a TripAdvisor company

foto's van Podium onder de Dom in Utrecht - 1 foto's van Podium onder de Dom in Utrecht - 2 foto's van Podium onder de Dom in Utrecht - 3 foto's van Podium onder de Dom in Utrecht - 4 foto's van Podium onder de Dom in Utrecht - 5 foto's van Podium onder de Dom in Utrecht - 6 foto's van Podium onder de Dom in Utrecht - 7 foto's van Podium onder de Dom in Utrecht - 8 foto's van Podium onder de Dom in Utrecht - 9 foto's van Podium onder de Dom in Utrecht - 10

Podium onder de Dom

2. www.podiumonderdedom.nl
  1. 9,0 10 1 88

2. 9,0

3. 8,7

Pure gerechten met een losse benadering

De culinaire kunst van Chef-kok Leon Mazairac is dat hij zijn gasten verrast met de oorspronkelijke smaak van zijn producten. In een schitterende en ruime ambiance geniet je van de allerlekkerste ingrediënten van het seizoen. Bovendien wordt alles hier ambachtelijk bereid, van brood tot patisserie. De koks en gastheren houden elkaar scherp, waardoor de kwaliteit gewaarborgd blijft. Als gast pluk je hier de vruchten van en hoef je eigenlijk maar één ding te doen: genieten.

barto7

Een fantastische eet-avond bij Podium! Vanaf de gastvrije ontvangst tot het vertrek hebben we ons thuisgevoeld. Stuk voor stuk zijn de jongens en meisjes in de bediening heel erg goed, vriendelijk met de goeie mix tussen 'zoals-het-hoort' en informeel en vooral met kennis van zaken. Ook in de keuken weten ze heel goed wat ze doen! Het podium-menu is uitgebreid en heerlijk. De ene smaaksensatie na de ander. Ook de keuze van wijnen is erg goed. En ook van de kaaswagen komt veel lekkers en ook daarvan weten ze bij Podium heel goed waar ze het over hebben. Ik kom hier nog heel graag een keer terug!

Gegeten op 13 juli 2016

BrokkieM

Wauw, hier moet je echt geweest zijn als je van lekker eten houdt en van goede service. Wij hebben een top avond gehad waarbij alles klopte. De bediening was zeer vriendelijk en attent en verstonden hun vak uitstekend, wat ook geldt voor de keuken brigade. Wij hadden het 7 gangen verrassingsmenu en dat deed zijn naam eer aan. Wat mij betreft het beste restaurant in Utrecht.

loekijssel

Gisterenavond met 4 personen genoten van het "podium-menu"
Een uitstekende keuze want je valt hier van de ene in de andere verassing.
Een leuk enthousiast en jong team welke uitstekend op elkaar zijn ingewerkt, begrijpen heel goed hoe je het de gasten naar de zin maakt.
Een heerlijke madeleine van ganzenlever, een oester in een aspic die als een zalfje in de mond smelt, het zijn slechts 2 van de diverse gangen, stuk voor stuk verrukkelijk.
Hier kom ik graag terug en als ik zou willen eindigen met de opmerking:
" Op naar een Michelinster"

Gegeten op 2 juli 2016

Theelepel

Op een donderdag hier gegeten in het bargedeelte omdat de normale zaal al vol zat. Het eten was uitmuntend en ook de opmaak van de gerechten was een lust voor het oog. De service was uitmuntend en deze jongen dacht leuk met ons mee. Bij de ravioli kregen wij ook twee wijnen geserveerd zodat wij konden proeven en onze mening konden geven over welke wij beter bij het gerecht vonden passen. Ook hadden wij gehoord dat er lekkere Gin tonics te drinken waren en na overleg kregen wij dat bij het nagerecht omdat het niet zou passen bij de andere gerechten. Mede hierdoor vond ik het personeel zeer professioneel overkomen.

Al met al een perfecte avond gehad. Het bargedeelte schijnt iets minder formeel te zijn maar desondanks is het nog steeds redelijk formeel. Ik zou persoonlijk het bargedeelte aanraden.

pokpok

Goede en attente bediening, geweldige wijnen en waanzinnig lekker eten. Alles klopte. Ik heb slechts een paar keer eerder zo lekker gegeten als vanavond. In de meeste restaurants voegen de wijnen weinig toe. Podium herinnert je eraan wat de meerwaarde kan zijn van wijnen die goed bij de gerechten passen.

Gegeten op 23 juni 2016

jws99

Op een vrijdag met vier vrienden gegeten bij het Podium. De verwachtingen waren vooraf best hoog, maar ze werden moeiteloos overtroffen. Het eten was zonder uitzondering van topniveau, verfijnd en in balans. Ook de wijnen waren perfecte begeleiders met keuzes die vaak durfden te contrasteren met de gerechten in plaats van 'alleen maar' te versterken. Attente bediening zonder teveel aanwezig te zijn en een goed gevoel voor waar onze tafel behoefte aan had.

Gegeten op 17 juni 2016

miriam1978

In één woord geweldig! De bediening is erg goed, we voelden ons zeer op ons gemak. De sfeer was ontspannen en de tijd werd genomen om dingen uit te leggen. De wijnen waren zeer verrassend en heerlijk! Wij vonden de raviolo met runderstaart, mascarpone en balsamico het lekkerst, geen wonder dat het een signature dish is! De harder, de ganzenlever, de kreeft, alles is me bijgebleven. Het dessert vonden we een tikje achterblijven bij de rest, voor ons gevoel was er iets te veel gelatine of iets dergelijks gebruikt maar nog steeds zeer smakelijk! Prijzen liggen wel in het hogere segment, maar het is iedere euro waard. Een bijzondere avond uit, waar er uitstekend voor je gezorgd wordt!

J.Drijver

Op uitnodiging van een relatie mocht ik een restaurant kiezen. Het werd Podium onder de Dom. Een restaurant dat al een poos op mijn lijstje stond. En wat bleek: niet geheel onterecht. Heer-lijk gegeten. Vooral de ganzenlever en de kreeft waren één groot feest in de mond. Het wijn arrangement sloot goed aan en de service was top. Persoonlijk houd ik er van als er verschillende mensen aan tafel komen. Iemand voor de wijn, een kok die trots verteld over de geserveerde gang. Echt super. Aanrader!

Proever55501

Geweldig eten hier. Het ene gerecht nog beter dan het andere. Geen overdreven keuzes qua ingredienten maar vooral puur en simpel. De gelakte paling is waanzinnig. Bijzonder aangename wijn erbij en zeer vriendelijke service.

Gegeten op 10 juni 2016

Drteeth

Wat een geweldig restaurant. In mijn ogen klopt hier alles.
Locatie, de "zit" in het restaurant, veelal ronde tafels, ouderwets gedekt en het eten is ver boven gemiddeld. Er wordt hier gewerkt vanuit een visie en met ziel. En dat proef je.
Seizoensgebonden, wisselende menukaart en verrassende begeleidende wijnen.
Je moet wel van een lange avond tafelen kunnen genieten. De prijzen behoren tot het hogere segment , maar prijs/kwaliteit verhouding is dat zonder meer waard.
TIP: reserveer op tijd en blijf gelijk overnachten in één van de kamers of zelfs charmante suite's.

Gegeten op 28 mei 2016

Schrijf zelf een recensie over Podium onder de Dom in Utrecht

Schrijf hieronder je recensie over Podium onder de Dom. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.