Hermitage

• 8.0

• 7.9

janwillem2

Restaurantweek in Nederland.

Dit jaar eens gekozen voor een thuiswedstrijd bij de Hermitage. Samen met mij tafelgenoot werden wij keurig ontvangen en naar de tafel gebracht. Leuk dat daar een menu voor ons klaarlag met diverse uitbreidingmogelijkheden. Gekozen voor gangen met bijpassende wijnen. De sommelier deed uitermate zijn best en heeft ons o.a. een heerlijke wijn van et wijnhuis Teddy Hall laten proeven; in één woord geweldig.

Topper van de avond was toch wel de langzaam gegaarde zwardvis met eend. Voortreffelijk. Ook werd er voldoende water en brood geserveerd.

Hermitage heeft ons verrast!

Gegeten op 8 maart 2013

Heleneanna
  • Recensies in de laatste twee jaar

de hermitage is aanbevolen door een collega en heeft al onze verwachtingen overtroffen .
We hebben a la Carte gegeten aangevuld met overheerlijke amuses van hef huis, waaronder een heerlijke panna cotta met paddestoelen.
Als voorgerecht hebben we een tartaar van ossenhaas met gepocheerd ei en een kreeft salade. Heerlijk klaargemaakt en super vers.
Als hoofdgerecht een gegrilde ossenhaas en een runderlende geserveerd met overheerlijke groenten hapjes. Groenten mis ik in de meeste restaurants.
Omdat ik de kaaskar had zien staan heb ik een kaas plankje met Hollandse Limburgse, Belgische en Franse kazen met een zalige port genomen.
Het personeel zorgt voor een ontspannen diner dat aan niets ontbreekt! Super!!!!

RoosSiegers
  • Recensies in de laatste twee jaar

Zoals altijd een fantastische en smaakvolle avond gehad in Brasserie Corneille. Genoten van het lekkerbekkenmenu, heerlijke wijnen en de goede service van Ton!

Gegeten op 28 maart 2013

zout
  • Recensies in de laatste twee jaar

Prima lunch - keurige bediening en alles klopte.... Gelezen over mindere 'Groupon' service.... De bediening was echter een warme deken. Mooie gerechten, op het juiste moment uitgeserveerd...
Bestel vooraf een tomatensap ! - natuurlijk huisgemaakt en soms van speciale soorten zoals de Kumato tomaat...

dubver
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een heerlijke avond gehad. Prachtige zaak met een prettige warme ambiance. Perfecte bediening. Heerlijk eten, wat prachtig geserveerd werd. Kunst op je bord. We hadden 7 gangen via Groupon, en ik kan oprecht zeggen dat we niet als "minder" behandeld werden. Alles was tot in de puntjes verzorgd. Mijn dieetwensen hoefde ik aan tafel niet te herhalen, deze hadden ze keurig onthouden en er werd perfect rekening mee gehouden. We hopen hier snel terug te komen.

Gegeten op 16 januari 2013

mw1973
  • Recensies in de laatste twee jaar

Mooie viergangenlunch gehad bij Hermitage. Prima voorgerechtje van garnalen met couscous, gevolgd door een redelijke soep van gepocheerd ei en witlof met truffel en hoeve ei. Uitstekend diamant haasje met broccoli en rettich en een lekker dessert. Competente bereidingen, goede wijnen, knusse sfeer en uiterst voorkomende bediening. Prima restaurant maar mist in mijn optiek wel net de sprankeling en extra klasse van een sterrenrestaurant.

Gegeten op 9 november 2012

rinootje1
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gastvrije ontvangst. We gebruikten de lunch, 4 gangen.
Leuke amuse, gevolgd door kort gegaarde zalm, dan een heerlijke pompoensoep, het hoofdgerecht de vis was uitstekend op smaak precies de juiste garing, afsluiting een uitstekend petit grand dessert.
Attente bediening, kortom een aanrader

Gegeten op 26 september 2012

MargieM
  • Recensies in de laatste twee jaar

We hebben hier met ons 4tjes via groupon het 7 gangendiner genoten!! Aan gegeven niet tegen mosseltjes te kunnen, werd hier rekening meegehouden. Mooie en heerlijke gerechten, komen hier ook zonder groupon en is altijd goed. Wijnen zijn erg lekker en kregen goed uitleg. Komen zeker hier terug, vooral het decor is rust gegevend en van hoge klasse, net als het eten.

Gegeten op 18 september 2012

robtes
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij hebben hier twee maanden geleden gegeten met de Groupon. Het eten was lekker al zouden wij het niet snel een sterrenrestaurant noemen. Minpunt was dat wij per telefoon hebben doorgegeven dat ik zwanger was en dit ook nog bij aanvang hebben doorgegeven aan de serveerder terwijl er vervolgens enkel bij het voorgerecht rekening mee gehouden is. Het toppunt was het hoofdgerecht met rood vlees. Dit hebben we natuurlijk teruggestuurd en vervolgens kregen wij hetzelfde bord weer terug maar dan met doorbakken stukjes vlees met het bloed nog op het bord, dit is absoluut ster onwaardig en weinig creatief opgelost.

Pieter van de Velde
  • Recensies in de laatste twee jaar

Met de Groupon actie een 7 gangen menu genoten: was erg goed en verrassende gerechten. Daarbij ook goede afwisseling. Wat echter door de Groupon actie gebeurt is dat de ambiance van een sterrenrestaurant verdwijnt. Wij zaten tegenover een gezelschap dat het idee had in een soort cafetaria te zitten, veel bier en luidruchtig. Vanuit commercieel oogpunt begrijp ik dat ook de Hermitage met Groupon moet werken, maar het verliest daarmee ook zijn glans. Ik zou niet graag het volle pond betalen en dan met allemaal Grouponners om me heen te zitten.

Gegeten op 8 september 2012

Schrijf zelf een recensie over Hermitage in Ridderkerk

Schrijf hieronder je recensie over Hermitage. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!