Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Lunch & Zo

2. Italiaans
  3. 31% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 043 326 49 04

Dvegter

Vandaag wilde we lekker asperges gaan eten en waar doe je dat anders dan in Maastricht. Wij heerlijke dag gehad en nog even door de stad om ze ergens te gaan eten. We komen bij Lunch en Zo. Ze hebben naar zeggen een heerlijk menu te beginnen met aspergesoep. Deze was ook daadwerkelijk heel erg lekker. Maar toen was er een verwarring. Het bestelde gerecht was niet meer voorradig of bleek te zijn. Het werd niet echt duidelijk. Maar toen we het hoofdgerecht ontvingen wisten we waar de verwarring door kwam de te gare asperges werden opeens bij mij geserveerd met GEROOKTE ZALM. In plaats van de gewone zalm die hiervoor zou moeten zijn. Dit is natuurlijk geen combinatie. De eigenaar staat zelf aan de pas en laat dit gewoon door komen alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Beetje raar, heb het kenbaar gemaakt bij de serveerster. Aardige dame en ook zeker goed voor de zaak, alleen wist niet goed met deze fout om te gaan. De service is dus zo laag omdat er geen goede oplossing kwam.

Als u hier dus gaat eten let dus goed op wat u besteld en wat er ook uw bord komt. De tafeltjes naast ons hadden namelijk ook een aantal problemen.

Berculez

Gegeten op 7 mei 2013

Heinterpstra

vanmiddag gelunched, prettige sfeer binnen. Als het vol is zitten de tafeltjes naast je wel vlak bij, nu was het wat minder druk en was er ruimte genoeg. De dame in de bediening moest er hard aan trekken om iedereen goed en snel te voorzien van de wensen. Het lukte haar, maar service was daardoor wel strak. De salade met scampi's was heerlijk; de scampi waren echt heerlijk (had liever de grote portie genomen) jammer dat de vulling/dressing onder de sla was gelegd waardoor de sla weinig smaak had, echter eenmaal gemengd wel heerlijk door het zout in de olijven en kappertjes. Omdat de scampi's zo lekker waren ook nog de vissoep genomen, deze was wel lekker maar vermoed dat hier toch kant en klaar in gebruik is, ik twijfel door de toon van anijs, echter het ontbreken van echte stukken vis en de machinale paprika in de soep in combinatie met de binding... de bakjes erbij zijn wel leuk maar daar moet wel passen bij de soep, parmazaan een slechte combi met de soep, en de croutons hebben zeker geen toegevoegde waarde.
Met de prima chardonnay, in combinatie met de zorg die toch aan de gerechten is besteed een prima plek om te lunchen. Kom er zeker terug!

Gegeten op 21 maart 2013

Lonneke_B

Getipt door ons hotel om hier te gaan lunchen: was een hele goede tip! De maaltijdsalade, tortellini en focaccia smaakten prima. Hadden alleen gehoopt op iets meer keuze aan traditioneel Italiaanse broodjes/gerechten, maar dat is persoonlijke smaak. Mooie zaak en vriendelijk personeel. Heerlijke koffies toe, een prima adres voor snelle of uitgebreide lunch!

Gegeten op 22 december 2012

Dit is een van de betere lunch -gelegenheden in Maastricht.
Heerlijke salades, broodjes etc. Ook een perfect aangekleed
koffie. Gewoon goed, alleen de bediening kan wat vriendelijker.

Jokittie

We hebben als Maastrichtenaren inmiddels een aantal keren lekker gegeten. Een minpunt is dat zeer regelmatig de muziek veel te hard staat en pas na veel aandringen zachter gaat. Muziek? Het is meestal puberherrie!! Jammer voor zo'n leuke zaak, want het is er verder prima toeven.
Minpunt voor de service. We blijven het proberen, want het eten is lekker.

ilove

Heerlijke broodjes voor de lunch met goedgemaakte producten. Dat er zorg aan is besteed dat proef je meteen. De medewerkster begon een star, maar uiteindelijk kam dat ook goed. De kleine extraatjes maken het ook goed, zoals een advocaat bij de koffie, de extra smeersels bij een broodje, ook al heb je kaaskroketjes besteld. Volgens mijn partner de lekkerste tonijnsalade die hij sinds tijden heeft gegeten!

goofy4all

• Uitstekend

Heerlijk eten in een fijne sfeer. Malse biefstuk en lekkere gerechten. Een echte aanrader voor als je in Maastricht wilt eten.

Mehjeh

• Uitstekend

Kom hier regelmatig lunchen en dineren. Mooie gerechten en alles vers. De inrichting is hip en de bediening is erg vriendelijk. Kortom aanrader!

belikewater83

• Redelijk

• Redelijk

Prima lunchkaart met een grote diversiteit aan gerechten. De bediening valt me echter keer op keer weer tegen. Even lunchen tijdens je pauze van 45 minuten gaat er niet lukken, zelfs al ben je de enige klant.

Schrijf zelf een recensie over Lunch & Zo in Maastricht

Schrijf hieronder je recensie over Lunch & Zo. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.