Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Eten & Drinken Ome Pietje

1. Internationaal

Eten & Drinken Ome Pietje

1. Internationaal
  1. Toon telefoonnummer 0251 228 858

Proever57212

Hoewel Beverwijk nou niet echt een plaats is waar je goede restaurants zou verwachten moet ik als Haarlemmer toch erkennen dat ik in Beverwijk (Fozzies, Donna Louise) nog nooit ben teleurgesteld. Het bezoekje aan Ome Pietje was stomtoevallig omdat we een plek zochten om nog snel wat te eten voor een leuke avond in het Kennemer Theater. Ondanks de beperkte tijd hebben we lekker rustig kunnen genieten van het food sharing concept; 4 lekkere gerechtjes (Pulled Pork, Longhaas, Beef Teriyaki en Loempia's met Pekingeend) voorafgegaan door heerlijk charcuterie en brood met aoli en tapenade. De bediening was niet overdreven aanwezig maar wel heel attent. Binnenkort gaan we, als we niet beperkt worden tot een uurtje tijd, zeker nog een keer met vrienden terug naar Ome Pietje. Van harte aanbevolen.

Gegeten op 9 oktober 2014

kattenbabbels

Meerdere keren bij Ome Pietje gegeten. Iedere keer weer aangenaam verrast; fantastische, vriendelijke en vooral vlotte bediening, ook later op de avond! Restaurant is tot laat open, en altijd is er nog wel ergens een tafeltje vrij in dit middelgrote restaurant. De sfeer is informeel maar toch netjes. Het decor is rustig, en met name de binnentuin is super zomers!
De kaart biedt variatie in gerechten en wijnen en ook vegetariërs vinden hier verrassende gerechten. Prijzen zijn zeer redelijk. een aanrader, en extra pluspunt; genoeg parkeergelegenheid!

Gegeten op 2 augustus 2014

Paula1959

Prachtig terras, zeer vriendelijke en behulpzame bediening. Sobere, maar zeer sfeervolle ambiance met heerlijke gerechten. Leuk concept met de etagère.
Kortom 3 zeer tevreden klanten!

Gegeten op 15 mei 2014

etenisfijn

Net zo als afgelopen jaar hebben we met kerst weer genoten van de verrukkelijke High Wine.
De heerlijke wijnen pasten super bij de lekkere gerechten. Het eten is zoals anders weer heel smaakvol geweest. Alles is lekker vers en een lust voor het oog en de mond. Het was niet druk, onvoorstelbaar, mede door de talentvolle gastvrouw hebben we ons goed vermaakt. Volgend jaar weer!

Gegeten op 25 december 2013

Bert2208

Zowel voor lunch als voor diner geweest, vwb lunch, de lekkerste broodjes van Beverwijk. Diner is principe van shared-dining, niet mijn ding maar gerechten zijn prima. Bediening van Fleur en Jef is vlot en attent, er zijn weinig restaurants met zulke goede service. Mooie verzorgde zaak.

Gegeten op 27 oktober 2013

roy24

Gisteren hebben wij hier met z'n vieren gegeten. We begonnen buiten op het terras met een heerlijke prosecco en een chacuterie. Vervolgens hebben wij het diner binnen voortgezet. De keuze van de wijnkaart is uitermate divers en van hoge kwaliteit. Wijnen uit Spanje, Portugal, Israel, USA (Californie), Oostenrijk, Duitsland staan allemaal op de wijnkaart vermeld. Het concept van Ome Pietje is apart (positief). Per persoon wordt er geadviseerd om 3 gerechten van de menu-kaart te kiezen, verdeeld onder warm en koud. Dit wordt geserveerd op een etagiere waardoor de hele tafel kan genieten van ieder ander zijn gerecht. TOP!!

Wij hebben een zeer gezellige avond ervaren, mede ook dankzij de spontane en ervaren bediening. Fleur, bedankt voor de leuke avond!! Tot snel ;-)

Gegeten op 13 juli 2013

Douwes12

Erg goed restaurant in de Baanstraat. Bij binnenkomst meteen netjes ontvangen door iemand van de bediening opgevangen en netjes naar ons tafeltje gebracht. Onze tafelgasten voegde ons later bij ons. Met zijn viertjes gezelling in het nisje, dicht bij de binnentuin. Ideaal voor de rokers bij ons aan tafel.

Bediening zeer attent en snel handelend. Broodje stond snel op tafel en zag er rijkelijk uit. Bij het broodje een bordje chacuterie genomen, erg lekker hammetjes en worsten flinterdun gesneden door de bediening op een ouderwetse snijmachine in het midden van de zaak. Voor de rest super gegeten, met lekker wijntjes. Vooral de Oosterse Tonijn en de Asian Carpacio zijn een echte aanrader.

Zaak ziet er strak uit, maar houdt toch een warm gevoel! Gerechten zijn aan de prijzige, maar daar is de kwaliteit ook wel naar!

fijnproefkonijn

Eten bij Ome Pietje is leuk! Met 8 vriendinnen geweest en een geslaagde avond gehad! Ons laten verrassen door de chef, wat resulteerde in wel 9 kleine gerechtjes (opgediend in 3 gangen) en een dessert! Onze buiken dus behoorlijk vol (maar daar was de prijs ook wel naar).
Lekker gegeten met... een groot compliment voor de bediening!

Gegeten op 18 juli 2012

Patrick68

• Goed

• Goed

Leuke sfeer, prettig personeel en het eten is gewoon prima. Geen hoogstandjes, maar wel lekker. Ome Pietje heeft zeker een goede prijs/kwaliteit verhouding en we komen er graag nog eens terug.

Annemiekevah

• Redelijk

• Redelijk

Van het weekend gegeten bij Ome Pietje. De bediening is prima en vriendelijk. Eten is van goede kwaliteit.. Maar het concept vind ik toch niks. Met vier personen een beetje schrapen uit kleine schaaltjes met kleine hapjes. Veel verschillende kleine hapjes bestellen en samen delen is de doelstelling, aldus omepiete. In dat gevall vind ik de hapjes in relatie tot de prijs echt aan de magere kant. Kortom lekker eten, maar aan de prijs.
Dit vond ik vooralduidelijk worden bij het kaas plateautje.

Schrijf zelf een recensie over Eten & Drinken Ome Pietje in Beverwijk

Schrijf hieronder je recensie over Eten & Drinken Ome Pietje. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.