Hermitage

• 8.0

• 7.9

Wimtien
  • Recensies in de laatste twee jaar

Viergangen lunch menu. Groupon. Het was 13 jaar geleden dat ik in de Hermitage gegeten had. Toen geweldig, zo ook nu!
Een tartaar van Bavette met zilverui.
Vervolgens risotto met een buitengewoon lekkere griet. Heerlijk.
Het hoofdgerecht supermals lendenstuk met jus en dubbel gedopte erwtjes, groene asperges, groene bloemkool, knisperig aardappelschijfje en wortel. Jus gedept met het brood. Dat is zoo lekker.
Dessert aardbeiensoepje met chocoladesnippers, ijs, cheesecake, room. Prachtig opgemaakt.
Mijn fout om bij aanvang niet door te geven dat ik niet van zoete desserts hou. Was absoluut geen probleem geweest. Nu heeft mijn tafelgenoot genoten van twee desserts! Heerlijk gegeten, hele goede wijnen bij de gerechten!
Komen graag terug.

Gegeten op 9 april 2014

Duifje56
  • Recensies in de laatste twee jaar

We hadden een bon van de kinderen gekregen en hebben dus gisteren heerlijk genoten van een 7-gangen menu met aangepaste wijnen! Het eten was heerlijk en de wijnen smaakten er ook prima bij! De bediening heel gastvrij en vriendelijk!
Wij hebben een top-avond gehad!
Toon en Ceciel

Gegeten op 11 april 2014

Mark_1978
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gister heerlijk gegeten bij Hermitage. De service was hartelijk en goed. Het eten was lekker, sommige sausjes waren zelfs geweldig en de wijnen paste heel goed bij het eten. We hebben genoten en komen zeker nog eens terug.

Gegeten op 26 maart 2014

Hobbykok71
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het 7 gangen diner genuttigd met zakenrelaties in hermitage, het eten was echt gewoon heel goed gemaakt en we hebben uitstekend genoten, misschien miste ik slechts alleen een beetje spannende combinaties, maar dat komt doordat mijn verwachtingen altijd hooggespannen zijn. Verder is het een erg mooie zaak waar je vooral in de zomer prachtig aan het water kan zitten.

Gegeten op 7 maart 2014

Questa
  • Recensies in de laatste twee jaar

Kennis gemaakt met restaurant Hermitage via Groupon voor het 7 gangen verrassingsdiner, een schitterende locatie sterwaardig, prettige ontvangst, prima bediening, een mooi menu alles even smaakvol maar voor mij helaas geen echt whow gevoel, geen echte bijzondere combinaties of presentatie.......wat je bij blijft, mag van mij wat spectaculairder, misschien omdat we steeds meer "ervaring" met zulke restaurants krijgen? Parkeren gratis altijd handig, bedankt voor deze kennismaking

Gegeten op 12 maart 2014

• Recensies in de laatste twee jaar

Ik had via Groupon het zevengangenmenu gekocht voor vier personen, waarvan twee met wijnarrangement. Helaas was mijn printer stuk en kon ik de bonnen niet printen, dit was geen probleem, ik mocht deze later toesturen. Erg netjes.

We hebben erg lekker gegeten en de bediening was zeer aardig. We kregen uitleg over de wijn en over het eten. Zeker een aanrader, wat een lekkere sauzen bij de vis en het vlees!!
We hebben ons menu uitgebreid met een kaasplankje. Jammer was dat pas na het uitkiezen van de kazen of vraag ernaar ons werd uitgelegd wat wat was, maar dat mocht de smaak en pret niet drukken.
We hebben zeker lang getafeld, maar dat was helemaal niet erg. Alles wat buiten ons menu viel werd netjes vooraf gevraagd. Het was alleen niet zo netjes dat de tafels om ons heen reeds werden gedekt voor de volgende dag.
Al met al: een heel gezellige avond en heerlijk gegeten! We hebben allemaal stiekem onze vingers over de borden gehaald ;)

Gegeten op 21 februari 2014

Hennepen
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gisteravond met vrienden genoten van de Groupon deal 7gangen menu. Het was helemaal top in de Hermitage. Geweldig eten, de gangen tussen de gerechten was perfect en de bediening vriendelijk en met heel veel kennis van zaken.

