Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

La Dolce Vita

1. Italiaans

La Dolce Vita

1. Italiaans
  1. Toon telefoonnummer 0529 456 812

JanetM

Als start een droge witte huiswijn besteld maar deze was lang over datum en niet te drinken. We kregen hierop een andere droge witte wijn aangeboden maar dat was helaas weinig beter. Slechte wijn ingekocht blijkbaar. Jammer want het is een mooi aangeklede locatie met prachtig terras. Helaas was het met het eten ook niet goed gesteld. De Lasagne was een dunne soort soep met wortels ! en selderij!. OP de pizza's was de Gorgonzola oud en muf. En de salami was niet van het beste soort. Zeer pover allemaal en niemand van ons gezelschap was dus tevreden. Bediening is vriendelijk maar kon niet goed met onze feedback omgaan. Dat jezelf de huiswijn wel lekker vind is natuurlijk niet de voor de handliggende reactie. Helaas niet voor herhaling vatbaar ; misschien was de kok op vakantie??

Gegeten op 7 juli 2013

Mauricemulders

Geweldig restaurant!
telkens al ik hier kom geniet ik met volle teugen!
de wijn is super! ik ben zelf ook wijnhandelaar en kom hier graag voor goeie italiaanse wijnen.
de bediening is leuk en het ziet er goed uit!
ben zeer tevreden!

Gegeten op 8 november 2012

Eten62

Enkele weken geleden tweegangen menu vis gekozen. Het voorgerecht was een beetje bij elkaar geraapt: wat garnalen, een beetje gerookte zalm, mosselen. Niet erg verrassend. Daarna heel lang wachten voor het hoofdgerecht. Dat was zalm in folie bereid met een behoorlijk zoute pestosaus. Niets erbij. Voor 24,50 erg mager. Gekozen voor een witte Italiaanse wijn, door de eigenaar op de kaart aanbevolen. Deze was helaas al een paar jaar over het hoogtepunt heen. Een echte winkeldochter. Voor ons geen tweede keer.

Zwitser

• Goed

Prima eten en erg goede bediening, heerlijk zitten tafelen in het zonnetje op terras waar m.i. wel wat te veel verkeer langs kwam. Verwacht ik nooit zo in het ommense. Al met al wel een behoorlijk restaurant. Redelijk tot goed.

Wende

• Goed

Een 3 gangen diner binnen in de Niet Roken ruimte bij de open haard gegeten en zeer goed bevallen. Trendy ingericht maar toch gezellig. Het was zaterdag en we waren niet de enige maar er wordt door het personee toch aandacht besteed aan de gasten. Het eten en de wijn was heerlijk (wij hadden geen pizza!) alleen jammer dat bij het desert de slagroom uit een spuitbus kwam.

Schrijf zelf een recensie over La Dolce Vita in Ommen

Schrijf hieronder je recensie over La Dolce Vita. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.