Wok Restaurant King Wok

• 7.5

• 7.6

fabian7
  • Recensies in de laatste twee jaar

Lekker eten goede bediening en ziet er leuk en knus uit! De tepan yaki is zeer smakelijk en de keuze uit eten is groot. Ook het afhalen wordt goed verzorgd en smaakt goed.

sumeet1
  • Recensies in de laatste twee jaar

Lekker gewokt hier, was wel pittig maar daar hou ik wel van. Verschillende vissoorten geprobeert, zaten hele lekkere tussen.
Service was okay, maar ik had daar geen moeite mee. Decor was lekker sfeervol. Kom zeker hier terug voor het eten.

Gegeten op 13 november 2013

arnout
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vanwege de teleurstelling de vorige keer, en dat was alweer lang geleden, een paar weken geleden toch maar weer eens geprobeerd.
Wederom viel de kwaliteit van hetgeen te wokken wordt aangeboden erg tegen, De Gamba`s absoluut niet vers, worden waarschijnlijk te vaak weer aangeboden, waarna ze weer in de koeling gaan en weer terugkomen,etc. ze ruiken zelfs vreemd, en zien er op een gegeven moment niet meer uit, een goedkoop product zoals de uien weet men zelfs nog aan te bieden terwijl ze meer geel gekleurd zijn dan wit, zoals het toch hoort te zijn met verse uien.
Helaas is dit het beeld van deze wok aangaande vele ingrediënten, erg jammer omdat je het nu buiten Dronten moet zoeken als je wel lekker wilt wokken.
Bediening is verder uitstekend, alsmede de sfeer, alhoewel het zeer vreemd blijft om tegen een zeer groot beeldscherm aan te kijken, waar zich een open haard filmpje afspeelt
Bij enige drukte zeer lang wachten i.v.m. de beperkte wolkcapaciteit

Gegeten op 25 juli 2013

MajorTom
  • Recensies in de laatste twee jaar

Hoge pretenties en zogenaamde dikke uitstraling. Niets klopt er helaas. Ik haalde af een bami rames, bami, min of meer gaar onbestendig vlees, een ei, veel taugue en een stokje sateh. Dit heeft niets met rames te maken helaas. Daarnaast sateh van de haas a raison van maar liefst € 7,50. Te taai voor woorden. Haas hoort zacht en makkelijk eetbaar te zijn. Niets van dat al. Pretenties groot maar keuken meer dan slecht helaas. Bah

Gegeten op 26 februari 2013

doro
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het aanbod van eten is ruim. Je kunt zo je eigen menu samenstellen met een bijpassende saus naar keuze. Er is ook de mogelijkheid om 'gewoon' Chinees te eten, wat klaar staat aan het buffet. De borden worden snel afgeruimd. De koks zijn niet altijd even goed ingespeeld op drukte en grote groepen. Dat gaat overigens niet ten koste van de kwaliteit van het bereiden. Na het eerste drankje werd ons niet meer gevraagd of we iets wilde drinken.

h-robert

• Uitstekend

Wij hebben met kerst gegeten bij de King Wok en vorige week zijn we ook wezen eten.
Vooral de tepanyaki was erg lekker. Verder zag het buffet er prima uit, er was veel keuze uit gerechten. Ook hebben ze sindskort een ruim aanbod aan sushi. Zeker een aanrader.

arnout

• Slecht

Helaas is de kwalitiet niet meer wat het geweest is, sterker nog het is behoorlijk verslechterd.
Veel wok ingredienten niet echt vers meer, wij zullen er dan zeker ook niet meer naar toe gaan

W.vanwilpe

• Goed

heerlijk eten (mits je gaat wokken) jammer dat de bami zo van de super komt.
goede vrolijke bediening. niet opdringerig oid.
alles haast perfect. behalve dan dat het inderdaad zoals in een andere recentie van dit restaurant al staat steeds minder met chinees/indisch te maken heeft.

Schrijf zelf een recensie over Wok Restaurant King Wok in Dronten

Schrijf hieronder je recensie over Wok Restaurant King Wok. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!