Gegeten op 22 februari 2014

Proever55785
  • Recensies in de laatste twee jaar

Via Groupon een 7-gangendiner inclusief wijnarrangement gekocht en dat om Valentijnsdag iets leuks te gaan doen. Echter bij binnenkomst werden wij door de eigenaresse naar de bovenverdieping verwezen en moesten we plaatsnemen in Brasserie Corneille ipv Restaurant de Hermitage! Om de avond niet te verpesten liet ik mij naar boven bonjouren en dacht 'als het eten maar goed is' echter het tegendeel werd de waarheid; bijna alle warme gerechten werden op koude borden geserveerd en waren lauw tot koud, onze kelner had werkelijk geen idee welke wijnen ze serveerde dan enkel het opnoemen van het etiketje, het hoofdgerecht was koud en heb ik na de eerste hap terug naar de keuken laten brengen. Toen zij, binnen 5 minuten, terug kwamen met het het hoofdgerecht zag ik direct dat mijn aangesneden vlees weer aan mij werd teruggegeven met wat warme jus erop!! Enigszins geïrriteerd confronteerde ik de bediening hierop en voor de tweede maal kon het hoofdgerecht terug naar de keuken. En het enige excuus was een magere 'Sorry' en daar moesten we het de rest van de avond mee doen... Wat een leuke avond moest worden werd een behoorlijke teleurstelling, omdat ik, naar aanleiding van het lezen de prijslijst van Brasserie Corneille, erg veel betaald heb voor het niveau van een brasserie terwijl ik in de veronderstelling was een leuke avond te hebben in een sterren restaurant....

Gegeten op 14 februari 2014

hanna0626
  • Recensies in de laatste twee jaar

Speciaal voor Valentijnsdag gereserveerd met groupon voor 7 gangen diner bij Hermitage. Eerste keer bij een Michelin restaurant eten. De sfeer was oke, iets verouderd tapijt (had meer rode rozen verwacht als decor voor Valentijnsdag) maar de service was vriendelijk en keurig. Het eten was redelijk goed, de best was de biefstuk (perfect gekookt en gemarineerd, de beste die ik heb gegeten!) en coquilles (erg lekker!). Maar het gepocheerd ei was hard van binnen en de kip 'taart' was veel te zout en dat vond ik jammer van een Michelin ster restaurant. De presentatie van het eten was erg leuk en modern. Dessert was veel te zeur met bloed sinaasappel gelei. Let op voor Groupon gebruikers: je hebt een groupon van 7 gangen diner maar de wijn arrangement is niet inbegrepen! (stond in kleine letters op de groupon dat het wel inbegrepen was maar zij bedoelden als je een wijn arrangement hebt gekocht van groupon samen met diner!). Het duurde bijna 5 uur lang voordat wij klaar waren met eten dus reserveer als je de volgende dag niks te doen hebt.

Gegeten op 14 februari 2014

Winetaster1
  • Recensies in de laatste twee jaar

Sfeervolle locatie en laagdrempelig. Je voelt je er gelijk op je gemak. De (jonge) bediening deed haar best en het eten smaakte prima. De ossenhaas was perfect bereid en supermals en de begeleidende rode wijnsaus en salie maakte het hoofdgerecht compleet. Het dessert was fantastisch! Echt een leuke avond gehad. Al met al een restaurant waar ik heel graag nog eens terug kom!

Gegeten op 4 december 2013

Schrijf zelf een recensie over Hermitage in Ridderkerk

Schrijf hieronder je recensie over Hermitage. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!