Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Little V

1. Vietnamees

Little V

1. Vietnamees
  1. Toon telefoonnummer 070 392 12 30

ienepienster

Altijd leuk en lekker om hier te eten. Het eten is heerlijk, leuk om kleine gerechtjes te bestellen en zo van alles te proeven en te delen. De wijnen en (virgin)cocktails zijn ontzettend lekker. Het personeel is opvallend vrolijk, vriendelijk en vrij amicaal. Het tempo zit er goed in. Tip, reserveer, het is hier vrijwel altijd druk/vol!

Gegeten op 11 september 2014

frouke2

Vanavond gegeten bij Little V. Het was behoorlijk druk. Toch warm ontvangst bij de deur. Gezellig en knus restaurant. Lekker voorgerecht ( rijstrolletjes) en als hoofd garnalen, paksoi en groenten met kokossaus.( weet de precieze naam vh gerecht niet meer) Heerlijk vers. Als toetje chocolade mousse met thee. Heerlijk. Ondanks dat het goed vol zat was de bediening super snel, oplettend en met een lach. En dar alles voor een redelijke prijs. Ben benieuwd naar andere gerechten vd kaart dus kom zeker nog is terug..

Gegeten op 15 oktober 2014

angel2

Leuk ingericht restaurant, maar erg rumoerig. Personeel is erg vriendelijk en bediening snel. Het eten is uitermate smaakvol, erg van genoten. Vooral de kleine hapjes. Aanrader.

Gegeten op 9 oktober 2014

Highertree

Vrijdag 3 oktober 2014 heerlijk gegeten in een sfeervolle ambiance. Een gevarieerde kaart met een ruime keuze aan gerechten en leuk geserveerde cocktails, uitstekende en sympathieke bediening, dit voor een nette prijs. Aanrader voor zowel kleine als grote gezelschappen.

Gegeten op 3 oktober 2014

Proever56527

Na een aantal positieve verhalen van bekenden het er afgelopen vrijdag op gewaagd. Had wat te vieren met mijn vriendin en dachten allebei gelijk aan Little V. Na binnenkomst werden we vriendelijk, doch kortaf ontvangen. Na het bestuderen van de kaart gekozen voor het 3-gangen verrassingsmenu, aangezien het onze eerste kennismaking met de Vietnamese keuken was. Binnen no-time stond het eten voor onze neus, de drankjes moesten nog geserveerd worden. De eerste gang werd netjes, doch onverstaanbaar door het rumoer in de zaak en snelheid van spreken toegelicht waarna meneer weer verdween. Het stelde vrij weinig voor, in hoeveelheden en smaakbeleving. Vervolgens werd snel de noodle soep geserveerd, welke alleen op smaak te brengen was met de bijgeleverde sojasaus, waardoor de soep nog enige smaak had. Ondertussen waren de magen ver van gevuld en zaten we te wachten op het hoofdgerecht. Dit was witte rijst, wat groente, noodles, kip en zeebaars. Allemaal vrij vlak van smaak. Vervolgens vraagt mijn vriendin een beetje sambal om het op smaak te brengen welke direct geserveerd wordt. Alleen "vergeet" de serveerster even te melden dat dit echt pittige sambal is (en we zijn wat gewend) dus wij nemen een fanatieke schep en vervolgens proeven we helemaal niets meer omdat onze tong verdoofd is. Vervolgens komt het kind nog even vragen of we een glaasje water willen, en zegt ze schaapachtig, 'ja, jullie wilden toch pittig". Als dit hun idee van service is, dan vrees is voor de zaak.
Verder voornamelijk kleine porties, goedkope ingrediënten, geen sympathieke bediening en een prijs kwaliteit verhouding welke volledig scheef is. Voor ons eens, maar nooit meer.

