a TripAdvisor company

foto's van Podium onder de Dom in Utrecht - 1 foto's van Podium onder de Dom in Utrecht - 2 foto's van Podium onder de Dom in Utrecht - 3 foto's van Podium onder de Dom in Utrecht - 4 foto's van Podium onder de Dom in Utrecht - 5 foto's van Podium onder de Dom in Utrecht - 6 foto's van Podium onder de Dom in Utrecht - 7 foto's van Podium onder de Dom in Utrecht - 8 foto's van Podium onder de Dom in Utrecht - 9 foto's van Podium onder de Dom in Utrecht - 10 foto's van Podium onder de Dom in Utrecht - 11

Podium onder de Dom

3. Topper 2015
  4. 69% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 030 635 08 88
  2. www.podiumonderdedom.nl

Pure gerechten met een losse benadering

De culinaire kunst van Chef-kok Leon Mazairac is dat hij zijn gasten verrast met de oorspronkelijke smaak van zijn producten. In een schitterende en ruime ambiance geniet je van de allerlekkerste ingrediënten van het seizoen. Bovendien wordt alles hier ambachtelijk bereid, van brood tot patisserie. De koks en gastheren houden elkaar scherp, waardoor de kwaliteit gewaarborgd blijft. Als gast pluk je hier de vruchten van en hoef je eigenlijk maar één ding te doen: genieten.

kallie_32

Na velen goede verhalen toch maar eens gaan eten. Eten is prima, decor is fantastich. Maar voor deze prijzen ( 6 gangen + wijn arrangement ) verwacht ik toch meer service. Van rechts inserveren etc. Bij lange na nog geen Michelin ster waardig.

Gegeten op 29 mei 2015

Bloemen66

Dinsdag avond met twee vriendinnen hier gegeten. We wilde al eerder komen 1x kwam er iets tussen en 1x zaten ze vol (goed teken). Dit keer ruim van te voren gereserveerd op dinsdag avond. Er zaten al wat andere tafels veel zakelijk publiek. We begonnen met een mousserende wijn en namen daarna 6 gangen met bijpassende wijnen. Alles klopte met elkaar en personeel is erg aardig en attent. We vonden het fijn dat het eten 'avondvullend' was en dat er tussen de gangen voldoende tijd zat om het vorige gerechtje te laten zakken en nog heerlijk van je wijntje te kunnen genieten. Super mooie plek mooie wijnen en heerlijke gerechten en dat in het centrum van utrecht. Ga zo door ! Wij komen zeker nog eens terug.

Gegeten op 26 mei 2015

jaccominnaar

Eten hier is goed, maar niet alles is buitengewoon. De signature dish ravioli is hier al vaker genoemd en is inderdaad erg lekker. Niveau is mijns inziens nog niet consistent hoog genoeg voor een Michelin ster.
De service was prima en een compliment voor zowel de sommelier als de chef. Je krijgt aandacht zonder dat het te opdringerig of gemaakt lijkt. We dronken een erg lekkere en speciale wijn. Een Sancerre die puur natuur gemaakt is, zonder sulfiet en met en troebel uiterlijk. Past goed bij de kookstijl van de chef. Bediening was dus goed, maar wij vonden het wel te lang duren. We schoven om 19.30 uur aan waren pas om 00.45 uur klaar! we hadden de 6 gangen, maar iets meer vaart was prettig en mogelijk geweest.
Podium de Dom zit in een prachtig pand. De tafels staan ruim uit elkaar dus je zit prima. Een ding sprak ons minder aan: de kunst aan de muur valt uit de toon.

Gegeten op 25 april 2015

Lucasremmers

Wat een sensatie voor je smaakpapillen! Een 5-gangen verrassingsmenu plus een wijnarrangement en je weet niet wat je meemaakt. In één woord fantastisch!

Gegeten op 16 mei 2015

aggie1

Voor de 2e keer geweest en wederom fantastisch! Een avondje hier is feest, alles klopt en in 1 woord geweldig! Dank jullie wel!
Ps dank voor de heerlijke alcoholvrije cocktails!

Gegeten op 2 mei 2015

corinepauline

Zonder twijfel het beste restaurant van de stad. Hier ga je echt een hele avond uit. Eten is een feestje en daarbij hoort zeker het verrassende wijnarragement. 6 gangen, met nog een amuse 65 euro. En daar komt dan nog de rest bij.Voor velen van ons is dat wel ff sparen. Maar als je wat te vieren hebt, dan is dit een prachtige plek. Alles was even lekker, maar mijn favoriet is de ravioli. Of toch die heerlijke bonbons? Of toch maar de morieljes met asperges?

Gegeten op 24 april 2015

bowy

Eindelijk gegeten maar om te zeggen fantastisch. .....
We hadden andere gedachten toen we thuis waren .
wat we hoorden en lezen over podium gemist denk ik , het eten normaal en smaken hetzelfde 3 van de 6 gangen.
jammer volgende keer beter
Het personeel erg goed en lief dat is zeker

Gegeten op 18 april 2015

BaFo

Mijn vriendin had me voor mijn verjaardag verrast met een etentje bij het Podium. We horen al jaren goede verhalen en nu gingen we het eindelijk zelf uitproberen. We hadden een viergangenmenu met wijnarrangement. Ik kan kort zijn: het was fantastisch. Het eten was super en de combinatie met de wijnen top! We komen graag nog een keer terug!

Gegeten op 24 december 2014

robin_22

Hier voor de 2de keer binnen een jaar gegeten. Nu met een groep van 8 personen
En wederom perfect! Wat mij vooral opvalt vergeleken met andere restaurants is de perfecte match met de wijnen. Deze tillen de meeste gangen echt naar een nog hoger niveau.
Tja, de service was ook weer perfect, niks op aan te merken, attent, vriendelijk en gewoon ontspannen. Nou wij komen snel weer terug in ieder geval!!

Gegeten op 10 april 2015

Edwinvanooijen

"Eenvoud is al complex genoeg" volgens Leon Mazairac. Veel woorden zijn niet nodig. Podium onder de dom is wat ons betreft een absolute topper en aanrader. Leon Mazairac en de keukenbrigade weet van elke gerecht een waar kunstwerk en er in combinatie met de juiste wijn een smaaksensatie van te maken. De bediening is zeer enthousiast en munt uit in service en gastvrijheid. Wanneer volgt de michelinster.

Gegeten op 4 april 2015

Schrijf zelf een recensie over Podium onder de Dom in Utrecht

Schrijf hieronder je recensie over Podium onder de Dom. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.