Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Eten & Drinken Ome Pietje

1. Internationaal

Eten & Drinken Ome Pietje

1. Internationaal
  1. Toon telefoonnummer 0251 228 858

snowman

Toch maar eens het concept geprobeerd bij Ome Pietje.
Je moet ervan houden en blijkbaar doen heel veel mensen dat mede gezien de negens en tienen die hier worden uitgedeeld. Dit gaat mij wat te ver.
Bediening vriendelijk maar de indruk was telkens dat ons tafeltje "toevallig" in het oog sprong om af te ruimen en/of order aan te nemen. Aan bijschenken werd niet gedaan.
De menukaart nadat we ons tafeltje kregen, duurde een minuutje of 10. !
De etagiere belemmert altijd het zicht op je tafelgenoten.
Kwaliteit eten is goed te noemen net als de keuze maar prijs vs kwantiteit is toch wel behoorlijk hoog.
Ook de wijnen gaan fors over de kop, net zoals het flesje water overigens. E 4.50
Op het de steaktartaartje hoort een "running" eitje. Helaas niet running.
Het kaasplankje was echt uiterst karig !
Aantal gerechten lekker oa pulled pork en bloedworst.
De rekening: bijna 240 euro voor 4 personen !!

Gegeten op 16 januari 2015

Neeke21

Afgelopen weekend zeer goed gegeten bij Ome Pietje! Leuk concept en goede bediening. Eten smaakte overheerlijk. Vooral de cheesecake als toetje is een aanrader!
Zeker de moeite waard om te gaan eten. Wij reizen er graag nog een keertje vanuit Maastricht naartoe!

Gegeten op 2 januari 2015

olga29

Dit is een super plek! Geweldige bediening met heerlijk eten en goede wijnen! De kaart wisselt regelmatig en biedt mogelijkheden voor grote en kleine eters, vis-, vlees- en vegetarische liefhebbers! De special mogelijkheden tijdens de meat- or fish market of special menu's zoals bij een 'high wine' zijn ook zeer aan te raden!

Gegeten op 29 november 2014

martijnvangaal

Wij hebben afgelopen zaterdag 29-11-2014 gegeten bij ome Piet. Wij komen uit Utrecht en waren in Beverwijk vanwege een theater voorstelling van Jandino. Aangekomen in Beverwijk was het zoeken naar een leuk restaurant. Toevallig zagen we het restaurant van ome Piet toen we aan de wandel waren. De tent zat goed vol, en er was alleen nog een plekje aan de bar, omdat we honger hadden en het restaurant er gezellig uit zag hebben we besloten om aan de bar te gaan zitten. De ontvangst was zeer vriendelijk en gastvrij.

Vanaf de bar konden we goed de open keuken in kijken, waar druk werd gewerkt. De chefkok(ome piet denk ik) had alles goed onder controle, keuken brand schoon en alle koks waren regelmatig hun handen aan het wassen voordat ze het eten gingen bereiden. Zeer NETJES en professioneel!!!!!

De porties waren ruim voldoende, de runde carpaccio was heerlijk en leuk opgemaakt en de gamba's van mijn vrouw smaakten ook voortreffelijk. Als hoofdgerecht namen wij de spareribs, die waren super mals, het vlees viel gewoon van het bot...heerlijk op smaak.

In dit restaurant komen mensen in een pak maar ook in een spijkerbroek, de sfeer is gezellig, en volgens mij zaten er veel bekenden die er elke week weer terugkomen, wat ook logisch is.

Gegeten op 29 november 2014

Amsterdammer1968

Dit smaakvol ingerichte restaurant voelt ieder keer weer als een beetje thuis komen!

Fleur is echt een super gastvrouw met oog voor details en Piet jouw spare ribs blijven onovertroffen!

Zowel voor een snelle hap, als een uitgebreid diner kun je prima bij Ome Pietje terecht

Gegeten op 10 oktober 2014

EGJ

Vanwege een theatervoorstelling was het besluit om van te voren met elkaar iets te gaan eten genomen.De keuze is gevallen op Ome Pietje. Wat een fantastische bedieningsbrigade en goede keuken. Uiterst vriendelijk, voorkomend.Top. Heerlijke gerechten gepresenteerd op een originele manier. De factor tijd werd ruim gehaald.Goed gedaan. De voorbode van een fijne zaterdagavond uit. Dank jullie wel. Beverwijk, bij Ome Pietje werken jullie ambassadeurs.

Gegeten op 15 november 2014

Proever57212

Hoewel Beverwijk nou niet echt een plaats is waar je goede restaurants zou verwachten moet ik als Haarlemmer toch erkennen dat ik in Beverwijk (Fozzies, Donna Louise) nog nooit ben teleurgesteld. Het bezoekje aan Ome Pietje was stomtoevallig omdat we een plek zochten om nog snel wat te eten voor een leuke avond in het Kennemer Theater. Ondanks de beperkte tijd hebben we lekker rustig kunnen genieten van het food sharing concept; 4 lekkere gerechtjes (Pulled Pork, Longhaas, Beef Teriyaki en Loempia's met Pekingeend) voorafgegaan door heerlijk charcuterie en brood met aoli en tapenade. De bediening was niet overdreven aanwezig maar wel heel attent. Binnenkort gaan we, als we niet beperkt worden tot een uurtje tijd, zeker nog een keer met vrienden terug naar Ome Pietje. Van harte aanbevolen.

Gegeten op 9 oktober 2014

kattenbabbels

Meerdere keren bij Ome Pietje gegeten. Iedere keer weer aangenaam verrast; fantastische, vriendelijke en vooral vlotte bediening, ook later op de avond! Restaurant is tot laat open, en altijd is er nog wel ergens een tafeltje vrij in dit middelgrote restaurant. De sfeer is informeel maar toch netjes. Het decor is rustig, en met name de binnentuin is super zomers!
De kaart biedt variatie in gerechten en wijnen en ook vegetariërs vinden hier verrassende gerechten. Prijzen zijn zeer redelijk. een aanrader, en extra pluspunt; genoeg parkeergelegenheid!

Gegeten op 2 augustus 2014

Paula1959

Prachtig terras, zeer vriendelijke en behulpzame bediening. Sobere, maar zeer sfeervolle ambiance met heerlijke gerechten. Leuk concept met de etagère.
Kortom 3 zeer tevreden klanten!

Gegeten op 15 mei 2014

etenisfijn

Net zo als afgelopen jaar hebben we met kerst weer genoten van de verrukkelijke High Wine.
De heerlijke wijnen pasten super bij de lekkere gerechten. Het eten is zoals anders weer heel smaakvol geweest. Alles is lekker vers en een lust voor het oog en de mond. Het was niet druk, onvoorstelbaar, mede door de talentvolle gastvrouw hebben we ons goed vermaakt. Volgend jaar weer!

Gegeten op 25 december 2013

Schrijf zelf een recensie over Eten & Drinken Ome Pietje in Beverwijk

Schrijf hieronder je recensie over Eten & Drinken Ome Pietje. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.