Peter Pan

• 7.8

• 7.6

Mark1967
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gisteren heel gezellig en lekker gegeten bij Peter Pan. De Gamba spies en het vispannetje waren lekker. Er was een live bandje, maar door de schuifdeuren tussen het cafe en het eetgedeelte was het geluid niet te hard en wel gezellig.

Gegeten op 14 februari 2014

yvonnevd64
  • Recensies in de laatste twee jaar

Leuke locatie aan het water. De serveerster deed heel erg haar best.
Ik vond het voorgerecht wat simpel, geroosterd broodje met tomatenblokjes. De trio van lam was lekker, maar niet bijzonder.
Tafelgenoten hadden eendenborst, dat was droog. De soep erg zout.

Gegeten op 2 augustus 2012

centmillevolts
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik heb hier nu twee keer zonder problemen glutenvrij gegeten. Het aperitief konden we lekker buiten in het zonnetje genieten evenals het voorgerecht. De disgenoten hadden bruschetta met tomaat, ik had zelf zalm.
Voor het hoofdgerecht zijn we naar binnen gegaan. De bediening was vriendelijk. Een beetje onervaren wellicht. In ieder geval was de nieuwe kaart net ingegaan en niet alles was er. Gelukkig was het gebodene van prima kwaliteit.
Na het dessert en de koffie met cognac was de rekening 165 euro voor 4 personen. Dat vond ik alleszins redelijk.

Gegeten op 2 augustus 2012

BobW

• Uitstekend

Al twee keer heerlijk gegeten! Peter Pan ligt op een prachtige locatie, er hangt een gemoedelijke sfeer en dat wordt gecombineerd met prima eten! Het is een redelijk nieuw restaurant en dat is soms te merken aan nog wat onwennigheid bij de bediening. Maar dat laatste draagt wat mij betreft juist eerder bij aan de gemoedelijkheid, dan dat ik het als storend ervaar.

JasmijnN

• Uitstekend

Peter Pan is zeker weten een aanrader!! Erg lekker gegeten! Prijs/kwaliteitsverhouding is meer dan goed. Goede bediening. Sfeervolle locatie in het mooie centrum van Groningen.

MatthijsIJ

• Uitstekend

Gisteren voor de 2e keer gegeten bij Peter Pan, dit keer met een groep. Vanwege mijn eerdere goede ervaring op mijn voorspraak dit restaurant gekozen. Peter Pan viel (wederom) in de smaak. Erg lekker gegeten in een leuke ambiance. Op de kaart bovengemiddelde gerechten voor een prima prijs. We komen hier zeker weer!

KMF

• Uitstekend

Lekker eten, gemoedelijke sfeer en zeker meer dan waar voor je geld.
Een knus eetcafe met afgescheiden restaurantgedeelte.

ToosG

• Uitstekend

Op een prachtige historische plek aan de Oosterhaven serveert Peter en zijn team heerlijke maaltijden met prima passende wijnen in het gezellige restaurant. Naborrelen in het café kan ook, helemaal top!

Schrijf zelf een recensie over Peter Pan in Groningen

Schrijf hieronder je recensie over Peter Pan. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!