Gegeten op 26 september 2014

Spes

Gegeten op 8 augustus 2014

tarja

Little V is de redding van het Rabbijn Maarsenplein. Waar veel - ook goede- zaken op dit leuke pleintje al snel weer failliet gaan, breidt Little V zich uit. En, zit altijd goed vol. De uitbreiding is ingericht volgens een concept van een Aziatische veestal, en dat is vrij rigoureus doorgevoerd, zodat het ook wel iets lachwekkends krijgt. Wij aten buiten en dat was heerlijk.
De bediening is uiterst vriendelijk en correct, maar wat gelikt.
Het leuke van Little V is dat je kleine gerechtjes kan bestellen, tot je genoeg hebt. Ik had eerst Pho, soep met vlees. Best lekker, maar in Vietnam wordt die met bijna rauwe biefstuk geserveerd, hier zaten stukken suddervlees in. Ook had het wat gekruider, smaakvoller mogen zijn. Daarna at ik spiesjes van rundvlees, erg lekker, ook met het sausje, maar een wat vreemde structuur van het vlees.
Lekker en leuk gegeten en gedronken voor een schappelijke rekening.

Gegeten op 27 augustus 2014

Foodlover-

Hip aziatisch restaurant zowel binnen als buiten een leuke inrichting. Vooraf hadden we Bo la lot, gegrild rundvlees in betel blad lekkere smaak, de goi ga, kipsalade met munt en koriander was een beetje flauw had veel meer dressing kunnen gebruiken.. Hoofdgerecht Ca kho to, gekaramelisserde zeebaars is altijd goed en de Cari do bien, gamba's met st jakobsschelpen in currysaus ook heerlijk. Nagerecht kan je wat mij betreft overslaan want dat stelt niet zoveel voor, het was iets met kokos, weinig smaak en creme caramel ook niet bijzonder. Jammer dat de vietnamese koffie niet op de kaart staat. Goede wijnen op de kaart en aardige bediening

Gegeten op 13 augustus 2014

Asia_2013

Eigenlijk waren we op weg naar een Fillipijns restaurant toen we onderweg dit van de buitenkant zeer aantrekkelijk ogende Vietnamese restaurant tegen kwamen. Omdat het Fillipijnse restaurant inmiddels gesloten bleek te zijn dus maar bij Little V naar binnen gestapt waar het gezellig druk was. De eerste indruk was echt Aziatisch. Veel Hout en prachtige Aziatische dames. We hadden gekarameliseerde Zeebaars en kogelbiefstukblokjes met basilicum met daarbij een salade van munt en koriander en natuurlijk rijst. Het lijkt heel wat voor 2 personen maar de porties zijn aan de zeer magere kant. Dit eet je ook in je eentje op.
De smaak was niets op aan te merken en om het geheel af te maken hadden we beide nog een lekkere cocktail . De bankjes waar je op zit zitten echter niet echt comfortabel en je zit wat dicht op je buren. Een leuke zaak die je eens geprobeerd moet hebben. Herhalingsgevaar is echter niet zeer groot.

Gegeten op 5 augustus 2014

Likefood

Mijn eerste Vietnamese ervaring was een goede! Erg lekker gegeten en vooral de service viel op. Erg goed. Kleine kanttekening daarbij is dat later bleek dat de tafel naast ons werd bezet door de eigenaar. Met een groep van 6 werd ons het verrassingsmenu aangeraden. We kozen voor de 3 gangen. Dit was lekker en meer dan voldoende. Helaas schiet mijn kennis tekort om alle gerechten bij naam te noemen maar de curry met garnalen sprong er bovenuit, samen met vooraf een soort dumplings. Erg lekker. De huisgemaakte vissaus bij elke gang was ook heerlijk. Ook de cocktails zijn aan te raden, zelfs de alcoholvrije.
Over het personeel kan ik dus kort zijn. Niets aan te merken dus een 10. Allemaal vriendelijk en alert. Enige aanmerking qua service zou kunnen zijn dat het 1e gerecht naar mijn smaak iets te snel kwam. Maar dat heb ik in Aziatische restaurants eerder meegemaakt. Qua decor is het een behoorlijk grote tent. Ziet er allemaal netjes uit en een heerlijk terras met voldoende ruimte. Wel verbaasde het me dat bij zo'n groot restaurant slechts 1 toilet per "geslacht" was. Gevolg was dus inderdaad dat ik op 2 mensen moest wachten en dat je daarbij moet kiezen om of in het krappe hokje bij de wastafel te wachten, of in het restaurant, naast etende mensen. Beide niet echt prettig.
Hoe dan ook; erg lekker gegeten in een leuke ambience! Aanrader dus.

Gegeten op 3 augustus 2014

Schrijf zelf een recensie over Little V in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Little V. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.