a TripAdvisor company

2. Frans
  3. 23% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 0485 576 551

Heerlijke seizoensgerechten

Eef Mooij tapte als 7-jarig jongetje al het eerste biertje in 't Drummerke, dat toen zijn deuren als café opende. Inmiddels ligt de focus meer op het eten en zwaait hij als chef-kok de scepter in de keuken. Hij kookt daar met de seizoenen mee en bereidt gerechten van een hoge culinaire kwaliteit. Het niveau van eetcafé is hij inmiddels allang ontstegen.

mjjgeeratz

Via online reservering

Het voorgerecht was goed. Het hoofdgerecht qua vlees (kalkoenfilet) was wat droog en had meer saus mogen hebben. De frites waren goed en lekker. De salade bij het hoofdgerecht was weinig voor 4 personen. Het hoofdgerecht zalm en kabeljouw spies was te veel gebakken. Het toetje: dessert van de chef; mango parfait, was goed. De witte wijn was goed. De inrichting is modern en gezellig. De gehele menukaart is gevarieerd samengesteld. De bediening is correct en aardig.

Gegeten op 30 augustus 2015

jolandakuppers

• 10 1

• Eten

Via online reservering

Heerlijk gegeten, personeel vriendelijke gerechten erg lekker.
Mis alleen de echte groenten bij het serveren van het hoofdgerecht.

Gegeten op 28 augustus 2015

Anke112

• 10 1

• Eten

Via online reservering

We hebben lekker gegeten. Er is een keuze uit 3 voor-, hoofd en nagerechten. Voldoende keuze. We zijn erg vriendelijk bediend. We komen zeker nog eens terug.

Gegeten op 27 augustus 2015

marcel-jans

Via online reservering

Prijs en kwaliteit zijn in verhouding.
Keuze hoofdgerecht beperkt alléén vegetarisch of vlees geen mogelijkheid voor vis

Gegeten op 27 augustus 2015

Restaurant - 3 dagen geleden

Fijn dat u tevreden bent geweest. We draaien sinds vandaag een nieuw AH restaurantactie menu. Bij dit menu heeft u keuze uit vis, vlees en vegetarisch bij zowel voor- als hoofdgerecht. Voor meer informatie kunt u op onze site kijken. www.drummerke.nl

lucasdiannepeters

Via online reservering

Prettige en vriendelijke bediening. Duidelijke menu kaart tbv de AH-actie: een 3-gangen menu met keuze uit telkens 3 opties. Leuke en gezellige inrichting.

Gegeten op 23 augustus 2015

Ingrid1964

Via online reservering

We hebben gegeten met ah bon. Het was geweldig lekker en hebben ervan genoten. Ook het personeel was vriendelijk een aanrader dus.

Gegeten op 22 augustus 2015

HartHart

Via online reservering

Wij hebben daar met z'n zessen gegeten. Wij hadden bonnen van de A.H. actie. Het eten was redelijk, maar ik had als voor en hoofdgerecht vis en dat vond ik slecht.( geen actie)
De mensen waren heel vriendelijk. We zaten aan een gezellige ronde tafel.
Het restaurant was verder prima.

Gegeten op 19 augustus 2015

Restaurant - 2 weken geleden

We gaan ervan uit dat u een verrassingsmenu heeft genuttigd. Hierbij kunt zelf de keuze maken of u bij het voor- en hoofdgerecht vis, vlees of vegetarisch wilt eten. We begrijpen het woord 'slecht' in deze niet zo goed. Op de avond zelf hebben wij hier van u niets over vernomen, helaas. Wij proberen altijd een juiste oplossing voor u te vinden.

Proever in spe - 2 weken geleden

Omdat ik een visliefhebber ben, heb ik twee maal vis genomen. De garnalen vooraf waren niet smakelijk en de vis als hoofdgerecht vond ik matig. Omdat het feestje van onze kleindochter werd gevierd, wilde ik hier geen punt van maken. De frietjes waren overheerlijk! We hebben een prima avond gehad. Als laatste dan nog even: als er nog gasten eten, is het misschien aardiger om nog niet te gaan schoonmaken.

robeboru

Via online reservering

Opzich redelijk gegeten, voor die prijs moet je verwachting ook zeker niet te hoog zijn want uiteindelijk betaal je €19,95 voor twee maaltijden, nog geen tientje voor een drie gangen menu. We hadden een uiensoep die goed smaakte, jammer dat er geen stokbroodje kaas in dreef, zou smakelijker zijn. Ook de kipsalade vooraf was goed gevuld maar iets aan de droge kant, verder oké. Hoofdgerecht, beide saté genomen. Prima vlees, veel saus en bak friet + majo erbij. Het salade kommetje was klein voor twee maar smaakte goed.
Ijs als toetje was goed, het dessert van de chef, soort mousse, vond ik absoluut niet lekker maar dat is waarschijnlijk persoonlijk, smaakte naar heel veel slagroom en witte chocolade achtig, heb het laten staan. Verder gezellig gezeten en goed gevuld naar huis.

Gegeten op 15 augustus 2015

familiereijnen

Via online reservering

Ik heb daar met ons gezin heerlijk gegeten. Zeker gezien de goede prijs/kwaliteit verhouding. Alleen een klein minpunt(je) was dat mijn kleinkind van 1.5 jaar als laatste haar eten kreeg opgediend. Voor de rest niks dan lof.

Martien Reijnen

Gegeten op 14 augustus 2015

Restaurant - 2 weken geleden

Hier gaan we meteen werk van maken! Bedankt voor deze tip!

jolein_tijgertje

Via online reservering

We hebben heel lang moeten wachten op het eten en de bediening was niet echt vriendelijk. Het eten was een keuzemenu en die was prima.

Gegeten op 1 augustus 2015

Restaurant - 2 weken geleden

Wat jammer dat u de avond als zodanig heeft ervaren. Het was inderdaad een drukke avond met een aantal omstandigheden waardoor de wachttijden iets langer waren dan gebruikelijk. Onze welgemeende excuses!

Schrijf zelf een recensie over 't Drummerke in Boxmeer

Schrijf hieronder je recensie over 't Drummerke. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.