekend

Hier komen gastheerschap, kwaliteit en sfeer bijeen. Een prachtig, trendy restaurant in het centrum van Beverwijk. Bewonderenswaardig hoe dit restaurant keer op keer de verwachtingen waarmaakt. Uitgebreide en wisselende kaart, maar mijn favorieten (carpaccio, beef teriyaki en spare-ribs) blijven gelukkig gehandhaafd.

Inmiddels twee keer gedineerd, een drietal keren geluncht en ontelbaar vaak geborreld. Diner eenmaal met het gezin: alles volledig naar wens. Het concept is niet helemaal mijn ding. Op verzoek werden de door mij bestelde gerechtjes separaat geserveerd en dat toont de flexibiliteit van de bekwame bediening aan. Met een (warm) appeltaartje toe het restaurant met een voldaan en vrolijk gevoel verlaten.

Ter ere van mijn 21e verjaardag tezamen met 8 vrienden in januari 2012 teruggekeerd. Van tevoren met de chef-kok (tevens eigenaar) een menu afgesproken, aangezien ik het concept in deze setting minder geschikt achtte. Bij binnenkomst een bodem gelegd met heerlijk brood en charcuterie, vervolgens de tafelgenoten de mogelijkheid gegeven om te kiezen tussen 3 voor- en 2 hoofdgerechten. De bekende warme appeltaart met roomijs en slagroom (ditmaal geserveerd op 2 grote borden) als dessert. Bij rondvraag bleken mijn vrienden net als ik genoten te hebben van dit (eenvoudige) maar smaakvolle diner.

Ook voor de lunch en borrel geschikt. Met name op de vrijdag en de zaterdag blijft het nog lang bedrijvig in de zaak. Ideaal om voor het stappen een biertje te drinken, al dan niet vergezeld met een bittergarnituur (zoals ie hoort in mijn ogen, met bitterballen, frikandelletjes, kaasstengels, kipnuggets en gehaktstaven en dus géén snacks met groenten e.d.).

Kortom: kwaliteit, gastvrij en flexibel. Wellicht voor sommige zaken een tikkeltje aan de prijs, maar mijns inziens is de prijs-/kwaliteitsverhouding dik in orde. Toppertje!

TanjaClaudia

• Redelijk

Lange avond door trage en geen persoonlijke bediening. Helaas zitten de lage stoelen verschrikkelijk....aan die hoge stoelen zou ik helemaal niet willen beginnen. Wel een mooie tent maar best duur en erg gehorig.

dooz

• Uitstekend

Sfeervol restaurant.
Eten zeer goed en smaakvol.
Bediening top, vriendelijk en goed op de hoogte van het eten en drinken.
Zoals wij dat noemen een prima CO-tje (culinair orgasme).
Heerlijke avond gehad, thanks Ome Pietje.

Schrijf zelf een recensie over Eten & Drinken Ome Pietje in Beverwijk

Schrijf hieronder je recensie over Eten & Drinken Ome Pietje. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!