a TripAdvisor company

La Dolce Vita

1. Italiaans
  1. Toon telefoonnummer 0529 456 812

CyberMaster

Afhalen kan ook bij La Dolce Vita, dat is geen aanrader !, de prijs ligt boven het tarief wat je zou moeten betalen, als je er ging eten.
De juffrouw aan de kassa wist kennelijk niet goed wat ze er mee aan moest en gokte maar wat naar ons idee, € 25,00 voor twee aluminium bakjes Tagliatelle Carbonara, nou vraag ik U...!
Dit is onze vijfde slechte ervaring al, twee keer plastic in de pasta, een keer geen voorgerecht, wel besteld, wel lang wachten en toen nog moeilijk doen terwijl ze al met het hoofdgerecht aan tafel stonden !
Een keer was het ontzettend druk en kregen we van een jongeman de vraag: Mag ik U een drankje aanbieden, voor het lange wachten ?, waarop we een wit wijntje namen, in de veronderstelling dat dit ter compensatie voor de drukte was, echter tot onze stomme verbazing werden de wijntjes gewoon berekend.
Tijd voor een spoedcursus fatsoenlijk omgaan met klanten lijkt ons.

Gegeten op 25 april 2016

jola2

Na het voorgerecht gebeurde er niets meet. Toen we na een uur vroegen wat er was fout gegaan, geen excuses maar beric dat het niet lang meer zou duren. Mijn kip met spinazie smaakte prima maar de pizza van mijn tafelgenoot was een kleffe onsmakelijke hap. Kortom waardeloos

Gegeten op 26 maart 2016

Karinn20

Heerlijk gegeten bij La Dolce Vita!
Het restaurant heeft veel sfeer.
De bediening was vriendelijk en snel.
Ook onze complimenten aan de kok en het personeel in de keuken, zelden zo mals vlees gehad en de pasta precies bereid zoals jet hoort, kortom het eten was heerlijk, wij komen zeker vaker langs!

Gegeten op 6 februari 2016

LianneW

Pizza's waren goed alleen de bodem was wat zacht buiten de korst om. De pasta met broccoli had maar 2 stukjes broccoli erop, erg teleurstellend. Als voorgerecht hadden we de antipasti maar de bediening had ons er niet op gewezen dat hier gewoon brood bij zat. Daarom kregen we ons bestelde brood met kruidenboter niet en na vragen kregen we er alleen een bakje boter bij... Op de rekening stond het wel gewoon en ook de toevoeging keuken, we vroegen wat dit dan was maar dat waren extra kosten omdat de pasta vers gemaakt was. Dit stond niet op de kaart aangegeven.

Gegeten op 29 januari 2016

gerben21

Prima eten.
Leuk om een gesprek te hebben met Gio, eigenaar over zijn passie voor Sicilië.
Verbeterpunt: bediening heeft het te druk om alles goed te kunnen doen.

Gegeten op 4 augustus 2015

JanetM

Als start een droge witte huiswijn besteld maar deze was lang over datum en niet te drinken. We kregen hierop een andere droge witte wijn aangeboden maar dat was helaas weinig beter. Slechte wijn ingekocht blijkbaar. Jammer want het is een mooi aangeklede locatie met prachtig terras. Helaas was het met het eten ook niet goed gesteld. De Lasagne was een dunne soort soep met wortels ! en selderij!. OP de pizza's was de Gorgonzola oud en muf. En de salami was niet van het beste soort. Zeer pover allemaal en niemand van ons gezelschap was dus tevreden. Bediening is vriendelijk maar kon niet goed met onze feedback omgaan. Dat jezelf de huiswijn wel lekker vind is natuurlijk niet de voor de handliggende reactie. Helaas niet voor herhaling vatbaar ; misschien was de kok op vakantie??

Gegeten op 7 juli 2013

Mauricemulders

Geweldig restaurant!
telkens al ik hier kom geniet ik met volle teugen!
de wijn is super! ik ben zelf ook wijnhandelaar en kom hier graag voor goeie italiaanse wijnen.
de bediening is leuk en het ziet er goed uit!
ben zeer tevreden!

Gegeten op 8 november 2012

Eten62

Enkele weken geleden tweegangen menu vis gekozen. Het voorgerecht was een beetje bij elkaar geraapt: wat garnalen, een beetje gerookte zalm, mosselen. Niet erg verrassend. Daarna heel lang wachten voor het hoofdgerecht. Dat was zalm in folie bereid met een behoorlijk zoute pestosaus. Niets erbij. Voor 24,50 erg mager. Gekozen voor een witte Italiaanse wijn, door de eigenaar op de kaart aanbevolen. Deze was helaas al een paar jaar over het hoogtepunt heen. Een echte winkeldochter. Voor ons geen tweede keer.

Zwitser

• Goed

Prima eten en erg goede bediening, heerlijk zitten tafelen in het zonnetje op terras waar m.i. wel wat te veel verkeer langs kwam. Verwacht ik nooit zo in het ommense. Al met al wel een behoorlijk restaurant. Redelijk tot goed.

Wende

• Goed

Een 3 gangen diner binnen in de Niet Roken ruimte bij de open haard gegeten en zeer goed bevallen. Trendy ingericht maar toch gezellig. Het was zaterdag en we waren niet de enige maar er wordt door het personee toch aandacht besteed aan de gasten. Het eten en de wijn was heerlijk (wij hadden geen pizza!) alleen jammer dat bij het desert de slagroom uit een spuitbus kwam.

Schrijf zelf een recensie over La Dolce Vita in Ommen

Schrijf hieronder je recensie over La Dolce Vita. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.