Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Nooch in Amsterdam - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 020 622 21 05

Culinair Azië

Als je gek bent op de Aziatische keuken zit je hier helemaal goed! Vietnamees, Japans, Thais: je vindt het allemaal terug op de uitgebreide menukaart. Creativiteit en passie voor heerlijk eten spat gewoon van je bord af. Het attente personeel zorgt voor een heerlijk relaxte sfeer, het zal je aan niks ontbreken.

yvonnez

De gefrituurde sushi was verrukkelijk. Ook de bediening en service was top! We hadden ieder 1 glas wijn besteld en kregen hierbij 2 karaffen gratis water. Prijs/kwaliteit was prima, maar wel wat weinig.

Gegeten op 2 maart 2014

Enjoythegoodlife

Leuk restaurantje in de 9 straatjes. We waren één van de weinige klanten op zondagavond. Dat was qua sfeer een beetje jammer. Maar de bediening maakte er het beste van. Leuke uitleg en aanraders. Echt goddelijk gegeten en zeer betaalbaar. Verrassend dat het water van het huis is en het fortune cookie bij de rekening. Hier gaan wij zeker terugkomen!

Gegeten op 26 januari 2014

a_liem

Keurige, vriendelijke en attente bediening. De salades zijn super vers en de fusion-keuken smaakvol. En het interieur strak modern. Een aanrader.

Gegeten op 9 februari 2014

jacobpost86

Afgelopen week hier een snelle hap gedaan: sushi en sashimi plate to share.
Gezellig gelegen restaurant in de negen straatjes van Amsterdam. Toen wij er waren zat het redelijk vol. Bediening was vlot en goed. Kregen een duidelijke uitleg van de verschillende gerechten. Wij kozen voor een sushi en sashimi plaat om te delen. Prettig geprijsd en zeker lekkere sushi. Kies hier vooral niet de standaards sushi maar ga voor de specials: aanradertje.

Gegeten op 11 januari 2014

Michiel_1092

Lekker Aziatisch fushionrestaurant in de Amsterdamse 'negen straatjes'. Je kunt er dus diverse keukens proeven. Ze hebben ruime keuze, het ziet er gezellig uit en de bediening is vriendelijk.

Gegeten op 24 augustus 2013

AnneBe

Op een vrijdagavond bij Nooch gegeten, het was er gezellig druk.
Het grootste pluspunt van dit restaurant vind ik de bediening; die is erg goed! We hebben heerlijk gegeten (o.a. sashimi en fried sushi), vooral de fried sushi is echt een aanrader. De ambiance is goed, er hangt een fijne en gemoedelijke sfeer. Wij komen zeker nog eens terug.

Mooch

Hier bij toeval geluncht. Broodje tonijn met wasabimayonaise en avocado op heel lekker brood. Geserveerd op een mooi bord. Lekker wijntje erbij, was helemaal goed. Sowieso zagen alle gerechten er lekker uit. Het nodigt uit om er vaker eens te eten. Sfeer is prima en de bediening is normaal. Alle gerechten zijn op een Aziatische lees geschoeid. Komen hier nog wel vaker lunchen.

Gegeten op 28 september 2013

marcel_o

Nooch is een Asian Fusion restaurant zonder duidelijk gezicht. De inrichting is simpel, algemeen (kan alles zijn) maar best smaakvol en gezellig. In elk geval een verademing voor wie even genoeg heeft van lampions, wajangpoppen en bediening in Thaise klederdracht. De eerste keer dat ik er kwam nam ik de Pad Thai en die was zo geweldig dat ik dit de drie keer erna ook heb gegeten. Ik weet dus niet hoe goed de andere gerechten zijn bij Nooch, maar als de Pad Thai (toch een signature dish van de Thaise keuken) hiervoor een graadmeter is, moet het eigenlijk wel goed zijn. Ik durf niks anders te bestellen, bang om teleurgesteld te worden :-) Voor de Pad Thai blijf ik terugkomen.

Gegeten op 9 augustus 2013

dirk25

Prima en vlotte bediening, karaf water wordt niet in rekening gebracht, dat zie je niet overal. Eten prima, alles vers bereid. Relaxte sfeer

Gegeten op 12 september 2013

RotterdamErik

Hier geluncht. Was erg lekker. De locatie is super (9 straatjes). De zaak zou van binnen wel wat opgeknapt mogen worden. Het oogt was gedateerd en oud. Het mist een wat frisse en strakke uitstraling!
We hadden lekker een Japans biertje en daarbij dim sum. deze waren lekker. Daarna Pad Thai. Ook weer erg smakelijk. Vervolgens koffie met een fortune cookie.
Service was erg vriendelijk en gemakkelijk!!
Een leuke plek voor een snelle hap.

Gegeten op 20 augustus 2013

Schrijf zelf een recensie over Nooch in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Nooch. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.