Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

1. Restaurant

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 023 551 17 38

kiki14

VlamindePan uitgekozen vanwege de vegan opties, we waren erg benieuwd hoe onze 5 omnivore gasten het eten zouden vinden. In 1 woord: heerlijk! Wij als zeer verwende vegans hebben ook genoten. We plannen alweer een nieuw bezoekje om ook de andere menu's te kunnen proberen!

Gegeten op 15 mei 2014

ChristianSJans

Gegeten op 7 maart 2014

Groent_org

Ik heb vaker gegeten bij Vlamindepan. Dus dat er heerlijk gekookt wordt wist ik al. Helaas is de formule veranderd waardoor het restaurant voor mij minder aantrekkelijk is geworden. We aten hier voorafgaand aan concerten in Patronaat omdat het voordelig, snel en verrukkelijk was. Maar nu is dat niet meer haalbaar; we waren veel te laat bij het concert en gaven tussen 10 en 15 euro pp meer uit. Jammer ook dat je moet kiezen voor drie gangen. Ik houd niet van toetjes dus had die gang liever laten vallen.
Maar goed, het eten is werkelijk zalig. Je kiest tussen 4 stijlen, de hollandse stijl bevatte smaken als gerookte zuurkool, truffelaardappel en erg lekkere linzen. Het nagerecht was bijzonder maar de smaak vond ik minder lekker.
De bediening is professioneel een goed op de hoogte. Alleen lukte het niet ons op tijd de drie gangen te serveren. Het restaurant is nu licht van kleur en ingedeeld in kleine tafeltjes. De plek in het raam ziet er leuk uit maar is niet heel comfortabel.

Gegeten op 27 februari 2014

Jet123

Bij binnenkomst was het eerst even schrikken... De oude huiskamersfeer van weleer met de buffetkast waar je zelf je bestek uit pakte is niet meer. In plaats daarvan kwam een gezellig, licht restaurant met meer plekken en echt superlekker eten. Je kiest uit 4 menu's (4 stijlen) en krijgt dan voor-, hoofd- en nagerecht voor €32,50. Alles wordt prachtig geserveerd, verrassende smaken en met uitgebreide uitleg overal bij. Wij aten: japans en ayurvedisch en waren beiden zeer enthousiast. Heel fijn dat er geen achtergrondmuzak wordt gedraaid. Uit eten gaan bij vlam in de pan is een stuk duurder geworden dan voorheen, maar wat mij betreft is het elke euro waard. Enige minpuntje? Het is alleen op woensdag, donderdag en vrijdag open.

Gegeten op 28 februari 2014

davlie

Op Valentijnsdag met vrienden gegeten bij VlamInDePan. Een restaurant dat eten serveert waar goed over nagedacht is en dat met liefde klaar is gemaakt. Puur eten, prima porties en uitstekende service. Wat ons betreft had het licht wel iets gedimd mogen worden en een achtergrondmuziekje zou de sfeer iets 'zachter' kunnen maken. Aanrader!

Gegeten op 14 februari 2014

erikscherff

Heerlijk gegeten! 1 menu Ayurvedisch en 1 menu Hollands Glorie. De verschillende gerechten smaken zeer bijzonder, wat een diversiteit. Geen seconde vlees gemist, ook carnivoren kunnen hier terecht. Bediening behulpzaam, verstand van zaken en relaxed.
Inrichting redelijk, kan gezelliger en de stoelen en banken zijn wat spartaans. Open keuken is weer een pré. Ik kom zeker terug.

Gegeten op 31 januari 2014

Johannavansambeek

Echt heerlijk vegetarisch gegeten, geweldige smaken en kleuren, alles mooi opgemaakt en prima geserveerd. Een lekker glas wijn erbjj, en alles voor een redelijke prijs. Ik heb er echt van genoten

Gegeten op 30 januari 2014

LSmit

Ik heb bijna nog nooit zo lekker en divers gegeten. We hadden gereserveerd voor Sinterklaasavond, waren door de storm een uur te laat, en ookal waren we de enige gasten die avond, ze bleven speciaal voor ons open. Je kan kiezen uit een type menu (Raw, Macrobiotisch, Ayurvedisch) en krijgt zo een compleet 3-gangenmenu. Je hoeft niet zweverig te zijn om hier fantastisch te eten, want al laat je alle theorien over gezondheid en welzijn weg dan blijft er gewoon superlekker eten over. Eten wat je thuis nooit zelf klaar had kunnen maken. Het lijnzaadcrackertje met witte bonen mousse, ingelegde groenten en vega-mayo was al lekker, en dat was alleen nog het voorgerecht. Ik ben de rest van de gerechten vergeten, want er waren er zoveel, je hele bord ligt vol met hapjes. Het restaurant ziet er gezellig uit, licht en vrolijk, en de bediening is erg behulpzaam. €32,50 voor een 3-gangen menu van deze kwaliteit leg ik graag neer, dat zie je niet zo vaak.

Gegeten op 5 december 2013

elske4

Een heel bijzonder sinterklaasavond gevierd bij Vlam in de Pan. Wij waren de enige gasten en zij zijn speciaal voor ons open gebleven. Wat een gastvrijheid! Zeer mooie presentatie van het smaakvolle eten.

Gegeten op 5 december 2013

Asteriks

Genoten van het ayurvedische menu met zeer verrassende gerechten. De uitleg van de kok gaf extra dimensie aan de voorgeschotelde hapjes. Hier wordt met liefde gekookt. Laat je niet afschrikken door de sobere uitstraling van het restaurant, want het eten is super. Ook voor niet-vegatariers die eens iets anders willen proberen. Het is wel vegetarisch, maar zo smaakt het niet (als je begrijpt wat ik bedoel). Op avontuur bij Vlam in de pan!

Gegeten op 21 november 2013

Schrijf zelf een recensie over VlamIndePan in Haarlem

Schrijf hieronder je recensie over VlamIndePan. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.