a TripAdvisor company

foto's van Podium onder de Dom in Utrecht - 1 foto's van Podium onder de Dom in Utrecht - 2 foto's van Podium onder de Dom in Utrecht - 3 foto's van Podium onder de Dom in Utrecht - 4 foto's van Podium onder de Dom in Utrecht - 5 foto's van Podium onder de Dom in Utrecht - 6 foto's van Podium onder de Dom in Utrecht - 7 foto's van Podium onder de Dom in Utrecht - 8 foto's van Podium onder de Dom in Utrecht - 9 foto's van Podium onder de Dom in Utrecht - 10

Podium onder de Dom

3. Topper 2016
  4. 69% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 030 635 08 88
  2. www.podiumonderdedom.nl

Pure gerechten met een losse benadering

De culinaire kunst van Chef-kok Leon Mazairac is dat hij zijn gasten verrast met de oorspronkelijke smaak van zijn producten. In een schitterende en ruime ambiance geniet je van de allerlekkerste ingrediënten van het seizoen. Bovendien wordt alles hier ambachtelijk bereid, van brood tot patisserie. De koks en gastheren houden elkaar scherp, waardoor de kwaliteit gewaarborgd blijft. Als gast pluk je hier de vruchten van en hoef je eigenlijk maar één ding te doen: genieten.

NielsPeters

Wat is het fantastisch om hier te komen dineren. We hadden hoge verwachtingen, ondanks het feit dat Podium (nog) geen Michelin ster heeft. We kregen voortreffelijke amuses, mooi opgemaakte gerechten en de jonge, maar zeer bekwame bediening voelt goed aan wat ze moeten doen en zeggen. Wij vinden het erg leuk om voorgelicht te worden over wat we op ons bord zien en welke wijn daar bij komt. Alles was smullen en de wijnen waren goed gebalanceerd. Ik had kaas als extra gerecht. Mijn vriendin grapte achteraf tegen mij, dat ik nog wel meer zou willen van die ene kaas die mij was aan geraden. Ik knikte instemmend. De jongen die een tafel verderop stond ving dat op en bracht nog een extra stukje. Leuk!
Al met al, was het een mooie ervaring, een avond uit, met een redelijke rekening voor wat we gehad hebben. Wij komen zeker terug. Met stip op 1 in stad Utrecht! Die Michelinster komt vanzelf, ook al willen ze het misschien niet om onbevangen te kunnen blijven werken. Ze verdienen het wel!

Gegeten op 1 juli 2016

Hessica

Het was al jaren geleden dat ik een keer eerder bij deze chef, toen nog in de Lange Nieuwstraat, had gegeten en we hebben genoten! De gerechten waren heerlijk, de bijpassende wijnen maakten het compleet. Een absolute aanrader voor een avond lang heerlijk tafelen!

Gegeten op 1 juli 2016

Lienepien_1984

Eindelijk eens van gekomen om hier te eten. Wat ik heel prettig vond was dat vooraf werd uitgelegd dat ik als zwangere in principe de hele kaart kond eten (incl rauwe oester en vis) maar dat ze dit wel graag met mij wilde overleggen of ik me daar goed bij voelde. Immers is ieder hier anders in. Zelf vertrouw ik op de chef en was ik blij dat ik de hele kaart kon hebben. We hebben het uitgebreide casting menu gekozen. De hele avond zijn we verder ook goed super attent bediend zonder dat het te overdreven werd. Er zat voldoende tijd tussen de gangen zodat je niet rond het hoofdgerecht een volgepropt gevoel hebt. Het eten was kakelvers en boordevol smaak. Verwacht geen excentrieke smaakcombinaties of bizarre kookkunsten (denk aan de Heston Blumenthal creaties). Wel een evenwichtig menu dat tot in de puntjes is bereid. Een aanrader.

Gegeten op 2 juli 2016

Babboe

Fijne en goede avond gehad. Vooral de bediening was van een niveau wat je in Utrecht niet vaak tegenkomt. Precies op het juiste moment aanwezig, erg veel kennis en een leuk verhaal aan tafel. Het eten was goed, maar niet top zoals wij hadden verwacht. Net iets teveel schoonheidsfoutjes voor het bedrag wat je uiteindelijk af moet rekenen. Bij uitstek de lekkerste beurre blanc die ik ooit op heb.

