a TripAdvisor company

2. Frans
  3. 46% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 023 512 39 10

mark196

Op uitnodiging gegeten hier, deze keer, na er in de afgelopen jaren, sinds de start, zelf drie keer te zijn geweest, voor een diner, dat altijd een (zeer) ruime voldoende scoorde.
Deze keer het 'all-inclusive verrassingsmenu', wat een prima en sympathieke keuze is, vanwege dat alle dranken, incl. bruisend entree, inbegrepen zijn. Helaas bleek het wat lastig aangezien één der tafelgenoten geen wild wilde, het menu eenvoudig op dat onderdeel aan ter passen. (Terwijl dat erg eenvoudig zou moeten zijn)
Gerecht waren goed; prima van portionering en smaak. Niet overdadig en jammer genoeg deze keer ook niet verrassend. Dat was, zeker in het begin, wel anders. Het is geen commentaar, maar een stijgende lijn of ontwikkeling viel hier eigenlijk niet op te merken, terwijl ik daar wel op gehoopt had. Wijn-spijs was erg goed voor elkaar, ruime glazen en mooie wijnen.
In eerste instantie een vrij hel verlichte ruimte, maar na een opmerking stemmig gedimd. Wel gehorig; een grote groep was vrij nadrukkelijk aanwezig. Gelet op het feit dat er meerdere ruimtes zijn, beter apart te zetten; is prettiger voor hen en de overige gasten.
Kortom; voldoende van kwaliteit, maar in relatie tot de euri's misschien wat overpriced.

Gegeten op 24 oktober 2015

erik b

In Haarlem staat dit fijne restaurant bij de prachtige Bavokerk. De ontvangst verliep moeizaam. We hadden om18 uur gereserveerd maar we werden naar de bar verwezen omdat de tafels nog niet opgedekt waren. Rond 1820 konden we aan tafel, toen ik hier iets over opmerkte kreeg ik te horen dat ze het druk hadden. ( vandaar het 6-je voor de service).
Gelukkig was het 4 gangenmenu met bijpassende wijnen voortreffelijk. Ook de bediening was verder goed. Zeer smakelijke gerechten.
Goede prijs/ kwaliteit verhouding.

Gegeten op 29 december 2015

Ponfoort

Kerst bij Stempels: een aanrader
Uitstekende gerechten ( zalm, grietfilet, hertebiefstuk, kalfsentrecote) in een sfeervolle ambiance. De kruidkoek saus bij de hertebiefstuk was voortreffelijk. Openhaardvuur, smaakvol decor, in een karakteristiek pand. De bedieding was volledig toegesneden op het bereiden van een onvergetelijke lunch. Wij komen terug

Gegeten op 26 december 2015

Proever55559

Vandaag in de stromende regen bij stempels naar binnen gevlucht Onze vaste stek in de woonkamer van de familie Enschede bleek vol. Uitgeweken naar de brasserie. Heel knus bij het raam. Uitzicht op de st bavo. Binnen gezellig licht en buiten de led lampjes in de bomen. Wat wil je nog meer. 2 witte wijn. 2 corenwijn en een stempel plateau voor twee ad 8.50 pp. Dit bleek een perfecte keuze. Heerlijke kroketjes vlammetjes brie zalm en coppa. Alles van uitstekende kwaliteit en ....op temperatuur en niet steenkoud. Oh wat waren we even gelukkig. Ook om de vriendelijke bediening. Dat zijn wij in Amsterdam helaas vaak anders gewend. Dus een goedkeurings stempel voor Stempel. Hulde

Gegeten op 14 november 2015

BolusdePauskabouter

Waarom bij de thrill grill een matige burger gaan eten, als er bij de buren (Stempels) gewoon een prima burger wordt geserveerd? Bij Stempels hebben ze WEL begrepen hoe je dat doet. Goed broodje, top burger, goeie galapeno peper saus. Lekkere friet erbij (en niet te weinig ook) en zelf gemaakte coleslaw. Ik miste alleen de ketchup, maar daar had ik ook gewoon om kunnen vragen. Helemaal niks op aan te merken. Bediening jong, snel, gezellig misschien iets te amicaal. Locatie helemaal top. Tafelgenoten dachten er precies zo over. Hier gaan we nog wel eens een burger eten. Verder geen heel spannende kaart, wel veel en lekkere borrelhapjes. Lekkere Italiaanse (rode en witte wijnen) en variatie in biertjes op de tap. Alles voor een redelijke prijs. Prima!

Gegeten op 7 augustus 2015

MichielvO

Wederom heerlijk gegeten en heerlijk verzorgd. Mijn dochter had zalm met risotto gemengd met coquiles. Ik mocht even proeven. Was bijzonder smaakvol. Zelf een stukje lam met asperges. Ook uitstekend. Met hierbij ook weer - net als alle eerdere keren - een heerlijke wijn. Wat steeds opvalt is dat het geheel klopt. Echt aardige bediening met veel zorg en plezier, uitstekend eten en een fijne sfeer.

Gegeten op 17 april 2015

ahahh

Ivm een groepsuitje hebben we met ca 35 personen gegeten bij Stempels. Het diner vond plaats in een eigen zaal (dus geen "last" van andere gasten en belangrijker: zij niet van ons). Hier kregen wij heerlijk 4-gangen verrassingsmenu waarbij het restaurant ook op het laatste moment nog rekening hield met dieetwensen. Flexibiliteit, klantvriendelijkheid zijn bijzonder goed! Absoluut pluspunt is ook - gezien onze activiteit die dag - de centrale locatie in Haarlem.
Enige minpunt was wellicht dat er tussen het tussen- en het hoofdgerecht wat veel tijd zat, maar hier hadden we zelf afspraken over kunnen maken, stel ik me voor.
In ieder geval voor groepen een absolute aanrader. Maar ook in een kleiner gezelschap zou ik de keuken en gastvrijheid graag opnieuw uitproberen.

Gegeten op 14 april 2015

FR95

Afgelopen weekend een weekendje Haarlem geweest samen met mijn vriend. We hebben erg genoten van een heerlijk 5 gangen verassings menu. Ik hou zelf niet erg van vis en kaas en alle gerechten werden hier netjes op aangepast. Ook het decor zag er netjes uit en de bediening was top! Een echte aanrader.

Gegeten op 28 maart 2015

Nelly-b

Mijn favoriet in Haarlem !
Laat je verrassen door het 4 gangen menu met bijpassend wijnarrangement en je begrijpt waarom wij hier iedere maand terug keren. Puur, smaakvol, eerlijk eten! Top bediening, met name summerette.

Gegeten op 3 oktober 2014

AmarensTessa

Tijdens een weekendje weg met mijn zus gegeten bij Stempels in Haarlem. Wij hebben buiten gegeten dus ik heb geen indruk gekregen van het decor. Maar het eten vonden wij echt heerlijk!!! Wat een goede prijs/kwaliteit verhouding. Wij hadden gekozen voor het drie gangen menu en elke gang was kwalitatief erg goed. Vriendelijke bediening maar vooral om het heerlijke eten komen wij zeker terug! Complimenten.

Gegeten op 31 juli 2014

Schrijf zelf een recensie over Stempels Restaurant in Haarlem

Schrijf hieronder je recensie over Stempels Restaurant. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.