Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Stempels Restaurant

2. Frans
  3. 46% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 023 512 39 10

Nelly-b

Mijn favoriet in Haarlem !
Laat je verrassen door het 4 gangen menu met bijpassend wijnarrangement en je begrijpt waarom wij hier iedere maand terug keren. Puur, smaakvol, eerlijk eten! Top bediening, met name summerette.

Gegeten op 3 oktober 2014

AmarensTessa

Tijdens een weekendje weg met mijn zus gegeten bij Stempels in Haarlem. Wij hebben buiten gegeten dus ik heb geen indruk gekregen van het decor. Maar het eten vonden wij echt heerlijk!!! Wat een goede prijs/kwaliteit verhouding. Wij hadden gekozen voor het drie gangen menu en elke gang was kwalitatief erg goed. Vriendelijke bediening maar vooral om het heerlijke eten komen wij zeker terug! Complimenten.

Gegeten op 31 juli 2014

Precious85

Super plek om te lunchen ik had de huisgemaakte hamburger. Wat was dat lekker. Mooie locatie in stad Haarlem de sfeer vond ik klassiek stijl. Aanrader om daar te eten !!

Gegeten op 12 juni 2014

MMM1968

Voor de eerste keer naar Stempels. Gek genoeg vinden we het restaurant niet zo sfeervol, en dat in zo'n mooi oud pand.
Stempels serveert gerechten in klassieke stijl. Het mag soms iets avontuurlijker, maar het is wel allemaal met zorg en goed bereid. Het tussengerecht is trouwens lekker én wel verrassend: uitstekende op de graat gebakken kabeljauw met een smakelijke kingboleet en een cassoulet met tuinbonen.
Het wijnarrangement is uitstekend en de service is prima. Al met al dus een goed diner in Stempels.

Gegeten op 11 juli 2014

Tomtitom

Hier heerlijk gegeten ter ere van een afscheid van een collega van mij. We namen met de hele tafel het menu. Enkele dieet verzoeken werden zonder enig probleem opgelost. Het eten zelf was van een hoge kwaliteit, smaakvol, verfijnd en plaatjes om te zien. De bijpassende wijnen waren goed gekozen, redelijk geprijsd en natuurlijk allemaal heerlijk. Al mag er echt wel iets meer in de glazen.
Bediening is behulpzaam, vaardig en uitermate vriendelijk. Bijna te veel van het goede zou je zeggen. Maar gelukkig waren de dames ook nog in voor een grapje.
Verder is alleen nog maar te stellen dat het een unieke plek is om te vertoeven. Rustig en sfeervol. Alleen kan er wel iets aan het sanitair worden gedaan. Maar dat is een kleinigheid. Al met al kom ik zeker nog eens terug en als ze dit niveau houden zeker ook nog wel meer dan eens.

Gegeten op 5 juni 2014

kritischegenieter

Hoewel de fraaie restaurantruimte bij Stempels werd geschilderd was de vervangende locatie ( in de ruimte waar anders de brasserie wordt gevoerd) adequaat. Amuse van een cake van doperwten met dressing met bloemtoppen was geslaagd. Voorgerecht van octopus en grote garnalen met diverse sauzen ook prima.
Hoofdgerecht lamsbout met zwezerik was een tweeledige beleving: de lamsbout mooi, de asperges super...maar de zwezerik in kleine stukjes gefrituurd: dus de textuur en de mooie romige smaak onherkenbaar. Bijzonder jammer.
Risotto van disgenoot uitstekend, vegetarisch menu voor andere disgenoten ook prima!

Correcte, betrokken en goed gedoseerde aandacht van de zwarte brigade!

Ergo: aanbevolen eetplek met kritische noot naar de verwerking van zwezerik!

Gegeten op 8 juni 2014

Mariusveenstra

Met een vriend voor zijn verjaardag hier gegeten. We kwamen rond een uur of 19 aan en het was behoorlijk druk. We hadden een tafeltje aan het raam wat wel leuk was om zo over het plein uit te kijken. Als hoofdgerecht had ik de entrecote, deze was goed bereid. Wel vind ik 26€ voor een stukje vlees was aan de dure kant. Bediening was correct maar niet bijzonder. Prima ervaring, wel aan de prijs.

Gegeten op 10 maart 2014

Balderick

Stempels

Een restaurant die mijn inziens ondergewaardeerd wordt meeste mensen kennen Stempels van het heerlijk groot terras achter de grote kerk en weten niet dat je hier ook heerlijk kan eten. Chef kok Ronald Lamers met een indrukwekkende cv zwaait hier de schepter samen met zijn brigade maakt hij de heerlijkste gerechten.
Wij gingen voor een viergangen menu met bijpassende wijn arangement, alle gangen waren top en zagen er stuk voor stuk uit als schilderijtjes.

Voor ons is dit een restaurant waar ze ons gauw terug zien.

Gegeten op 3 april 2014

gjlentz

Stempels biedt een leuke entourage met verschillende mogelijkheden (brasserie of restaurant) . De timing i.v.m. theaterbezoek werd prima aangepast aan onze wensen. Lekkere gerechtjes. Goede prijs/kwaliteit-verhouding. Een nadeel: het toilet is wel een beetje ver weg en niet al te groot.

Gegeten op 8 maart 2014

michael31

Na de goede recensies op Iens had ik meer verwacht. Het eten was erg matig. De chef probeerde wel culinaire gerechten maar sloeg de plank mis met te gare vis en vreemde smaak combinaties. Daarbij was de service niet goed, we moisten telkens vragen of ons water bijgeschonken kon worden (karaf werd niet achter gelaten op tafel). Er werd ons ook niet gevraagd of we het eten lekker vonden.
Het restaurant is prachtig, maar op basis van de service en het eten kom ik niet meer terug.

Gegeten op 12 april 2014

Schrijf zelf een recensie over Stempels Restaurant in Haarlem

Schrijf hieronder je recensie over Stempels Restaurant. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.