Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

't Drummerke

1. Frans
  2. 15% Duurzaam

't Drummerke

1. Frans
  2. 15% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 0485 576 551

Edje

Men noemt zichzelf eetcafé maar het zit op de scheidslijn naar restaurant. Een kleine Barnes aanwezig met stamtafel maar verder ademt alles een restaurant setting. Leuk is ook een hele grote ronde tafel waar je met 12 personen aan kunt zitten. Wij vonden het voorgerecht, gepocheerde zalm met ananas van eetcafé niveau en het hoofdgerecht, boeren eendefilet van restaurant kwaliteit. Het voorgerecht was wat vlak en flauw van smaak en deed enigszins aan de jaren 80 denken, in zo'n cocktail glas. Het hoofdgerecht daarentegen was heerlijk rosé gebakken met een lekkere saus en garnituur van roomprei en aardappeltjes en friet. Al met al is met de prijs/kwaliteit verhouding niets mis. De bediening was correct.

Gegeten op 16 augustus 2013

J_Binnendijk

De inrichting van 't Drummerke ziet er wat gedateerd uit. De bediening is echter vriendelijk, keurig en attent.

Het eten is duidelijk boven gemiddeld van kwaliteit, keurig beperkte menukaart, met wat klassieker en ook wat verrassingen. Ruime garnituren en alles goed op smaak.

Aanbevolen

Gegeten op 19 januari 2013

Proever62676

• Goed

• Goed

12 december j.l. bij 't Drummerke gegeten en het was weer erg lekker. Bediening is attent. Prima adres!

Schrijf zelf een recensie over 't Drummerke in Boxmeer

Schrijf hieronder je recensie over 't Drummerke. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.