a TripAdvisor company

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 020 622 21 05

Culinair Azië

Als je gek bent op de Aziatische keuken zit je hier helemaal goed! Vietnamees, Japans, Thais: je vindt het allemaal terug op de uitgebreide menukaart. Creativiteit en passie voor heerlijk eten spat gewoon van je bord af. Het attente personeel zorgt voor een heerlijk relaxte sfeer, het zal je aan niks ontbreken.

Diane

Heerlijk gegeten van een verzameling Aziatische gerechtjes: práchtige sushi, fenomenaal. Geweldige Thaise salade en goed geholpen door het personeel met tips voor onze keuzes. Wijnen goed. Prijs/kwaliteit helemaal in orde.

Gegeten op 8 juni 2015

Numero

Via online reservering

Alle gerechtjes waren erg lekker en vers. Service was vriendelijk en snel. Alleen het decor het restaurant zelf mag wat gezelliger worden gemaakt.
Er is geen intieme sfeer en je zit erg dicht op elkaar.

Gegeten op 30 mei 2015

Swaske

Gisteren geweest voor de lunch. Ik kom bijna maandelijks in verschillende Aziatische landen en Nooch is een verademing van authenticiteit. Eindelijk eens Aziatisch eten in Nederland dat smaakt zoals het in Azië bedoeld is. De sfeer past bij het eten - eerlijke eenvoud staat voorop, met een goede prijs-kwaliteit verhouding. Kortom, een absolute aanrader!

Gegeten op 9 april 2015

Bloem475

Via online reservering

Wat een ongelofelijk leuk, fijn, prettig sfeervol restaurantje met echt waanzinnig goed en overheerlijk eten. Alles vers, prachtig van smaak, in 1 woord voortreffelijk. Bediening heel prettig en netjes. Kortom een aanrader en wij komen zeker terug!

Gegeten op 14 maart 2015

AmsterdamIJburg

Gezellig in de 9 straatjes. Hip decor met een comfortabele rode zachte bank, Heel vriendelijke service. Al aan de telefoon bij de reservering en ook gedurende de avond. Alert en vriendelijk. Het is fusion, dus als je echt gespecialiseerd wilt eten, moet je misschien hier niet zijn maar juist de combinatie is ons goed bevallen. We hadden de Vietnamese Pho en Pad Thai. Allebei gewoon lekker. De spekkoek was niet bijzonder. We hebben een hele goede avond gehad.

Gegeten op 24 februari 2015

Angie17

Voor de lunch hier laatst 2x geweest. Zeker een aanrader als je van de aziatische keuken houdt. Deze keer nam ik de thaise biefsalade met tomaatjes, rode ui en komkommer. Mijn collega nam de garnalen salade met extra garnalen. In deze salade zaten ook tomaatjes, taugé, rode ui. De dressing hiervan was erg lekker. Omdat we erg veel trek hadden namen we ook nog samen de flensjes gevuld met peking eend, komkommer en bosui en de dim sum. Al met al echt super lekker gemaakt, goede, verse ingrediënten gebruikt en de combinaties zijn zeer verfijnd. Een heel fijn lunchadres in het hartje van Amsterdam.

Gegeten op 19 februari 2015

Proever7275

Een dikke pluim voor het eten en het personeel. Heerlijk gegeten via Nudeal. De gerechten waren heerlijk, de sushi met wilde zalm als vooraf was werkelijk een genot, nog nooit zulke lekkere sushi gegeten. Als hoofdgerecht de Phad Thai ook heerlijk en ruim voldoende. De spekkoek was een mooie afsluiter. We waren met z'n drie personen terwijl we voor vier betaald hadden (kon niet anders) maar ongevraagd gaf het personeel het 4e portie verdeeld over ons drie. Het hoofdgerecht werd zelfs ingepakt om mee te nemen naar huis. Goed meegedacht. Het personeel is zeer vriendelijk en oplettend. Ik heb ondertussen nog een Nudealtje gekocht en ik ga 2 maart weer, verheug me er nu al op! Aanrader dus! Hier weten ze hoe het hoort.

Gegeten op 31 januari 2015

RoosProeft

Een verrassingsmenu van de chef gegeten in dit wat strak ogende fusion restaurant met vriendelijke, alerte en bescheiden bediening (In Amsterdam tegenwoordig een klein wonder). De fried Yuki sushi vormde een goede start voor de hongerigen onder ons. Daarna een heerlijke, verse Pho Bo met rundvlees en als afsluiter ijs met spekkoek. Hierna zeer voldaan naar huis gekeerd. Dit gaan we vaker doen!

Gegeten op 1 februari 2015

mootje67

Lekker gegeten, maar je moet geen grote eter zijn. Voorgerecht niet geschikt voor 4 personen (2 loempia's en 2 balletjes) terwijl we hadden gezegd dat we het met 4 gingen eten. Toen we er een opmerking over maakte liep de serveerster weg... Waarom stokjes geven als je rijst op je bord krijgt en niet in een rijstkommetje? Hoofdgerecht was goed, maar wat aan de karige kant. Gelukkig was het dessert van de dag een gevuld pannenkoekje. Dat vulde nog een beetje. Kortom lekker gegeten maar te duur voor wat je krijgt.

Gegeten op 27 januari 2015

Shivaz79

Heerlijk gegeten, sushi, vietnamese duck rolls en thaise salade allemaal even lekker ook het desert en de koffie waren erg goed, service was vriendelijk maar wel wat traag. Decor is simpel maar prima. Kom hier zeker nog eens terug!

Gegeten op 14 januari 2015

Schrijf zelf een recensie over Nooch in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Nooch. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.