Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Wok Restaurant King Wok

1. Restaurant
  2. Kantonees

Wok Restaurant King Wok

1. Restaurant
  2. Kantonees
  1. Toon telefoonnummer 0321 336 585

DreamOutLoud

Zijn hier eerder geweest en waren toen zeer tevreden.
Echter dit keer een grote teleurstelling.
Wij hadden een arrangement waarbij fris inclusief was, bier en wijn waren 1 euro. Deze werden wel bijgevuld, maar frisdrank moesten we steeds om vragen. De laatste hebben wij zelfs nooit gekregen. Het leek op geldklopperij.
Het eten was overigens wel oke.
Wij gaan hier nooit meer heen.

Gegeten op 18 oktober 2014

kimberley19

Zojuist gegeten bij Kingwok Dronten. Wij hebben veel ervaring met verschillende woks. Maar dit eens en nooit weer!
Bij binnenkomst allemaal vriendelijk maar schijn bedriegt.
Om 18.30 uur hadden wij een tafeltje om 'lekker' te gaan eten....
De wok sauzen smaakte voor geen meter en moest erg lang wachten op de kok welke met andere dingen bezig was.. Een extra kok zou niet overbodig geweest zijn. Het warme buffet was koud!!
Na 2 drankjes en een half uurtje gezeten te hebben hielden wij het voor gezien.
Bij het afrekenen alles aangegeven, maar moesten gewoon 53 euro betalen..
Wij hadden dit eerder moeten aangeven dat het eten niet goed was.
Naar mijn mening ga je eerst verschillende dingen proeven voordat je daadwerkelijk je mond open trekt..

Terwijl je met een medewerker in gesprek bent over bovenstaande praat ze dwars door je heen met een collega in het Chinees. Hoe onbeschoft, praat Nederlands dan verstaan wij het ook!!

Er kon niks gedaan worden qua prijs het bleef €53,-

Dit dus eens en nooit weer

Gegeten op 15 juni 2014

Jeanettevveen

Vandaag wezen eten met mijn man, leuke vlotte ontvangst. Je zit erg dicht op elkaar, maar de bediening van vriendelijk en gezellig. Ze gebruiken wel erg veel ve tsin en dat vind ik geen kunst om op deze manier te koken. Teppanyaki was goed, smaak veel beter uitgebalanceerd dan bij wokken. Ik zou zelf hier nog wel eens terug gaan.

fabian7

Lekker eten goede bediening en ziet er leuk en knus uit! De tepan yaki is zeer smakelijk en de keuze uit eten is groot. Ook het afhalen wordt goed verzorgd en smaakt goed.

sumeet1

Lekker gewokt hier, was wel pittig maar daar hou ik wel van. Verschillende vissoorten geprobeert, zaten hele lekkere tussen.
Service was okay, maar ik had daar geen moeite mee. Decor was lekker sfeervol. Kom zeker hier terug voor het eten.

Gegeten op 13 november 2013

arnout

Vanwege de teleurstelling de vorige keer, en dat was alweer lang geleden, een paar weken geleden toch maar weer eens geprobeerd.
Wederom viel de kwaliteit van hetgeen te wokken wordt aangeboden erg tegen, De Gamba`s absoluut niet vers, worden waarschijnlijk te vaak weer aangeboden, waarna ze weer in de koeling gaan en weer terugkomen,etc. ze ruiken zelfs vreemd, en zien er op een gegeven moment niet meer uit, een goedkoop product zoals de uien weet men zelfs nog aan te bieden terwijl ze meer geel gekleurd zijn dan wit, zoals het toch hoort te zijn met verse uien.
Helaas is dit het beeld van deze wok aangaande vele ingrediënten, erg jammer omdat je het nu buiten Dronten moet zoeken als je wel lekker wilt wokken.
Bediening is verder uitstekend, alsmede de sfeer, alhoewel het zeer vreemd blijft om tegen een zeer groot beeldscherm aan te kijken, waar zich een open haard filmpje afspeelt
Bij enige drukte zeer lang wachten i.v.m. de beperkte wolkcapaciteit

Gegeten op 25 juli 2013

MajorTom

Hoge pretenties en zogenaamde dikke uitstraling. Niets klopt er helaas. Ik haalde af een bami rames, bami, min of meer gaar onbestendig vlees, een ei, veel taugue en een stokje sateh. Dit heeft niets met rames te maken helaas. Daarnaast sateh van de haas a raison van maar liefst € 7,50. Te taai voor woorden. Haas hoort zacht en makkelijk eetbaar te zijn. Niets van dat al. Pretenties groot maar keuken meer dan slecht helaas. Bah

Gegeten op 26 februari 2013

doro

Het aanbod van eten is ruim. Je kunt zo je eigen menu samenstellen met een bijpassende saus naar keuze. Er is ook de mogelijkheid om 'gewoon' Chinees te eten, wat klaar staat aan het buffet. De borden worden snel afgeruimd. De koks zijn niet altijd even goed ingespeeld op drukte en grote groepen. Dat gaat overigens niet ten koste van de kwaliteit van het bereiden. Na het eerste drankje werd ons niet meer gevraagd of we iets wilde drinken.

h-robert

• Uitstekend

• Uitstekend

Wij hebben met kerst gegeten bij de King Wok en vorige week zijn we ook wezen eten.
Vooral de tepanyaki was erg lekker. Verder zag het buffet er prima uit, er was veel keuze uit gerechten. Ook hebben ze sindskort een ruim aanbod aan sushi. Zeker een aanrader.

arnout

• Slecht

• Slecht

Helaas is de kwalitiet niet meer wat het geweest is, sterker nog het is behoorlijk verslechterd.
Veel wok ingredienten niet echt vers meer, wij zullen er dan zeker ook niet meer naar toe gaan

Schrijf zelf een recensie over Wok Restaurant King Wok in Dronten

Schrijf hieronder je recensie over Wok Restaurant King Wok. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.