a TripAdvisor company

foto's van Nooch in Amsterdam - 1 foto's van Nooch in Amsterdam - 2 foto's van Nooch in Amsterdam - 3 foto's van Nooch in Amsterdam - 4 foto's van Nooch in Amsterdam - 5

1. Restaurant

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 020 622 21 05

Culinair Azië

Als je gek bent op de Aziatische keuken zit je hier helemaal goed! Vietnamees, Japans, Thais: je vindt het allemaal terug op de uitgebreide menukaart. Creativiteit en passie voor heerlijk eten spat gewoon van je bord af. Het attente personeel zorgt voor een heerlijk relaxte sfeer, het zal je aan niks ontbreken.

Tanbra

Wij hadden goede recensies hier over gelezen dus besloten wij om hier langs te gaan om af te halen. De smaken waren goed, maar de porties waren echt belachelijk klein. €15 voor curry is niet goedkoop en in combinatie met zulke kleine porties hebben wij besloten om hier niet meer langs te gaan. Je ziet duidelijk dat het op toeristen is gericht.

Gegeten op 13 juli 2016

cucimulut

Op een doordeweekse avond gingen we naar Nooch in één van de 9 straatjes tussen de Amsterdamse grachten. Een mooi plekje, een gezellig, niet te groot restaurant. Toen we om zeven uur aankwamen, waren er een paar tafels bezet. Later raakte het nog bijna vol, maar toen we uitgetafeld waren, zaten we er nog als enigen. Veel mensen komen blijkbaar voor een snelle hap. Mijn tafelgenoot bestelde een Bumbu Bali Chicken en ik een vegetarische Pad Thai (bij sommige gerechten staat op de kaart aangegeven dat ze vegetarisch kunnen). Het eten was redelijk/goed, maar zonder hoogtepunten. Toch een nadeel van zo'n fusion restaurant: de Bumbu Bali is niet echt Indonesisch, de Pad Thai niet echt Thais. Ik miste vooral (verse) kruiden en pit, de smaak blijft wat mat. Als toetje voor mij een Dadar Gulung (Indonesisch pannenkoekje gevuld met kokos en palmsuiker), voor mijn tafelgenoot Japans ijs (helaas was het groenetheeijs 'op'). De bediening was vriendelijk, maar pas voor de eerste dag aan het werk en daardoor nogal rommelig. En er werd ons gevraagd of we nog koffie wilden, voordat we de kans kregen om de toetjeskaart te bekijken (wat we toen dus alsnog deden). Volgende keer toch maar weer naar een echte Indonesiër, Thai, Vietnamees of Japanner.

Gegeten op 7 juni 2016

margolinssen

Via online reservering

Erg goed gegeten, alles was lekker en vers (sushi, noodles met kip en groenten en rijst met hete kip). Aardige mensen en snelle bediening.

Anouk670

Via online reservering

Via goede recensies op Iens bij Nooch terecht gekomen. Zeer vriendelijke bediening, een, wat mij betreft, wel erg (té) uitgebreide menukaart maar het eten was heerlijk. Zeker de kleine gerechten, fingerfood en sushi waren heerlijk van smaak en goede combinatie van krokante buitenkant en zachte vulling.
De verdejo was ook heerlijk.
Minpuntje: verlichting was erg gedempt waardoor de menukaart (erg vol en in kleine letters in lichte kleur) lastig leesbaar was.

lennekekloren

Via online reservering

Heerlijke gerechten. Fantastisch personeel. Een hoofdgerecht met eiernoodles (thai pod?) was lekker royaal met kip, garnalen en tofu. Die laatste zou ik weg laten. Voegt niet veel toe vond ik. Maar dat is persoonlijk. Ben geen liefhebber van tofu.

annanas1

Via online reservering

Klein, knus, beetje luidruchtig tentje. De bar vol met de intimi van de serveersters en buiten ons alleen maar toeristen of expats.
De sushi zijn ongelofelijk goed, echt een 9,5. De soep vond ik iets minder, maar dat kan aan mij liggen. De soep was heet, vers en heel lekker, maar niet bijzonder speciaal. Een soort asiatische versie van Omas kippensoep.
De service is aardig, attent en lief. Ik was blij dat rechts en links niemand NL begreep, je zit zo wat bij elkaar aan tafel, zo dicht staat alles.

Gegeten op 29 april 2016

amber100

Via online reservering

Heerlijk gegeten! Sushi, duck pancakes en loempia's allemaal super lekker en vers. Bediening lette goed op en was attent. Wij komen hier zeker nog een keer terug.

Gegeten op 22 april 2016

Jess-Chiel

Heerlijk geluncht. Vriendelijke bediening. Sandwich tuna een aanrader! Relaxte plek in de Jordaan. Heerlijke gerechten op de kaart, lastig kiezen.

Gegeten op 2 april 2016

Sonnie1987

Heerlijk gegeten weer bij Nooch. Een paar jaar eerder al eens met een grote groep geweest, nu met z'n tweeën.
De bediening was goed op de hoogte van het feit dat we op tijd weg moesten en qua timing liep het eten perfect.
We bestelden een Dim Sum Platter, Peking eend pancakes en een Sushi en Sashimi mix. Net iets te veel voor ons tweeën, maar dat wisten we eigenlijk ook wel van tevoren. De smaken waren heerlijk en de bediening heeft een goede introductie gegeven over de hapjes.
De kwaliteit en prijs van de hapjes zijn echt prima op elkaar afgestemd, alleen heb ik persoonlijk het gevoel dat de inrichting van het restaurant daar niet helemaal mee matcht - het ziet er iets 'simpeler' uit dan dat de gerechten smaken en de gastvrijheid van de bediening. Maar dat is het enige mini puntje en laat dit je alsjeblieft niet weerhouden hier een hapje te gaan eten :)

Gegeten op 8 maart 2016

Jelmer85

Prachtig restaurant, mooie warme sfeer, prachtige decoratie, een wat modern Chinees restaurant. Noodle gerechten zijn heerlijk, evenals de sushi. De bediening is zeer gastvrij, wat je ook mag verwachten in een restaurant zoals dit. Top!

Gegeten op 28 februari 2016

Schrijf zelf een recensie over Nooch in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Nooch. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.