Gegeten op 19 mei 2016

barto7

Een fantastische eet-avond bij Podium! Vanaf de gastvrije ontvangst tot het vertrek hebben we ons thuisgevoeld. Stuk voor stuk zijn de jongens en meisjes in de bediening heel erg goed, vriendelijk met de goeie mix tussen 'zoals-het-hoort' en informeel en vooral met kennis van zaken. Ook in de keuken weten ze heel goed wat ze doen! Het podium-menu is uitgebreid en heerlijk. De ene smaaksensatie na de ander. Ook de keuze van wijnen is erg goed. En ook van de kaaswagen komt veel lekkers en ook daarvan weten ze bij Podium heel goed waar ze het over hebben. Ik kom hier nog heel graag een keer terug!

Gegeten op 13 juli 2016

BrokkieM

Wauw, hier moet je echt geweest zijn als je van lekker eten houdt en van goede service. Wij hebben een top avond gehad waarbij alles klopte. De bediening was zeer vriendelijk en attent en verstonden hun vak uitstekend, wat ook geldt voor de keuken brigade. Wij hadden het 7 gangen verrassingsmenu en dat deed zijn naam eer aan. Wat mij betreft het beste restaurant in Utrecht.

loekijssel

Gisterenavond met 4 personen genoten van het "podium-menu"
Een uitstekende keuze want je valt hier van de ene in de andere verassing.
Een leuk enthousiast en jong team welke uitstekend op elkaar zijn ingewerkt, begrijpen heel goed hoe je het de gasten naar de zin maakt.
Een heerlijke madeleine van ganzenlever, een oester in een aspic die als een zalfje in de mond smelt, het zijn slechts 2 van de diverse gangen, stuk voor stuk verrukkelijk.
Hier kom ik graag terug en als ik zou willen eindigen met de opmerking:
" Op naar een Michelinster"

Gegeten op 2 juli 2016

Theelepel

Op een donderdag hier gegeten in het bargedeelte omdat de normale zaal al vol zat. Het eten was uitmuntend en ook de opmaak van de gerechten was een lust voor het oog. De service was uitmuntend en deze jongen dacht leuk met ons mee. Bij de ravioli kregen wij ook twee wijnen geserveerd zodat wij konden proeven en onze mening konden geven over welke wij beter bij het gerecht vonden passen. Ook hadden wij gehoord dat er lekkere Gin tonics te drinken waren en na overleg kregen wij dat bij het nagerecht omdat het niet zou passen bij de andere gerechten. Mede hierdoor vond ik het personeel zeer professioneel overkomen.

Al met al een perfecte avond gehad. Het bargedeelte schijnt iets minder formeel te zijn maar desondanks is het nog steeds redelijk formeel. Ik zou persoonlijk het bargedeelte aanraden.

Gegeten op 16 juni 2016

pokpok

Goede en attente bediening, geweldige wijnen en waanzinnig lekker eten. Alles klopte. Ik heb slechts een paar keer eerder zo lekker gegeten als vanavond. In de meeste restaurants voegen de wijnen weinig toe. Podium herinnert je eraan wat de meerwaarde kan zijn van wijnen die goed bij de gerechten passen.

Gegeten op 23 juni 2016

jws99

Op een vrijdag met vier vrienden gegeten bij het Podium. De verwachtingen waren vooraf best hoog, maar ze werden moeiteloos overtroffen. Het eten was zonder uitzondering van topniveau, verfijnd en in balans. Ook de wijnen waren perfecte begeleiders met keuzes die vaak durfden te contrasteren met de gerechten in plaats van 'alleen maar' te versterken. Attente bediening zonder teveel aanwezig te zijn en een goed gevoel voor waar onze tafel behoefte aan had.

Gegeten op 17 juni 2016

Schrijf zelf een recensie over Podium onder de Dom in Utrecht

Schrijf hieronder je recensie over Podium onder de Dom. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.